خرید نهال گردو در دامغان✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار دامغان

شهر دامغان در شمال شرق کشور ایران و در استان سمنان واقع شده است این شهر دارای جاذبه‏های دیدنی بسیار، کوه‎ها، جنگل و چشمه های بسیار بوده و آب و هوای این شهر بسیار مناسب و مساعد در جهت انجام کشاورزی و پرورش نهال گردو است به دلیل موقعیت خوب این شهر ارقام بسیار مرغوبی از نهال گردو در آن کاشته و تولید شده است و به همین خاطر کشاورزی در این شهر از رونق بالایی برخوردار می‎باشد.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی دامغان

شهر دامغان دارای آب و هوای معتدل و کوهستانی است و به دلیل وجود این نوع آب و هوا این شهر بستر مناسبی برای کاشت انواع و نژادهای نهال گردو شده است و مغز گردو تولید شده بسیار خوب و درجه یک بوده و دارای رنگی روشن و درصد چربی بسیار مناسب است و علاوه بر مصرف بالای تازه خوری آن در مصارف دیگری هم استفاده شده و به فروش می‎رسد.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در سمنان

تاریخچه باغات گردو در دامغان

در شهر دامغان ازقدیم تا به حال باغات گردو فراوانی وجود داشته و حتی بزرگ‎ترین باغ گردو در نزدیکی این شهر واقع شده است و تولید محصولات این باغ و سایر باغات گردو به خاطر آب و هوای مساعد کوهستانی و معتدل و همچنین وجود ییلاقی بودن آن  بسیار مناسب و دل انگیز به وجود اورده است و به گونه‏ای که گردو جز یکی از اصلی‎ترین سوغات این شهر شناخته شده است و به همین علت فروش نهال گردو در دامغان ازرکورد بالایی برخوردار است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در دامغان

امروز در هکتار بالایی در شهر دامغان باغات گردو وجود داشته و احداث باغات گردو برای باغداران و کشاورزان این شهر بسیار پرسود و خوب بوده است، برای احداث باغات گردو توجه به نکات زیر ضروری است:

  • انتخاب ارقام نهال گردو مقاوم به سرما
  • آزمایش خاک محل کاشت نهال گردو
  • آبیاری منظم و دقیق نهال گردو
  • هرس کردن و سم پاشی نهال‏های گردو
  • برداشت محصولات در زمان مناسب

 

آیا کاشت نهال گردو در دامغان حالت اقتصادی دارد؟

با توجه به پرورش و تولید بسیار خوب گردو در این شهر امروزه کاشت نهال گردو در دامغان از حالت اقتصادی بالا و سود بالا برخوردار است و این موضوع برای باغداران خیلی خوب بوده و به همین خاطر بیشتر آنها به دنبال خرید نهال گردو در دامغان می‎باشند.

 

خرید نهال گردو در دامغان

برای خرید نهال گردو در دامغان به دلیل زیادی بودن باغات و نهالستان‏ها خرید اینترنتی در زمان کوتاه و از بهترین نهالستان که هم شناخته شده باشد و هم دارای تمامی نهال‏ها باشد بهترین گزینه است، نهالستان برتر نهال محل مناسبی برای خرید نهال گردو دامغان بوده و به کشاورزان این شهر نهال‏های بسیاری فروخته است پس برای خرید کافی است بر روی سایت اینجا کلیک نمایید

فروش نهال گردو در دامغان

در هنگام خرید حضوری باید مراقب مراکز فروش نهال گردو در دامغان باشید یعنی ابتدا تحقیق و بررسی کرده و بعد خرید نهال خود را انجام دهید زیرا بسیاری از این مراکز فروش نهال گردو در دامغان معتبر نبوده و نهال گردو را به گران ترین شکل به شما می‎فروشند پس برای خرید با بهترین قیمت نهال گردو در دامغان به سایت برتر نهال مراجعه نمایید.

نهال گردو مناسب دامغان

تمامی ارقام نهال گردو که مقاوم به سرما بوده و در این شهر با شرایط اقلیمی موجود در آن سازگاری نشان داده‏اند مناسب گاشت در شهر دامغان بوده و خوب رشد کرده و محصولات فراوانی را هم تولید خواهند کرد و برای فروش سود بسیاری هم در پی خواهند داشت.

انواع نهال گردو در دامغان

ارقام نهال گردو مناسب در دامغان شامل:

  • نهال گردو ژنوتیپ پالیز
  • نهال گردو چندلر
  • نهال گردو فرنور

قیمت نهال گردو در دامغان

بهترین و پایین‏ترین قیمت نهال گردو در دامغان در نهالستان‏های است که خود تولید کننده مستقیم نهال هستند و واسطه‎ای این وسط نبوده تا باعث افزایش قیمت نهال گردو در دامغان بشود یکی از معروف‏ترین نهالستان‏ها در این زمینه نهالستان برتر نهال با نیم قرن تجربه است که تمامی قیمت نهال گردو مناسب این شهر در آن قرار دارد که سایتش برای شما در این قسمت گذاشته شده است.

بهترین نهال دامغان

بهترین نهال گردو:

  1. دارای رشد بسیار خوب
  2. سازگار با شرایط اقلیمی محیط کاشت
  3. قیمت مناسب
  4. باردهی بالا
  5. داشتن محصولات مرغوب
  6. مغز گردو سفید و خوشمزه
  7. عمر مفید و اقتصادی

نهال گردویی که تمام این ویژگی‎ها را دارد بهترین نهال گردو است.

نهالستان گردو در دامغان

همان طور که گفته شد این شهر نهالستان و باغات گردو فراوان دارد و بزرگترین باغات و نهالستان گردو در این شهر بوده و به دلیل تولید فراوان گردو در دامغان گردو به سوغات اصلی این شهر معروف گشته است و در بین مردم آن نیز محبوبت فراوانی نیز دارد.

کلام آخر

خرید نهال گردو در این شهر بسیار به صرفه و برای باغداران آن مفید و پر سود است ولی اگر به دنبال سود بیشتر در این زمینه هستید به دنبال کاشت ارقام مناسب نهال میوه در این شهر بوده و برای کسب اطلاعات به صفحه خرید نهال میوه در دامغان لطفا مراجعه نمایید. برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب دامغان و خرید نهال در دامغان اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال