خرید نهال گردو در کهنوج✔️ قیمت انواع نهال گردو کهنوج

نهال گردو چندلر و فرنور امروزه به‌عنوان پر محصول¬ترین گونه نهال گردو در جهان شناخته می‌شود. در بین مردم به نام گردوی آمریکایی نیز معروف است. ارجح‌ترین انتخاب نهال گردو توسط مشتریان ما است. این ارقام دیر گل هستند و 20-15 روز پس از گردو محلی گل می‌دهد و به همین دلیل تحت تأثیر یخبندان و سرما قرار نمی‌گیرد. تا حد زیادی آب خود را تأمین می‌کند. چندلر و فرنور از سال چهارم شروع به تولید متوسط 20 کیلوگرم گردو می‌کند. این ارقام نهال مناسب‌ترین گونه برای آب‌وهوای ایران است و تقریباً در تمام مناطق ایران قابل کاشت است.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی کهنوج

کهنوج از شهرهای استان کرمان و در جنوب شرقی ایران واقع‌شده است. این شهر آب و هوایی بیابانی سرد و خشک دارد و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود 500 متر است. میانگین بارش 175 در این شهر به ثبت رسیده است. باغداری و کشاورزی در کهنوج ازجمله فعالیت ساکنین آن است و انواع محصولات باغی و کشاورزی در این شر تولید می‌شوند. نخلستان‌ها و باغات مرکبات ازجمله وسیع‌ترین باغات در کهنوج هستند و علاوه بر آن باغات میوه و گردو در آن وجود دارند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در کرمان

تاریخچه باغات گردو در کهنوج

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد در کهنوج باغات گردو وجود دارد که در آن‌ها ارقام بومی و محلی کاشت شده‌اند. با ارائه انواع نهال‌های اصلاح‌شده و پیوندی باغداران کهنوجی در حال جایگزینی درختان کهن‌سال خود با ارقام جدید هستند تا بهره‌وری از باغات خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در کهنوج

نهال گردو اغلب در فواصل 5 متر در 7 متر کاشته می‌شود. قبل از شروع کاشت، علامت‌هایی در محل کاشت نهال گذاشته می‌شود. گودال‌هایی با عمق تقریبی 60 سانتی‌متر و عرض 50 تا 60 سانتی‌متر در مناطق مشخص‌شده با استفاده از بیل یا هر وسیله دلخواه دیگری حفرشده و خاک گودال بازشده با دقت در کنار گودال انباشته می‌شود. قبل از قرار دادن نهال در چاله، اگر نهال مورد کاشت ریشه‌های مویرگی شکسته یا له‌شده باشد، بهتر است انتهای آن‌ها بریده و تمیز شود. ریشه نهال در سوراخ قرار می‌گیرد و با خاکی که از سوراخ خارج‌شده است پوشانده می‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که قسمت پیوندی نهال در بالای خاک باقی می‌ماند. ضمناً نهال باید تا حد امکان به‌صورت عمودی کاشته شود و مایل نباشد.
آبیاری درختان تازه کاشته شده باید منظم باشد، در ابتدا دادن چند لیتر آب کافی خواهد بود.

 

آیا کاشت نهال گردو در کهنوج حالت اقتصادی دارد؟

اخیراً گردو به یک منبع سرمایه‌گذاری بسیار مهم به‌ویژه در دنیا تبدیل‌شده است. در راستای این تحولات، مردم به این فکر افتادند که گردو چقدر محصول و آیا کاشت آن حالت اقتصادی دارد و یا خیر؟
ازآنجایی‌که مشاوران سرمایه‌گذاری توجه خود را به کشت گردو معطوف کردند، تاجران غیر از کشاورزان به این رشته علاقه‌مند شدند. در کشور ما در چند سال اخیر علاقه شدیدی به سرمایه‌گذاری گردو وجود داشته است و در کهنوج نیز باغات گردو در حال گسترش هستند.

 

خرید نهال گردو در کهنوج

دانش و اطلاعات کافی در هر زمینه‌ای می‌توانند آن مسیر را برای شما آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. برای خرید نهال و احداث باغ گردو نیز باید اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از آن خود کنید. چنانچه در مورد خرید نهال میوه اطلاعات کافی نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید از طریق مشاوران آنلاین سایت رایگان مشاوره شوید و اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

فروش نهال گردو در کهنوج

• گردو ژنوتیپ پالیز در مناطقی با ارتفاع صفر تا ۳۰۰ متر از سطح دریا کاشته می‌شود و تحمل سرمای منفی سی درجه، تحمل گرمای تا ۴۵ درجه را دارد و از انواع دیر گل گردو است.
• گردو چندلر از ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر کاشته می‌شود و تحمل سرمای منفی ۳۰ تا گرمای ۴۰ درجه را دارد و دیر گل است.
• گردو فرنور از ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متر کاشته می‌شود و تحمل سرما منفی سی درجه و گرمای چهل درجه را دارد و دیر گل است.
• گردو اسرائیلی برای مناطق معتدل گزینه مناسبی بوده و زود گل است.
• گردو تویسرکان رقم قدیمی و زود گل گردو برای کاشت در مناطق معتدل بدون سرمای بهاره بهترین گزینه محسوب می‌شود.

نهال گردو مناسب کهنوج

یکی از امتیازات خرید با کیفیت برخورداری از نهال گردو مناسب کهنوج برای کشت و پرورش است. سازگاری و مطابقت بالای نهال گردو با خطه کوهپایه‌ای و ییلاقی کهنوج باعث می‌شود از بیماری‌ها دور بوده و تمرکز خود را بر ریشه زایی، افزایش فتوسنتز و ارتقاء فرایند رویشی اندام‌های هوایی و همچنین گلدهی به موقع و میوه‌های سالم و ارگانیک گذارد. با مشخصه‌های ذکر شده بهترین رقم نهالی مقاوم با ریشه‌های جاذب، پرقدرت و مراقبت‌های کم هزینه خواهد بود.

انواع نهال گردو در کهنوج

نهال‌های گردو در تنوع بالا تولید می‌شوند این تنوع سبب شده تا به‌راحتی بتوان آن‌ها را در شرایط اقلیمی متفاوت پرورش دارد. به‌عنوان‌مثال انواع نهال‌های گردوی زود گل برای کاشت در مناطق معتدل و بدون سرما و یخبندان بهاری مناسب است و در مقابل آن انواع دیر گل برای مناطق سرد و کوهستانی که بهاری سرد دارند مناسب هستند. گل‌ها دچار یخ‌زدگی نمی‌شوند و آسیبی به محصول وارد نمی‌شود.

قیمت نهال گردو در کهنوج

نهال‌های گردو قیمت‌های متفاوتی دارند شما می‌توانید بسته به بودجه و سرمایه خود از آن‌ها خریداری کنید و برای اطلاع از قیمت‌ها و دریافت لیست قیمت می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

بهترین نهال گردو

نهال‌های گردوی اصلاح‌شده، ژنوتیپ و پیوندی محصولی زیاد و باکیفیت تولید می‌کنند. میوه‌های آن مانند خوشه انگور و بسیار پربار است. در یک خوشه بین 8 تا 12 گردو وجود دارد. پوسته نازک است و مغز آن بدون اینکه از هم بپاشد بیرون می‌آید. طعم خوب از دیگر عواملی است که این محصول به خود اختصاصاً داده است و همه این عوامل باعث می‌شود تا بازارپسندی این گردوها بالا باشد.

نهالستان گردو در کهنوج

در شهر کهنوج شما می‌توانید به‌راحتی به انواع نهال گردو دسترسی داشته باشید این نهال‌ها اکثراً شناسنامه‌دار هستند و با تضمین کیفیت به فروش می‌رسند. با خرید این نهال‌ها شما می‌توانید با خیال راحت باغ خود را احداث کنید و مطمئن باشید که چند سال بعد خواهید توانست از این باغ به سودآوری بالایی برسید.

کلام آخر

مجموعه برتر نهال تولیدکننده انواع نهال میوه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نهال گردو در ارقام متنوع است و همه خریداران می‌توانند به‌صورت حضوری و غیرحضوری آن‌ها را خریداری کنند. کارشناسان مجموعه شما را در خرید مناسب‌ترین رقم برای اقلیم و موقعیت جغرافیایی منطقه راهنمایی خواهند کرد. همچنین باغداران عزیز برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با انواع نهال‌های گردو که قابلیت کاشت در کهنوج را دارند می‌توانند به صفحه خرید نهال گردو در کهنوج مراجعه کنند.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر کهنوج می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در کهنوج مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال