خرید نهال گردو در آشخانه✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار آشخانه

نهال گردو نهالی حساس به گرمای بالا و سرمای بهاره است لذا برای هر اقلیمی باید متناسب با آب و هوای آن رقم مناسب را انتخاب کرده که در این بخش نهال‌های گردوی زودبازده، تجاری و مناسب با شهر آشخانه معرفی می‌شود.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی آشخانه

شهر آشخانه شهری با اقلیم معتدله و مدیترانه‌ای و نیمه خشک است که در ارتفاع ۸۵۰ متری از سطح دریا در قرار دارد که مرکز سملقان بوده و در ۴۰ کیلومتری بجنورد یکی از شمالی‌ترین شهرهای استان شناخته می‌شود. این شهر جمعیت ۲۵۱۰۴ نفری با میانگین بارشی ۲۸۸ میلیمتر در سال، خطه‌ای سرسبز با منابع آبی پربار است که در دشتی نسبتاً هموار و با زمین‌های با خاکی آبرفتی و حاصلخیز است. میوه گردو از جمله محصولات باغی با کیفیت و پربار آن است که در این شهر سطح زیر کشت بالایی دارد.
به دلیل بهره‌مندی از رودخانه درکش و نزدیکی به رودخانه اترک و همچنین جریانات باران آور شاه جهان، هزار مسجد و آلاداغ شرایط آبی و وضعیت ذخایر آن برای پرورش و آبیاری باغات گردو مطلوب است.
آشخانه در زمره مهم‌ترین خطه‌های فعال در حوزه باغداری و کشاورزی با تولید محصولاتی مانند گردو، سیب، گلابی، بادام، زردآلو، انار و محصولات مزروعی است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در بجنورد

تاریخچه باغات گردو در آشخانه

تاریخچه باغات گردو در آشخانه نشان‌دهنده این است که طبق موقعیت جغرافیایی و مکانی این شهر و آب و هوای معتدل آن در کنار باغات قدیمی که عمدتاً از نهال‌های بذری و قدیمی و بومی استفاده می‌کنند استفاده از رقم‌های معتدله و نیمه سردسیری در این بخش روز به روز در جهت افزایش بهره‌وری و سود گسترش پیدا کرده است. مراجعه به باغات موجود در این بخش کمک می‌کند کمتر دچار آزمون خطا شده و از تجربه‌های به دست آمده نهایت استفاده را برای رسیدگی‌های اقتصادی و کم هزینه انجام داد.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در آشخانه

احداث باغ گردو دربرگیرنده عوامل محیطی، انتخاب نهال، عوامل اقتصادی و کاشت آن است که در این بخش عوامل اقتصادی شامل هزینه‌های صرف شده برای تاسیس باغ و نهال‌های گردو سالم و سازگار، رقم‌های با میوه بازار پسند و همچنین هزینه‌های صرف شده برای برداشت میوه و انبارداری آن تا بازاریابی موفق برای فروش است. لذا در این پروسه هزینه‌های جابجایی و انتقال میوه به بازارها و همچنین مسافت بازار تا نهالستان را نیز باید در نظر گرفت و در مجموع باید نسبت به این هزینه‌ها و مدیریت آن قبل از احداث باغ توجه ویژه‌ای شود.

 

آیا کاشت نهال گردو در آشخانه حالت اقتصادی دارد؟

خصوصیت ذاتی نهال گردو رشد و باروری در خطه‌هایی با خاک نسبتا مرطوب و آب و هوای معتدل و زمین‌های نسبتا مرتفع است. با توجه به ارتفاع ۸۵۰ متری این شهر و آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای آن می‌توان انتظار داشت که اگر رقم گردو از نهال‌های معتدله، بدون بیماری و آفت با ضمانت‌نامه‌های معتبر خریداری شود و تمامی مراحل کشت آن به صورت تخصصی پیگیری شود میوه‌های پرمغز، سنگین و بازارپسند را تولید کرده و در نتیجه سود حاصل از فروش نیز بیشتر خواهد بود.

 

خرید نهال گردو در آشخانه

برتر نهال بزرگترین، قدمت‌دارترین و تخصصی‌ترین نهالستان شمال غربی کشور است که به صورت اینترنتی نیز فعال بوده و امکان خرید نهال گردو در آشخانه را برای باغبانان این شهر میسر کرده است. این نهالستان با تولید و عرضه بیش از ۳۰۰۰ اصله نهال میوه در سال یکی از نهالستان‌های مادر و معتبر برای دریافت نهال‌های گردوی زودبازده، سازگار با اقلیم و ضمانت‌دار است. شما عزیزان می‌توانید با تعامل با این مجموعه نهال‌های سازگار و پربار برای شهر خود را با شناسه معتبر، لیبل اصالت، کارت سلامت و عدم بیماری با قیمتی منصفانه دریافت کنید.

فروش نهال گردو در آشخانه

مراکز متعدد فروش نهال گردو در آشخانه را انجام می‌دهند و این کثرت نهالستان‌ها باعث رقابت از نظر کیفیت، تنوع و قیمت نهال‌ها شده است و باغبانان می‌توانند پس از بررسی‌های دقیق و اطلاع از خدمات و مزایای خرید از یک نهالستان آن را به عنوان مرجع خرید انتخاب کنند. کما اینکه باید اطمینان داشته باشند که نهالستان طبق مجوزها و تاییدیه های رسمی از جهاد کشاورزی و موسسات تحقیقات بذر و نهال فعال بوده و کیفیت پرورشی را رعایت کرده باشد.

نهال گردو مناسب آشخانه

با توجه به متنوع بودن رقم‌های نهال گردو و اقلیم متفاوت کشورمان ایران نمی‌توان نهال‌های گرمسیری را در مناطق مرتفع و نهال‌های سردسیری را در مناطق کم آب مورد کشت قرار داد. زیرا دچار اختلال عملکرد، کاهش فتوسنتز و روند رویشی و رشدی خواهد شد و بازدهی مطلوب را نخواهد داشت. لذا نهال گردو مناسب آشخانه با توجه به ارتفاع نسبی و آب و هوای معتدل آن رقم‌های معتدله و پربازده هستند.

انواع نهال گردو در آشخانه

برای شناخت انواع نهال گردو در آشخانه و انتخاب پربارترین و سازگارترین آن می‌توانید به رقم‌های زیر توجه کنید.
• نهال گردوی خوشه‌ای اسرائیلی: رقمی تجاری زودگل، مناسب برای مناطق معتدل با ارتفاعات ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متری، محصول دهی زود هنگام از دومین سال کاشت و باردهی ۶ تن در هکتار
• نهال گردوی پدرو: نهالی مناسب برای مناطق معتدل و نیمه سردسیری، قابل کاشت در ارتفاعات ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ متری، دیرگل با باردهی ۵ تن ۶ تن در هکتار، زود بازده مقاوم به آفت آنتراکنوز و سرمای بهاره
• نهال گردوی چندلر: نهالی اصلاح یافته و تجاری، پایه کوتاه، دیرگل، قابل کاشت در مناطق معتدل و نیمه سردسیری با ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری، محصول آوری ۶ تن در هکتار
• نهال گردوی تویسرکان: نهالی معتدله قابل کاشت در مناطق کوه پایه‌ای و مدیترانه‌ای با ارتفاع ۰ تا ۲۸۰۰ متری، با محصول دهی ۷ تن در هکتار رقم حساس به سرمای بهاره

 

قیمت نهال گردو در آشخانه

اگر وقت کافی برای مراجعه حضوری و اطلاع از قیمت‌های متنوع نهال گردو را ندارید می‌توانید به لینک و آدرس زیر مراجعه کرده و قیمت نهال گردو در آشخانه را به همراه ارقام متنوع آن ملاحظه کنید.

بهترین نهال گردو

بهترین نهال گردو در آشخانه را می‌توان نهالی در نظر گرفت که میزان رضایت باغدار از رشد و پرورش آن بالا باشد. مسلماً نهالی که درگیری و میزبانی کمتری از قارچ‌ها و باکتری‌ها داشته و هزینه‌های سمپاشی و کوددهی آن پایین باشد می‌تواند برای باغدار محبوبیت بالایی داشته باشد و با میوه‌های سنگین و متعدد در هر شاخه بهترین نهال گردو برای هر باغبانی باشد.

نهالستان گردو در آشخانه

تمام مراکزی که تحت عنوان نهالستان گردو در آشخانه فعالیت می‌کنند باید طبق مصوبه جهاد کشاورزی قیمت گذاری را برای نهال‌های خود انجام دهند و در موعد فروش، نهال را از هر حیث ضمانت کنند تا باغدار در صورت وجود مشکل بتواند آن را مرجوع کند. برتر نهال از جمله مراکز معتبر و مجوز داری است که طبق استانداردها و قواعد سازمانی فعالیت کرده و نهال‌های سازگار، سالم و پربار را می‌تواند در اختیار شما عزیزان قرار دهد. کافیست از طریق وب سایت این مجموعه اقدام کرده و انتخابی دقیق، اقتصادی و همراه با ضمانت‌نامه را انجام دهید.
با مراجعه به صفحه خرید نهال میوه آشخانه با نهال‌های میوه پربار و قابل کاشت در این منطقه آشنا شوید.

کلام آخر

باغستان گردو از جمله حوزه‌های پرسود و تجاری است که اگرچه در اول مسیر نیازمند سرمایه‌گذاری‌های متعدد است اما پس از گذشت چند سال نیازی به کاشت نهال جدید نبوده و تا چندین دهه می‌توان از آن سود چشمگیری را برداشت. لذا برای محقق سازی این اهداف خرید نهال گردو و باغداری و تاسیس آن را با همراهی برتر نهال تجربه کنید.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر آشخانه می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال در آشخانه مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال