خرید نهال گردو در زرین شهر✔️ قیمت انواع نهال گردو زرین شهر

زرین شهر جزو شهر‌های اطراف زاینده رود به شمار می‌رود، سال‌ها قبل این شهر را ریز قلعه می‌ناميدند. بسیاری از کشاورزان اصفهانی زرین شهر را برای کشاورزی و باغداری نسبت به دیگر شهرها ترجیح می‌دهند.

تولید انبوه محصولات کشاورزی اصفهان مربوط به زرین شهر است این شهر توانسته است محصولات باکیفیت و مطلوبی تولید کند و به دیگر شهرها صادر کند.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

 

 

شرایط اقلیمی زرین شهر

آب و هوای زرین شهر به دلیل همجوار بودن با زاینده رود مناسب کشاورزی است، میانگین بارش سالیانه این شهر ۱۱۵ میلی‌متر و معمولا میانگین دمای آن +۱۴ درجه سانتیگراد است. زرین شهر جزو شهر‌های است که در آن عمدتا شالیکاری انجام می‌شود اما می‌توان به کاشت بادام و گردو به صورت انبوه هم اشاره کرد.

 بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در اصفهان

تاریخچه باغات گردو در زرین شهر

اقلیم معتدل و خاک حاصلخیز و مناسب زرین شهر باعث شده است که باغات گردو در این شهر پدیدار شوند، البته توجه کنید که در بخش شمالی زرین شهر که به زاینده رود نزدیک است کاشت نهال گردو جوابدهی بهتری دارد. گردو جزو محصولاتی است که در مناطق سردسیر رشد و نمو پیدا می‌‌کند و برخی از مناطق زرین شهر چنین ویژگی دارد.

نهال گردو دارای ارقام متنوعی است که می‌توان به نهال گردو پالیز، نهال گردو فرنور، نهال گردو کانادایی، نهال گردو ژنوتیپ ۱۲، نهال گردو چندلر، نهال گردو ژنوتیپ۲۱ و نهال گردو یالووار و غیره اشاره کرد.

 

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در زرین شهر

برای احداث باغ گردو باید به نکات حائز اهمیت توجه کنید، در صورتی که تمامی موارد و نکات در زمان کاشت نهال گردو رعایت شود حتما در آینده شاهد یک سود و درآمد چشم گیری خواهید بود.

اکثر ارقام نهال گردو در مناطق سردسیر رشد می کند اما ارقام نهال گردو چون گردو فرنور، گردو پکان در مناطق گرمسیری هم رشد پیدا می کند، و از این رو برای کاشت نهال گردو در زرین شهر باید از گردو فرنور و گردو پکان استفاده کرد‌.

 

آیا کاشت نهال گردو در زرین شهر حالت اقتصادی دارد؟

در جواب این سوال می‌توان گفت بله، اگر برای کاشت نهال گردو از یک نهالستان معتبری چون نهال برتر استفاده کنید و پس از مشاوره شدن اقدام به خرید کنید، می توانید یک شغل پر سود برای خود و خونواده رقم بزنید. نهالستان‌های متعددی در اصفهان واقع شده‌ است که در حال عرضه ارقام نهال با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب هستند که برای راحتی خریدار هم فروش حضوری و آنلاین دارند.

خرید نهال گردو در زرین شهر

امروزه اکثر نهالستان‌ها دارای خرید اینترنتی هم هستند که این نوع خرید برای باغدارانی که در روستا هستند و امکان خرید حضوری ندارند مناسب تر است. نهالستان نهال برتر که جزو بزرگترین و معتبرترین نهالستان‌های کشور است که اکنون در اکثر شهرها شعبه دارد، خرید اینترنتی هم ایجاد کرده است.

برای خرید نهال گردو به صورت اینترنتی می توانید با مراجعه به سایت   از انواع ارقام نهال گردو اطلاع پیدا کنید و به آسانی ثبت خرید کنید.

 

فروش نهال گردو در زرین شهر

بر خلاف تصور جوانانی هستند که به دنبال احداث باغات گردو هستند، و یا قصد فروش نهال گردو را دارند برای این منظور می‌توانند به راحتی از طریق سرچ در گوگل مطالب بسیار مفیدی را به دست آورند.

تمام نهالستان‌ها و فروشندگان نهال به دنبال جذب مشتری هستند، اما نهالستان‌های فروش بیشتری خواهند داشت که با استفاده از ضمانت نامه و تائیدیه‌های سلامت نهال محصولات خود را تضمین کنند تا اعتماد مشتری جلب شود و در نهایت فروش بیش‌تری داشته باشد‌.

 

نهال گردو مناسب زرین شهر

همانطور که گفتیم زرین شهر جزو مناطق نسبتا گرمسیری است به همین علت کاشت نهال گردو پکان و نهال گردو فرنور نسبت به دیگر ارقام جواب دهی بهتری دارد. به طور کلی در زمان کاشت نهال گردو در هر منطقه‌ای ابتدا باید از اقلیم و حاصلخیز بودن خاک آن و سردسیر بودن آن منطقه اطلاع پیدا کنید و سپس اقدام به کاشت نهال نمایید.

در مناطق شمالی زرین شهر می‌توان کاشت نهال گردو را انجام داد برای اطلاعات دقیق‌تر بهتر است به مشاوران آنلاین سایت مراجعه کنید.

انواع نهال گردو در زرین شهر

ارقام نهال گردو چون تویسرکان، گردو اسرائیلی، گردو فرانکت، گردو پدرو، گردو ژنوتیپ ۱۲، گردو تویسرکان، گردو ژنوتیپ۲۱ جزو مهم ترین ارقام گردو به شمار می‌آیند. با مراجعه به نهالستان‌های معتبر و دارای تاییدیه‌های گیاه پزشکی می‌توان انواع نهال گردو را خریداری کرد و با کاشت آن محصولات با کیفیت را برداشت کرد.

نهال گردو دارای ارقام بسیاری است اما مقاوم و مطلوب ترین ارقامی که پربازده هم هستند که در این بخش ذکر شده است‌.

قیمت نهال گردو در زرین شهر

اکثر نهالستان‌ها در جهت افزایش خریداران خود به دنبال ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب هستند، که نهالستان نهال برتر دارای این ویژگی است و از قیمت ‌های مناسب و منصفانه برای فروش محصولات استفاده می‌کنند.قیمت نهال گردو در هر منطقه‌ی متفاوت است و به عواملی چون تعداد نهال، کیفیت، وجود ضمانت نامه و مقاوم بودن آن بسیار بستگی دارد.

برای اطلاع دقیق از قیمت انواع و ارقام نهال‌ها می‌توانید به این لینک زیر مراجعه کنید.

 

با مراجعه به این سایت می توانید از انواع و ارقام نهال گردو و از مناسب بودن قیمت آن‌ها مطلع شوید.

 

بهترین نهال گردو

از نظر کیفیت و بهترین بودن نهال گردو می‌توان به پنج نوع آن که به نام‌های گردو چندلر، گردو خوشه‌ای، گردو ژنوتیپ، گردو اسرائیلی و گردو فرنور است اشاره کرد. با اینکه نهال گردو برای رویش نیاز به مناطق سردسیر دارد اما برخی از نهال گردو چون پکان و ژنوتیپ در مناطق گرمسیری هم رشد و نمو پیدا می‌کنند.

بهترین نهال گردو دارای ضمانتنامه‌ و تائیدیه‌های گیاه پزشکی است، قبل از خرید از وجود این دو نوع نکته مطلع شوید.

نهالستان گردو در زرین شهر

نهالستان برتر نهال جزو بزرگترین و معتبر ترین نهالستان‌های حال حاضر کشور است که در تمام نقاط کشور شعبه افتتاح کرده است. باغداران و افرادی که به دنبال خرید انواع و ارقام نهال گردو هستند، می‌توانند به دو روش حضوری و آنلاین و پس از مشاوره شدن و کسب اطلاعات مورد نیاز محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

کلام آخر

بسیاری از سرمایه‌گذاران با استفاده از مناطق مناسب زرین شهر اقدام به کشاورزی و تولید انواع محصولات کرده‌اند، شما عزیزان هم می‌توانید به راحتی در شهرهای مختلف کشور همچون زرین شهر کشاورزی و کاشت و پرورش محصول انجام دهید.

در این مقاله سعی کرده‌ایم تمامی نکات و ویژگی های نهال گردو در زرین شهر را به اطلاع شما برسانیم، اگر قصد خرید نهال گردو با کیفیت و مقاوم را دارید می‌توانید به صفحه خرید نهال در زرین شهر سر بزنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال