خرید نهال در خضرآباد✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان خضرآباد

شهر خضرآباد در ارتفاع ۱۶۰۹ متری با جمعیت ۵۳۵ نفر به عنوان کوچک‌ترین شهر جهان از توابع اشکذر در استان یزد است. این شهر در ۴۲ کیلومتری یزد منطقه‌ای بسیار خوش آب و هوا و ییلاقی به جهت احاطه شدن با دو کوه مرتفع بوده و از نظر توریستی و گردشگری دارای جاذبه‌هایی مانند باغات متعدد میوه، چشمه‌های خروشان و اراضی سرسبز و چشم نواز است. از جمله مناطق نزدیک به یزد است که به عنوان منطقه‌ای کوهستانی و خنک محسوب می‌شود.
این شهر از شمال با میبد، از غرب با صدرآباد، از جنوب با قلعه خان و از شرق با یزد همسایگی دارد. اراضی و مراتع خضرآباد به قدری حاصلخیز و سرسبز است که گیاهان دارویی به وفور در آن یافت می‌شود و روستاهای این شهر کوچک از ویژگی‌های طبیعی و بصری منحصر به فردی برخوردار بوده و با آب و هوای مطبوع و دل انگیز مقصد بسیاری از مسافران هستند. تخت تاثیر ارتفاعات پیرامون شهر خضرآباد، روان آب‌های آن باعث جاری شدن چشمه‌ها و رونق باغات گردو، زردآلو، شاه توت، بادام، توت، به، گلابی، هلو، آلبالو و سیب شده است. در این شهر کشت و پرورش گیاهان دارویی، گل محمدی، انواع میوه‌ها، گندم، جو، غلات، تره بار بسیار پررونق هستند.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در خضرآباد

 

بیشتر بخوانید:خرید نهال در یزد

نهالستان خضرآباد

تولید کننده‌های نهال‌های میوه، زینتی و غیر مثمر باید برای فعالیت‌های خود گواهی و مجوزهای لازم را از جهاد کشاورزی و نهادهای ذی صلاح دریافت کرده سپس اقدام به احداث نهالستان خضرآباد کنند. این مجوزها تولید کنندگان را ملزم به رعایت استانداردهای کیفی و کمی در پروسه پرورش نهال‌ها می‌کند و امکان نظارت را به ناظرین سازمان‌های مربوطه فراهم می‌کند تا از روند تولیدات و رعایت اصول بهداشتی و علمی در این فرایند مطمئن شوند. در نهایت عین نهالستان‌ها موظف به توزیع و پرورش نهال‌های سالم، بدون آفات و توزیع آنها با ضوابط فنی هنگام جابجایی و تحویل آن به خریداران هستند.

باغداری در خضرآباد

اگرچه شهر خضرآباد شهری بسیار کوچک با ۵۰ روستای پیرامون خود است اما در این خطه به دلیل موقعیت قرارگیری در دامنه‌های کوهستانی، آب و هوای ییلاقی و بارندگی‌های بالا باغداری در خضرآباد با تولید انبوه محصولاتی مانند گردو، بادام، شاتوت، زردآلو، توت و چندین نوع میوه دیگر همراه است. تعدد این باغات باعث زیبایی چند برابری این شهر سرسبز و ییلاقی در ۴۰ کیلومتری یزد شده است و آن را مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران قرار داده است. خضرآباد به جهت مساحت کم دارای ۷۰ هکتار باغ انار، ۲۰ هکتار باغ گردو، ۱۲ هکتار باغ زردآلو و چندین هکتار باغات متنوع میوه دیگر است که باعث منبع درآمد اهالی و جوانان این شهر شده است. عمده این محصولات پس از تامین نیازهای محلی در مرکز استان و شهرهای همجوار به فروش می‌رسد

 

نهال فروشی در خضرآباد

نهالستان بزرگ برتر نهال با نیم قرن تجربه و حسن سابقه به دلیل رعایت اصول پرورشی و بهداشتی در تولید انواع نهال میوه، از جمله مراکز نهال فروشی در خضرآباد است که از طریق وب سایت اینترنتی خود توانسته بدون هیچ گونه مرزبندی به تمامی باغداران با عرضه نهال‌های تضمینی، اصیل، مرغوب و سالم خدمت رسانی داشته باشد. خرید از این نهالستان می‌تواند برای باغداران شهر خضرآباد همراه با مزایای زیر باشد.
• نهال‌های میوه با شناسنامه اصیل و لیبل‌دار عرضه شده و تمامی اطلاعات، قابلیت‌ها و ویژگی‌های نهال مشخص است.
• برای تایید سلامت، عدم بیماری و نبود قارچ در ریشه نهال برای آن گواهی عدم بیماری و کارت سلامت در نظر می‌گیرد.
• ریشه‌های نهال برای جلوگیری از خشکی در پروسه ارسال بسته‌بندی ایزوله و آفت زدایی شده و همراه با کارت قرنطینه استانی عرضه می‌شود.
• صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت و برگشت، بهره‌مندی از پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره‌های رایگان

فروش نهال در خضرآباد

اشخاص و فروشنده‌هایی که فروش نهال در خضرآباد را انجام می‌دهند باید هم دارای اطلاعات گیاهی بالایی برای راهنمایی و ارائه اطلاعات ضروری از ویژگی‌های نهال به خریداران باشند، همچنین معتبر و با هویت و مجوزدار بوده و تنها هدف آن به دست آوردن سود نبوده و پاسخگویی و مسئولیت پذیری خوبی در قبال نهال عرضه شده داشته باشند.

قیمت نهال در خضرآباد

برای اینکه در کوتاه‌ترین زمان بتوانید با آگاهی از قیمت نهال در خضرآباد تصمیم خود را برای انتخاب نهال مورد نظر، تعداد خرید و نوع رقم اتخاذ کنید می‌توانید این آگاهی را از طریق لینک زیر به دست آورید.

خرید نهال بادام در خضرآباد

از جمله محصولات انبوه برداشتی در شهر خضرآباد بادام است که در مناطق دامنه‌ای و کوهپایه‌ای این خطه رشد و نمو بسیار ایده‌آلی داشته و از مساحت این شهر بخش خوبی را به خود اختصاص داده است . برای دریافت بالاترین سود و داشتن نهالی سازگار و کم چالش می‌توانید خرید نهال بادام در خضرآباد را از برتر نهال همراه با اطلاعات تکمیلی و تخصصی در حوزه احداث باغ آن دریافت کنید.

خرید نهال میوه در خضرآباد

با توجه به گستردگی انواع نهال میوه، برتر نهال جدول ارقام زیر را برای آگاهی هرچه بهتر باغداران شهر خضرآباد آماده سازی کرده است که می‌توانند خرید نهال میوه در خضرآباد را به صورت اینترنتی از بزرگترین، شاخص‌ترین و معتبرترین نهالستان کشور یعنی برتر نهال انجام داده و از نهال‌های پرتوان، سالم با کیفیت و مرغوب با بازدهی و باردهی بالا بهره‌مند شوند.
با مطالعه صفحه خرید نهال گردو خضرآباد می‌توانید با نهال‌های گردوی مناسب این بخش آشنا شوید.

 

نوع نهال رقم نهال
نهال سیب سیب فوجی، سیب پینک لیدی، سیب کاکس اورنج
نهال بادام بادام شکوفه، بادام شمشیری، بادام اسراییلی، بادام پالیز
نهال پسته پسته فندقی، پسته کله قوچی، پسته هیبریدی، پسته دامغان
نهال گلابی گلابی ناشی، گلابی اسپادانا، گلابی دوشیز، گلابی سیبری
نهال انگور انگور ژاپنی، انگور حسینی، انگور گریسمون، انگور موندراپ
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال به به گلابی، به محلی، به اصفهان
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل آمریکایی
نهال گیلاس گیلاس فرنگی، گیلاس قرمز ارومیه، گیلاس لیندا، گیلاس بوترمو
نهال زینتی اقاقیا، صنوبر یکساله نقرا ترکیه، پالونیا شن تونگ
نهال آلو آلو شابلون کالیفرنیا دیررس، آلو توسرخ، آلو زرد گوگان
نهال آلبالو آلبالو خوشه‌ای مورلو، آلبالو مجاری، آلبالو محلی
نهال زردآلو زردآلو تخم‌مرغی زعفرانی، زردآلو سفید مراغه، زردآلو شکر پاره
نهال زرشک زرشک پلویی، زرشک بی دانه قائنات، زرشک  پفکی
نهال توت توت هرات، شاه توت، توت سیاه، توت چتری
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی دیم، گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی‌خار
نهال بلوبری بلوبری نلسون، یک بری، رازبری، بلوبری ایرانی
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا، زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته سیاه
نهال هلو هلو سفید و قرمز، هلو مور، هلو پلاستیکی، هلو مخملی
نهال شلیل شلیل سبز، شلیل نکارد۹، شلیل سفید شیشه‌ای
نهال فندق فندق بارتلر، فندق قزوین، فندق ماکادمیا
نهال گوجه سبز گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز شهریار، گوجه سبز برغانی
نهال سنجد سنجد محلی، سنجد قزل، سنجد حاج حسینی
نهال زیتون زیتون شنگه، زیتون آمریکایی، زیتون مانزالیا
نهال انجیر انجیر قرمز فرانسه، انجیر گلابی زرد، انجیر استهبان
نهال خرمالو خرمالو ارموند، خرمالو فویو، خرمالو انبه‌ای
نهال انار انار پایه کوتاه، انار سردشت، انار فردوس

 

کلام آخر

شهر کوچک، سرسبز، کوهستانی و ییلاقی خضرآباد با آب و هوای مطلوب، طبیعتی بکر و روستاهای فوق العاده سرسبز و پر باغ می‌تواند منطقه‌ای فوق العاده برای سرمایه‌گذاری و شروع باغداری و پرورش انواع نهال میوه باشد. برای موفقیت در این مسیر حتماً از خدمات، نهال‌ها و تخصص برتر نهال بهره‌مند شوید.برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر خضرآباد کاشت به صفحه خرید نهال گردو در یزد در  مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال