خرید نهال گردو در باقرشهر✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار باقرشهر

باغداران شهرهای مختلف امروزه به کمک ارقام متنوع نهال گردو می‌توانند از این درخت اقتصادی و پربار بهره‌های بالایی ببرند. ما در این مبحث با بررسی شرایط آب و هوایی باقرشهر قصد داریم نهال‌های گردوی سازگار در آن را معرفی کنیم تا باغداران عزیز بتوانند بالاترین راندمان تولید را تجربه کنند. پس با ما همراه باشید.

 

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

شرایط اقلیمی باقرشهر

شهر باقرشهر از توابع شهرستان ری با سطح ارتفاع ۱۰۲۰ متر از دریا از جمله توابع پایتخت است که دارای تابستان‌های گرم و آب و هوای مدیترانه‌ای است. این شهر از جنوب شرقی با دشت ورامین، از جنوب به کهریزک، از شمال به مناطق ۱۹ و ۲۰ تهران و از جنوب غربی با مرقد امام و بهشت زهرا همجواری دارد.

این شهر با مساحت ۵۰۰ هکتار دارای اراضی زراعی و باغی بالایی است و باغداران آن توانسته‌اند با معضل کم آبی کنار آمده و تولیدات خود را حفظ و رونق ببخشند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در تهران

تاریخچه باغات گردو در باقرشهر

میزان بارندگی و نوسانات دمایی از جمله پارامترهایی هستند که نوع آب و هوا و اقلیم یک منطقه را مشخص می‌کنند و با توجه به آب و هوای خشک و نیمه مدیترانه‌ای باقرشهر کشاورزان این بخش توانسته‌اند با کاشت ارقام معتدله نهال گردو باغات گردوی پرثمری را داشته باشند. توجه به آفات رایج منطقه و ارقام سازگار در این شهر و سابقه باغداری آن می‌تواند کمک زیادی به افراد تازه کار در احداث باغ گردو کند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در باقرشهر

سرمایه‌گذاران باقرشهر باید بدانند که هنگام احداث باغ گردو توجه به فاکتورهای تاثیرگذار می‌تواند کاشت گردو و احداث باغ آن را با موفقیت همراه سازد این فاکتورها به شرح زیر هستند.

  • آب و هوای باقرشهر
  • نوسانات دمایی
  • میزان بارندگی
  • آماده‌سازی زمین
  • سطح ارتفاع از دریا
  • میزان آبیاری نهال
  • نیاز سرمایی آن
  • نوع بافت خاک

آیا کاشت نهال گردو در باقرشهر  حالت اقتصادی دارد؟

در رابطه با اینکه کاشت و پرورش نهال گردو در اقلیم باقرشهر آیا اقتصادی و سودآور است یا نه؟ جواب این سوال ارتباط متقابلی به عملکرد بالای نهال و انبار مانی آن دارد. شاید در گذشته به دلیل کمتر بودن ارقام نهال گردو فقط در مناطق سردسیری امکان کاشت گردو وجود داشت اما با وجود ارقام متنوع نهال گردو می‌توان در این اقلیم کم آب نیز به کشت آن مبادرت کرد.

با در نظر گرفتن انبارمانی بالای گردو و فروش آن در فصل مناسب میزان سود حاصل بسیار افزایش پیدا می‌کند. پس می‌توان با خریداری ارقام معتدله و با کیفیت نهال گردو و کشت و پرورش آن در این شهر با آب و هوای نیمه خشک بهره‌برداری بالایی از آن داشت.

خرید نهال گردو در باقرشهر  

مشخصا این کیفیت کار نهالستان و مرغوبیت  نهال‌های خریداری شده است که در کنار رسیدگی‌های اصولی می‌تواند سرمایه یک باغدار را چندین برابر کند. پس سعی کنید از مراکز معتبر خرید نهال گردو سازگار با باقرشهر را انتخاب کنید. در این خرید تنها مقاومت نهال را مدنظر قرار ندهید و بر تجاری و پربار بودن نهال و قیمت آن نیز توجه داشته باشید.

فروش نهال گردو در باقرشهر

در رابطه با فروش نهال گردو در باقر شهر تعدد نهالستان‌ها می‌تواند بسیار مسیر خرید نهال را هموار سازد. زیرا در این نهالستان‌ها کارشناسان می‌توانند با جمع بندی شرایط اقلیمی و هدف باغدار رقم مناسب را معرفی کنند. سعی کنید هنگام مراجعه به مراکز فروش نهال به موارد زیر نیز دقت داشته باشید.

  • جدا از مبحث قیمت که باید با رقم آن سنخیت داشته باشد سعی کنید نهال‌ها از نظر کیفیت و سلامت دارای گواهی سلامت باشند.
  • نهال دارای کارت قرنطینه بوده و آنالیزهای گیاه شناسی و علمی را از نظر بیماری و آفات پشت سر گذاشته و مقاومت بالایی داشته باشد.
  • نهال جزو ارقام تجاری بوده و میزان باردهی و بازدهی آن در حد بالا باشد.
  • از نظر خصوصیات ژنتیکی و سن و سال دارای شناسنامه بوده و ضمانت برگشت و گارانتی ۲ ساله داشته باشد.

نهال گردو مناسب باقرشهر

  • نهال گردو لارا: پربازده و آمریکایی مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۱۲۰۰ متری با باردهی ۴ تن در هکتار
  • نهال گردو ژنوتیپ پالیز: نهال بسیار مقاوم به گرمای بالای ۴۰ درجه و سرمای زیر ۳۰ درجه، پایه کوتاه با میوه نیمه کاغذی و مغز پربار و تناژ ۹ تن در هکتار
  • نهال گردو چندلر: نهالی پربار با باردهی ۶ تن در هکتار، مناسب برای ارتفاعات ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری ، دیرگل مقاوم به گرما و سرمای بالا

انواع نهال گردو در باقرشهر

  • نهال گردوی اسرائیلی
  • نهال گردوی پکان آمریکایی
  • نهال گردوی تویسرکان
  • نهال گردوی لارا
  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز
  • نهال گردوی خوشه‌ای
  • نهال گردوی چندلر

قیمت نهال گردو در باقرشهر

با توجه به اینکه قیمت‌ نهال گردو در بازارهای فروش نهال و نهالستان‌هایی که تولید کننده هستند تحت تاثیر موارد زیادی بالا پایین می‌شود عزیزان می‌توانند برای مشاهده قیمت به روز ارقام نهال گردو به برتر نهال و لینک زیر مراجعت داشته و پس از مشاهده قیمت نهال سازگار با اقلیم باقرشهر را متناسب با بودجه خود انتخاب کنند.

 

بهترین نهال گردو

در بین ارقام نهال گردو برای معرفی بهترین نهال گردو نمیتوان به طور قطع ارقام تجاری و اصلاحی را بهترین دانست. زیرا این برتر بودن نهال زمانی محقق می‌شود که بتواند با شرایط جغرافیایی و جوی باقرشهر بیشترین سازگاری را داشته و در مقابل آفت‌ها و مشکلات آبی، دمایی و خاکی بیشترین استقامت را نشان داده و محصولات پربار و پرمغزی را ارائه کند. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر اردبیل اینجا کلیک کنید

نهالستان گردو در باقرشهر

در این مقاله به طور مختصر ارقام سازگار با اقلیم باقرشهر معرفی و بررسی گردید اما شما عزیزان می‌توانید برای داشتن اطلاعات کامل و جامع در خصوص ارقام نهال گردو به برتر نهال  مراجعه کنید. پس از کسب راهنمایی‌های تخصصی از متخصصین این مرجع معتبر نهال‌های خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. با مراجعه به صفحه خرید نهال میوه رقم‌های متنوع این نهال را نیز مشاهده کنید.

 

کلام آخر

امروزه با انتخاب و خرید ارقام معتدله و نیمه گرمسیری نهال گردو امکان کاشت و احداث باغ آن در اقلیم‌های نیمه خشک مانند باقرشهر نیز میسر شده و باغداران می‌توانند با بهره‌گیری از روش‌های نوین و مشاوره‌های تخصصی افراد خبره باغداری راحت و پرسودی را تجربه کنند.

مطالعه بیش‌تر: خرید نهال در باقرشهر

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال