%37

نهال به ایتالیایی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

(دیدگاه 2 کاربر)

38,000 تومان

خاستگاه : ایتالیا
شروع باردهی : بعد از سال دوم کاشت
زمان گلدهی : دیرگل
فاصله کاشت نهال : 4*3 متر
میزان باردهی در هکتار : 70 تا 80 تن
ارتفاع از سطح دریا: بالاتر از ۱۰۰۰ متر از سطح دریا
پایه نهال : پایه بذری
گرده افشان :خود گرده افزا
میزان آبیاری : در ماه 3 بار
حداکثر ارتفاع درخت : –

 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

هر نهال میوه برای خود مشخصات و خصوصیات بارزی دارد، بهتر است در این قسمت در مورد مشخصات بارز و مهم نهال به ایتالیایی چند مورد را بیان کنیم، آنطور که تحقیقات نشان داده است عمر اقتصادی درخت به ایتالیایی ۱۰۰ سال بوده و به خاطر قامت کوتاهی که دارد بهترین الگوی کشت برای آن الگوی مستطیلی با ابعاد سه در چهار است، میوه درخت به ایتالیایی دیررس بوده و کشاورزان در مهر ماه به برداشت آن مشغول هستند.
نیاز آبی متوسطی داشته و در برابر خشکسالی تحمل زیادی ندارد، به طوری که شما در ماه باید سه بار به آبیاری آن بپردازید، در عوض به خاطر مقاومت بالای میوه زرد رنگ به ایتالیایی می‌توانید ۷ ماه آن را در سردخانه‌ها و شرایط ویژه نگه دارید، کارشناسان توصیه کردن حتما نهال پیوندی آن را خریداری و کشت کنید.

خاستگاه اصلی نهال به ایتالیایی

همانطور که از نام نهال به ایتالیایی مشخص است، خاستگاه و جایگاه این نهال مربوط به کشور ایتالیا بوده ولی به خاطر سازگاری زیادی که با آب و هوای کشور ایران دارد بیشتر کشاورزان به دنبال احداث باغ نهال به ایتالیایی هستند.

پایه اصلی نهال به ایتالیایی

برای اینکه نهال به ایتالیایی را با کیفیت و به صورت تضمین شده خریداری کنید بهتر است آن را از نهالستان‌های معتبر مانند برتر نهال تهیه کنید، نهالستان‌های مجوز دار برای تولید نهال به از پایه نهال به بذری استفاده می‌کنند.

ویژگی نهال به ایتالیایی

نهال به ایتالیایی مربوط به کشور ایتالیا است به خاطر سازگاری که نسبت به سرمای زمستانه و بهاره نشان می‌دهد در مناطق معتدل و معتدل رو سرد به راحتی کشت شده، میوه آن گوشتی و به صورت تازه خوری مصرف می‌شود، برای کاشت نهال دل بهتر است آن را در خاک‌های روسی کشت کنید ‌

نهال به ایتالیایی- برتر نهال
نهال به ایتالیایی در عین زود بازده بودن جزو نهال دیررس محسوب می‌شود، یعنی در دو سال اول شما می‌توانید میوه به ایتالیایی را برداشت کنید در عوض مدت زمان رسیدگی آن زیاد طول می‌کشد و در مهرماه کشاورز می‌تواند میوه به را از درخت بچیند، میوه به ایتالیایی یک طعم ملس و شیرین دارد.

آب و هوای مناسب برای کاشت نهال به ایتالیایی

نهال به ایتالیایی جزو نهال‌های سردسیری قرار گرفته است ولی به خاطر ویژگی خاصی که دارد می‌توان آن را در مناطق معتدل رو به گرم نیز کشت کرد، مناطق کوهپایه و اقلیم نیمه سردسیری گزینه مناسبی برای کاشت این نهال محسوب می‌شود، به طوری که در یخبندان‌های زمستانی می‌تواند در دمای منفی ۳۰ الی ۳۵ درجه را به راحتی تحمل کند‌

فاصله مناسب برای کاشت نهال به ایتالیایی

به خاطر پایه کوتاه بودن نهال به ایتالیایی بهترین الگوی کش برای آن الگوی مستطیلی بوده و ابعاد آن را سه در چهار متر در نظر می‌گیرند، همین امر باعث شده شما تعداد بیشتری درخت در مزرعه کشت کنید و میزان باردهی در هکتار را افزایش می‌دهد.

خاک مناسب نهال به ایتالیایی

برای کاشت نهال به ایتالیایی حتماً به بافت خاک نهال دقت داشته باشید تا عناصر مغذی داشته باشد، برای این کار می‌توانید مقداری از آن را آنالیز کرده، مواد مغذی همچنین عناصر بیماری زا در آن را تشخیص دهید، معمولاً توصیه می‌شود به هنگام گودبرداری و شخم زدن عمق مناسبی از خاک را شخم بزنید تا ریشه‌های نهال به ایتالیایی به راحتی در آن رشد کند، به خاطر مقاومت بالای این نهال در خاک رسی نیز رشد کرده و کیفیت میوه‌های آن کاهش پیدا نمی‌کند، اگر خاک شما دارای عناصر بیماری زا هستند قبل از کشت نهال خاک را ضدعفونی کنید.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت نهال به ایتالیایی

بهترین زمان کاشت نهال به ایتالیایی در مزرعه زمان خواب آن است معمولاً آخر پاییز و اواخر زمستان گزینه مناسبی برای کاشت نهال به ایتالیایی در محوطه باغ شناخته می‌شود.نهال به ایتالیایی- برتر نهال

کود مناسب برای نهال به ایتالیایی

قبل از کاشت نهال به ایتالیایی در مزرعه معمولاً خاک را با استفاده از کودهای حیوانی خاک ورزی می‌کنند، همین امر باعث می‌شود عناصر مورد نیاز را تامین کند، در سال‌های اولیه نیز از کود اوره فسفات استفاده می‌کنند تا رشد نهال به را تسریع بخشند، البته در این زمینه باید دقت کافی داشته باشید چون زیاده روی در استفاده از نهال‌های شیمیایی باعث می‌شود رشد درخت نهال به ایتالیایی به خطر بیفتد.

ارتفاع نهال به ایتالیایی در طول عمر

باید بگویم نهال در ایتالیایی جزو نهال‌های پایه کوتاه محسوب شده و حداکثر ارتفاع آن در طول عمرش به ۵ متر می‌رسد، البته سیاست‌های کشاورزی تاکید دارد با هرس سالانه مانع افزایش ارتفاع این درخت شود، لزوم مراقبت و نگهداری کردن از نهال پایه کوتاه میوه به ایتالیایی بسیار راحت تر بوده از جمله می‌توان به سمپاشی و برداشت میوه اشاره کرد.

هرس نهال به ایتالیایی

هرس نهال به ایتالیایی به دو منظور انجام می‌شود یکی به خاطر فرم دهی و دیگری به خاطر باردهی توصیه شده است، به هنگام خواب نهال به ایتالیایی اواخر زمستان و اوایل بهار قبل از بیدار شدن درخت هرس آن را به پایان برسانید تا درخت دچار شوک نشود.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی نهال به ایتالیایی

به طور معمول برای اینکه نهال به ایتالیایی بتواند در فصل بهار عملکرد مناسبی از خود نشان دهد، باید در اواخر فصل پاییز و پس زمینه نیستند نیز سرمایه خود را بگذرد آن طور که مشخص است نیاز سرمایی نهال به ایتالیایی  ۴۰۰ الی ۶۰۰ ساعت در بازه دمایی بین ۴ الی ۷ درجه سانتی گراد است.

عمر مفید نهال به ایتالیایی

وقتی صحبت از عمر مفید نهال ایتالیایی می‌شود، برای کشاورزی مهم است باغ احداث شده عمر مفید طولانی داشته باشد، چون باعث می‌شود آنها بلافاصله بعد از کاشت به فکر تغییر ساختار و تازه سازی باغ نباشند، در واقع باغ‌های تجاری و سودمند عمر تجاری طولانی دارند که یکی از این با هم می‌توان به نهال به ایتالیایی اشاره کرد این درخت عمر مفید بالای ۵۰ سال داشته و با توجه به مدیریت باغدار قابل ارتقا است.

سن حیات نهال به ایتالیایی

سن حیات نهال به ایتالیایی ۷۰ و ۸۰ سال بوده، بعد از ۵۰ سالگی میزان باردهی آن کاهش چشمگیری پیدا کرده سال‌های آخر عمر درخت به شما می‌توانید به عنوان یک درخت سایه می‌توانید از آن استفاده کنید.

میزان وزن هر میوه نهال به ایتالیایی

جالب است در مورد میزان وزن میوه به ایتالیایی موردی را بیان کنیم، همانطور که مشخص است به خاطر کیفیت بالای این میوه میزان وزن هر میوه به ایتالیایی به یک کیلوگرم می‌رسد، البته اگه میزان رسیدگی کشاورز زیاد باشد و بتواند به کوددهی و آبیاری  آن  برسد، وزن میوه به ایتالیا به یک و نیم کیلو نیز افزایش پیدا می‌کند.

نهال به ایتالیایی- برتر نهال

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال به ایتالیایی

از دیگر نکاتی که به هنگام کاشت نهال به ایتالیایی باید به آن دقت کافی داشته باشید، ارتفاع باغ احداث شده از سطح دریا است، بهترین منطقه برای کاشت نهال به ایتالیایی مناطق معتدل و معتدل رو به سرد است، چون این نهال سرمادوست بوده این رو شما ارتفاعاتی که بالاتر از ۱۰۰۰ متر از سطح دریا است را برای کاشت نهال به ایتالیایی انتخاب کنید.

مصونیت و مقاومت نهال به ایتالیایی در برابر آفات و بیماری ها

نهال به ایتالیایی به خاطر آناتومی خاصی که دارد در برابر انواع بیماری و آفت‌ها از خود مقاومت نشان می‌دهد بنابراین شما برای کاشت نهال به ایتالیایی احتیاج به استفاده از سموم و نهال‌‌های خاصی ندارید، ولی نهال به ایتالیایی میزان هرچقدر هم مقاومت و استقامت بالایی داشته باشد در برابر کرم میوه به ضعیف بوده و کشاورز باید برای این بار دقت کافی داشته باشد تا با کوچکترین علائم آفت زدگی درخت به ایتالیایی نسبت به درمان آن و از بین بردن آفت‌ها اقدامات لازم و ضروری را انجام دهد.

میزان باردهی و برداشت نهال به ایتالیایی در هر هکتار

میوه به ایتالیا به خاطر ویژگی‌های خاصی که دارد جزو سنگین‌ترین میوه‌ها شناخته شده است، به طوری که وزن هر یک میوه بین یک تا یک نیم کیلوگرم قرار می‌گیرد، با این تفاسیر خواهید فهمید میزان باردهی درخت به ایتالیایی در هر هکتار حداقل بین ۸۰ الی ۹۰ تن است، این رقم برای کشاورزان تاجر یک رقم قابل درک بوده و برایشان مناسب است.

شروع باردهی محصول نهال به ایتالیایی

معمولاً رقم زودبازده نهال به به عنوان رقم اقتصادی شناخته می‌شود نهال به ایتالیایی نیز جزو ارقام زودبازده است و شما می‌توانید در دومین سال میوه‌های آن را برداشت کنید، در واقع از مزیت‌های مهم نهال به ایتالیایی زود بازده بودن آن است و کشاورز برای کسب سرمایه و دریافت سود سالانه خود لازم نیست بیشتر از چند سال منتظر بماند‌.

رقم مناسب برای گرده افشان نهال به ایتالیایی در صورت نیاز

به این موضوع دقت داشته باشید خود باردهی و خود سازگار نهال به ایتالیایی پیوندی به اندازه‌ای بالا است که شما برای لقاح گل‌های آن احتیاج به رقم گرده افشان ندارید.

مدت آبیاری نهال به ایتالیایی

آبیاری نهال به ایتالیایی به دوبازی زمانی تقسیم بندی می‌شود

  • آبیاری قبل از میوه دهی و به رشد کامل رسیدن درخت جوان به : در این زمان نیاز آبی درخت جوان به زیاد است و شما باید شش یا هفت روز یکبار آبیاری آن را به طور کامل انجام دهید.
  • آبیاری بعد از میوه دهی درخت به ایتالیا: نیاز آبی درخت به ایتالیایی در این زمان کاهش پیدا کرده و در ماه سه بار هر ده روز یکبار آبیاری آن را به طور کامل انجام دهید برای میوه دهی و ارتقاء کیفیت میوه آن کافی است.

روش صحیح آبیاری نهال به ایتالیایی

روش صحیح آبیاری نهال به ایتالیایی زمانی امکان‌پذیر خواهد شد، شما شرایط کامل محیطی از جمله میزان بارش باران، رطوبت هوا و ارتفاع سطح زمین را بررسی کرده و بر حسب آن روش‌های نوین آبیاری را امتحان کنید، از آنجایی که ریشه نهال به صورت سطحی رشد می‌کند بهترین روش آبیاری آبیاری قطره‌ای است.

زمان گلدهی درخت به ایتالیایی

به این موضوع دقت داشته باشید نهال به ایتالیایی نسبت به سرمای بهاره مقاوم است دلیل اصلی آن به خاطر دیرگل بودن این نهال است، تحقیقات نشان می‌دهد گلدهی این نهال از اواسط ماه فروردین شروع شده، تنش‌ها و تغییرات آب و هوایی تاثیر منفی بر روی گلدهی این درخت ندارد.

زمان برداشت نهال به ایتالیایی

البته نباید فراموش کنیم با تمام مزایای گفته شده نهال به ایتالیایی جزو نهال‌های دیررس محسوب شده و میوه آن معمولاً در ماه مهر به رشد کامل خود می‌رسد، کشاورزان از اواخر برج ششم شروع به چیدن میوه به از روی درخت می‌کنند.

خرید نهال به ایتالیایینهال به ایتالیایی- برتر نهال

برای خریدن نهال به ایتالیایی بهتر است به مراکز معتبر که هدف اصلی آنها تولید و فروش نهال به ایتالیا با کیفیت بوده مراجعه کنید، اگر امکان مراجعه حضوری وجود ندارد می‌توانید به صورت اینترنتی و غیرحضوری به خرید نهال به ایتالیایی بپردازید، برای این منظور معتبرترین سایت فروش نهال به در ایران را جستجو کرده و به سایت آن وارد شوید.

کارشناسان و متخصصین این سایت آماده ارائه هرگونه خدمات در مورد قیمت نهال به، همچنین نحوه سفارش و خرید نهال به برای شما هستند، شما می‌توانید با دریافت کاتالوگ نسبت به نهال مدنظرتان اطلاعات کامل را کسب کنید.

قیمت نهال به ایتالیایی

از موارد مهمی که به هنگام خرید نهال به باید به آن توجه کرد قیمت نهال به ایتالیایی است، معمولا کشاورزان به دنبال اقتصادی‌ترین قیمت نهال به ایتالیایی هستند برای این منظور شما می‌توانید به سایت بزرگ و شناخته شده مانند برتر نهال اعتماد کنید، از مهم‌ترین ویژگی‌های نهالستان‌های تولید کننده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش نهال به ایتالیایی به صورت تضمین کیفیت و ارائه کارت گارانتی
  • فروش نهال با تضمین قیمت
  • فروش نهال به به صورت پیش خرید
  • فروش آنلاین و اینترنتی نهال به ایتالیایی برای تمام نقاط کشور
  • مشاوره و ارائه خدمات پس از فروش به صورت کاملا رایگان برای کشاورزان عزیز در تمامی مراحل احداث باغ و کاشت نهال به در مزرعه
  • دسترسی آسان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط کارشناسان و مشاوران
  • ارسال نهال به خریداری شده در کمترین زمان ممکن و رساندن آن به دست خریدار
  • داشتن تنوع زیاد نهال در نهالستان و ارائه مشاوره لازم جهت انتخاب بهترین نهال میوه که سازگاری زیادی با محل احداث باغ دارد

 

2 دیدگاه برای نهال به ایتالیایی: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

  1. وحیده زندگان

    با سلام
    نهال به ایتالیایی برای کاشت در باسمنج تبریز مناسبه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید؟

    • برتر نهال

      سلام وقت بخیر
      بله برای منطقه شما جواب میده

  2. احسان

    سلام،این نهال برای شهر صحنه استان کرمانشاه جواب میده؟

    • برتر نهال

      سلام دوست عزیز
      نهال به ایتالیایی برای منطقه شما جواب میده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال