%66

نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

38,000 تومان

  • خواستگاه : آمریکا
  • شروع باردهی : یک سال پس از کاشت
  • زمان گلدهی : اواخر برج یک
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 50 الی ۷۰ تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 800 تا 1800 متر
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : ۲0 الی ۴۰ لیتر آب در هفته
  • حداکثر ارتفاع درخت : 4 تا 5 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

اگر می خواهید محصول زیاد و مرغوب داشته باشید از بین نهال های آلو به خرید نهال آلو شابلون زود رس اقدام کنید زیرا از خرید نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس سود فراوان خواهید کرد. زیرا این میوه رشد بسیار بالایی داشته و مقدار زیادی میوه تولید خواهد کرد. همچنین این نهال ارزشمند بسیار نسبت به مناطق سرد و دارای زمستان های سرد مقاومت نشان داده و به خوبی رشد خواهد کرد.

مشخصات و خصوصیات نهال شابلون کالیفرنیا زود رس

جالب است بدانید میوه های این نهال بسیار خوشمزه و دارای اندازه نسبتا درشت و بزرگی می باشد که مورد پسند بسیاری از مردم قرارگرفته و طرفدارهای زیادی دارد. این میوه دارای گوشتی سفت اما نسبتا شیرین و خوشمزه می باشد که مزه آن دارای طرفدارهای زیادی چه در ایران و چه خارج از ایران است.

خاستگاه اصلی نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس

همان طور که از اسم این نهال مشخص است کشور سازنده اصلی این نهال کالیفرنیا می باشد که یکی از ایالات کشور آمریکا است. همچنین شما می توانید این نهال ارزشمند را در نقاط سرد سیر و دارای زمستان های بسیار سرد و طولانی کشور ایران و دیگر کشور های جهان پیدا کنید و خریداری کنید.

نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

پایه اصلی نهال شابلون کالیفرنیا زود رس

اصلی ترین و مهم ترین پایه این نهال برای کاشت و پرورش نهال استفاده از پایه آلوچه وحشی می باشد که استفاده از این پایه برای این نهال بسیار مهم و ارزشمند بوده و باعث افزایش رشد نهال و همچنین کیفیت محصول را هم بالا خواهد برد و برای کشاورزان و باغداران دارای سود بسیار بالا می باشد.

 

ویژگی نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس

علاوه بر تولید زیاد و انبوه این نهال و محبوبیت آن بین مردم یکی دیگر از دلایل پر استفاده بودن این نهال قیمت آلو شابلون کالیفرنیا زود رس می باشد که بسیار مناسب می باشد. به خاطر همین موضوع است که بیشتر باغداران و کشاورزان این نهال را خریداری کرده اند و سود زیادی از فروش آن نیز به دست می آورند.

آب و هوای مناسب برای کاشت نهال

این نهال بسیار مقاوم بوده و در اکثر آب و هوا ها به خوبی رشد می کند و محصول می دهد بهترین و مناسب ترین آب و هوا برای این نهال آب و هوای نیمه خشک و مرطوب می باشد و این نهال با وجود مقاومت بسیار بالا نسبت به سرما در این شرایط جویبه خوبی رشد کرده و محصول ا کیفیت تولید خواهد کرد.

فاصله مناسب برای کاشت نهال

لازم است بدانید فاصله کاشت برای این نهال به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم ترین آن شیب زمین می باشد. یعنی فاصله کاشت در زمین های صاف با زمین های شیبدار کاملا متفاوت می باشد و فاصله درختان در زمین های شیبدار مقداری کمتر از زمین های صاف می باشد. به طور کلی فاصله این نهال در زمین های صاف و دارای شیب ملایم 4 در 4 می باشد.

نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

خاک مناسب برای رشد نهال

انتخاب درست خاک برای کاشت نهال آلو شابلون زود رس امری مهم و ضروری می باشد که باید به آن توجه زیادی شود در غیر این صورت صدمات زیادی به محصول شما وارد خواهد شد. خاک مناسب برای این نهال خاکی است که دارای تهویه مناسب بوده یعنی باید هوا به داخل خاک شما رفت و آمد داشته باشد و رطوبت کافی را داشته و همچنین خاک دارای زهکشی مناسب باشد زیرا برای رشد نهال مهم و ضروری است. می توان نتیجه گرفت خاک های لومی شنی از همه نظر برای کاشت این نهال خوب و مناسب است و باعث آسیب به نهال نخواهند شد.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت نهال

بهترین زمان برای کاشت این نهال پرسود و ارزشمند زمانی است که خاک و هوا تمام شرایط لازم که برای کاشت ضروری است را داشته باشد و مناسی ترین و سازگار ترین زمان می تواند فصل های پاییز و زمستان باشد تا نهال دوره سرمای خود را به خوبی طی کرده و آماده جوانه زدن و ورود به فصل بعدی یعنی بهار می باشد.

کود مناسب برای نهال

استفاده از بهترین کود برای این نهال بسیار مفید واقع شده است و باعث افزایش رشد و کیفیت محصول شما خواهد شد. اضافه کردن ترکیبات آلی مناسب و کمپوست به خاک مانند کودهای حیوانی و دامی پوسیده باعث رطوبت خاک و در نتیجه رشد و افزایش محصول شما خواهد گشت. پس استفاده از این کود ها را اصلا فراموش نکنید.

ارتفاع درخت در طول عمر خود

ارتفاع این درخت بیشتر بستگی به نوع رسیدگی و نگه داری نهال و همچنین آبیاری آن دارد. اما بیشترین و بزرگترین ارتفاعی که این نهال در طول عمر خود می تواند داشته باشد بین 4 تا 5 متر می باشد. البته درختانی با قد کوتاه تر هم وجود دارند که ارتفاعشان کمتر از 4 متر باشد و کنترل آن ها نیز آسان تر می باشد.

هرس نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس

هرس کردن این درخت به نوع درخت بستگی داشته و برای کنترل ارتفاع درخت و جلوگیری از آفات و بیماری های آن انجام می شود که بهترین و مناسب ترین زمان برای انجام آن اوایل فصل بهار یعنی قبل از شکوفه زدن و جوانه زدن نهال می باشد. همچنین هرس کردن این نهال بیشتر در سن بلوغ آن اهمیت دارد تا نهال در همان ابتدا کاشت به خوبی رشد کرده و به علاوه هرس کردن درخت باعث کنترل ارتفاع و فرم دهی درخت شما نیز می شود.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی

کشاورزان و باغداران لازم است بدانند این نهال می تواند در سرمای بین 650 تا 1200 ساعت قرار در دمای منفی 7 درجه سانتی گراد قرار گرفته و استراحت کند و با خیال راحت از خواب زمستانه خود خارج شود و بقیه مراحل رشد خود را طی کند. که خود این مسئله نشانه مقاومت بسیار بالای این نهال می باشد.

عمر مفید نهال

با توجه به این که این عمر این نهال به عوامل محیطی و شرایط نگه داری آن بسیار وابسته است. در کل عمر مفید و اقتصادی این نهال 45س سال تخمین زده شده است. که این عمر برای کشاورزان و باغداران بسیار مهم بوده و برای همین به خرید نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس روی آورده و هرساله از فروش آلو شابلون کالیفرنیا زود رس مقدار زیادی سود به دست آورده اند.

سن حیات نهال

این نهال پر بار و محبوب مطابق عمر مفید خود زندگی کرده و محصول با کیفیت می دهد و بعد از آن هم از بین نرفته و محصول می دهد اما مقدار محصول این درخت بعد از عمر مفید خود کاهش یافته و کیفیت اولیه را هم نخواهد داشت و بیشتر برای مصارف شخصی قابل استفاده می باشد.

نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

میزان وزن هر میوه

این میوه در شکل های دایره ای و بیضی شکل دیده شده و پوست این میوه به رنگ بنفش بسیار قشنگ می باشد که البته برخی از انواع این میوه به رنگ قرمز یا ارغوانی می باشد. این میوه درشت بوده و عدد از آن حدود 40 گرم نیز می باشد. لازم به ذکر است  که وزن این میوه به شرایط آب و هوایی و نوع زمین و آبیاری و کوددهی نهال بسیار بستگی داشته است.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

موضوع ارتفاع از سطح دریا برای این نهال موضوع بسیار مهمی می باشد البته جالب است که بیشتر این نهال ها در هر ارتفاعی به خوبی رشد کرده و محصول می دهند و در کل در عملکرد آن ها اختلالی ایجاد نخواهد شد. اما باید بهتر است برای کاشت این نهال ارتفاع بین 800 تا 1800 را رعایت کرد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

این نهال هم زود رس بوده و هم تولید بسیار زیادی دارد. همچنین ثابت شده این نهال مقاومت بسیار زیادی در برابر آفات و بیماری ها از خود نشان داده و به سادگی آسیب نخواهد دید. البته مهم است که شما این نهال را به موقع هرس کرده و از سم های با کیفیت استفاده کرده تا بتوانید از حمله آفات و بیماری ها جلوگیری کنید. از جمله این آفات و بیماری ها کرم آلو بوده که اگر به نهال شما حمله کند خسارت زیادی را به شما وارد خواهد کرد که بسیار جبران ناپذیر می باشد.

میزان باردهی و برداشت محصول در هکتار

همان طور که مشخص می باشد میزان باردهی این محصول بسیار زیاد بوده و مورد توجه بسیاری از کشاورزان واقع شده است. با رعایت تمام اصول کاشت و برداشت این نهال ارزشمند این نهال توانایی تولید 50 الی ۷۰ تن در هکتار میوه را خواهد داشت. که مقدار چشم گیری بوده و سود بالایی نیز دارد.

نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

شروع باردهی محصول

جالب است بدانید این نهال حدوداُ یک سال پس از کاشت شروع به محصول دهی می کند و گاهی ممکن است این درخت در سال اول و دوم بعد از کاشت محصول ندهد ولی حتما در سال سوم شروع به بار دهی خواهد کرد و مقدار زیادی محصول به عمل می آورد و کشاورزان و باغداران به راحتی می توانند از سال سوم فروش نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس را آغاز کنند و سود بالایی بدست آورند.

رقم مناسب برای گرده افشانی در صورت نیاز نهال

گل های این نهال ارزشمند قبل از اینکه برگ این درختان در بیاید خود را نمایان کرده و در حدود 1 الی 3 تا گل را به بار می آورند. به طور کلی بعضی از ارقام این نهال نیاز به رقم گرده افشان داشته و برخی هم بدون نیاز به رقم گرده افشان به خوبی رشد کرده و محصول می دهند. پس این موضوع به نوع نهال بستگی داشته و باید به آن دقت شود.

مدت آبیاری نهال

آبیاری این نهال بسیار مهم بوده و امری ضروری در پرورش این نهال می باشد و باید به صورت اصولی و منظم و به خصوص در مدت زمان تعیین شده صورت بگیرد. به طور معمول این نهال به ۲0 الی ۴۰ لیتر آب در هفته نیاز دارد که باید تامین گردد وگرنه باعث آسیب به محصول شده و قیمت آلو شابلون کالیفرنیا زود رس را هم پایین خواهد آورد.

روش صحیح آبیاری نهال

تمام روش های آبیاری برای این نهال خوب است و می توانید انجام دهید. اما روش آبیاری غرقابی که در آن کل فضا اطراف درخت پر آب می شود و خاک را زیر و رو می کند مناسب می باشد اما باید به مشکل کم آبی و کمبود آب  توجه بسیار داشت و برای جلو گیری از این کار باید راه حل  و روش مناسب تری را برگزید که بهترین روش آبیاری قطره ای می باشد. پس بهتر است در زمین های خود از این روش برای آبیاری استفاده کنید.

زمان گلدهی درخت

بیشترین و بهترین زمانی که این نهال گل می دهد و جوانه می زند فصل بهار آن هم اواخر فروردین ماه می باشد. که نهال فصل سرما را به خوبی پشت سر گذاشته و از خواب زمستانی خود بیدار شده و آماده جوانه زنی و گلدهی نیز می باشد. همچنین گل های این نهال بسیار زیبا بوده و جلوه قشنگی را هم به باغ شما خواهد داد.

نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

زمان برداشت محصول

باید توجه داشته باشید این نهال هم باید کاملا رسیده باشد تا برداشت شود و زمان برداشت این میوه خوش رنگ و خوش مزه اواسط شهریور ماه می باشد که در آن زمان نهال شما به صورت کامل رسیده و قابل برداشت می باشد. البته این فرایند به شرط اجرا درست تمام اصول کاشت و پرورش نهال می باشد و نتیجه هم محصول با کیفیت و مرغوب تر نیز می باشد.

خرید نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس

هرساله تعداد زیادی از کشاورزان و باغداران به خرید نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس پرداخته و از خرید نهال آلو  سود بالایی به دست می آورند. شما  نیز می توانید این نهال را به آسانی و با خیال راحت از نهالستان معتبر ما خریداری کنید زیرا نهال های برتر نهال دارای کیفیت بالایی می باشند.

قیمت نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس

جالب است بدانید این نهال دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشد.  اما نهالستان ما قیمت نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس  را مناسب تر از جاهای دیگر به شما خواهد داد البته این کار با توجه به کیفیت نهال  نیز می باشد پس هرچه سریع تر با خیال راحت  برای خرید نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس به مراکز خرید ما مراجعه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال آلو شابلون کالیفرنیا زود رس : خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال