%2

نهال انگور بلک سیلدیس: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

196,000 تومان

خاستگاه : آمریکا
شروع باردهی : بعد از سال اول کاشت
زمان گلدهی : زودگلده
فاصله کاشت نهال : 4 تا 4 متر
میزان باردهی در هکتار : 35 تا 45 تن
ارتفاع از سطح دریا: 1100 تا 1200 متر
پایه نهال : پیوندی و قلمه زنی
گرده افشان :-
میزان آبیاری : 8 تا 10 روز یکبار
حداکثر ارتفاع درخت : 6 تا 10 متر

 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

مشخصات و خصوصیات نهال انگور بلک سیلدیس

نهال انگور بلک سیلدیس یکی از نهال های م عروف و محبوب برای احداث تاکستان های پرتراکم و سرسبز است که به دلیل خواص بسیار از جمله افزایش نیروی حافظه و ذهن، ضد سرطان، سرشار از ویتامین و اسیدهای چرب امگا 3 و 6 و تقویت عملکرد قلب توانسته جایگاه ویژه ای در بازار جهانی به دست آورد و البته لازم به ذکر است که این تنها ویژگی و مزیت این نهال به شمار نمی رود و در این مقاله قصد داریم به شناخت بیشتر ویژگی ها و خصوصیات نهال انگور بلک سیلدیس بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

خواستگاه اصلی نهال انگور بلک سیلدیس

نهال انگور بلک سیلدیس که معنای لغوی آن به بی دانه و سسیاه بودن حبه هایش اشاره دارد ابتدا در ایالات متحده آمریکا تولید و تکثیر شد و به تدریج و با شناخت بیشتر آن و محبوبیتش در بین افراد مختلف به سایر نقاط دنیا و کشورهای گوناگون  راه یافت که کشورمان ایران نیز جزو یکی از این کشورها است و البته خوب است بدانید که این درخت وارداتی محبوب و پرطرفدار به دلیل رنگدانه های بی شمار در حبه هایش  در بازار با رنگ بنفش متمایل به سیاه قابل مشاهده است و همچنین باید ذکر کرد این انگور در کشور ترکمنستان نیز در مقیاس بالا برای تولید کشمش کاشته می شود.

ویژگی نهال  انگور بلک سیلدیس

قو خشک، مقاومت بالا در برابر ابتلا به بیماری و آفت، پر بار بودن خوشه ها،حبه های درشت و آبدار، کیفیت بسیار بالای محصولات، طعم بسیار لذیذ و عطری دلنشین، چهره ای بسیار تجاری، بازدهی بسیار بالا و عمر طولانی و از همه مهم تر بازار پسند بودن اشاره نمود که هر کدام از این ویژگی ها می تواند توجه باغدران زیادی را به خود جلب کند.

اطلاعات تماس با  نهالستان برتر نهال

پایه اصلی نهال

روش های زیادی برای تولید و تکثیر انواع و اقسام نهال به خصوص نهال انگور بلک سیدلیس وجود دارد که از جمله آن ها می توان به تکثیر از طریق پایه های رویشی، پیوند زدن و قلمه اشاره نمود که البته بهتر است باغداران با توجه به مقیاس زمین و تاثیر بر میزان باردهی از این روش ها استفاده نمایند ولی خوب است بدانید که امروزه برای احداث باغ هایی با تراکم بالا از پایه های بذری استفاده می کنند.

نهال انگور بلک سیلدیس: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

آب و هوای مناسب برای کاشت نهال

یکی از عواملی که باعث افزایش خرید نهال انگور بلک سیدلیس از سمت باغداران شده مقاومت بسیار بالای این نهال در برابر شرایط آب و هوایی سرد و خشک است چرا که این نهال می تواند دمای تا حدود 21 درجه سانتی گراد زیر صفر را تحمل کند و به حیات خود ادامه دهد و البته لازم به ذکر است که این نهال مانند سایر درختان دیگر رشد و نمو خود را از فصل بهار آغاز می کنند پس برای کاشت باید قبل از این زمان اقدام نمود و همچنین باید گفت آب و هوای مناسب برای کاشت آن دمایی در حدود 8 تا 10 درجه سانتی گراد می باشد.

فاصله مناسب برای کاشت نهال

رعایت فاصله مناسب به هنگام کاشت نهال توسط باغداران سبب می شود تا درختان بتوانند از مواد مغذی موجود در خاک به میزان برابر برخوردار شوند و به هنگام آبیاری نیز آب مورد نیاز خود را دریافت کنند و ریشه ها نیز در هم تنیده نشوند و به تدریج فرسوده و پوسیده نگردند و همچنین رعایت این فاصله ها می تواند به جریان بهتر اکسیژن و نور خورشید به میزان کافی در بین شاخه ها و برگ های نهال و ریشه های آن کمک کند، پس با توجه به تمامی این موارد بهتر است در زمان کاشت نهال انگور  فاصله ای مناسب که در مناطق بادگیر و زمین هایی با شیب ملایم در حدود 3 در 3 و برای زمین های مسطح 4 در 4 نیز خواهد بود غافل نشوید.

خاک مناسب نهال

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در رشد و تولید درختان انگور بلک سیدلیس و عملکرد بهتر آنان توجه به خاک مناسب این درختان خواهد بود و همچنین خوب است بدانید که این درختان می توانند در خاک های رسی با میزان آهک کم که از آن ها با نام خاک سبک نیز یاد می شود به رشد و نمو بهتر خود بپردازند و البته لازم به ذکر است که این درختان در خاک های اسیدی به هیچ عنوان نمی توانند رشد کنند و از بین خواهند رفت.

خاک های رسی سبب می شود تا میزان نفوذ پذیری خاک بالا برود که این امر منجر به افزایش میزان عبور هوا و آب از لایه های خاک می شود و راحت به عمق نفوذ می کند و در اختیار ریشه قرار می گیرد و ما می دانیم که هرچه که میزان دریافت مواد مغذی، آب و هوا توسط ریشه بهتر و بیشتر صورت بگیرد با محصولاتی به مراتب با کیفیت تر و بازار پسند تر روبرو خواهیم شد.

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

اگر می خواهید نهال های انگور بلک سیدلیس با خاک و محیط جدید خود سازگار شود و به تولید و رشد خود به خوبی ادامه دهند لازم است آن ها را در اواخر فصل زمستان که هنوز درختان از خواب زمستانی بیدار نشده اند بکارید.

کود مناسب برای نهال

بسیاری از باغداران برای تقویت نهال های خود از کودهای شیمیایی، حیوانی و گیاهی استفاده می کنند که به نظر می رسد استفاده از کودهای شیمیایی که از عناصر ازت ، روی، آهن و پتاسیم برخوردار هستند بیشتر برای این نهال مناسب خواهند بود.

نهال انگور بلک سیلیس- برتر نهال

ارتفاع درخت در طول عمر

در زمان چیدن خوشه های انگور بلک سیدلیس از درختان زیاد دچار مشکل نخواهید شد چرا که این درختان ارتفاعی چندانی ندارند و شما باغدران عزیز می توانید بدون استفاده از ماشین آلات و ابزار خاص باغبانی و تنها با دست اقدام به برداشت محصول کنید و همچنین باید گفت که این درختان بعد از گذشت چند سال در نهایت به ارتفاعی در حدود 6 تا 10 خواهند رسید.

هرس درخت

هرس درختان انگور باید به روشی صورت بگیرد که تاج درخت و بدنه آن بتوانند از نور خورشید و اکسیژن به میزان بیشتر و بهتر بهره ببرند و البته یادتان باشد که ابزار باغبانی مخصوص هرس کردن درختان را ضدعفونی کنید چرا که عدم این کار می تواند باعث صدمه دیدن درخت و ابتلا آن به بیماری های سلولی شود.

نیاز سرمای لازم برای خواب زمستانی

همان طور که گفته شد یکی از مزیت های درختان بلک سیدلیس مقاومت بسیار زیاد آن ها در برابر سرما و یخبندان است ولی برای اینکه درختان بتوانند از خواب زمستانی بیدار شوند و به رشد خود ادامه دهند نیاز دارند سرمایی در حدود 8 درجه زیر صفر را تحمل کنند.

عمرمفید نهال

اگر به دنبال درختی هستید که عمر اقتصادی بالایی داشته باشد و بتواند محصولات بسیار با کیفیتی را در طی این چند سال به شما ارائه دهد بهتر است خرید نهال انگور بلک سیدلیس را در اولیت قرار دهید چرا که عمر اقتصادی این نهال در حدود 25 تا 30 سال است.

 

سن حیات نهال

بازار فروش نهال انگور بلک سیدلیس رونقی خاص دارد چرا که باغداران همیشه به دنبال نهالی با طول عمر بالا هستند و این نهال نیز با برخورداری از عمری در حدود 100 تا 110 سال توانسته در زمره درختان با عمر بالا قرار بگیرد.

میزان وزن هر میوه

بازارهای فروش نهال انگور بلک سیدلیس به دلیل محصولات باکیفیت و عالی این درختان بسیار پر رونق خواهند بود چرا که حبه های آبدار این درختان می توانند وزنی در حدود 5 تا 6 گرم را به دست آورند و از این طریق افراد زیادی را به منظور خرید به سمت این بازار سوق دهند.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

یکی از عواملی که می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت نهال انگور بلک سیدلیس داشته باشد میزان ارتفاع این نهال از سطح دریا است چرا که این عامل می تواند بر روی کیفیت محصولات انگور بلک سیدلیس اثر بگذارد پس برای دست یابی به محصولات بهتر است که انگور بلک سیدلیس در زمین هایی کشت شود که در حدود 1100 تا 1200 متر از سطح دریا ارتفاع داشته باشند.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

هرس کردن به موقع درختان، از بین بردن گیاهان و علف های هرز اطراف درختان انگور، شخم زدن خاک زمین و سمپاشی مناسب و اصولی سبب می شود تا درختان پربار انگور بلک سیدلیس در برابر ابتلا به بیماری ها و آفت هایی مثل کنه نمدی و شته، کرم خوشه خوار انگور، کرم شاخدار در امان باشند.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

همان طور که گفته شد درختان انگور بلک سیدلیس یکی از نهال های پرمحصول و پربار می باشند که با تولید و پرورش محصولی با کیفیت و درجه یک توانسته اند به یکی از نهال های محبوب برای احداث باغ تبدیل شوند و البته ناگفته نماند که این درختان می تواندد باردهی در حدود 35 تا 40 تن در هر ده هزار متر داشته باشند.

شروع باردهی محصول

همان طور که می دانید باردهی درختان انگور از سه مرحله پوره، غوره و میوه دهی تشکیل شده است و باغداران می توانند بعد از کشت دو مرحله اول آماده برداشت محصول شوند و همچنین لازم است بدانید که بعد از گذشتن یک سال از کاشت نهال بلک سیدلیس می توانید از اولین باردهی و محصولات درجه یک این نهال نیز بهره ببرید.

نهال انگور بلک سیلدیس: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

رقم مناسب برای گرده افشانی در صورت نیاز

بهره گیری از حشراتی مانند زنبور عسل و استفاده از رقم دیگری از نهال در هنگام کاشت در کنار نهال های بلک سیدلیس دو روشی است که این درختان انگور می توانند عمل گرده افشانی را انجام دهند و از این طریق به تولید و تکثیر بپردازند و البته نا گفته نماند که می توانیم از هر دو این روش ها به طور همزمان نیز بهره ببریم پس بهتر است در هنگام کاشت به ازای هر 10 درخت انگور بلک سیدلیس یک رقم دیگر به عنوان گرده افشان نیز بهره ببرید.

مدت آبیاری

یکی از عواملی که توانسته این نهال را به یکی از محبوب ترین و پرطرفدرارترین در بین درختان انگور مبدل کند مقاومت بالا در برابر کم آبی است ولی بهتر است توجه داشته باشید که تحمل کم آبی زیاد می تواند کیفیت محصول این درختان را به شدت تخت تاثیر قرار دهد، پس بهتر است این نوع از نهال را در بهار با 2 لیتر آبیاری کنید و البته لازم به ذکر است که با ورود به فصل تابستان می بایست این میزان افزایش یابد و به 3 لیتر در روز برای هر نهال برسد این نکته رو هم بیان کنیم که آبیاری هر هفته یک بار بیشتر تکرار نشود.

روش صحیح آبیاری

طبق آنچه که گفته شد با افزایش دمای هوا می توانیم میزان آب را نیز برای نهال افزایش دهیم ولی لازم است بدانید که افزایش میزان آبیاری تنها مرتبط به دمای هوا نیست و به عوامل دیگری چون شرایط خاک و نوع زمین از نظر شیب و ارتفاع آن از سطح دریا  نیز کاملا بستگی دارد.

زمان صحیح گلدهی درخت

نهال انگور بلک سیدلیس جزو نهال های زود رس است که به تبع این امر زمان گلدهی این درختان نیز زودتر از سایر درختان انگور خواهد بود و البته لازم به ذکر است که باغداران می توانند در اوایل فروردین از تماشای شکوفه ها و گل های این درخت لذت ببرند.

زمان برداشت

همان طور که گفته شد در زمان بالغ شدن میوه های نهال انگور بلک سیدلیس شرایط آب و هوایی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد و موجب کاهش یا افزایش این زمان شود و البته لازم به ذکر است که زمان برداشت این انگور بلک سیدلیس در میانه های شهریور ماه می باشد.

خرید نهال انگور سیلدیس

اگر می خواهید از یکی از بهترین و مناسب ترین قیمت ها برای خرید نهال های مختلف بهره مند شوید بهتر است برای اطلاع از قیمت سایر نهال ها و همچنین برخورداری از مشاوره ضمن فروش با ما تماس بگیرد و از خریدی مقرون به صرفه و مناسب نهایت لذت را ببرید.

قیمت نهال انگور سیلدیس

نهالستان های مختلف و همچنین وجود نوع و رقم های متنوع نهال و خیلی از موارد دیگر سبب می شود تا باغداران با قیمت های بسیار گوناگون روبرو شوند ولی برای اطلاع از بهترین قیمت ها برای خرید نهال بهتر است با مشاوران ما تماس بگیرد و ضمن فروش نهال از بهترین اطلاعات در مورد ویژگی ها و خصوصیات نهال ها نیز برخوردار شوید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال انگور بلک سیلدیس: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال