%12

نهال انگور ترکمن 4: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

44,000 تومان

خاستگاه : ترکمنستان
شروع باردهی : بعد از سال اول کاشت
زمان گلدهی : دیرگل
فاصله کاشت نهال : 3*3
میزان باردهی در هکتار : 100 تا 150 تن
ارتفاع از سطح دریا: 100 تا 3000 متر از سطح دریا
پایه نهال : رویشی، پیوندی و بذری
گرده افشان :نیاز به گرده افشانی
میزان آبیاری : 8 روز یکبار
حداکثر ارتفاع درخت : 5 تا 9 متر

 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

مشخصات و خصوصیات نهال انگور ترکمن

یکی از میوه های بهشتی که به ملکه میوه‌ها هم شهرت دارد و سرشار از ویتامین های مختلف است و یک آنتی اکسیدان قوی به حساب می آید انگور است، نهال انگور که می تواند در بیشتر اقلیم و مناطق خود را سازگار با شرایط کند در بسیاری از باغ ها و خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد ولی جالب است بدانید یکی از انگورهایی که امروزه به یکی از برترین نوع انگور در کشورمان ایران تبدیل شده و باردهی بسیار بالایی هم دارد و می تواند با طول عمر بالای خود سودی مادم العمر برای باغداران فراهم کند نهال انگور ترکمن 4 است که توانسته بازار را با تحولی چشم گیر روبرو کند و البته لازم به ذکر است که منظور ما از انگور ترکمن 4 انگوری است که بعد از تشکیل غوره دانه آن از بین می رود به انگور بی دانه تبدیل می شود.

خواستگاه اصلی نهال انگور ترکمن

کشور ترکمنستان یکی از کشورهای بسیار موفق در کشت انگور ترکمن 4 است که به دلیل کشت این محصول در مقیاس بسیار بالا توانسته بخش بزرگی از بازار کشمش و مویز را به خود اختصاص دهد چرا که از تولید انگور ترکمن 4 در تولید انوع و اقسام محصولاتی چون کشمش و مویز، سرکه و آبمیوه و تازه خوری نیز استفاده کرد و البته لازم به ذکر است که نهال پربار و پرطرفدار انگور ترکمن 4 ابتدا در کشور ترکمنستان کشف و کشت شد و کم کم با گذر زمان راه خود به ایران را باز کند.

نهال انگور ترکمن- برتر نهال

ویژگی نهال انگور ترکمن

یکی از ارقام با کیفیت انگور که امروزه توانسته توجه باغداران زیادی را به خود جلب کند و به یکی از گزینه های بسیار عالی برای احداث باغ آن هم در مقیاس بالا قرار بگیرد نهال انگور ترکمن 4 می باشد و البته لازم است بدانید که انگورهای ترکمن بسیار درشت و خوشمزه اند که به علت باردهی بالا و سن حیات و عمر اقتصادی طولانی و و همچنین استحکام بسیار زیاد در برابر کم آبی و آب و هوای گرم و خشک توانسته اند بخش بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهند و طرفدارن بی شماری به دست آورند، به طوری که امروزه از این نهال در نقاط مختلف با شرایط آب و هوایی گوناگون برای کشت و ایجاد تاکستان ها استفاده می شود.

پایه اصلی نهال انگور ترکمن

روش های زیادی برای تولید و تکثیر انواع و اقسام نهال وجود دارد که از جمله آن ها می توان به تولید و تکثیر از طریق پایه های رویشی، پیوند و قلمه زدن اشاره نمود و البته خوب است بدانید که برای تکثیر نهال انگور ترکمن 4 می توان از قلمه زدن استفاده کرد. بیشتر نهالستان‌هایی که به تولید و فروش نهال انگور ترکمن ۴ مبادرت می‌کنند به صورت قله این نهال را تولید و عرضه می‌کنند.

اطلاعات تماس با  نهالستان برتر نهال

 

آب و هوای مناسب برای کاشت نهال

نهال انگور ترکمن 4 یکی از بهترین و برترین رقم های انگور در بازار به شمار می رود که هر ساله افراد زیادی را برای تعیین قیمت نهال انگور ترکمن 4 و خرید آن به سمت نهالستان های باسابقه می کشاند و همچنین خوب است بدانید که این نهال با اینکه توانسته به دلیل زودرسی، مقاومت بسیار بالا در برابر آفات و بیماری ها، تحمل بی آبی بیشتر در مقابل سایر نهال ها و خیلی از موارد دیگر به یکی از مرغوب ترین نوع انگور تبدیل شود ولی به کاشت در زمان مناسب نهال توجه نشود ممکن است کیفیت نهال و محصول آن به طور قابل چشم گیری تحت تاثیر قرار بگیرد.

فاصله مناسب برای کاشت نهال

یکی از عواملی که  می تواند علاوه بر زیبایی نهالستان ها موجب نورگیری بهتر شاخه ها و برگ‌های نهال شود وجود فاصله مناسب برای کاشت نهال است چرا که این امر برای رسیدن مواد مغذی به ریشه در زیر خاک یک امربسیار مهم و حیاتی است که باید توسط باغداران عزیز مورد توجه قرار بگیرد و البته لازم به ذکر است که این فاصله برای درختان انگور ترکمن 4 در حدود 3 در 3 متر خواهد بود.

خاک مناسب نهال

یکی از دیگر شرایطی که باید برای کاشت نهال انگور ترکمن 4 فراهم کنید بستر خاکی مناسب می باشد و همچنین خوب است بدانید که هر نوع خاکی برای کاشت مناسب نیست و شما می توانید آن دسته از انواع خاک هایی که اسیدی نیستند و یا نمک زیادی ندارند و از نفوذ پذیری بالاتری دارند را برای کاشت نهال های انگور ترکمن فراهم کنید و البته نا گفته نماند که این نهال باید در خاک های شنی رسی که از نوع خاک های سبک هستند کاشته شوند.

 

زمان مناسب و سازگار برای کاشت

بهتر است در روزهای پایانی فصل زمستان اقدام به کاشت درختان انگور ترکمن کنید چرا که درختان هنوز در خواب زمستانی به سر می بروند و برای انتقال به اقلیم و شرایط جدید را دارند و به محض گذر از زمستان و بیدار شدن آن ها توانایی و وقت کافی و لازم برای سازکاری با بستر خاک و سرایط جدید موجود را دارند و می توانند به رشد خود ادامه دهند.

نهال انگور ترکمن- برتر نهال

کود مناسب برای نهال

اگر به دنبال سخت شدن شاخه ها و تنومند شدن درختان خود هستید و می خواهید که برگ های آن ها نیز زیاد شود و به عبارت بهتر یک درخت سرسبز و تنومند داشته باشید بهتر از در زمان کودهی درختان کودهایی که در ترکیب خود عنصر پتاسیم را دارد انتخاب و خریداری کنید

ارتفاع درخت در طول عمر

اگر تمایل دارید برای کاشت از درختانی که ارتفاع چندانی ندارند استفاده کنید بهتر است انگور ترکمن را نیز در لیست خرید خود قرار دهید چرا که این درختان با ارتفاع  5 تا 9 متری خود می توانند شرایطی را فراهم کنند که در زمان چیدن خوشه های انگور نخواهید از ابزار باغبانی و ماشین های خاصی استفاده کنید و تنها با استفاده از دست به برداشت بپردازید.

هرس درخت

به منظور برخورداری تاج و بدنه درختان انگور ترکمن 4 از نور آفتاب و اکسیژن به میزان بیشتر و بهتر لازم است که در زمان مناسب ینی در اواخر فصل زمستان که درختان برای رشد و بقا هنوز آماده نشده اند باغداران به هرس درختان بپردازند و البته لازم است بدانید که هرس کرد به موقع سبب می شود تا در زمان برداشت و سمپاشی هم با مشکل روبرو نشوید و عمل برداشت را به راحتی انجام دهید.

نیاز سرمای لازم برای خواب زمستانی

نیاز سرمایی درختان به منظور بیان مقدار سرمای لازم برای بیدار شدن درختان از خواب زمستانی و آماده شدن آن ها برای رشد و تکثیر به کارد می رود و البته لازم است بدانید که نهال انگور ترکمن 4 نیاز دارد در فصل زمستان برای ساعتی در حدود 150 تا 700 در دمای 7 درجه سانتی گراد زیر صفر قرار بگیرد تا نیاز سرمایی لازم برای بیداری از خواب زمستانه را به دست آورد.

 

عمرمفید نهال

اگر به دنبال نهالی با طول عمر اقتصادی بالا برای دریافت سود آوری بیشتر هستید بهتر است به خرید نهال انگور ترکمن 4 اقدام کنید چرا که این نهال با برخورداری از عمر مفیدی در حدود 60 تا 70 توانسته باغداران زیادی را به منظور خرید به سمت نهالستان ها بکشاند.

سن حیات نهال

همان طور که گفته شد عمر اقتصادی نهال انگور ترکمن 4 یکی از ویژگی های منحصر به فرد این انگور است که توانسته توجه باغداران بی شماری را به خود جلب کند و البته لازم به ذکر است که عمر اقتصادی طولانی مدت تنها ویژگی آن نیست و باغداران می توانند با کاشت این نهال ضمن برخورداری از سود حداکثری ازسن حیات بسیار بالای این نهال نیز بهره ببرند.

نهال انگور ترکمن- برتر نهال

میزان وزن هر میوه

اگر به دنبال محصولی هستید که منحصر به فرد باشد و نسبت به سایر درختان دیگر از انگور هایی با حبه های بزرگ تر و کشیده تر و خوشه های پرتراکم تر برخوردار باشد بهتر است به خرید نهال انگور ترکمن 4 اقدام کنید و البته خوب است بدانید که حبه های این انگور بسیار آبدار و خوش طعم هستند و در رنگ قرمز تیره قابل مشاهده می باشند.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

به طور قطع توجه به ارتفاع از سطح دریا و سازگاری درختان با ارتفاع مناسب از سوختن درختان و یا کاهش محصول ‌دهی آن ها جلوگیری خواهد کرد و البته لازم به ذکر است که نهال انگور ترکمن 4 در ارتفاع حدودی 100 تا 3000 متر از سطح دریا بهترین سازگاری و رشد و ‌محصول‌ دهی را به همراه خواهد داشت.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

برخی از آفات از جمله سفیدک پودری می تواند کیفیت محصولات درختان انگور را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد و صدمات جدی به آن ها وارد نماید که البته برای جلوگیری از این امر لازم است که باغداران به هرس به موقع، سمپاشی اصولی و شخم زدن زمین اقدام کنند تا درختان مبتلا به آفت و بیماری نشوند و کیفیت محصولات آنان تحت تاثیر قرار نگیرد.

میزان باردهی و برداشت محصول در هر هکتار

درختان انگور ترکمن 4 در سنین پایین عملکرد نسبتا ضعیف ‌‌تری خواهند داشت و برای اینکه به حداکثر باردهی خود برسند نیاز به زمان برای رسیدن به بلوغ دارند و البته خوب است بدانید که این نهال می تواند با باردهی در حدود 100 تا 150 تن به ازای هر ده هزار متر در ردیف یکی از بالاترین بازدهی و عملکردهای درختان انگور قرار بگیرند.

شروع باردهی محصول

باغداران می توانند بعد از گذشت یک سال از کاشت نهال انگور ترکمن 4 شاهد شروع باردهی این نوع از درختان باشند و البته لازم به ذکر است که این درختان در سال های اولیه به صورت نوبرانه محصول خواهند داشت ولی با گذر زمان و رسیدن به بلوغ می توانید از باردهی حداکثری این درختان نیز بهره مند شوید.

رقم مناسب برای گرده افشانی در صورت نیاز

درختان برای ازدیا نسل و تولید میوه نیاز به گرده افشانی دارند که یا خود باید انجام دهند یا به وسیله حشراتی چون ملکه های زنبور عسل باید انجام شود و البته ناگفته نماند که اکثر درختان انگور برای انجام این عمل به تنهایی نیاز به وجود افشانه های نر و ماده در خود دارند که به جز نهال انگور عسگری نهال دیگر از این ویژگی برخوردار نیستند و برای انجام گرده افشانی نیاز به  نوعی دیگر از نهال انگور را دارند و همچنین خوب است بدانید که در هنگام کاشت نهال ترکمن 4 به ازای هر 10 تا 12 نهال نیاز به کاشت یک رقم متفاوت از انگور ترکمن 4 خواهید داشت.

نهال انگور ترکمن- برتر نهال

مدت آبیاری

میزان و دفعات آبیاری نهال های تازه کاشته شده برای اینکه بتوانند در خاک ریشه بگسترانند و از این طریق به حفظ و بقای خود کمک کنند باید بیشتر باشد تا نهال ها بتوانند با استفاده از مواد مغذی موجود در خاک و آبیاری منظم برای رشد و نمو خود اقدام کنند و همچنین باغدارانی که در مناطق سرد سیر اقدام به احداث باغ کرده اند بد نیست بدانند که باید حجم آبیاری در این مناطق تا حدود 500 میلی لیتر باشد ولی اگر باغ شما در مناطق گرمسیری واقع شده باید این حجم در حدود 1400 میلی لیتر تغییر کند.

روش صحیح آبیاری

یکی از عواملی که می تواند در کیفیت محصولات نهال انگور ترکمن 4 بسیار تاثیر گذار باشد روش صحیح آبیاری آن ها خواهد بود، خوب است بدانید که در فصل هایی که دمای هوا بالاتر است و همچنین در زمان رشد نهال ها می بایست میزان و دفعات آبیاری را افزایش داد و البته باید بعد از گذشت چندین سال از کاشت نهال ها زمانی که آن ها به درختانی تنومند و قوی تبدیل شدند نیز فواصل کوتاه تری برای آبیاری در نظر گرفته شود.

زمان صحیح گلدهی درخت

باغداران می توانند زمان گلدهی درختان را با توجه به اینکه نهال مورد نظر و انتخاب شده آن ها در ردیف درختان دیررس یا زودرس قرار می گیرد تخمین بزنند ولی خوب است بدانید که نهال انگور ترکمن 4 جزو نهال های دیرگل است و می تواند باغداران را تا روزهای اول اردیبهشت ماه منتظر جوانه های خود کند.

زمان برداشت

زمان گلدهی درختان، شرایط آب و هوایی و میزان ارتفاع از سطح دریا از جمله عواملی است که می تواند زمان به ثمر نشستن نهال های انگور و همچنین زمان برداشت آن ها را به طور چشم گیری افزایش یا کاهش دهد و البته با توجه به اینکه انگور ترکمن جزو نهال های دیررس به شمار می رود باغداران می توانند در اواسط شهریور ماه آماده برداشت میوه های بالغ شده این نهال ها باشند.

نهال انگور ترکمن- برتر نهال

خرید نهال انگور ترکمن

اگر برای خرید نهال های منحصر به فرد و استاندارد با مشکل روبرو شده اید و نمی توانید از بین انواه و اقسام مهتلف نهال انگور یکی را برای احداث باغ های با صرفه و اقتصادی با طول عمر بالا انتخاب کنید و از شرایط نگهداری آن ها اطلاع ندارید بهتر است با استفاده از روش های حضوری و یا تلفنی با ما در ازتباط باشید و همچنین خوب است بدانید که برای خرید انگور ترکمن 4 و کسب اطلاع از بهترین قیمت نهال انگور ترکمن 4 بهتر است با ما در ارتباط باشید.

قیمت نهال انگور ترکمن

نهال انگور ترکمن 4 یکی از انواع بی نظیر انگور است که با باردهی و عمر اقتصادی بالای خود توانسته هرساله سود بسیار چشم گیری را برای باغداران به همراه  بیاورد و همچنین شما عزیزان می توانید با انتخاب و خرید بهترین و باکیفیت ترین نهال انگور ترکمن 4 از شرایط آب و هوایی و خصوصیات هر نهال نیز مطلع شوید و شرایط لازم را برای بقا و رشد نهال ها فراهم آورید و البته لازم به ذکر است که مهم ترین اصل در خرید نهال انگور ترکمن 4 خرید نهال های استاندارد خواهد بود که معمولا دارای شناسنامه معتبر گواهی سلامت هستند و از سوی نهالستان ها ارائه می شوند. برای دریافت آخرین قیمت نهال انگور ترکمن ۴ می‌توانید با کارشناسان برتر نهال تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال انگور ترکمن 4: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال