%14

نهال انگور شاهانی 3: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

39,000 تومان

خاستگاه : ایران
شروع باردهی : سال اول و دوم کاشت
زمان گلدهی : –
فاصله کاشت نهال : 3*3 متر
میزان باردهی در هکتار : 40 تن
ارتفاع از سطح دریا: ارتفاع  ۱۲۶۰ متر از سطح دریا
پایه نهال : پایه رویشی
گرده افشان :-
میزان آبیاری : دو یا سه بار در هفته
حداکثر ارتفاع درخت : 1 تا 5 متر

 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

این نهال دارای حبه های قرمز مایل به سیاه می باشد و درون حبه های آن هسته های نسبتأ بزرگی وجود دارد همچنین این نهال از جمله نهال هایی می باشد که در کشور ایران طرفدار های زیادی داشته و برای همین بسیاری تز کشاورزها به خرید این نهال روی آورده و در زمین ها و باغ های خود می کارند.

مشخصات و خصوصیات انگور شاهانی 3

همانطور که گفته شد این انگور دارای حبه های گرد می باشد که به رنگ قرمز تیره است و این انگور دارای هسته نیز می باشد و بسیار خوش خور و همه پسند می باشد و طرفدارهای زیادی در جهان دارد. خاک این نهال، خاک رس است و برای همین در هر منطقه از کشور این نهال کاشته و کشت می شود.

خاستگاه اصلی نهال شاهانی3

گرچه این انگور در هر منطقه ای که بخواهید به عمل می آید اما تاکستان که یکی از شهرهای قزوین می باشد دارای باغ های زیادی از این انگور می باشد که پیشنهاد می شود اگر خواستید سفر کنید در شهریور ماه به تاکستان بروید و از این باغ ها و محصولات آن لذت ببرید. در میان بیشتر کشورها، کشور ایران نقش اساسی و بخصوصی در تولید و کاشت و پروش این نوع انگور دارد و همچنین مردم ایران از طرفدارهای خاص این محصول می باشند و از آن در غذا و تازه خوری استفاده کرده و برخی ها حبه های آن را خشک کرده و به مویی تبدیل می کنند که بسیار برای بدن به ویژه عملکرد مغز انسان موثر می باشد.

ویژگی نهال انگور شاهانی3

یکی از بارزترین و مهم ترین ویژگی های این نهال که می توان به آن اشاره کرد تازه خوری آن می باشد و طعم بسیار مطبوع و خوبی دارد و همچنین این انگور به انگور سلطنتی نیز معروف می باشدو همینطور جالب است بدانید که شما می توانید این نهال را در هر منطقه ای که می خواهید بکارید زیرا به راحتی به عمل می آید و نیاز به منطقه خاص برای کاشت ندارد.نهال انگور شاهانی- برتر نهال

پایه اصلی نهال  شاهانی 3

این نهال پایه رویشی و رونده دارد و در همان سال اول کاشت به ما محصول می دهد و باید تمام محصول را برداشت کرده پس نتیجه میگیریم این نوع انگور پر بازده می باشد و هرساله مقدار زیادی بار به ما می دهد که این موضوع برای تجارت و به ویژه کشاورزان بسیار حائز اهمیت می باشد.

اطلاعات تماس با  نهالستان برتر نهال

 

پایه اصلی نهال

این نهال پایه رویشی و رونده دارد و در همان سال اول کاشت به ما محصول می دهد و باید تمام محصول را برداشت کرده پس نتیجه میگیریم این نوع انگور پر بازده می باشد و هرساله مقدار زیادی بار به ما می دهد که این موضوع برای تجارت و به ویژه کشاورزان بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

آب و هواي مناسب براي كاشت نهال

جالب است بدانيد اين نهال بسيار در برابر سرما مقاوم بوده و سرما زمستان روي آن تاثير ندارد و محصول مي دهد اما بهترين هوا براي اين نهال آب و هواي ملايم تابستاني است  ولي هرچه هوا گرم تر باشد بايد به نوع آبياري اين نهال دقت كرد و همچنين بايد توجه داشته باشيد وزش بادهاي شديد به اين نهال باعث آسيب رساندن به آن مي شودو در نتيجه محصول كمتري به ما مي دهد.

فاصله مناسب براي كاشت اين نهال

فاصله مناسب براي كاشت اين انگور در مناطقي با شيب ملايم و بادگير در حدود ٢ در٣ متر مي باشد و همين فاصله در مناطقي با شيب مسطع و صاف ٣ در ٣ متر نيز مي باشد كه رعايت اين موضوع امري واجب براي كشاورزان مي باشد زیرا هم باعث قشنگی و نظم باغ و هم باعث تولید محصول بیشتر و با کیفیت تر می باشد.

خاك مناسب براي رشد نهال

بهترين و مرغوب ترين خاك براي رويش و پرورش اين نهال خاك هاي رسي و عميق و همچنين خاك هاي سبك و شني مي باشد و خاك هاي اسيدي و داراي نمك زياد اصلا براي كاشت اين گياه مناسب نيستند و باعث آسيب به محصول مي شوند البته كشاورز براي كاشت بايد به ميزان آهك و عمق و رنگ خاك توجه داشته باشد تا ميوه و محصول خوبي داشته باشد.

زمان مناسب و سازگار براي كاشت نهال

بهترين و مناسب ترين زمان براي كاشت نهال انگور شاهانی3 اواخر زمستان يا اوايل بهار مي باشد توجه داشته باشيد زماني كه مي خواهيد اين نهال را بكاريد از هواشناسي ميزان دماي هوا در يك ماه آينده را چك كنيد تا دما به زير ٥ درجه سانتي گراد نرسد زيرا اصلا دماي مناسبي براي كاشت اين محصول نمي باشد.

كود مناسب براي نهال

براي كاشت اين انگورشاهانی3 ناب بايد از كود هاي زياد و متنوعي استفاده كرد اما اصلي ترين و مهم ترين آن ها كود نيتروژن مي باشد آن هم به مقدار يك درصد نه ديشتر و نه كمتر زيرا اگر مقدار آن زيادتر باشد باعث آسيب به گياه شده و محصول خوب و سالمي هم به ما نخواهد داد.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهالي كه ابتدا انتخاب مي كنيد بايد ارتفاع آن ٣٥ سانتي متر در قطر يك متر باشد و همچنين نهال سالمي باشد. اين نهال، نهالي بالارونده و پيچشي مي باشد و حداكثر ارتفاع آن در طول عمر خود به ١ تا ٥ متر مي رسد كه ارتفاع نسبتأ بلندي مي باشد

هرس نهال انگور شاهانی3

هرس كردن اين نهال بايد در زماني مناسب شكل بگيرد كه بهترين زمان وقتي است كه نهال در خواب مي باشد البته بايد اين كار به صورت منظم و اصولي انجام شود و بايد بدانيد كه هرس كردن اين نهال در فصل زمستان نياز به تجربه و تخصص فراوان دارد وگرنه باعث آسيب به نهال مي شود و همچنين هرس كردن به موقع و درست انجام دادن آن مفيد بوده و باعث افزايش محصول نيز مي گردد.

هرس زمستانه همان طور که گفتیم نیاز به تجربه و کار بلد بودن دارد و در دو مرحله انجام می شود که مرحله اول که همان مرحله پاکسازی نام دارد یعنی حذف شاخه و برگ های خشک شده و کنده شده و در پاییز انجام می شود که بوته ها خواب هستند و مرحله بعدی که مرحله اصلی هرس نام دارد و در اواخر زمستان انجام می شود که خطر سرما زدگی را رد کرده است.

نهال انگور شاهانی 3: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

نياز سرمايي لازم براي خواب زمستاني نهال

همانطور كه گفته شد اين محصول به سرماي زياد مقاوم بوده و سرما روي آن اثر نميگذارد و در گرماي ملايم نيز به خوبي رشد مي كند. به طور كلي اين نهال در دماي بين منفي ١٦ درجه سانتي گراد تا مثبت ٤١ درجه مقاوم بوده و به خوبي رشد و تكثير پيدا مي كند.

عمر مفيد نهال

 

اين نهال جز آن دسته از محصولاتي است كه زياد عمر كرده و رشد داشته به طوري كه گفته مي شود عمر مفيد اين نهال تا بيش از ١٠٠ سال هم ادامه داشته و محصول مي دهد كه اين امر ويژه باعث جلب توجه بسياري از تاجران و كشاورزان و باغ داران به اين نهال شده است.

سن حيات اين نهال

سن اين نهال هم مانند عمرش بسار زياد بوده و به بيش از ١٠٠ سال خواهد رسيد و جالب است كه اين انگور حاوي مقدار زيادي از ويتامين A وB وC، کلسیم، منیزیم و آهن فراوان مي باشد که برای درمان بسیاری از بیماری های سرطان و مشکلات کبدی و کلسترل بالا و کم خونی مناسب بوده و استفاده می شود.

 

میزان وزن هر میوه

مقدار وزن هر یک از حبه های این نهال چیزی حدود ۶ گرم می باشد که به خاطر تراکم بالای خوشه های آن وزن بسیار سنگینی پیدا کرده است و این نیز خود نشان دهنده مقاوت و قدرت بالای این نهال می باشد که توانسته این خوشه های سنگین را در ارتفاع زیادی از زمین روی خود نگه دارد.

ارتفاع از سطح دریا مناسب کاشت نهال

با وجود اینکه شرایط آب و هوایی در ارتفاعات متفاوت است برای همین رعایت این امر در کاشت نهال بسیار مهم و موثر می باشد و مناسب ترین ارتفاع از سطح دریا برای کاشت این نهال، ارتفاع  ۱۲۶۰ متر می باشد که با رعایت این موضوع باعث رشد بیشتر افزایش میزان فروش نهال انگور شاهانی 3می شود.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها

یکی از مهم ترین آفاتی که می تواند این نهال را دامن گیر کند آفت کرم خوشه خوار است که بیشتر در اوایل فصل بهار به گیاه حمله می کند این کرم شاخه ها و برگ گیاه را خورده و در نتیجه باعث خشک شده درخت می شود. استفاده از سموم شیمیایی خاص باعث نابودی این آفت می شود.

میزان باردهی و برداشت محصول در هکتار

به طور میانگین میزان باردهی و محصول این نهال به ۴۰ تن در هکتار می رشد که رقم بسیار بالا می باشد که البته این مقدار به میزان مراقب از نهال و شرایط آب و هوایی و خاک مناسب و کوددهی و هرس کردن به موقع نهال بستگی خواهد داشت و همچنین محصول باکیفیت تری را به ما تحویل خواهد داد که می توان آن را با قیمت انگور شاهانی 3 به فروش رساند.

شروع باردهی محصول

باید بدانید که محصول دهی این نهال به شرایط جوی و منطقه ای  بسیار بستگی دارد و به طور عادی و معمول این نهال در وسط های مرداد ماه یا  همان چله تابستان میوه می دهد و پس از اینکه در مدت کوتاهی میوه آن رسید یعنی حدود یک ماه بعد، در شهریور ماه قابل برداشت بوده و به خریدارهای این میوه ناب عرضه می گردد.

رقم مناسب برای گرده افشانی در صورت نیاز

به طور کلی این نوع انگور خود بارور می باشند با این وجود تاک ها در زمان گرده افشانی به هوای خشک نیاز دارند. گرده افشانی این نهال به دو روش کلیستوگامی و شازموگامی انجام می شود.

روش شازموگامی: این روش برای گیاهانی است که عمل گرده افشانی را پس از باز شدن گل ها و یا توسط حشرات و وزش باد انجام می دهند.

روش کلیستوگامی: این روش مخصوص گیاهانی است که عمل گرده افشانی را قبل از باز شدن گل و توسط خود انجام می دهند.نهال انگور شاهانی 3: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

مدت آبیاری

آبیاری این محصول به عواملی از قبیل خاک مناسب، آب و هوا و عمق ریشه آن بستگی دارد و بهتر است بدانید این نهال در فصل تابستان که ریشه آن ضعیف و سست است و بارندگی کم می باشد به آبیاری بیشتر نیاز دارد یعنی هفته ای ۲یا۳ بار و در صورت بارندگی مناسب به دو هفته یکبار آبیاری نیاز دارد. همچنین بی آبی باعث خشک شدن و ترک خوردن محصول نیز خواهد شد.

روش صحیح آبیاری نهال

روش مناسب برای آبیاری این گیاهان این است که با گرم شدن هوا میزان آبیاری به گونه ای باشد که هر روز مقدار ۱ونیم لیتر آب به نهال برسد و توجه داشته باشید تغییر این میزان آبیاری باعث می شود محصول مناسبی به عمل نیاید پس باید در آبیاری منظم نهال دقت کرد.

زمان گلدهی درخت

این گیاه پس از کاشته شدن بعد از گذشت چند ماه گل می دهد یعنی به طور کلی سال اول و دوم کاشت شروع به گلدهی می کند که البته این کار بسیار به نور کافی منطقه کاشت بستگی دارد که هرچه شرایط مناسب تر باشد گلدهی بیشتر و درنتیجه محصول برتر و مرغوب تر به ما خواهد داد.

زمان برداشت محصول

بهترین زمان برای برداشت این محصول اواسط مرداد ماه می باشد که خوشه های انگور که رسیده اند را چیده و بقیه خوشه ها را هم بعد از آنکه کاملا رسید بودند می توانیم برداشت کنیم و به بازارهای مختلف عرضه کنید و به صورت تازه و یا به شکل موییز به دست مصرف کننده ها برسد. خوب است بدانید برداشت این محصول بسیار آسان و دل چسب بوده و هر فردی می تواند آن را انجام دهد یا در این امر به کشاورزان کمک کند فقط موقع جابه جایی باید دقت بالا داشته باشند تا انگور ها آسیب نبینند.

خرید نهال انگور شاهانی 3

برای تهیه این محصول با ارزش هم می توانید از بازارهای روز دنیا و فروشگاه ها معتبر و هم به شکل اینترنتی خریداری کنید فقط باید توجه داشته باشید خرید نهال انگور خود را از فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر و خاص انجام دهید در غیر این صورت محصول با کیفیتی برای شما ارسال نخواهد شد یا در حمل و نقل نامناسب محصول و بار شما آسیب خواهد دید که این آسیب جبران ناپذیر می باشد.

قیمت نهال انگور شاهانی3

این میوه مقوی و مفید دارای ارزش قیمتی بسیار متفاوتی می باشد که اول از همه بستگی به کیفیت این محصول دارد که هر چه با کیفیت تر باشد دارای ارزش بیشتری است و باعث می شود فروش انگورشاهانی3 شما بیشتر شود و همچنین توجه داشته باشید خود باغ دارها و سایت های معتبر قیمت انگور شاهانی 3 را مناسب تر و محصول را با کیفیت بالاتری به شما خواهند داد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نهال انگور شاهانی 3: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال