%40

نهال گیلاس خوشه ای فرانسه: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

خواستگاه : فرانسه
شروع باردهی : سال دوم بعد از کاشت
زمان گلدهی : دیرگل
فاصله کاشت نهال : 4*4 متر
میزان باردهی در هکتار : 35 تن
ارتفاع از سطح دریا : 150 الی 2800 متر از سطح دریا
پایه نهال : پایه تلخ و پرونوس آویوم
گرده افشان : نیاز به گرده افشانی
میزان آبیاری : 10روز یکبار
حداکثر ارتفاع درخت : 5 الی 6 متر

 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

نهال گیلاس خوشه ای فرانسه

نهال گیلاس خوشه ای فرانسه بهترین نهال گیلاس در بین گونه های موجود است. شکل میوه ها به شکل خوشه و شبیه به انگور است. میوه های این رقم بسیار شیرین و آبدار بوده و رضایت مشتری را فراهم می کند.

خواستگاه بومی :

همانطور که از نام گیلاس خوشه ای فرانسه مشخص است، خواستگاه بومی این نهال به فرانسه باز میگردد. تولید و عرضه مستقیم ارقام متنوع گیلاس با کیفیت و شناسنامه دار در تخصص ماست .نهالستان برتر نهال با ارائه نهال برتر آماده ارسال نهال در اسرع وقت به همه نقاط ایران عزیز می‌باشد

پایه اصلی نهال  :

بهترین پایه برای این نهال پایه تلخ و پرونوس آویوم هستند. درختان گیلاس خوشه ای فرانسه عموماً از طریق  پیوند  یا  جوانه زدن تکثیر می شوند . ارقامی مثل خوشه ای فرانسه کمتر از بذر درست می شوند.

پیوند روشی برای رشد گیاهان از قسمت‌هایی از یک گیاه موجود، مانند بخش‌هایی از ریشه، ساقه، برگ یا جوانه است. اگر به درستی پیوند زده شوند و در شرایط مناسب کاشته شوند، می توانند ریشه تولید کنند و در نهایت به درختانی مستقل تبدیل شوند. بسته به گیاه و زمان کاشت، طیف گسترده ای از روش های مختلف برای قلمه گیری وجود دارد.

 ویژگی نهال  :

نهال گیلاس خوشه ای فرانسه یکی از بهترین نهال های حال حاضر در بازار نهال گیلاس است. این نهال در آب و هوای گرم و معتدل بازدهی بهتری دارد. ارتفاع نهال در برخی موارد به 20 متر می رسد. عمر درخت گیلاس خوشه ای فرانسه 60 الی 80 سال توسط کارشناسان تخمین زده شده است که از این سن 20 الی 30 سال می تواند باردهی اقتصادی داشته باشد. این نهال جزو نهال های دیرگل است و در أواخر فروردین ماه شکوفه های زیبای گیلاس خوشه ای فرانسه بر روی درختان ظاهر می شوند. برای گرده افشانی نهال گیلاس خوشه ای فرانسه شما به یک گره افشان دیگر نیاز خواهید داشت که بهتر است از ز نهال گیلاس سیاه فرانسوی استفاده کنید.

نهالستان برتر نهال با بیش از نیم دهه تجربه، دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی با تولید سالیانه بیش از ۱۰۰ هزار اصله ارقام متنوع گیلاس آماده ارسال نهال‌ گیلاس خوشه ای فرانسه به سراسر نقاط کشور عزیزمان می‌باشد، برای خرید نهال گیلاس خوشه ای فرانسه می‌توانید از طریق شماره‌های تماس نهالستان برتر نهال سفارشات خود را ثبت فرمایید.

آب و هوای مناسب برای کاشت

کارشناسان باغبانی همه بر این عقیده اند که گیلاس خوشه ای فرانسه به خاک عمیق و حاصلخیز و یک نقطه گرم نیاز دارد. گیلاس های خوشه ای فرانسه به موقعیت آفتابی نیاز دارند. انواع گیلاس های تلخ و آلبالو  را می توان در سایه کنار دیوار کاشت. اما گیلاس های شیرین این چنینی حتما باید در مقابل آفتاب کاشته شوند.
نهال گیلاس خوشه‌ای-برتر نهال

اطمینان حاصل کنید که آب و هوای محل شما با درختان گیلاس خوشه ای فرانسه در حال رشد سازگار است.  بهترین آب و هوا برای این نهال آب و هوای گرم و معتدل است. هنگام تصمیم گیری در مورد عمق کاشت درخت گیلاس خوشه ای فرانسه، به خط پیوند و همچنین تغییر رنگ روی تنه، از جایی که قبلاً کاشته شده بود، نگاه کنید.

شما باید درخت را طوری بکارید که خط پیوند 5 تا 10 سانتی متر بالاتر از سطح خاک باشد. تقریباً، گودال شما به عمق توپ ریشه خواهد بود.

فاصله مناسب برای کاشت :

بهترین فاصله برای کاشت نهال گیلاس خوشه ای فرانسه 4 در 4 متر است. کشاورزان معمولاً از ما در مورد فواصل کاشت  برای درختان گیلاس خوشه ای فرانسه می پرسند . علاوه بر این مهم است که نهال ها را از خطوط فاضلاب، لوله های آب و غیره دور نگه دارید. خطوط فاضلاب و خاک زیر آنها معمولا خیس هستند. که اگر نزدیک به نهال کاشته شوند، ریشه های درخت گیلاس خوشه ای فرانسه را دچار پوسیدگی و بیماری می کنند.

اگر در کاشت درختان گیلاس خوشه ای فرانسه تازه کار هستید، یا آنها را در مکانی جدید می کارید، عاقلانه است که با تعداد کمی درخت شروع کنید.  پس از اینکه از کشت گیلاس های خوشه ای فرانسه خود لذت بردید، می توانید باغ خود را گسترش دهید. همیشه جایی برای درختان گیلاس خوشه ای فرانسه در آینده، باقی بگذارید.

بستر مناسب خاک

گیلاس خوشه ای فرانسه خاک عمیق، حاصلخیز و با زهکشی خوب را ترجیح می دهد که در حالت ایده آل کمی اسیدی باشد.

یک کیت آزمایش نشان می دهد که خاک اسیدی یا قلیایی است و به صورت عددی بین 0 تا 14 بیان می شود. خاک با pH 7 خنثی است، خاک اسیدی ارزش کمتری دارد و خاک قلیایی مقدار بیشتری مواد آلی دارد. بیشتر گیاهان در خاکی که در محدوده pH خاصی قرار دارد بهترین رشد را دارند، بنابراین دانستن PH خاک مفید است. استفاده از کیت های تست آسان است و به طور گسترده و آنلاین در دسترس است.

درختان گیلاس خوشه ای فرانسه از خاک کم عمق، شنی یا با زهکشی ضعیف بیزارند.  این درختان را می توان در یک مکان باز کاشت، یا در کنار دیوار یا حصار آموزش داد.

تولید و عرضه مستقیم ارقام متنوع گیلاس با کیفیت و شناسنامه‌دار، در تخصص ماست. نهالستان برتر نهال اصالت نهال‌های خود را ضمانت می‌کند برای خرید نهال با کیفیت با نهالستان برتر نهال در ارتباط باشد.

فصل مناسب و سازگار برای کاشت

از آنجایی که گیلاس خوشه ای فرانسه در اوایل سال گل می دهد، مکان گرم و سرپناهی را انتخاب کنید که مستعد یخبندان دیررس نباشد. یک مکان محافظت شده به گرده افشانی کمک می کند، زیرا حشرات دسترسی آسان تری به گل ها خواهند داشت.

کاشت درختان گیلاس خوشه ای فرانسه آسان است و بهتر است در زمانی که خواب هستند، بین آبان و اسفند کاشته شوند. درختان ریشه برهنه فقط در زمان خواب برای کاشت فوری در دسترس هستند، اما درختان کانتینری در تمام طول سال در دسترس هستند. این نهال ها به طور بالقوه می توانند در هر زمان کاشته شوند، اما از اواخر پاییز تا بهار در بهترین حالت مستقر می شوند.

کود مناسب با نهال

بهترین روش برای مراقبت از نهال گیلاس خوشه ای فرانسه کوددهی منظم و دقیق است. شما با کودهای طبیعی یا شیمیایی به افزایش عمر درخت کمک کرده و باردهی آن را افزایش خواهید داد.نهال گیلاس خوشه‌ای-برتر نهال

ارتفاع درخت در طول عمر

ارتفاع نهال گیلاس خوشه ای فرانسه در فصل بلوغ به 5 الی 6 متر خواهد رسید.

اصول هرس کردن علمی

هرس گیلاس خوشه ای فرانسه معمولاً در أواسط تابستان انجام می شود، زمانی که برگ نقره ای  و  شانکر باکتریایی شیوع کمتری دارد. اگرچه هرس را می توان در بهار با شروع رشد برگ ها هم انجام داد.
گیلاس های خوشه ای فرانسه معمولاً به صورت درختان کوچک یا به صورت صاف در مقابل دیوار یا حصار ، رشد می کنند. هر دو به هرس منظم نیاز دارند تا شکل مناسبی داشته باشند و به خوبی باردهی داشته باشند.

هرس سالانه، چیدن میوه و محافظت در برابر پرندگان را آسان تر می کند و به این معنی است که درختان فضای کمتری را اشغال می کنند. هرس همچنین تضمین می کند که تعادل خوبی بین شاخه های قدیمی و شاخه های جایگزین جوان وجود دارد.

گیلاس خوشه ای فرانسه تقریباً تمام میوه های خود را در رشد سال قبل به بار می آورد، بنابراین برای اطمینان از برداشت خوب، به هرس منظم نیاز دارد.

درختانی که به صورت صاف در کنار دیوار رشد می کنند، فضای بسیار کمی از زمین را اشغال می کنند و ویژگی های جذاب و سازنده ای ایجاد می کنند. اما نیاز به هرس دقیق سالانه دارند تا بازده و خوش فرم باشند.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

بالاترین آستانه تحمل نهال گیلاس خوشه ای فرانسه در برابر سرما 3- درجه سانتیگراد است. برای خرید نهال گیلاس خوشه ای فرانسه و استفاده از راهنمایی و مشاوره دقیق کارشناسان مجرب جهت کاشت اصولی و علمی می‌توانید با نهالستان برتر نهال در ارتباط باشید.

عمر مفید نهال :

معمولا نهال گیلاس خوشه ای فرانسه 20 الی 30 سال عمر مفید دارد. یعنی در طی این سال ها شما می توانید بهترین میوه ها را برداشت نمایید.

سن حیات نهال

نهال گیلاس خوشه ای فرانسه به طور کلی 60 الی 80 سال عمر می کند.

میزان وزن هر میوه :

نهال گیلاس خوشه ای فرانسه گیلاس های خوشه ای شبیه به انگور دارد. این گیلاس ها به رنگ قرمز و بسیار شیرین و خوش طعم هستند.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

ارتفاع از سطح دریا برای نهال گیلاس خوشه ای فرانسه اغلب 150 الی 2800 متر است.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

  • پرنده ها

پرندگان، به ویژه کبوتر و گنجشک، می توانند مشکلات زیادی به وجود بیاورند. از جمله خوردن نهال، جوانه، برگ، میوه و سبزیجات. درختان را با پوشاندن توری یا پشم گوسفند در برابر پرندگان محافظت کنید. مترسک ها و مکانیسم های ترساندن پرندگان برای مدتی کار می کنند، اما مطمئن ترین روش محافظت، پوشاندن گیاهان با پشم گوسفند یا توری باغبانی است.

  • ریزش جوانه های گل و میوه نارس

این مشکل می تواند ناشی از خشکسالی، غرقابی شدن یا دمای پایین باشد و ممکن است به جوانه های میوه آسیب برساند.بسته به مشکل به وجود آمده، آبیاری کنید، آبیاری را کاهش دهید، گیاهان را با توری باغبانی محافظت کنید.

  • مگس سرکه بال خالدار (SWD)

این مگس میوه کوچک برای اولین بار در سال 2012 در بریتانیا گزارش شد و احتمالاً به یک مشکل فزاینده در میوه ها، به ویژه گیلاس خوشه ای فرانسه تبدیل خواهد شد. مگس ها به گیلاس خوشه ای فرانسه حمله می کنند و باعث پوسیدگی آنها می شوند.از تله ها و سمپاشی برای کمک به محافظت از میوه های در حال رشد استفاده کنید.

  • مگس سیاه گیلاس

حشرات کوچک ریزی که شیره را از نوک ساقه می مکند و باعث انحراف شاخه ها و برگ ها می شوند. این بر میوه دهی تأثیر نمی گذارد و به عنوان نوعی هرس عمل می کند. این آفات را قبل از پیچیدن برگها جدا کنید.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

نهال گیلاس خوشه ای فرانسه می تواند در سال محصولی بالغ بر 35 تن در هر هکتار تولید نماید.

شروع باردهی محصول  :

درختان گیلاس خوشه ای از سال دوم به بعد شروع به باردهی می کنند. این گیلاس از اوایل تابستان به بعد می رسد. در صورت امکان آن در هوای خشک بچینید و به جای میوه ، ساقه آن را نگه دارید.

گیلاس خوشه ای فرانسه را تازه بخورید یا در یخچال در یک کیسه پلاستیکی در بسته به مدت یک هفته نگهداری کنید.

نهال گیلاس خوشه‌ای-برتر نهال

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

این درخت برای گرده افشانی به رقم گرده افشان نیاز دارد و بهترین نوع برای گرده افشانی درخت گیلاس خوشه ای فرانسه گیلاس سیاه فرانسوی است.

اگر گونه‌ای را انتخاب کنید که خودبارور نباشد، برای میوه‌دهی به دو درخت گیلاس نیاز دارید. این امر به‌ویژه در مورد انواع قدیمی‌تر و سنتی صدق می‌کند.

اگر می خواهید یک باغ بزرگ ایجاد کنید کاشت بیش از یک درخت گیلاس خوب است، پرورش دهندگان مبتدی یا کسانی که باغ های کوچکی دارند باید یک نوع خود بارور قابل اعتماد را برای اطمینان از محصول خوب انتخاب کنند .

برای درخت گیلاس خوشه ای فرانسه که نیاز به گرده افشانی متقاطع دارد، باید آنها را با فاصله 6 متری برای درختان بزرگ و 1 الی 2 متری برای گونه های کوچک تر بکارید.

مدت آبیاری درخت :

بهتر است نهال گیلاس خوشه ای فرانسه را هر 10 روز یک بار آبیاری نمایید.

روش صحیح آبیاری

پس از استقرار، درختان گیلاس خوشه ای فرانسه معمولاً به آبیاری نیاز ندارند، مگر در دوره‌های خشکسالی طولانی یا در مراحل اولیه رشد میوه. نهال های تازه کاشته شده باید حداقل در سال اول به طور منظم آبیاری شوند.
گیلاس خوشه ای فرانسه در گلدان بسیار سریعتر از زمین خشک می شوند.  در طول تابستان به آبیاری دقیق نیاز دارند تا از ریزش میوه ها قبل از رسیدن یا قهوه ای شدن برگ ها در اطراف لبه ها جلوگیری شود.

زمان شکوفایی درخت :

درخت گیلاس خوشه ای فرانسه دیرگل است. این گیلاس در اوایل سال گل می دهد. اگر یخبندان پیش بینی می شود، از شکوفه ها با یک محافظ پلاستیکی محافظت کنید.

نتیجه گیری : کیفیت اتفاقی نیست

برای خرید نهال گیلاس خوشه ای فرانسه نهالستان برتر نهال در خدم شماست. این نهالستان با مدیریت سعید قاسمی آماده ارائه مشاوره رایگان و فروش نهال به شما عزیزان در سرتاسر ایران است. اگر قصد خرید نهال خوشه ای فرانسه  را دارید به شما پیشنهاد میکنیم همین حالا با نهالستان برتر نهال تماس بگیرید. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان برای خرید نهال گیلاس خوشه ای فرانسه بهره مند شوید.

همراهی سبز شما همواره افتخار ماست.

ارتباط با برترنهال