%49

نهال هلو ردتاپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

36,000 تومان

  • خواستگاه : آمریکایی
  • شروع باردهی : سال دوم کاشت
  • زمان گلدهی : دیرگل
  • فاصله کاشت نهال : 4*4
  • میزان باردهی در هکتار : 70 تن
  • ارتفاع از سطح دریا : 2000 متر
  • پایه نهال : بذری و پیوندی
  • گرده افشان : خود گرده افزا
  • میزان آبیاری : هر 7 روز یکبار
  • حداکثر ارتفاع درخت : 3 الی 4 متر
 گواهی قرنطینه

گواهی قرنطینه

۲سال گارانتی

۲سال گارانتی

 لیبل جهاد کشاورزی

لیبل جهاد کشاورزی

 گواهی بهداشت

گواهی بهداشت

گواهی عاری از آفات

گواهی عاری از آفات

ارائه فاکتور رسمی

ارائه فاکتور رسمی

توضیحات هلو ردتاپ

نهال هلو ردتاپ یک نهالی با اصالت آمریکایی است. نهال هلو ردتاپ معمولا در انتهای ماه اول فصل بهار شروع به گلدهی می کند. نهال هلو ردتاپ در سالهای اولیه احتیاج به آبیاری هقتگی دارد که به مرور زمان این زمان به هر ده روز کاهش می‌یابد. نهال هلو ردتاپ بر خلاف دیگر ارقام هلو که اکثرا خودبارور هستند احتیاج به رقم گرده افشان دارد. در صورت آبیاری به موقع و کاشت و نگهداری صحیح این رقم می‌تواند تا 70 تن باردهی در هر هکتار داشته باشد.

 

خواستگاه بومی :

نهال هلو ردتاپ از گونه های خارجی می باشد. برخلاف دیگر ارقام نهال هلو که اصالتی ایرانی یا چینی دارند، نهال هلو ردتاپ یک نهالی با اصالت آمریکایی است.

پایه اصلی نهال  :

پایه سرعت باردهی را افزایش می دهد و همچنین مقاومت نهال را نسبت به انواع خاک نامطلوب افزایش می دهد. این دسته از نهال های پایه ای به دو صورت بذری و رویشی تفکیک می شوند. در بحث نهال های پیوندی موضوع پیوندک هم وجود دارد که گاها شما وقتی میبیند یک درخت انواع گوناگون میوها رو دارد این درخت از پایه با چند پیوندک استفاده کرده است. البته چند پیوندک مناسب حیاط خانه یا ویلا می باشد و اصلا مناسب کشت برای مارک و بحث تجاری سازی اصلا مطلوب نیست. در هنگام خرید نهال هلو ردتاپ می توانید اطلاعات تکمیلتری را از مشاوران مجموعه پالیز دریافت کنید.

نهال هلو ردتاپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

ویژگی نهال  :

بازار فروش نهال هلو ردتاپ همیشه خوب بوده است. نهال هلو ردتاپ جزو نهال های پرطرفدار می باشد از آن جهت که راندمان بسیار بالایی دارد. شما نسبت به هزینه ای که در هنگام خرید نهال هلو ردتاپ می پردازید و همینطوری هزینه نگهداری با توجه میزان باردهی و همچنین کیفیت عالی این محصول سود بسیار خوبی کسب می کنید. نهال هلو ردتاپ مناسب منطاق با دمای بالا و اصلاحا گرمسیری می باشد.

فاصله مناسب برای کاشت :

رعایت فاصله کشت از جمله عواملی می باشد که در رشد و میزان باردهی تاثیر بالایی دارد. برای دریافت حداکثری نور خورشید بوسیله برگ و جذب منابع مغذی از خاک بوسیله ریشه‌ها فاصله استاندارد مناسب برای نهال هلو ردتاپ را با ایجاد مربع‌های 4 المتر مربع تعریف کرده‌اند. البته در زمین‌های شیبدار با توجه به تغغیر ارتفاع و کم شدن سایه درختان بر روی یکدیگر می‌تون این فاصله را کاهش داد.

ارتفاع درخت در طول عمر

نهال هلو ردتاپ از جمله نهال های کوتاه قامت می باشد که مورد پسند باغداران نیز می باشد. از آن جهت که در هنگام چیدن میوه نهال هلو ردتاپ نیاز به تجهیزات خاصی ندارند. ارتفاع این نهال کمتر از 5 می باشد.

نیاز سرمایی لازم برای خواب زمستانی :

نهال هلو ردتاپ از نوع درختان مناطق معتدله است که دارای نیاز سرمایی می باشد. برای اینکه جوانه های این نهال بتوانند در فصل بهار گل بدهند نیاز است که در فصل پاییز و زمستان به مدت سه الی شش هفته کمتر از 6 درجه سیلسیوس قرار بگیرد.

عمر مفید نهال :

نهال هلو ردتاپ مانند دیگر ارقام نهال هلو دارای عمر کوتاه می باشد. کارشناسان عمر 11 الی 16 سال را برای نهال هلو ردتاپ پیش بینی کرده اند.

نهال هلو ردتاپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

میزان وزن هر میوه :

میوهای نهال هلو ردتاپ معمولا عددی بین 95 تا 130 گرم وزن دارند. که در هر جعبه ده کیلوگرمی شما چیزی حدود 80 تا 100 عدد هلو می توانید جا بدهید.

ارتفاع  از سطح دریا مناسب کاشت نهال :

بهترین ارتفاع برای کاشت نهال دیر گل فرانسه حدود 2000 متر از سطح دریا می‌باشد.

مصونیت و مقاومت در برابر آفات و بیماری ها :

نهال هلو ردتاپ مقاومت نسبتا خوبی در برابر آفات و بیماری دارد، اما باید توجه داشت که با سمپاشی مناسب می‌توان با آفت های مرسوم فصلی مبارزه کرد. البته پیشنهاد می شود حتما در هنگام خرید نهال هلو ردتاپ از مشاوره کارشناسان مجموعه پالیزان استفاده کنید.

میزان باردهی محصول در هر هکتار :

نهال هلو ردتاپ جزو پر بارترین رقم می‌باشد. در صورت آبیاری به موقع و کاشت و نگهداری صحیح این رقم می‌تواند تا 70 تن باردهی در هر هکتار داشته باشد.

نهال هلو ردتاپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

شروع باردهی محصول  :

درخت هلو ردتاپ معمولا سال‌ دوم کاشت قادر به باردهی هست ولی نباید انتظار محصول زیاد و با کیفیتی را داشته باشید. درخت هلو ردتاپ از سال دوم شروع به محصول دهی مناسب جهت بازار می کند.

رقم مناسب برای گرده افشان در صورت نیاز :

نهال هلو ردتاپ بر خلاف دیگر ارقام هلو که اکثرا خودبارور هستند احتیاج به رقم گرده افشان دارد. در فصل بهار همزمان با شروع گرده‌ازیی این ارقام به افزایش تولید محصولات درخت هلو ردتاپ کمک شایانی می‌کند.

نهال هلو ردتاپ: خرید + [قیمت و مشخصات کامل]

نحوه و مدت آبیاری درخت :

نهال هلو ردتاپ در سالهای اولیه احتیاج به آبیاری هقتگی دارد که به مرور زمان این زمان به هر ده روز کاهش می‌یابد. در فصل زمستان و پاییز با توجه به میزان بارندگی کمتر می‌باشد. درخت هلو ردتاپ با آبیاری قطره‌ای بهروری بالاتری از خود نشان می‌دهد و نیاز آبی این نهال تا  4 هزار متر مکعب کاهش پیدا می‌کند. با توجه به اینکه آبیاری قطره‌ای یکی از بهترین روش‌های آبیاری در این شرایط خشکسالی می‌باشد.

زمان شکوفایی درخت :

نهال هلو ردتاپ معمولا در انتهای ماه اول فصل بهار شروع به گلدهی می کند. گلدهی نهال هلو ردتاپ چیزی بین یک الی دو هفته طول می کشد.

نتیجه گیری

نهال هلو ردتاپ از جمله نهال های خارجی می باشد که باردهی و کیفیت محصول عالی دارد. با توجه به طعم و مصارف این محصول در صنایع مختلف طرفداران زیادی دارد. قیمت نهال هلو ردتاپ با توجه به بازدهی محصول یکی از نقاط مثبت این نهال می باشد. از آنجایی که نهال بسیار حساس می‌باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما برای خرید نهال هلو ردتاپ به نهالستانی که تاییدیه و مجوزهای لارم را از جهاد کشاورزی و مراکز مربوطه کسب کرده مراجعه کنید. نهالستان پاییز این افتخار را دارد که با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه فروش نهال هلو ردتاپ علاوه بر اینکه تمام مجوزها را دارا می‌باشد، هم چنین دارای تجربه بسیار زیادی برای دادن مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان را دارا می باشد. شما می توانید با اطمینان خاطر خرید نهال هلو ردتاپ را از مجموعه نهالستان پاییز انجام دهید که علاوه بر سابقه و تضمین کیفیت دارای سرویس رایگان ارسال نیز می باشد. مجموعه نهالستان پاییز با افتخار بزرگترین نهالستان در شمال غربی کشور را دارا می‌باشد.

ارتباط با برترنهال