خرید نهال گردو در ارمغانخانه✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار ارمغانخانه

ارمغانخانه جزو شهرهای سردسیر کشور و واقع در استان زنجان است، که در این مقاله به کاشت نهال گردو در این منطقه می‌پردازیم. ارمغانخانه در تیر ماه سال ۱۳۸۷ بعنوان شهر شناخته شده است و از نظر جغرافیایی در منطقه‌ی غربی زنجان واقع شده است. این شهر در فصول سرد سال از نظر سردسیر بودن معمولا رکورد می‌زند، به همین علت باغداری و کشاورزی در این شهر باید طبق اصول پیش رود تا از زیان مالی جلوگیری شود.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

شرایط اقلیمی ارمغانخانه

آرمان خانه نام قبلی این شهر بوده است و کریم خان زند نام ارمغانخانه را جایگزین آرمان خانه کرده است. ارمغانخانه از نظر آب و هوا تابستان‌های معتدل و زمستان‌های سرد و یخبندان دارد، که دمای این شهر در زمستان از نظر سرد بودن اکثرا رکورد دار است. ارمغانخانه جزو شهرهای است که دارای دشت‌های وسیع و سرسبز است، بنابراین محل مناسبی برای کشاورزی و باغداری به شمار می‌رود.

تاریخچه باغات گردو در ارمغانخانه

ارمغانخانه یکی از شهرهای مناسب برای کاشت نهال گردو است، باغ‌های بسیاری در شهر ارمغانخانه احداث شده است که بخش زیادی از گردوهای استان زنجان و شهرهای همجوار را تامین می‌کند. به دلیل سردسیر بودن این شهر برای کاشت حتما باید از ارقام نهال گردوی استفاده شود که در آب و هوای سرد و یخبندان خشک نشده و از بین نرود.

برای این منظور در زمان خرید حتما از ارقام نهال گردویی خریداری کنید که دیر گل باشد تا در سرمای بهاره ارمغانخانه از بین نرود‌.

 

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در ارمغانخانه

برای کاشت نهال گردو باید از حاصلخیز بودن خاک مطمئن شوید، در ابتدا یک مقدار خاک را به شک یک کله قند در بخش انتهایی چاله مد نظر بریزید و ریشه نهال را طوری قرار بدهید که بر روی خاک به صورت مرتب قرار بگیرد.

برای این که از نظر جذب آب توسط ریشه خیالتان راحت باشد در اطراف چاله با استفاده از یک کاسه شکل‌های ایجاد کنید تا آب به ریشه نهال به خوبی برسد. نهالستان نهال برتر انواع و اقسام نهال‌ها و ارقام آنان را در نهالستان خود موجود دارد، یکی دیگر از خدمات نهالستان نهال برتر فروش حضوری است.

 

آیا کاشت نهال گردو در ارمغانخانه حالت اقتصادی دارد؟

به دلیل اینکه مسیر اصلی و شناخته شده‌ای ارمغانخانه به سمت ترکیه می‌‌رود که جاده ترانزیت نامیده می‌شود و در سطح کشور شناخته شده‌است، باغات و کشاورزی در این منطقه بسیار سود آور است.

نهال گردو از قیمت بالایی برخوردار نیست و کاشت و نگهداری آن هم دشوار نیست، بنابراین اگر یک محل مناسب برای احداث باغ دارید و همچنین علاقه به این شغل وقت را تلف نکنید و شروع به کار کنید.

این نوع باغداری سود آوری خوبی به همراه دارد، اگر از ارقام نهال گردوی پربازده استفاده کنید بی شک کمتر از چند سال آینده جزو صادر کنندگان گردو در سطح کشور و حتی خاورمیانه می‌شوید.

 

خرید نهال گردو در ارمغانخانه

در ارمغانخانه نهالستان‌های معتبری وجود دارند که انواع و ارقام نهال را به فروش می‌رسانند، چناچنه در زمان خرید نهال اطلاع کافی نداشته باشید کار شما دشوار می‌شود.

نهالستان‌های معتبری که در سطح کشور احداث شده‌اند همه روزه در حال افزایش کیفیت محصولات خود هستند، از مهم‌ترین خدمات این مراکز می‌توان به فروش اینترنتی اشاره کرد که کار را برای خریداران آسان نموده است. برای خرید از نهالستان نهال برتر با توجه به فروش اینترنتی به سایت برترنهال مراجعه کنید تا از ارقام نهال گردوی این نهالستان شگفت زده شوید.

فروش نهال گردو در ارمغانخانه

نهال فروشی‌های زیاید در سطح شهر وجود دارند که به عرضه نهال می‌پردازند، توصیه می‌شود که از نهالستان‌های معتبر خرید انجام شود، نهال‌ها به خاطر شکل ظاهری مشابهی که دارند نمی توان تشخیص داد نژاد ارقام درست است یا نیست، برخی از افراد سودجو ممکن است که برخی از ارقام نهال‌ها که مشابه هم هستند به جای نهال دیگر به شما بفروشند.

در صورتی که نهالستان دارای مجوز جهاد کشاورزی باشد و اصالت نهال را تضمین کند این اتفاق نخواهد افتاد، بنابراین توصیه می‌شود که از نهالستان‌های معتبر سطح کشور خرید نهال انجام شود.

نهال گردو مناسب ارمغانخانه

مناسب ترین ارقام نهال گردوی که می‌توان در ارمغانخانه کاشت دو نوع ارقام به نام‌های نهال چندلر و نهال فرنور است. برای کاشت نهال گردوی چندلر باید زمین مورد نظر از سطح دریا ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر ارتفاع داشته باشد، شهر ارمغانخانه از سطح دریا ۱۹۴۰ متر فاصله دارد بنابراین برای کاشت این نوع ارقام نهال گردو تا حدودی مناسب است.

اما بهترین و مناسب ترین نهال گردوی که می‌توان در این منطقه کاشت و در سال‌های اولیه مقدار زیادی محصول دریافت کرد، نهال گردو فرنور است زیرا این نوع نهال برای کاشت باید از سطح دریا ۱۵۰۰ الی ۲۵۰۰ متر ارتفاع داشته باشد که ارتفاع شهر ارمغانخانه از سطح دریا ۱۹۴۰ متر است.

 

انواع نهال گردو در ارمغانخانه

ارقام نهال گردو به طور کلی به ۳۵ نوع تقسیم می‌شوند که مهم‌ترین و پرفروش‌ ترین آن به نام‌های نهال گردو ژنوتیپ پالیز،  نهال گردو اسرائیلی، نهال گردو چندلر، نهال گردو فرنور و نهال گردو تویسرکان شناخته می‌شوند.

نهالستان نهال برتر تمامی ۳۵ نوع ارقام نهال را در نهالستان موجود دارد، برای خرید غیر حضوری تنها کافیست بر روی لینک درج شده در صفحه کلیک کنید و به سایت نهال برتر وارد شوید. وجود مشاوران متخصص در حوزه‌ی کشاورزی و کاشت و پرورش نهال باعث می‌شود شما با کامل ترین اطلاعات نسبت به خرید نهال گردو بپردازید.

 

قیمت نهال گردو در ارمغانخانه

مهم ترین عاملی که باعث افزایش قیمت نهال گردو می‌شود پربازده بودن و مقاومت نهال در برابر انواع مختلف بیماری های درختی و نهالی است، برخی از نهال‌ها در برابر بیماری گیاهان بسیار ضعیف هستند. با ورود به این لینک از تمام قیمت‌ها با خبر شوید، قیمت گذاری این نوع محصولات طبق صنف نهالستان‌ها انجام می‌شود.

بهترین نهال گردو

مهم ترین ویژگی نهال گردو دیر گل بودن آن است، زیرا منطقه ارمغانخانه جزو مناطق سردسیر است علاوه بر زمستان‌های سرد فصل بهار سردی نسبت به دیگر شهرها دارد، بنابراین دیر گل بودن نهال از خشک شدن جوانه آن پیشگیری می‌کند.

نهال گردو پکان به دلیل اینکه خاستگاه و منشأ آن کشور آمریکا است، طرفداران بسیاری در آمریکا و ایران دارد و جزو پربارترین و خوشمزه ترین ارقام نهال گردو است. بازه قیمتی پایین و پر مغز بودن ارقام نهال گردو دیگر ویژگی‌های مهم و دارای اهمیت به شمار می‌رود.

 

نهالستان گردو در ارمغانخانه

نهالستان‌های بیشماری در کشور وجود دارند که ارقام نهال میوه را به کشورهای همجوار صادر می‌کنند. در شهر ارمغانخانه به دلیل وجود باغات گردو نهالستان‌های معتبری هم تاسیس شده‌اند تا انواع ارقام نهال میوه و الخصوص گردو را به مشتریان خود عرضه کنند.

با توجه به فروش اینترنتی نهالستان نهال برتر خرید را برای خریداران بسیار آسان نموده است و مشتریان بسیاری را به خود جذب نموده است.

کلام آخر

در پایان این مطالب توصیه می‌کنیم قبل از خرید نهال و احداث باغ گردو از اطلاعات کافی برخوردار باشید تا یک باغداری پر سود را راه اندازی کنید. برای دریافت دیگر اطلاعات مدنظر خود می‌توانید با ورود به سایت نهالستان نهال برتر و مراجعه به بخش مشاوران آنلاین از اطلاعات بالایی برخوردار شوید.

مطالعه بیش‌تر: خرید نهال در ارمغان خانه

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال