خرید نهال در اهر✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان اهر

اهر یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که به دلیل موقعیت خاص خود در مسیر ارتباط این استان به باکو و قفقاز بسیار شناخته شده است، همین موقعیت خاص این شهر است که سبب شده این شهر بتواند جایگاه بسیار خوبی در صادرات محصولات کشاورزی و باغی از جمله گردو داشته باشد و به همین دلیل است که باغداران این شهر این روزها بیشتر در صدد تولید بیشتر گردو بر آمده­اند، در این مقاله به شما راهکار اصلی در افزایش تولید گردو در اهر را می­آموزیم.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در اهر

با افزایش تمرکز و توجه بر رویکرد افزایش کمی و کیفی تولید محصولات باغی این روزها باغداران تنها به فکر یک نوع درخت میوه نبوده و خرید نهال در اهر نیز محدود به تمام انواع و ارقام درختان میوه­ای می­شود که قابلیت کاشت در این شرایط آب و هوایی را داشته باشند، تمام انواع درختان میوه­ای که به گرمای شدید در تابستان نیاز نداشته و در عوض به سرمای زیاد در زمستان برای شکوفا شدن در بهار احتیاج داشته باشند که در این مقاله برخی از تجاری ترین و اقتصادی­ترین انواع و ارقام درخت میوه­ای که می­توانید در باغ خود در اهر بکارید به شما معرفی می­کنیم.

بیشتر بخوانید: خرید نهال در تبریز

نهالستان در اهر

با توجه به سابقه­ی طولانی اهر و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی و غربی در زمینه­ی باغداری و احداث باغات میوه نهالستان در اهر و دیگر شهرهای این استان وجود داشته اما شما در زمان انتخاب نهالستان بهتر است به این موضوع دقت داشته باشید که ببینید کدام نهالستان می­تواند تنوع ارقام بیشتری را در اختیار شما گذاشته و دست شما را در انتخاب نوع و رقم درخت میوه باز می­گذارد.

 

باغداری در اهر

همانطور که می­دانید شهرهای استان آذربایجان شرقی سابقه ی دیرینه­ای در تولید سیب دارند و اهر در این استان توانسته در تولید سیب دومین قطب استان باشد، اما بارندگی کافی در این شهر سبب شده باغداران بیش از پیش حتی به فکر احداث باغات دیم نیز باشند، بنابراین باغداران در اهر دست بازی در انتخاب نوع درخت میوه و همچنین نوع باغداری به صورت دیم و آبی خواهند داشت و بهتر است از این استعداد و ظرفیت خدادادی در شهر خود حداکثر استفاده را بکنند.

نهال فروشی در اهر

در فصل کاشت نهال و احداث باغ بسیاری از افرادی که حتی در این زمینه فعالیت نمی­کنند با خرید نهال از نهالستان­های فعال و با داشتن تنها یک وانت می­توانند به عنوان نهال فروشی در اهر و سایر شهرهای این استان عمل کنند اما به هر حال مراجعه به نهالستان و خرید مستقیم مطمئن­تر و بسیار به صرفه­تر خواهد بود.

فروش نهال در اهر

 

سابقه و تجربه­ی طولانی مدت باغداران اهری در احداث و مدیریت باغات سیب سبب شده که فروش نهال در اهر در بسیاری از موارد محدود به درخت سیب باشد اما باغداران می­توانند از ظرفیت این شهر در تولید میوه­های دیگری مانند انواع درختان میوه­ی هسته­دار نیز استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید برای خرید نهال در شهر قزوین اینجا کلیک کنید.

قیمت نهال در اهر

با توجه به بعد مسافت کم اهر با شهرهایی که در آنها نهالستان­های با تجربه و با سابقه وجود دارد مانند برتر نهال قیمت نهال در اهر بسیار مناسب­تر بوده و بنابراین باغداران حتی می­توانند شخصا به این نهالستان­ها مراجعه کرده و خرید را به صورت حضوری نیز انجام دهند، اما در هر شرایطی قیمت نهال بستگی به نوع درخت میوه، رقم و کیفیت آن داشته و البته نوع روش تکثیر نیز در تعیین قیمت موثر خواهد بود.

خرید نهال بادام در اهر

استفاده از ارقام تجاری و پیوندی بادام مانند نهال بادام آذر خوشه ای و یا نهال بادام تونو سبب شده که باردهی بادام در واحد هکتار به 4 تن افزایش پیدا کند و باغداران نیز برای خرید نهال بادام تونو یا آذر خوشه­ای می­توانند به نهالستان­هایی که در شهرشان فعال است مراجعه کنند.

خرید نهال میوه در اهر

خب تا به اینجا دانستید که شما باغداران با تجربه­ی اهری مجبور نیستید تنها درخت سیب بکارید و می­توانید از بسیاری از انواع درختان میوه بهره برداری تجاری و اقتصادی داشته باشید، بنابراین خرید نهال میوه در اهر بسیار متنوع و گسترده بوده و باغداران می­توانند به فراخور نیاز خود و البته چشم انداز خود از باغداری تجاری هر نوع درخت میوه­ای را که در نظر دارند در رقم مناسب با اهر انتخاب نمایند.

برای شهر اهر ارقام زیر را پیشنهاد می کنیم

نوع نهال ارقام نهال
نهال سیب نهال سیب گالا، نهال سیب ، فوجی، نهال زرد و قرمز لبنانی
نهال گلابی نهال گلابی بلادی جونیو، نهال گلابی بارتلت، نهال گلابی مشو
نهال هلو نهال هلو رد تاپ، نهال هلو کاردی، نهال هلو انجیری
نهال گیلاس نهال گیلاس امپرور فرانسیس، نهال گیلاس نوبل، نهال گیلاس سفید
نهال انگور نهال انگور ریش بابا زرد، نهال انگور قزل اوزوم، نهال انگور عسکری
نهال آلبالو نهال آلبالو گوشواره­ای، نهال آلبالو کلریس 14، نهال آلبالو دیر رس
نهال شلیل نهال شلیل فانتازیا، نهال شلیل شمس، نهال شلیل رد گلد
نهال آلو نهال آلو یلواک خورشتی، نهال آلو غول سیاه، نهال آلو قرمز بخارا
نهال به نهال به اصفهان، نهال به ایتالیایی
نهال فندق نهال فندق گردویی، نهال سگروب، نهال فندق لونگ داسپاین
نهال گوجه سبز نهال گوجه سبز نخجوان، نهال گوجه سبز سلطانی، نهال گوجه سبز شهریار
نهال انجیر نهال انجیر چهارفصله، نهال انجیر عسلی، نهال انجیر سیاه
نهال پسته نهال پسته احمد آقایی، نهال پسته هیبرید آمریکایی، نهال پسته اکبری
نهال عناب نهال عناب ارمنی، نهال عناب ژاپنی
نهال انار نهال انار گرین گلوپ، نهال انار سیاه بدون پره، نهال انار سیاه شیراز
نهال خرمالو نهال خرمالو فویو، نهال خرمالو ژاپنی
نهال ازگیل نهال ازگیل قرمز، نهال ازگیل ژاپنی
نهال گل محمدی نهال گل محمدی دیم، نهال گل محمدی خاردار
نهال بلوبری نهال بلوبری نلسون، نهال بلوبری دوک
نهال سنجد نهال سنجد قزل، نهال سنجد حاج حسینی
نهال توت نهال توت سفید، نهال شاه توت، نهال توت موزی سیاه
نهال درختان زینتی نهال کبوده تبریزی، نهال پالونیا، نهال بیدمشک
نهال زیتون نهال زیتون آمریکایی میشن، نهال زیتون زرد
نهال زرشک نهال زرشک قرمز، نهال زرشک بیدانه سیاه
نهال زغال اخته نهال زغال اخته فلوریدا، نهال زغال اخته سیاه
نهال زردآلو نهال زردآلو نصیری، نهال زردآلو شکرپاره، نهال زردآلو انبه­ای
نهال بادام نهال بادام مامایی، نهال بادام شکوفه، نهال بادام آذر خوشه­ای

کلام آخر

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ارقام نهال‌های گردو که قابلیت کاشت در این شهر دارند وهمچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های گردو دیگر که در شهر اهر می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال گردو در اهر مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.




ارتباط با برترنهال