خرید نهال گردو در ابهر✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار ابهر

بهره برداری از باغات گردو که از سال­های دور در ایران انجام می­شده است و برای باغداران سود بخش بوده است امروزه رنگ بوی تجاری به خود گرفته، با وارد کردن ارقام تجاری و پر بار گردو به ویژه در شهرهایی با سابقه­ی زیاد در گردو کاری مانند ابهر، در این شهر نیز مانند بسیاری از شهرهای سردسیر کشور کاشت و بهره برداری از گردو رواج داشته که در این مقاله به جزئیات پرورش ارقام تجاری گردو در ابهر می­پردازیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی ابهر

شرط اول در موفقیت احداث یک باغ تجاری گردو مساعد بودن شرایط آب و هوایی است و با توجه هموطنان ما در استان زنجان به خوبی می­دانند که این شهر بزرگ دارای آب و هوای معتدل سردسیری است، رطوبت نسبی در این شهر بین 3 تا 5 درصد متغیر بوده و میانگین بارندگی در این شهر در سال می­تواند از 500 میلی متر تجاوز کند، میانگین دما حدود 10 درجه است و این نشان دهنده­ی تابستان­های خنک و زمستان­های سرد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: خرید نهال در شهر زنجان

تاریخچه باغات گردو در ابهر

در ابهر به دلیل شرایط خاص آب و هوایی که دارد از گذشته های دور کاشت گردو به عوان یک درخت سردسیری رواج داشته و امروزه باغداران به فکر جایگزینی باغات خود با ارقام تجاری و پربار برای بهره­وری بیشتر از زمین و سرمایه­ی خود هستند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در ابهر

در رابطه با احداث باغ گردو در این شهر باید توجه داشته باشید که ارقامی از گردو را انتخاب نمایید که بیشترین سازگاری را با شرایط آب و هوایی این شهر داشته باشد، تحمل سرمای شدید در زمستان، فرار از سرما زدگی بهاره به واسطه­ی دیر گل بودن و از همه مهتر قابلیت کاشت در ارتفاع 1500 متر از سطح دریا از ویژگی­هایی است که باید در زمان خرید نهال گردو و احداث باغ گردو در نظر داشته باشید.

آیا کاشت نهال گردو در ابهر حالت اقتصادی دارد؟

کاشت نهال گردو در ابهر می­تواند مانند بسیاری از شهرهای گردو کاری در کشور حالت اقتصادی داشته باشد اگر تنها با انتخاب ارقام تجاری و پر بار اقدام به احداث باغ کرده باشید، باید بدانید که باغداری با ارقام قدمی و بومی که حداکثر عملکرد آنها ممکن است دو تن در هکتار باشد با شرایط هزینه­ای این روزها نمی­تواند اقتصادی باشد.

خرید نهال گردو در ابهر

اولین گام در احداث باغ گردو قطعا پیدا کردن نهالستان معتبری است که بتوانید به آن مراجعه کنید، نهالستانی که علاوه بر فروش نهال گردو مرغوب در ابهر بتواند مشاوره­های لازم را در زمینه­ی باغداری گردو به شما بکند، برای خرید نهال گردو به دنبال نهالستان معتبر و مجوز دار باشید ولو خرید را به صورت اینترنتی و در شهری به غیر از ابهر انجام دهید، چرا که تولید و تکثیر نهال­های تجاری گردو حساس بوده و مراکز نامعتبر نمی­توانند ضمانتی از این بایت به شما بدهند.

 

فروش نهال گردو در ابهر

همانطور که پیش­تر نیز گفتیم انتخاب نهالستان و یا مرکز فروش نهال گردو در ابهر که به صورت معتبر و مجوز دار فعالیت کند اهمیت بسیار زیادی دارد، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بستر خرید و فروش اینترنتی نهال نیازی نیست که دیگر خود را مجبور به خرید از نهالستان­های غیر معتبر کنید چرا که به نهالستان معتبر دسترسی ندارید، امروزه دسترسی به نهالستان­های معتبر برای همه فراهم است.

نهال گردو مناسب ابهر

نهال گردویی برای ابهر مناسب است که قابلیت کاشت در ارتفاع 1500 متر از سطح دریا را داشته باشد، دیر گل باشد و از سرما زدگی بهاره­ای شهر فرار کند و تحمل سرمای شدید در زمستان را نیز داشته باشد. همچنین برای خرید نهال در شهر تهران اینجا کلیک کنید.

انواع نهال گردو در ابهر

مناسب­ترین رقم گردو تجاری برای ابهر ارقامی مانند نهال گردو ژنوتیپ پالیز، نهال گردو چندلر و نهال گردو فرنور هستند که در ارتفاع 1500 متری این شهر از سطح دریا قابل کشت بوده و زمستان سرد این شهر را تاب می­آورد.

قیمت نهال گردو در ابهر

یکی از فاکتورهای مهمی که باغداران در زمان انتخاب نهال گردو به آن توجه می­کنند بدون شک هزینه­ای است که بابت قیمت نهال گردو پرداخت می­کنند، قیمت نهال گردو با توجه به رقم و نهالستان متفاوت است، بنابراین با انتخاب نهالستان معتبر از خرید خود با قیمت مناسب اطمینان حاصل کنید.

بهترین نهال گردو

اگر بخواهیم یک رقم را به عنوان بهترین نهال گردو معرفی کنیم نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9 سردسیری و تیپ 8 خواهد بود که تمام ویژگی­های یک رقم گردو تجاری متناسب با شرایط آب و هوایی و ارتفاع این شهر را دارند.

نهالستان گردو در ابهر

نهالستان­های بسیاری هستند که در ابهر می­توانند اقدام به فروش نهال گردو کنند، اما برای اینکه دست شما در انتخاب رقم مناسب بازتر باشد باید نهالستانی را انتخاب کنید که ارقام متنوع­تری را تولید کرده و به فروش می­رسانند، نهالستان­هایی که فروش آنلاین دارند مانند برتر نهال (bartarnahal.ir) می­توانند ارقام مناسب بیشتری را به شما معرفی کنند.

کلام آخر

انتخاب نهال گردو در رقم مناسب و انتخاب نهالستان معتبر و مناسب دو فاکتور بسیار مهم در احداث باغ گرو تجاری در ابهر خواهد بود بنابراین با تمرکز بر این دو مورد اقدام به احداث باغ گردو در شهر خود کنید.همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر ابهر می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال گردو در ابهر مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال