خرید نهال گردو در میمه✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار میمه

میمه جزو مناطق مدیترانه محسوب می‌شود که کاشت درختان گردو در این منطقه سوددهی زیادی برای کشاورزان به همراه داشته است در ادامه همراه ما باشید انواع نهال گردو سازگار با این منطقه را برای شما معرفی کنیم.

 

شرایط اقلیمی میمه

میمه، دارای آب و هوای نیمه صحرایی گرم و خشک در تابستان و در زمستان سرد و خشک است، به دلیل شدت تبخیر در این منطقه آب‌های آن شور است، دمای سالانه میمه ۱۴.۳ درجه سانتیگراد است، دما در گرم‌ترین ماه سال ۲۷.۷ درجه سانتیگراد است، کشاورزانی که در میمه به فکر خرید نهال گردو و احداث باغ آن هستند حتماً از مشاوره مهندسین کشاورزی غافل نشود.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

تاریخچه باغات گردو در میمه

میمه، شهری در استان اصفهان است که مابین دو رشته کوه زاگرس مرکزی و کرکس قراردارد، این شهر قدمتی بیش از ۲۵۰۰ سال دارد، که در جاده ترانزیت اصفهان به تهران قرار دارد، قدمت باغات گردو در میمه به بیشتر از هزار سال می‌رسد.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در شهر اصفهان

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در میمه

انتخاب نوع مناسب گردو، یکی از مهم‌ترین تصمیم‌هایی است که کشاورز باید بگیرد، منفعت و رضایت پایانی از باغ به این انتخاب مهم وابسته است،در واقع برای اینکه نهال گردو توانایی در رشد و باردهی را داشته باشد لازم است با آب و هوای منطقه سازگار باشد، در غیر این صورت سرمایه‌گذاری مختل خواهد شد، برای احداث باغ گردو در میمه موارد زیر را رعایت کنید:

  • چون این درخت تاج بزرگی دارد که بعد از چند سال رشد می‌کند و شاخه‌ها به هم می‌پیچند و این امر باعث ریزش برگ درختان می‌شود، پس در خرید نهال گردو دقت کنید تا نهال‌های پایه کوتاه را خریداری کنید.
  • درخت گردو به خاک عمیق تری برای کاشت در بین درختان آجیل نیاز دارد، در خاک های رستی و شنی بهترین رشد را خواهند داشت، که باید با عمق حداقل دو متر کاشته شوند.
  • قبل از خرید نهال گردو خاک را آنالیز کنید چون درخت گردو نمی‌تواند شوری را متحمل شود.

آیا کاشت نهال گردو حالت اقتصادی دارد

سن بلوغ، میزان باردهی، و عمر اقتصادی درختان در طول زمان و اندازه ی سوددهی شما از باغ تاثیر می‌گذارد، بعضی از نهال‌های گردوی ژنوتیپ مانند نهال گردوی کانادایی یا فرانسوی و آمریکایی از سن ۱ تا ۳ سالگی باردهی خود را شروع می‌کند، که قادرند بین ۵ تا۶  تن باردهی در سال داشته باشند، مثلا هر هکتار از باغ نهال گردو، می‌تواند سالیانه تا ۷ تن باردهی داشته باشد، مدت باردهی درختان، با فاکتور اقتصادی آزموده میپشود، عمر اقتصادی درخت گردو بین ۵۰ تا ۲۰۰ سال است که بیشتر آن برای نهال گردو کانادایی است.

 

خرید نهال گردو در میمه

میمه جز مناطق معتدل محسوب می‌شود، که آب و هوای مرطوب و مدیترانه‌ای دارد، به طوری که تابستان‌های گرم و زمستان‌های سردی دارد، رشد نهال گردو در این مناطق بسیار خوب است و شما می‌توانید با خیالی آسوده از شرایط آب و هوای در این منطقه نهال گردو بکارید، برای خرید نهال گردو و دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر و یا مشاوره می‌توانید به سایت نهالستان‌های مرجع و تولید کننده مراجعه فرمایید.

 

فروش نهال در میمه

نهالستان برتر نهال، بزرگترین مرکز تولید انواع نهال ها، با بیش از نیم قرن سابقه، بدون نیاز به واسطه، با کمترین قیمت وبهترین کیفیت، دارای انواع نهال معتبر و شناسنامه دار است، برای خرید و مشاهده می‌توانید به سایت این مرکز مراجعه فرمایید.

 

نهال گردوی مناسب میمه

بیشتر مناطق کشور مناطق کوهستانی است، که شرایط کاشت در آن متفاوت از شرایط کاشت در مناطق معتدل و گرم است، بهترین درخت میوه برای مناطق سردسیر نهال گردو است، باید گفت که درخت گردو برای مناطق سردسیر نهال‌هایی هستند که در سرما مقاومت بسیاری داشته باشند و با وجود سرمای شدید باز هم به باردهی برسند. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر تبریز اینجا کلیک کنید.

انواع نهال گردو در میمه

درخت گردو، درختی بزرگ و وسیع است و بیشتر از سایر درختان به نور نیاز دارد، گردو در سن بلوغ میوه می‌دهد و قسمت‌هایی از درخت که نور بیشتری دریافت می‌کنند باردهی بیشتری دارند و قسمت‌هایی که نور کمتری می‌تابد، گردوها بی کیفیت می‌شوند، فاصله کاشت درخت گردو در اقلیم میمه باید کمتر از ۶ متر نباشد، با توجه به زاویه تابش نور خورشید در میمنه و دمای روزهای تابستانی انواع نهال سازگار در این منطقه عبارتند از:

  • نهال گردو فرنور پیوندی،
  • نهال گردو چندلر پیوندی
  • نهال گردو فرانکت، نهال گردوی فرنور
  • نهال گردو کانادایی تیپ ۹

 

قیمت نهال گردو در میمه

برای مشاهده قیمت نهال گردو و به دست آوردن اطلاعات بیشتر به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

بهترین نهال گردو در میمه

بهترین نهال گردو مناسب منطقه ی سردسیری، نهال گردو ژنوتیپ و اصلاح شده است،فروش نهال گردو نهال‌های توصیه شده که دیر برگ هستند، نهال‌هایی که در مقابل سرما و بیماری مقاومت بالایی دارند و نهال‌هایی که توانایی رشد در ارتفاعات زیاد را دارند.

 

نهالستان گردو در میمه

کشاورزان به هنگام انتخاب نهالستان برای خرید نهال گردو از نهالستان‌هایی خرید کنند که آب و هوای آنها مشابه با شهرستان میمه باشد، بهترین گزینه برای کشاورزان خرید از نهالستان‌های میانداب است.

کلام آخر

گردو در چه آب و هوایی رشد می‌کند؟ می‌توان این سوال را اینگونه پاسخ داد، نهال گردو در منطقه‌ای که در تابستان دمای پایینی دارد رشد خوبی ندارد و بهتر است که این درخت در منطقه‌ای که آب و هوای متعادلی دارند مانند میمه کاشت شود، البته در میمه علاوه بر درخت گردو انواع نهال نیز کاشت می‌شود که برای شناختن آنها بهتر است به صفحه خرید نهال در میمه مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال