خرید نهال گردو در احمدآباد✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار احمدآباد

شهر تهران به دلیل وسعت بسیار، دامنه جغرافیایی گسترده‌ای دارد و دارای شهرستان‌های زیادی با پتانسیل بالقوه در کشاورزی و باغداری است. از جمله این شهرستان‌ها احمدآباد مستوفی است که به شهر پر از باغات میوه از جمله باغ گردو معروف است. در این مقاله هدف ما شناختن نوع آب و هوای این منطقه و ارقام نهال گردوی سازگار در آن است.

 

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

شرایط اقلیمی احمدآباد مستوفی

احمد آباد مستوفی از بخش‌های اسلامشهر و در فاصله ۷ کیلومتری از تهران قرار دارد که به واسطه بزرگراه آزادگان دسترسی سریع به پایتخت پیدا می‌کند. این شهر از دیرباز به دلیل داشتن مزارع حاصلخیز و باغات متعدد جز مناطق نزدیک به پایتخت با چشم اندازهای بسیار زیبا به دور از آلودگی بوده است. این شهر به واسطه داشتن آب و هوای مدیترانه‌ای دارای تابستان‌های گرم و زمستان‌های نسبتا سرد است.

همچنین آب و هوای خوش این منطقه و حاصلخیزی آن باعث به وجود آمدن باغ ویلاهای متعددو تالارهای عروسی شده و مورد استقبال اکثر مردم برای تفرج و تفریح است. بیشتر بافت احمدآباد مستوفی اراضی کشاورزی و باغی است و این نشان دهنده حاصل خیزی خاک و اراضی آن و همچنین آب و هوای خوش این منطقه برای باغداری از جمله تأسیس باغ گردو است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در شهر تهران

 

تاریخچه باغات گردو در احمدآباد مستوفی

اقلیم احمدآباد مستوفی اگرچه در نزدیکی پایتخت قرار دارد و تردد ماشین آلات و وجود سوله‌هایی کارگاهی در آن زیاد است  اما بیشتر اراضی آن سطح زیر کشت تولیدات باغی و زراعی است.

منطقه احمدآباد مستوفی برای سرمایه‌گذاری و احداث باغ گردو بهترین منطقه است، زیرا این شهر در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای و دشت‌های حاصلخیز می‌تواند با تناژ بالای محصول دهی و فروش راحت آن در بازارهای نزدیک پایتخت سود چندین برابری را برای سرمایه‌گذاران داشته باشد.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در احمدآباد مستوفی

احداث باغ گردو در احمدآباد زمانی میسر می‌شود که با توجه به منابع آبی آن و حاصلخیزی خاک و موارد زیر مد نظر قرار گیرد.

  • نوع آب و هوای احمدآباد مستوفی
  • شرایط زمین و غنی بودن خاک
  • آنالیز خاک و اطلاع از میزان عناصر فلزی و تغذیه‌ای آن
  • انتخاب زمین
  • سطح ارتفاع از دریا
  • میزان بارندگی‌ها
  • انتخاب نهال گردوی معتدله و شناخت خصوصیات آن
  • داشتن اطلاعات در خصوص نحوه آبیاری، سمپاشی و کوددهی نهال

 

آیا کاشت نهال گردو در احمدآباد مستوفی  حالت اقتصادی دارد؟

اگر گذری به این شهر سرسبز داشته باشید متوجه می‌شوید که باغداری در آن بسیار پررونق است و همچنان که از کثرت باغات آن پیداست با کاشت نهال گردوی معتدله در این بخش تولیدات فراوانی حاصل شده است. پس می‌توان با کاشت ارقام معتدله و شیوه‌های نوین باغداری با باردهی بالای نهال‌ها به اقتصادی و سودآور بودن کاشت آن اذعان داشت.

خرید نهال گردو در احمدآباد مستوفی  

در رابطه با خرید نهال گردو در احمدآباد باید باغداران به مرجع تولید کننده اصلی مراجعه کنند تا بتوانند با قیمتی متعادل رقم مورد نظر خود را تهیه کنند. در این رابطه مراجعه به نهالستان‌های بزرگ و مجوزدار که خود تولید و تکثیر کننده ارقام نهال گردو هستند می‌تواند نیاز باغداران را در مرحله  خرید تامین کند. این خرید زمانی مقرون به صرفه، اقتصادی و با کیفیت خواهد بود که به همراه ضمانت نامه تهیه شود.

فروش نهال گردو در احمدآباد مستوفی

در مراجعه به این نهالستان‌ها باید نهال‌هایی با ویژگی‌های زیر را انتخاب کرد تا باردهی و بازدهی بیشتری را تجربه کرد.

  • ریشه نهال مویی و متراکم بوده و تنه آن بدون شکستگی و زخم کاملاً در سلامت باشد.
  • نهال‌ها به جهت مقاومت به آفات منطقه و عدم بیماری دارای کارت سلامت و قرنطینه باشند.
  • نهال‌ها کاملاً سازگار با اقلیم احمدآباد مستوفی باشند تا بتوانند در برابر تنش‌های خاکی، آبی و دمایی بیشتر مقاومت را داشته باشند.
  • نهالستان دارای پاسخگویی ۲۴ ساعته باشد و نهال‌های خود را به مدت ۲ سال ضمانت کند تا در صورت مشکل در نهال بتواند جوابگو و مرتفع کننده سوال باغدار باشد.

نهال گردو مناسب احمدآباد مستوفی

گفتیم که  احمدآباد مستوفی در بخش هموار و نسبتا مسطحی قرار گرفته و ارتفاع چندانی از سطح دریا ندارد اما نزدیکی آن به رشته کوه‌های البرز و وجود جریانات باران زای دارای آب و هوای مدیترانه‌ای و نیمه خشک است. بهترین و مناسب‌ترین نهال گردو برای آن ارقام نهال گردوی معتدله هستند که بیشترین فروش را در این ناحیه دارند.

انواع نهال گردو در احمدآباد مستوفی

  • نهال گردو پکان آمریکایی: نهالی میان‌رس و نسبتا دیرگل، مناسب برای ارتفاعات ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ متری، بسیار با کیفیت و باردهی ۳ تن در هکتار جز ارقام نیمه گرمسیری
  • نهال گردو سانلند: نهالی بسیار مقاوم در اقلیم‌های نیمه خشک و کم آب ، پربار، با ارتفاع ۶ متر با باردهی ۳ تن در هکتار
  • گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9 : نهالی زود بازده، پربار و پر بازده، پایه کوتاه با میوه نیمه کاغذی و باردهی ۱۰ تن در هکتار
  • نهال گردو تخم مرغی: نهالی با میوه نسبتا ریز تخم مرغی شکل، بسیار پر بازده و تجاری مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۲۰۰۰ متری، با باردهی سه تن در هکتار

قیمت نهال گردو در احمدآباد مستوفی

قیمت نهال گردو در احمدآباد تحت تاثیر موارد زیر دارای  نوسان است اما با توجه به رقم نهال می‌توان از مراکز معتبری همچون برتر نهال و لینک زیر اطلاعات درستی از قیمت نهال  هر رقم نهال گردو به دست آورده و متناسب با هدف اقتصادی و بودجه خود نهال مورد نظر را خریداری کرد.

 

بهترین نهال گردو

در تمامی جهان با توجه به هدف مشترک باغداران و سرمایه‌گذاران که رسیدن به بیشترین محصول دهی و سود حاصل از باغ است می‌توان بهترین نهال گردو را نهالی توصیف کرد که با اقلیم و شرایط بومی آن منطقه بیشترین سازگاری را دارد و می‌تواند در مواجهه با تنش‌های بیماری‌زا، کم آبی و تغییرات دما بیشترین مقاومت را داشته و در نهایت نهالی پربار، پر بازده و با میوه‌های مرغوب باشد.

نهالستان گردو در احمدآباد مستوفی

عزیزان سرمایه‌گذار در بخش احمدآباد مستوفی می‌توانند بدون دغدغه و چالش تنها با مراجعه اینترنتی به برتر نهال زرگترین نهالستان کشور که زیر نظر متخصصین مجرب و گیاه پزشکان آن نهال‌های با کیفیت پرورش یافته، مراجعه کنند و ارقام مورد نظر خود را به صورت صد درصد تضمین شده از نظر کیفیت و سلامت و مقاومت خریداری کنند. همچنین می‌توانند با مراجعه به صفحه خرید نهال میوه در مورد انواع نهال و رقم‌های آن اطلاعات مفیدی کسب کنند.

کلام آخر

احمدآباد مستوفی به دلیل داشتن اراضی کشاورزی و باغات بسیار حاصلخیز و متنوع میوه سالانه چندین هزار تن تولیدات باغی و زراعی به صورت دیمی و آبی دارد. کشاورزی در آن به واسطه سرمایه‌گذاری باغداران متعدد بسیار پررونق شده و گسترش و توسعه یافته است و شما عزیزان تازه کار نیز می‌توانید با خرید نهال سازگار با این اقلیم حاصلخیز منبع درآمد بسیار سوددهی را ایجاد کنید.

باغداران عزیز برای مطالعه بیش‌تر در ضمینه خرید نهال به لینک خرید نهال در احمدآباد مستوفی مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال