خرید نهال گردو در آذرشهر ✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار آذرشهر 

تلاش شبانه روزی باغداران آذرشهری سبب شده شهر آنها به عنوان پایتخت تولید خشکبار شناخته شود، این لقب به آسانی به دست نیامده و پشت آن تلاش­های بی وقفه­ای است که در نهایت دستمزد باغداران را نیز پرداخت کرده است، گردو درخت میوه­ای است که باغداران آذرشهری به آن بسیار علاقه دارند و از این رو در این مقاله سعی داریم باغداران آذرشهری را با شرایط خرید و کاشت ارقام جدید و به روز گردو در این شهر بیشتر آشنا کنیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی آذرشهر

شرایط آب و هوای سردسیری در این شهر از جمله دلایلی است که باغداران آذرشهری را از گذشته­های دور به فکر کاشت ارقام مقاوم گردو کرده است و امروزه نیز ارقام مقاوم به سرما اما پرباری تولید شده­اند که می­توانند به باغداران در رسیدن به سود بیشتر کمک کنند.

تاریخچه باغات گردو در آذرشهر

باغداران آذرشهری از گذشته­های بسیار دور اقدام به کاشت نهال بادام می­کردند و به همین دلیل است که اصول باغداری گردو را نیز از پدران خود آموخته­اند، اما خوب است بدانید که برای کاشت و نگهداری ارقام پربار، پیوندی و ارقامی که اصالتا غیر بومی هستند آموزش­های قدیمی کار ساز نبوده و باغداران باید از دریافت مشاوره و راهنمایی نیز بهره ببرند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در آذرشهر

به منظور احداث باغ گردو در آذرشهر باید در نظر داشته باشید که مهمترین فاکتور انتخاب رقم مناسب برای آذرشهر است، ارقام تجاری گردو همگی در میزان مقاومت به سرما و همچنین ارتفاع مناسب برای کاشت با هم متفاوت بوده و بنابراین شما باید اطلاعات کاملی از همه­ی ارقام تجاری داشته و بهترین رقم را انتخاب کنید و در نهایت نیز باید اصول علمی کاشت و نگهداری از آن را نیز به خوبی بیاموزید، برای صرفه جویی در زمان می­توانید به سایت­های اینترنتی فروش نهال گردو مانند برتر نهال (bartarnahal.ir) مراجعه کرده این مطالب را مطالعه کرده و یا با مشاوران آنها در تماس باشید.

آیا کاشت نهال گردو در آذرشهر حالت اقتصادی دارد؟

اقتصادی بودن کاشت گردو در آذرشهر با سابقه­ی این شهر در کاشت گردو به خوبی به اثبات رسیده است و بنابراین جای هیچ شکی نیست که کاشت گردو در آذرشهر با کاشت ارقام تجاری بسیار اقتصادی­تر و تجاری تر نیز می­تواند باشد.

خرید نهال گردو در آذرشهر

باغداران جوان که قصد احداث باغ گردوی جدید دارند و یا باغداران قدیمی که برای بهره برداری بیشتر قصد واکاری و یا توسعه­ی باغات گردوی خود را دارند می­توانند برای خرید نهال گردو در آذرشهر به نهالستان­های معتبری مانند برتر نهال مراجعه کنند و خرید خود را با دریافت مشاوره از زمان انتخاب رقم تا کاشت نهال و نگهداری از آن با خیال راحت انجام دهند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در تبریز

فروش نهال گردو در آذرشهر

با توجه به اینکه کاشت گردو در آذرشهر سابقه­ی دیرینه دارد بنابراین فروش نهال گردو در آذرشهر نیز سابقه­ی دیرینه داشته و نهالستان­ها و نهال فروشی­های بسیاری در زمینه­ی فروش نهال گردو فعالیت می­کنند اما باغداران باید به دنبال بهترین مرکز برای خرید نهال گردو باشند تا با تهیه­ی نهال سالم و رقم مناسب آینده­ی خوبی را برای باغداری خود رقم بزنند. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر اردبیل اینجا کلیک کنید.

نهال گردو مناسب آذرشهر

در زمان انتخاب نهال گردو برای آذرشهر در نظر اشته باشید نهال گردویی برای آذرشهر مناسب است که در درجه­ی اول مقاومت بالایی به سرما و یخبندان در زمستان داشته باشد و با دیر گل بودن بتواند از شر سرمای زمستان طولانی در اوایل بهار این شهر نیز در امان بماند، در درجه­ی دوم نهال گردویی را باید انتخاب کنید که قابلیت کاشت در ارتفاع بیش از 1400 متر از سطح دریا را داشته باشد و با باردهی بالا و زود بازده بون خود نیز بتواند سود دهی باغ شما را تضمین کند.

انواع نهال گردو در آذرشهر

با توجه به نکاتی که در بخش پیش در رابطه با ویژگی­های نهال گردو مناسب آذرشهر ذکر کردیم ارقامی مانند نهال گردو ژنوتیپ پالیز، نهال گردو چندلر و نهال گردو فرنور برای کاشت در این شهر پیشنهاد می­شود.

قیمت نهال گردو در آذرشهر

اگر اقدام به خرید نهال گردو کرده باشید اکنون به خوبی می­دانید که قیمت نهال گردو در آذرشهر در نهالستان­های مختلف متفاوت است، از آنجایی که تشخیص قیمت مناسب و همچنین تشخیص رقم برای شما ممکن است دشوار باشد برای داشتن اطمینان در خرید باید حتما به نهالستان­های مجوز دار مراجعه کنید تا بتوانید با آسودگی خیال از هر جهت خرید خود را انجام دهید.

بهترین نهال گردو

قطعا از نظر باغداران بهترین نهال گردو نهالی است که باردهی بسیار بالایی داشته باشد، اما ما می­گوییم باردهی بالای هر نهال تنها در شرایط مناسب کاشت تامین می­شود و بهترین نهال گردو برای شما نهالی است که بیشترین سازگاری را با اقلیم منطقه­ی شما داشته و بتواند بادهی بالایی داشته باشد، به عنوان مثال برای باغداران آذرشهری بهترین نهال، نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ 9 است.

نهالستان گردو در آذرشهر

برای دسترسی به نهالستان­های معتبر باغداران آذرشهری مشکل زیادی ندارند و می­توانند به سادگی به نهالستان­های معتبر مراجعه­ی حضوری داشته باشند و در صورتی که نتواند مرجعه­ی حضوری کنند می­توانند حتی با مراجعه به وبسایت نهالستان نیز تمام کارهای دریافت مشاوره، انتخاب و خرید نهال را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

کلام آخر

با توجه به ظرفیت وب آذرشهر در تولید گردو بهتر است که باغداران با انتخاب ارقام مناسب و پربار حداکثر استفاده را از ظرفیت موجود کرده و با پایین آوردن هزینه­های باغداری سود خود را بیشتر کنند، برای خرید نهال در آذرشهر اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال