خرید نهال گردو در باسمنج✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار باسمنج

امروزه بسیاری از افراد در مناطق مختلف به دنبال کشاورزی و باغداری در حوزه ارقام نهال گردو هستند که ما قصد داریم در این مقاله مطالب مفیدی را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید در این راستا فعالیت کشاورزی خوبی را با نتیجه عالی در پیش بگیرید.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی باسمنج

شهر باسمنج یکی از شهر‌های کوچک استان تبریز است که دارای آب و هوایی معتدل و سردسیری می‌باشد به طوری که خیلی از ارقام نهال گردو را در این منطقه می‌توان به خوبی با نتیجه عالی به کاشت رساند از طرفی به دلیل داشتن دشت‌هایی سر سبز این اقلیم از هوایی بسیار مساعد برخوردار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در تبریز

تاریخچه باغات گردو در باسمنج

این شهر کوچک دارای تاریخچه بسیار قدمت‌داری است به طوری که قدیمی‌ترین باغات گردو در باسمنج به دوره فتعلی شاه باز می‌گردد و تا به امروز کشاورزان و باغدارای نهال گردو در این مناطق موفق شده‌اند تا ارقام پر بار و مرغوبی را به کاشت برسانند و آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در باسمنج

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال احداث باغات ارقام نهال گردو هستید بهتر است ابتدا با کارشناسانی با تجربه در این زمینه مشورت داشته باشید به طوری که ما این شرایط را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده‌ایم و می‌توانید با مراجعه به سایت فروش برتر نهال این راهنمایی‌ها را برای احداث باغات گردو دریافت نمایید.

آیا کاشت نهال گردو در باسمنج حالت اقتصادی دارد؟

بهتر است بدانید طبق بررسی‌های انجام شده نزدیک به 7 درصد باغات گردو مربوط به آذربایجان شرقی و شهرهای کوچکی مانند باسمنج است که نشان می‌دهد درآمد اصلی افراد باسمنج از این طریق به دست می‌آید لذا کاشت ارقام نهال گردو به صورت گسترده حالت اقتصادی بالایی را برای این افراد باغدار دارد.

خرید نهال گردو در باسمنج

خوشبختانه امروزه خرید نهال گردو از شهر باسمنج به راحتی از طریق فضای آنلاین و اینترنتی قابل دسترس همه می‌باشد که بهتر است برای خرید به نهالستان برتر نهال یه صورت اینترنتی مراجعه داشته باشید لذا از این زریق می‌توانید علاوه بر ثبت سفارشات با ارقام و نژادهای گوناگون نهال گردو آشنا شوید.

فروش نهال گردو در باسمنج

خوشبختانه و جود مزارع و باغات گردو متنوع در این شهر باسمنج باعث شده تا افراد بتوانند علاوه بر عرضه محصولات کشاورزی فروش نهال گردو را با بالاترین کیفیت به دست مشتریان خود ارائه دهند و این امر باعث شده تا جوانان بیشتری برای کشاورزی و باغداری نهال گردو علاقمند شوند.

نهال گردو مناسب باسمنج

ارقامی از نهال گردو هستند که با نام نهال گردو مقاوم در سرما در میان باغداران شناخته می‌شود که بسیار مناسب برای شهر باسمنج است و می‌تواند در فصل سرما به خوبی مقاومت داشته باشد و کمتر دچار آسیب و آفات‌زدگی شوند لذا بهتر است برای مزارعتان با این آب و هوا این نوع نهال گردو را به کاشت برسانید.

انواع نهال گردو در باسمنج

بهتر است به ارقامی ا نهال گردو که برای شهر باسمنج مناسب هستند عبارت‌اند از:

  • نهال گردو پاکوتاه
  • نهال گردو ژنوتیپ برتر پالیز
  • نهال گردو فرنور

این ارقام به دلیل این که سازگاری زیادی با آب و هوای سرد و کوهستانی مناطق ایران دارند باعث شده تا کشاورزان زیادی برای کاشت آن در باغاتشان از آن استقبال زیادی را داشته باشند از طرفی این نمونه‌ها بسیار پر باردهد هستند و در برابر سرمای زیاد در فصل بهار مقاومت بالایی را دارند.

قیمت نهال گردو در باسمنج

وجود رقابت‌های بسیار در ارائه ارقام نهال گردو باعث شده تا قیمت نهال گردو به حالت متغیری در بیاید از طرفی شما برای دریافت لیست قیمت نهال‌ها روی لینک زیر کلیک کنید این لینک مطعلق به سایت برتر نهال بوده است که دارای سال‌ها تجربه عرضه است و کوشیده‌است با مناسب‌ترین قیمت بالترین کیفیت از نهال گردو را به مشتریان خود عرضه نماید.

بهترین نهال باسمنج

همانطور که در مطالب بالایی به آن اشاره شد بهترین نهال گردو برای شهر باسمنج نمونه‌ای است که با اقلیم آن سازگاری زیادی داشته باشد و بتواند با محیط آن شرایط رشد خوبی را ایجاد کند و میزان باردهی زیادی را برای هر هکتار ایجاد نماید.

نهالستان گردو در باسمنج

جالب است بدانید که امرزوه افراد زیادی برای تهیه ارقام نهال گردو نهالستان‌های معتبر کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند که یکی از این مراجع نهالستان شهر باسمنج است که بهتر است حتما به آن مراجعه داشته باشید چرا که دارای ارقام متنوع نهال گردو سردسیری با بهترین کیفیت می‌باشد.

کلام آخر

در این مقاله با توجه به توضیحاتی که ارائه شد دانستیم نهال گردو برای شهر باسمنج باید از نمونه سردسیری و مقاوم برخوردار باشد تا بتواند در طول سال باردهی خوبی را داشته باشد حال علاوه برای توضیخات برای ارقام نهال گردو می‌توانید اطلاعاتی بیشتر از ارقام نهال میوه در باسمنج را داشته باشید و برای تهیه آن به صفحه خرید نهال میوه باسمنج مراجعه فرمایید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال