خرید نهال گردو در بروجرد✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار بروجرد

بروجرد یکی از شهرهایی طلایی در تولید محصولات باغی است و به گزارش خبرگذاری فارس بروجرد بهترین اقلیم را برای تولید محصولات باغی دارد، باغداران این شهر انواع درختان میوه را در سطوح وسیع و یا سطوح کم وسعت می­کارند و از آن بهره برداری می­کنند اما تنها عامل در افزایش بهره برداری از باغات میوه­ای منند گردو افزایش سطح زیر کشت نیست بلکه استفاده از ارقام پربار کلید اصلی در افزایش بهره برای از باغات حتی در وسعت کم است.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی بروجرد

کمینه ی دما در بروجر منفی 18 درجه و بیشینه 36 درجه ثبت شده و کوهپایه­ای بودن این شهر اقلیم سرد و معتدل و با رطوبت نسبی پایین هوا را شرح خواهد داد، اما به هر حال این شرایط آب و هوایی برای کاشت و بهره برداری از درخت گردو بسیار مناسب بوده و باغداران می­توانند استفاده­ی بهینه­تری از این اقلیم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در شهر خرم آباد

تاریخچه باغات گردو در بروجرد

کاشت گردو در بروجرد نیز مانند بسیاری از شهرهای کوهپایه­ای ایران تاریخچه­ی طولانی و قدیمی داشته و باغداران این درخت را به عنوان درخت مقاوم به سرما و یخبندان در زمستان می­کاشتند اما مقاومت به سرما در زمستان در بهار و در زمان شکوفه دادن گل­ها موثر نبود و حساسیت ارقام قدیمی و بومی به سرما زدگی بهاره همواره باغداران را متضرر می­کرده است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در بروجرد

در مورد احداث باغ گردو در بروجرد چنانچه بخواهید از ارقام غیر بومی و پیوندی که تجاری هستند استفاده کنید به هیچ عنوان نمی­توانید به دانش خود اکتفا کنید، شیوه­های سنتی باغداری به هیچ عنوان برای ارقام جدید مناسب نبوده و باغداران باید در پی کسب اطلاعات جدید از زمان کاشت تا رسیدن به بهره برداری از باغات خود باشند و یا از دریافت مشاوره کارشناسان ماهر استفاده کنند، برای کسب اطلاعات در این زمینه می­توانید به سایت برتر نهال مراجعه کنید.

آیا کاشت نهال گردو در بروجرد حالت اقتصادی دارد؟

با توجه به شرایط اقلیمی بروجرد و همچنین تجربه­ی بالای باغداران در نگهداری و پرورش درخت گردو قطعا با استفاده از ارقام جدید و تجاری کاشت گردو در بروجرد می­تواند اقتصادی و سود بخش باشد.

خرید نهال گردو در بروجرد

در بخش­های پیشین بر انتخاب ارقام تجاری و پربار برای تجاری و اقتصادی بودن باغات گردو در بروجر تاکید داشتیم و در این زمینه باید بدانید که خرید نهال گردو  در  بروجرد باید از نهالستان­های معتبری انجام شود که خود در زمینه­ی تکثیر این ارقام فعالیت دارند و یکی از نهالستان­هایی که می­توانید به آن اعتماد داشته باشید برتر نهال خواهد بود. همجنین شما می‌توانید برای خرید نهال گردو در شهر اردبیل اینجا کلیک کنید.

فروش نهال گردو در بروجرد

ارقام بومی و قدیمی گردو برخی از نهالستان­ها به صورت بذری تولید شده و فروش نهال گردو در بروجرد توسط فروشنده­های محلی محدود به این ارقام بومی و محلی است، اما برای بهره برداری بیشتر باید به دنبال نهالستان­های تولی کننده­ی ارقام تجاری باشید، برخی از ارقام تجاری مانند نهال گردو ژنوتیپ پالیز در انحصار تولید یک نهالستان بوده و عرضه­ی آن در نهالستان‌های دیگر یا تقلبی است و یا غرقانونی است.

نهال گردو مناسب بروجرد

برای اینکه بدنید چه رقمی از گردو برای کاشت در بروجر مناسب است باید به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی این منطقه توجه کنید، ارقامی از گردو که دیر گل باشند تا از سرما زدگی بهاره در امان بمانند، به سرمای شدید در زمستان مقاوم باشند و قابلیت کاشت در ارتفاع بیش از 1500 متر از سطح دریا که کمترین ارتفاع در این شهر است را داشته باشند.

انواع نهال گردو در بروجرد

ارقام اختصاصی گردو مانند نهال گردو زنوتیپ برتردر تیپهای سرما دوست و نهال گردو فرنور که قابلیت کاشت در ارتفاع بیش از 1500 متر از سطح دریا را دارد ارقامی هستند که برای کاشت در بروجرد توصیه می شوند.

قیمت نهال گردو در بروجرد

به منظور اطلاع از قیمت نهال گردو در بروجرد می توانید به سایتهای نهالستانهای تخصصی گردو مانند برتر نهال مراجعه کرده و قیمت روز ارقام مختلف نهال گردو را استعلام کنید و همچنین برای دریافت آخرین قیمت اراقام نهال‌های گردو به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید.

بهترین نهال گردو

در مورد شرایط اقلیمی بروجرد بهترین نهال گرو مقاوم ترین نوع آن به سرما و بارش برف سنگین در زمستان  البته پربار ترین آنها است.

نهالستان گردو در بروجرد

نهالستانهایی که دربرجوجرد فعایت می کنند در زمینه ی ان.واع نها درختان میوه فعالیت کرده و ممکن است تخصص کافی در زمینه ی تولید ارقام تجاری گردو نداشته باشن و بنابراین نهالستان گردو در بروجرد که به صورت تخصصی فعالیت کند همان نهالستان­های مطرح کشوری مانند برتر نهال ستند که می­توانند خدمت خود را به صورت غیر حضوری به باغداران بروجردی ارائه کنند.

کلام آخر

در زمان اقدام به خرید نهال گردو و احداث باغ گردو سوالات زیادی در ذهن شما مطرح می­شود، در تمام مراحل احداث باغ و باغداری گردو باغداران باید از مشاوران ماهر کمک بگیرند و این مشاوره را شما می­توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر تبریز می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال در بروجرد مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال