خرید نهال گردو در ملارد✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار ملارد

گردو از دسته خشکباری است که صادرات بالایی دارد و احداث باغ آن می‌تواند با سرمایه‌گذاری اولیه تا سال‌های سال نیاز به هزینه و کشت دوباره نداشته باشد. این درخت به واسطه عمر طولانی امکان برداشت تا ده‌ها سال را به باغدار می‌دهد. این میوه برای ذخیره نیازی به سردخانه نداشته و با انبارمانی بسیار راحت امکان فروش در ماه‌های دیگر با قیمت بالاتر نیز وجود دارد. در این مقاله سعی می‌کنیم با بررسی اقلیم ملارد ارقام سازگار در آن را ذکر کنیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

شرایط اقلیمی ملارد

ملارد یکی از توابع استان تهران و در حد فاصله ۵۰ کیلومتری آن است که بسیار از نظر آب و هوایی مطلوب و دارای اقلیم مدیترانه‌ای و معتدل است. این شهر از شمال فاصله ۲۲ کیلومتری با کرج دارد. از شرق به شهریار و رباط کریم و از جنوب به استان مرکزی محدود می‌شود.

این شهر در ارتفاع ۱۱۵۲ متری از سطح دریا واقع شده و تحت تاثیر جریانات باران زای رشته کوه‌های جنوبی البرز از بارندگی‌های خوبی برخوردار است که میانگین آنها به ۲۷۲ میلی‌متر در سال می‌رسد. همین میزان بارندگی و منابع آبی زیرزمینی باعث شده جلگه‌های این بخش بسیار سرسبز و حاصل خیز برای باغداری باشد.

 بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در تهران

تاریخچه باغات گردو در ملارد

باغداری در ملارد یکی از حوزه‌های مهم کشاورزی این شهرستان است که به دلیل مساعد بودن شرایط و وجود ظرفیت‌های بالقوه طبیعی باغداری باعث اشتغال زایی و رونق کسب و کار این منطقه شده است. البته مساعد بودن شرایط حوزه‌های آبی در تمایل کشاورزان به این شغل بی‌ تاثیر نبوده است.

از جمله تولیدات باغی شهرستان، گوجه سبز هلو، زردآلو و گردو است که باغات گردوی آن به نسبت بهتر و حاصلخیزتر است. این حاصل خیزی به دلیل زمین‌های گرم و قابل نفوذ و آب و هوای معتدل آن است. با توجه به وجود ارقام معتدل که نیاز سرمای کمتری دارند کاشت آن در این اقلیم بسیار اقتصادی است.

 

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در ملارد

باغداری از جمله مشاغلی است که برای احداث آن باید حساسیت‌ بالایی به خرج داد و سهل انگاری را کنار گذاشت تا در نهایت هزینه‌هایی که برای خرید زمین، نهال و ادوات کشاورزی و احداث باغ صورت می‌گیرد بتواند با باردهی بهتر نهال در آینده و سودآوری جبران شود برای داشتن باغ تجاری و پربازده در آینده هنگام احداث باغ گردو در ملارد باید به موارد زیر توجه شود.

  1. ارتفاع از دریا
  2. میزان بارندگی‌ها و منابع آبی
  3. نیاز آبی نهال و شیوه آبیاری
  4. شناخت آفت‌ها و بیماری‌های باغات گردوی ملارد و روش‌های دفع آن
  5. انتخاب زمین در اقلیم حاصلخیز
  6. نوع آب و هوای ملارد
  7. نوسانات دمایی و وجود سرمای بهاره

آیا کاشت نهال گردو در ملارد حالت اقتصادی دارد؟

نیازی به جواب این سوال که آیا کاشت نهال گردو در ملارد اقتصادی است یا نه نیست زیرا این جواب این سوال در تعدد باغات گردوی ملارد نهفته است و این کثرت باغ‌ها نشان از مستعد بودن شرایط اقلیمی و حاصلخیزی اراضی آن برای کشت و پرورش نهال گردو است. اما اگر باغداران تازه کار از ارقام معتدله نهال گردو برای کاشت استفاده کنند سودآوری چندین برابری را تجربه خواهند کرد. همچنین برای حرید نهال گردو در شهر رشت اینجا کلیک کنید.

خرید نهال گردو در ملارد

گفتیم که میزان باردهی و بازدهی نهال گردو در آینده معطوف به خرید نهال گردو با کیفیت و مرغوب هنگام احداث باغ دارد. در این رابطه شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به نهالستان‌های تخصصی و بزرگ همچون برتر نهال ارقام سازگار و مناسب با اقلیم ملارد را به صورت اینترنتی خریداری کنید و از نظر کیفیت و سلامت نیز تضمین شده تحویل بگیرید.

 

فروش نهال گردو در ملارد

از آنجایی که آب و هوای ملارد برای کشاورزی و باغداری بسیار مساعد است رونق باغداری از  پرورش و تولید نهال و تعدد نهالستان‌های این شهر پیداست. البته نهالستان‌هایی می‌توانند پرمشتری و معتبر باشند که دارای خصوصیات زیر باشند.

  • نهالستان‌هایی که پرورش نهال در آنها در بستر حاصلخیز، طبق آزمایشات گیاه پزشکی انجام شده و نهال از نظر اصالت دارای شناسنامه است.
  • نهال از نظر میزان سلامتی و باردهی و مرغوبیت دارای عملکرد بالا و تاییدیه سلامت است.
  • مرکزی که بازدهی و باردهی نهال را به صورت ضمانت دو ساله تضمین می‌کند.
  • ریشه‌های نهال جوان و مویی و پر تراکم است و تنه آن بدون زخم و شکستگی و دارای چندین جوانه سالم است.

نهال گردو مناسب ملارد

نهال گردو پدرو: نهالی دیرگل، مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۱۲۰۰ متری، با باردهی ۳ تن در هکتار، با پوست نیمه کاغذی، پر بازده با عمر اقتصادی بالای ۱۰۰ سال

  • نهال گردوی پکان آمریکایی: مناسب برای ارتفاعات ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ متری، نهالی پر بازده، با ۶۰ درصد مغز میوه بیشتر از نهال‌های دیگر، با باردهی ۴ تن در هکتار
  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: نهالی پایه کوتاه با میوه نیمه کاغذی، مناسب برای ارتفاعات صفر  تا۳۰۰۰ متری، با باردهی ۹ تن در هکتار دیرگل مقاوم به گرما
  • نهال گردوی لارا: نهالی سازگار در ارتفاعات ۰ تا ۱۲۰۰ متری، با باردهی بالای ۳ تن در هکتار، دیرگل
  • نهال گردوی چندلر: نهالی بسیار مقاوم به آفات و گرمای بالای ۴۰ درجه و سرمای زیر ۳۰ درجه، دیرگل، با باردهی ۶ تن در هکتار

انواع نهال گردو در ملارد

  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز
  • نهال گردوی چندلر پیوندی
  • نهال گردوی لارا
  • نهال گردوی خوشه‌ای
  • نهال گردوی پکان آمریکایی
  • نهال گردوی پدرو
  • نهال گردوی سانلند

قیمت نهال گردو در ملارد

میزان اعتبار و تخصصی بودن نهالستان باعث می‌شود سایت و وب سایت‌های آن نیز جامع و کامل باشد و خریداران با توجه به پیشرفت تکنولوژی بتوانند در کوتاه‌ترین زمان اطلاعات مفیدی را از این نهالستان کسب کنند. به همین خاطر است که برتر نهال از حسن شهرت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید به راحتی با کمک این لینک قیمت هر رقم نهال گردو را در ملارد مشاهده کنید و سپس تصمیم به خرید بگیرید. قیمت نهال گردو متناسب با کیفیت هر نهال است.

 

بهترین نهال گردو

بهترین نهال گردو برای شهر مدیترانه‌ای به نسبتاً خشک ملارد نهال‌های معتدله هستند که قابلیت کاشت در ارتفاعات بالای ۱۰۰۰ متری را دارند. این نهال‌ها به دلیل بیشترین عملکرد و باردهی و بازدهی در اقلیم ملارد و تحت تاثیر نوسانات آن جز بهترین نهال‌های گردو هستند.

نهالستان گردو در ملارد

با مطالعه ارقام سازگار در ملارد اطلاعات خوبی را از این نهال اقتصادی و تجاری به دست آورده‌اید و می‌توانید با کمک مشاوره‌های علمی و جامع متخصصین برتر نهال رقم مورد نظر خود را مطابق با اقلیم ملارد انتخاب و خریداری فرمایید. همچنین ضمانت‌نامه‌ها و تاییدیه‌های لازم را نیز دریافت کنید. در صورت تمایل می‌توانید برای کسب آگاهی به صفحه خرید نهال میوه مراجعه کرده و با ارقام متنوع این نهال‌ها نیز آشنا شوید.

کلام آخر

سرسبزی دشت‌ها و جلگه‌های ملارد و منابع آبی زیرزمینی و بارندگی‌های مطلوب آن باعث شده نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران به این بخش معطوف شود. موقعیت استراتژیکی ملارد و نزدیکی آن به پایتخت و امکان فروش بالای گردو در بازارهای داخلی و صادرات آن به بازارهای خارجی نیز در این سرمایه‌گذاری بی‌ تاثیر نیست.

مطالعه بیش‌تر: خرید نهال در ملارد

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال