خرید نهال گردو در شهریار✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار شهریار

سعی داریم در این مقاله مطالب مفیدی را در رابطه با چگونگی کاشت و پرورش نهال گردو در شهریار را در اختیار افراد علاقمند قرار دهیم تا بتوانند نتیجه عالی را از باغداری و کشاورزیشان دریلفت نمتیند در ادامه برای دریافت این اطلاعات با ما همراه باشید.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی شهریار

شهریار که در نزدیکی پایتخت ایران قرار دارد از آب و هوای نسبتا خشکب برخوردار است به طوری که این شرایط اقلیمی به دود دسته تقسیم بندی می‌شود که عبارت است از:

  1. دارای تابستان‌های گرم
  2. دارای زمستان‌های سرد

می‌باشد که به عبارتی این شرایط دو گانه را بوجود آورده در عین حال برای باغداری و کشاورزی بسیار مناسب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در شهر تهران

تاریخچه باغات گردو در شهریار

لازم به ذکر است که هر درخت گردویی دارای عمر 70 الی 100 ساله است لذا وقتی به باغات گردو در شهریار بنگرید ارقام زیادی را می‌توانید پیدا کنید که هر کدامشان قدمت زیادی را دارند به طوری ارقامی از نهال گردو بومی همان منطقه بوده و بعدها به دیگر استان‌های کشور برای کاشت راه یافته است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در شهریار

همانطور که در مطالب بالایی به آن اشاره داشتیم  شهریار از اقلیم سرد و گرم برخوردار بوده به همین خاطر برای احداث باغ در این مناطق بهتر است نهال‌های گردویی را تهیه نمایید که با تغییرات فصلی در طول سال مقاومت و سازگاریشان را از دست ندهند و بتوانند باردهی خوبی را داشته باشند.

آیا کاشت نهال گردو در شهریار حالت اقتصادی دارد؟

اگر این سوال هم برای شما بوجود آمده است باید بگوییم که این موضوع به عواملی بستگی دارد به این گونه که باغدار چه میزانی را برای کاشت نهال گردو در نظر گرفته است؟ اگر این میزان در هکتارهای گسترده با ارقام متنوع به کاشت برسد باید در پاسخ به سوال جواب مثبت داد چرا که محصول این چنین درختانی بسیار در بازار داخلی و صادراتی ارزشمند می‌باشد.

خرید نهال گردو در شهریار

امروزه وجود کیفیت و باردهی بالا در برخی از درختان گردو در این استان باعث شده تا تقاضا برای خرید نهال گردو در این شهر افزایش چشم گیری را داشته باشد لذا از طرفی این تقاضاها توانسته است منبع درآمدی برای افرادی باشد که کاشت نهال گردو را به صورت گسترده در باغات خود به پرورش می‌رسانند. همچین در نظر گرفتن قیمت نهال گردو هنگام خرید برای احداث باغ نیز مهم است.

فروش نهال گردو در شهریار

امروزه بیشتر افرادی در حال فروش نهال گردو هستند اغلب خود دارای سابقه و تجربه کاشت در این موضوع می‌باشند اما باید توجه داشته باشید که این مراکز فروش ارقام نهال گردو را بدن واسطه در اختیار شما قرار دهند تا شما بتوانید با هزینه کم‌تری نهال گردو را تهیه نمایید. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

نهال گردو مناسب شهریار

بیشتر ارقام نهال گردویی که برای  شهریار می‌توانید از آن استفاده داشته باشید شامل این ارقام هستند:

  • نهال گردو چندلر
  • نهال گردو فرنور
  • نهال گردو خوشه‌ای

این ارقتم نام برده شده مقاوم به شرایط سرد و گرم تابستان هستند و در طول سال باردهی بسیار عالی را از خود به جای می‌گذارند به عنوان مثال: نوع چندلر به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد در تمام دنیا شناحته شده است و افراد می‌توانند آن را در  شهریار به کاشت برسانند.

انواع نهال گردو در شهریار

همانطور که در بالا به آن اشاره داشتیم سهر قم از نوع نهال گردو قابلییت کاشت بالایی را در  شهریار دارد برای مثال نوع نهال گردو فرنور در برابر سرمای زمستان تحمل بالایی را دارد و یکی از درختان دیر گل است که باعث شده تعداد میوه آنها بیشتر باشد.

بهترین نهال گردو

سوالی که امروزه ذهن بسیاری از باغداران را به خود مشغول کرده است این می‌باشد که بهترین نهال گردو باید دارای چه مشخصاتی باشد؟ پاسخ در این است که:

  • باید از شکل ظاهری مناسب و سالمی برخوردار باشد.
  • در برابر تغییرات آب و هوایی و حوی از مقاومت بالایی برخوردار باشد و دچار بیماری نشود.
  • باردهی سریع و پر باری داشته باشد به طوری که کشاورزان را به نتیجه دلخواه برسانند.

نهالستان گردو در شهریار

خوشبختانه بستر فضای اینترنتی این امکان را میسر کرده است تا افراد بتوانند به راحتی از نهالستان گردو در شهریار ارقام نهال گردو را تهیه نمایند و در باغات خود به کاشت برسانند به طوری که شما هم می‌توایند این کار را با مراجعه به سایت برتر نهال انجام دهید و از مشخصات ریز ارقام نهال گردو اطلاعاتی را کسب نمایید.

کلام آخر

در پایان این مقاله نتیجه گرفتیم که نهال گردو مناسب باید دارای کیفیت و تحمل بالایی باشد تا بتواند در مناطقی همچون  شهریار که اقلیم دو گانه دارد و در فصل تابستان و زمستان آب و هوای متغیر دارد سازگاری داشته باشد همچنین دانستیم افراد باید متناسب باید این اقلم شناسی ارقان نهال گردو را برای کاشت درباغات خود انتخاب نمایند لذا علاوه بر نهال گردو بهتر است برای مطالعه از ارقام نهال میوه در شهریار که قابلیت کاشت را دارند به صفحه خرید نهال میوه در شهریار مراجعه فرمایید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال