خرید نهال گردو در فردوسیه✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار فردوسیه

هر اقلیمی که منابع آبی آن تامین و دارای خاک حاصلخیز باشد و زیرساخت‌های لازم برای باغداری در آن کم هزینه باشد می‌تواند برای احداث باغ گردو بهترین اقلیم شناخته شود. از جمله اقلیم‌هایی که می‌تواند در این زمینه معرفی گردد اقلیم شهر فردوسیه شهریار است که در این مبحث ارقام سازگار نهال گردو در آن بررسی می‌شود.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

شرایط اقلیمی فردوسیه

شهر فردوسیه در شهرستان شهریار و در جنوب غرب تهران واقع شده است که از غرب به وحیدیه، از شرق به صباشهر، از شمال به شهریار و از جنوب به شاهد شهر همجواری دارد. این شهر در ارتفاع ۱۰۹۳ متری از سطح دریا واقع شده و به لحاظ اقلیمی دارای آب و هوای مدیترانه‌ای با زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در تهران

تاریخچه باغات گردو در فردوسیه

فردوسیه در شهریار قرار گرفته و شهریار به دلیل قرار گرفتن در دشت بسیار حاصلخیز و دامنه جنوبی البرز از همسایگی رودخانه‌های کرج و رودشور بهره‌مند است، و همین امر باعث تراکم و پرجمعیتی این منطقه شده است. حاصلخیزی و منابع آب زیرزمینی بالای آن باعث رونق و شکوفایی باغداری از جمله باغ ویلاها  و باغات گردو در این شهر شده است. شهر فردوسیه شهریار به دلیل دسترسی آسان به راه‌های مواصلاتی و نزدیکی به اتوبان تهران ساوه و شرایط مساعد برای کشاورزی و باغداری باعث شده بسیاری از سرمایه‌گذاران آن را برای احداث باغات گردو انتخاب کنند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در فردوسیه

اصولاً میزان اطلاعات سرمایه‌گذار و شرایط پیرامون باغداری باعث می‌شود عملکرد موفق و تراز تجاری بالای باغ رقم بخورد. در این رابطه باید افراد تازه کار شناخت دقیقی از موارد زیر داشته باشند.

  • شرایط جوی و آب و هوایی فردوسیه
  • انتخاب نهال گردوی مقاوم و سازگار به اقلیم فردوسیه
  • توجه به میانگین بارش‌ها و منابع آبی
  • توجه به بافت خاک و حاصل خیزی آن
  • شناخت نیاز آبی نهال و آبیاری اصولی و تعداد دفعات آن
  • شناخت خصوصیات نهال
  • کاشت آن و مراقبت‌های بعد از کاشت تا باردهی

 

آیا کاشت نهال گردو در فردوسیه حالت اقتصادی دارد؟

با توجه به اینکه آب و هوای فردوسیه مدیترانه‌ای بوده و زمستان‌های آن نسبتاً سرد است می‌توان با کاشت ارقام معتدله در این بخش نیاز سرمایی نهال گردو را مرتفع ساخت و به باردهی آن امیدوار بود. پس با رعایت ضوابط و اقدامات باغداری با کمک شیوه‌های نوین و تکنیک‌های علمی می‌توان کاشت نهال گردو را در فردوسیه اقتصادی دانست.

خرید نهال گردو در فردوسیه

اگر بخواهید یک نهال را از طریق بذری پرورش دهید و سپس باغ  گردویی در تعداد بالای نهال داشته باشید این پروسه بسیار هزینه بر و زمانبر خواهد بود و ممکن است با شکست نیز مواجه شود. در این زمینه برای خرید نهال گردو در فردوسیه مناسب‌ترین راه مراجعه به نهالستان‌های شناخته شده، معتبر و استاندارد است. نهالستانی که سلامتی، باردهی نهال‌ها را تضمین کند. البته باید نهال سازگار با آب و هوای فردوسیه انتخاب شود تا مقاومت بیشتری داشته باشد.

فروش نهال گردو در فردوسیه

اگرچه نهالستان‌های زیادی در رابطه با فروش نهال گردو در شهر فردوسیه شهریار فعالیت دارند اما شناخت خدمات ویژه و پشتیبانی آنها و کیفیت و مرغوبیت نهال‌های آنها نیازمند تحقیق و تجربه است. از این رو علاوه بر این نهالستان‌ها می‌توان از نهالستان‌هایی که دارای حسن شهرت، سابقه و کیفیت ثابت شده در زمینه تولید و فروش نهال‌های گردو هستند نهالی با ویژگی‌های زیر را خریداری کرد.

  • نهال از نظر مقاومت و سنخیت کاملاً سازگار با اقلیم فردوسیه باشد.
  • نهال از نظر سلامتی و نداشتن بیماری و آفات دارای کارت قرنطینه باشد.
  • نهال گردو از حیث باردهی و مرغوبیت دارای تاییدیه سلامت باشد.
  • همچنین از نظر خصوصیات ژنتیکی و گیاهی، سن، ارتفاع و قطر دارای شناسنامه و لیبل اصالت باشد.

نهال گردو مناسب فردوسیه

  • گردو ژنوتیپ پالیز: باردهی بالای ۹ تن، از ارتفاع صفر تا ۳۰۰۰ متر از سطح دریا، تحمل سرما منفی سی درجه، تحمل گرما تا ۴۵ درجه، دیرگل، پاکوتاه، میوه پوست کاغذی
  • نهال گردو کانادایی: نهالی دیرگل، پر بازده، مقاوم به آفات و کم آبی، مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری با باردهی ۷ تن در هکتار
  • نهال گردو تو سرخ: مناسب برای ارتفاعات ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ متری، دیرگل، شروع باردهی از سال سوم، عمر اقتصادی بالا، میوه مرغوب با تناژ باردهی بالای ۵ تن در هکتار
  • نهال گردو لارا : نهال آمریکایی، مناسب برای ارتفاعات۰ تا ۱۲۰۰ متری با باردهی ۴ تن در هکتار
  • گردو چندلر: از ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر تحمل سرما منفی ۳۰ گرما تا ۴۰ درجه، دیرگل

 

انواع نهال گردو در فردوسیه

  • نهال گردوی لارا
  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز در تیپ‌های ۷، ۸، ۹
  • گردوی کانادایی
  • نهال گردوی پکان آمریکایی
  • نهال گردوی توسرخ
  • نهال گردوی تخم مرغی
  • نهال گردوی چندلر

قیمت نهال گردو در فردوسیه

برتر نهال مجموعه‌ای با سابقه و مجهز است که تمامی ارقام که در آن ارائه می‌شود دارای شناسنامه و تاییدیه سلامت هستند و هر رقم با توجه به خصوصیات باردهی و گیاهی قیمت متفاوتی دارد. عزیزان می‌توانند با مراجعه به این لینک استعلام قیمت نهال گردو در فردوسیه را داشته و با شناخت دقیق  متناسب با بودجه خود اقدام به خرید کنند.

بهترین نهال گردو

گفتیم که آب و هوای فردوسیه مدیترانه‌ای بوده و دارای تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد است از این رو ارقام معتدله نهال گردو چنانچه در این منطقه کاشته شود می‌تواند بهترین عملکرد را ارائه کند. در نهایت  نهال گردویی بهترین است که کمتر دچار بیماری شده و بیشترین باردهی و بازدهی را دارد. همچنین برای خرید نهال در شهر تبریز اینجا کلیک کنید.

نهالستان گردو در فردوسیه

برای حفظ سرمایه‌گذاری و داشتن باغ گردوی اقتصادی در آینده خرید نهال گردو از نهالستان‌های معتبر جزو مهم‌ترین اقدامات است که شما عزیزان می‌توانید به حسن شهرت نهالستان برتر نهال تکیه کرده و با کمک متخصصین و مهندسین این نهالستان پروسه باغداری سودآوری را تجربه کنید. همچنین می‌توانید در صفحه خرید نهال میوه ارقام متنوع نهال میوه را نیز با خصوصیات و قیمت‌های آن مشاهده کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی شد اطلاعات خلاصه ‌ای از اقلیم فردوسیه و ارقام سازگار با آن ارائه گردد. سرمایه‌گذاران عزیز می‌توانند برای بهره‌مندی از اطلاعات تخصصی به برتر نهال مراجعه کرده و  پس از کسب مشاوره‌های تخصصی، ارقام مورد نظر خود را با بالاترین سطح کیفی دریافت کنند. اقلیم فردوسیه به جهت شرایط متعادل آب و هوایی و حاصل خیزی اراضی آن می‌تواند سرمایه‌گذاری شما را چندین برابر کرده و محصولات و گردوهای با کیفیت و بازارپسند را پرورش دهد.

بیش‌تر بخوانید: خرید نهال در فردوسیه

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال