خرید نهال گردو در قیدار✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار قیدار

تمام کشاورزان و باغداران به دنبال کاشت و احداث باغات تجاری هستند گردو جزو اقلام مغذی، خوشمزه و از نظر فروش و صادرات نهال تجاری به حساب می‌آید. با استفاده از نکات کاشت نهال گردو می‌توانید یک باغ مدرن گردو در شهر خود احداث کنید.

اکنون قصد داریم در این مقاله از انواع نهال گردو و چگونگی کاشت آن‌ها در شهر قیدار به شما اطلاعاتی مفیدی بیاموزیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی قیدار

قیدار جزو مناطق کوهستانی است و قیدار در حدود ۸۱۵۱ متر مربع مساحت دارد و جزو شهرهای بزرگ و شناخته شده استان زنجان و شهرستان زنجان رود محسوب می‌شود. از نظر ارتفاع طبیعی جغرافیایی ۲۰۴۰ متر ارتفاع دارد و در چند سال‌های گذشته جزو مناطق پرباران بوده اما سال‌های اخیر بارش سالانه این شهر هم کاهش پیدا کرده است

طبق گزارش‌های به دست آمده میانگین دمای سالانه شهر قیدار ۲۵ میلی‌متر و میانگین بارش یک سال این شهر ۳۵۰ میلی‌متر است و نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته است

 بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در زنجان

تاریخچه باغات گردو در قیدار

قیدار جزو شهرهایی است که دشت‌های سرسبز بسیاری دارد و باغات گردوی پهناور و قدیمی در این شهر بسیار مشاهده می‌شود. قیدار جزو شهرهایی است که از بیابان‌های زیادی هم برخوردار است علاوه بر دشت‌های خنک و سرسبز بیابان‌های گرم هم در این شهر وجود دارد.

بنابراین در برخی از مناطق شهر قیدار هوا بسیار سرد و یخبندان و در نقاط دیگر هوا گرم پایدار است بنابراین قبل از کاشت نهال از سازگار بودن آن با شرایط منطقه اطلاع پیدا کنید.

 

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در قیدار

باغداری و کشاورزی جز مشاغل پر اهمیتدر شهر قیدار است، علاوه بر این مشاغل پرورش گاو و گوسفند از دیگر مشاغل پرطرفدار شهر قیدار است. اکثر باغات گردو در شهر قیدار در سمت کوهپایه‌ها قرار دارد، در این منطقه به دلیل وجود منبع آب مناسب و خاک حاصل خیز مخصوص کشاورزی درختان گردو به راحتی می‌رویند.

آیا کاشت نهال گردو در قیدار حالت اقتصادی دارد؟

استان زنجان از نظر برداشت گردو در چند سال اخیر جزو بزرگ‌ترین شهرها محسوب می‌شد و در همان سال‌ها توانسته سود ۶۷ میلیارد ریالی کسب کند. بخش عمده این سود متعلق به باغداران شهر قیدار و شهرستان زنجانرود بوده است، بنابراین نگهداری و حفاظت از باغ گردو می‌تواند یک آینده روشنی را برای شما و فرزندان شما داشته باشد.

 

خرید نهال گردو در قیدار

بسیاری از نهالستان‌ها معتبر بستر خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند، نهال برتر جزو این نهالستان‌ها می‌باشد که هم فروش حضوری و هم فروش اینترنتی را همه روزه در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ است.

با استفاده از راهنمایی‌‌های کارشناسان کشاورزی و باغداری که در محل فروش نهال‌ها حاضر هستند می‌توانید بهترین نوع نهال گردو را خریداری کنید. در زمان خرید از وجود گارانتی دوساله نهال‌ها باخبر شوید و حتما تا انتهای دوسالگی نهال آن را حفظ کنید. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر تهران اینجا کلیک کنید.

 

فروش نهال گردو در قیدار

فروش نهال در این شهر و اقسا نقاط کشور زیر نظر جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد، باید توجه داشت که نهال‌فروشی‌های که بدون مجوز اقدام به فروش نهال می‌کنند، قابل اعتماد نیستند و ممکن است که نهال‌های تقلبی را به فروش برسانند، از آنجایی که کاشت نهال و رسیدگی به آن تا زمان باردهی علاوه بر هزینه، وقت و زمان شما را خواهد گرفت، بنابراین نباید ریسک خرید نهال از مراکز غیر معتبر را کرد.

 

نهال گردو مناسب قیدار

به دلیل کمبود بارش سالانه در شهر قیدار باید از نهال‌هایی در این شهر استفاده شود که از کم‌ترین آب ممکن برای تغذیه استفاده کند‌. بنابراین حتماً در زمان خرید از آب گیر بودن نهال اطلاع پیدا کنید تا از خشک شدن نهال در اثر کم آبی جلوگیری شود. بهترین نوع نهال مناسب شهر قیدار هم نهال‌های پر بازده هستند برای این که بتوانید پربازده بودن نهال را از غیر آن تشخیص دهید به تراکم ریشه و ظاهر مرتب آن دقت کنید.

 

انواع نهال گردو در قیدار

گردو دارای ۳۵ نوع ارقام است  از هم‌ترین آنان می‌توان به نهال گردو تویسرکان، نهال گردو اسرائیلی، نهال گردو فرنور، نهال گردو چندلر و نهال گردو ژنوتیپ اشاره کرد. این پنج نوع رقم نهال گردو جزو مهم‌ترین و پر اهمیت‌ترین ارقام نهال گردو است که پربازده هستند.

در صورت نیاز به شناخت بهترین نوع نهال گردو در شهر قیدار باید از کارشناسان به نام کمک بگیرید.

قیمت نهال گردو در قیدار

قیمت نهال گردو در قیدار بر اساس عواملی چون وجود گواهی‌ها و شناسنامه نهال، مقاوم بودن آن، اصالت نهال، وجود مجوز نهال نهالستان و نوع رقم نهال و نوع پایه استفاده شده برای تکثیر نهال باعث تغییر قیمت نهال می‌شود.

نهالستان‌ها با قرار دادن یک سایت جهت اعلام قیمت نهال‌ها کار خریداران را بسیار آسوده کرده‌اند تا قبل از خرید از بودجه خود و قیمت نهال با خبر شوند. با ورود به این لینک قیمت ارقام نهال مطلع شوید.

 

 

بهترین نهال گردو

در چند سال اخیر خشکسالی در کشور ایران جا خشک کرده است و اکثر شهرهای ایران با کمبود کاهش سالیانه بارش روبرو هستند. بنابراین بهترین نهال گردو امروزه نهالی است که از آب کمتری بر جهت رشد و رویش استفاده کند.

همچنین گردو رقمی است که باید بر اساس ارتفاع منطقه نوع رقم آن را کاشت کرد، بنابراین بهترین نوع گردو براساس منطقه نیز ممکن است که متفاوت باشد، در این منطقه گردو ژنوتیپ پالیز به خاطر عملکرد بالای آن در هکتار که حدود ۱۰ تن باردهی دارد می‌تواند بهترین گردو باشد.

 

نهالستان گردو در قیدار

در سطح شهر نهال‌فروشی‌های متعددی را می‌توان یافت که اقدام به فروش نهال گردو می‌کنند، ولی برای دستیابی به نهالستان‌های معتبر کشور باید اقدام به خرید اینترنتی کرد، نهالستان‌های معتبر در سطح کشور با ارسال نهال به تمام نقاط کشور اقدام به فروش اینترنتتی نهال می‌کنند. برتر نهال سالیان سال در این ضمینه فعالیت می‌کنند و سابقه بسیار طولانی در تولید و عرضه نهال به صورت اینترنی کرده و با توجه به رضایتمندی مشتریان این شرکت از اعتبار بالای برخوردار است.

کلام آخر

در آخر مقاله می‌توانیم به شما عزیزانی که تا به اینجا ما را همراهی کرده‌اید بگوییم که نهالستان  نهال برتر آماده عرضه انواع خدمات کشاورزی و باغداری است. کاشت نهال و نگهداری دقیق و روزانه از نهال گردو بی شک در آینده نچندان دور بسیار دارای اهمیت است، و‌ در صورت امضای قرارداد از ورود به پشت بام خودداری کنی.

اگر در خرید نهال میوه سردرگم هستید و نمی‌دانید کدام نهالستان را انتخاب کنید به صفحه خرید نهال در قیدار مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال