خرید نهال گردو در جاجرم✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار جاجرم

گردو میوه‌ای سرشار از آنتی اکسیدان، امگا ۳ و ویتامین‌های بالا و بسیار خوش طعم است که از قدیم الایام مصرف آن باعث تقویت قوای ذهنی و بدنی می‌شود. لذا در تمامی جهان از محبوبیت و بازار فروش بالایی برخوردار است و این موضوع باعث شده خرید نهال گردو و کشت و پرورش آن در تمامی نقاط از جمله شهر جاجرم نیز محبوب باشد. در این بخش شرایط و رقم‌های قابل کاشت این نهال در شهر جاجرم بررسی می‌شود.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی جاجرم

شهر جاجرم با جمعیت ۲۵۱۰۴ نفری در ارتفاع ۱۰۰۰ متری از سطح دریا مرکز شهرستان جاجرم در ۱۵۱ کیلومتری بجنورد است. این شهر از نظر موقعیت از یک سو تلاقی با ارتفاعات و از سوی دیگر همجواری با فلات مرکزی را تجربه می‌کند و دارای اقلیم نیمه خشک و گرمی است. اگرچه وجود ارتفاعاتی مانند کوه خواجه، اتاق گاهی، اوزوم و بهار باعث شده از میزان گرمای مناطق نزدیک به این ارتفاعات کاسته شده و با میانگین بارشی ۱۵۰ میلی‌متر در سال و رودخانه کال شور و دره بند کشاورزی و باغداری در آن همچنان پررونق و حاصلخیز باشد.
کما اینکه این شهر رتبه دوم تولید انبوه پسته را در استان خراسان شمالی دارد. از نظر کشت و پرورش نهال گردو از مجموع ۴۵۱ هکتار اراضی باغی، با سطح زیر کشت ۴۵۰ هکتاری در تولید گردوی استان نیز سهیم است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در بجنورد

تاریخچه باغات گردو در جاجرم

نگاهی به تاریخچه باغات گردو در جاجرم نشان دهنده این است که با توجه به ارتفاع ۱۰۰۰ متری این شهر از سطح آب‌های آزاد و وجود اقلیم خشک و نیمه گرم استفاده از رقم‌هایی مانند ژنوتیپ پالیز، چندلر، اسرائیلی، تویسرکان، روند و پکان آمریکایی بسیار مشاهده می‌شود. از مجموع ۴۵۰ هکتار اراضی باغات گردوی این بخش تعدد باغات را در مناطق شمالی جاجرم و در ارتفاعات با آب و هوای معتدل را شاهد هستیم.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در جاجرم

با در نظر گرفتن اقلیم نیمه خشک و گرم جاجرم احداث باغ گردو در این بخش علی رغم توجه به اقلیم ارتفاع منطقه، خاک و مختصات کاشت، شناخت وضعیت بارندگی‌ها و آبی را می‌طلبد. پس لازم است منطقه باغ نزدیک به منابع آبی و مناطق مرتفع در نظر گرفته شود تا از بارندگی‌های بهتری برخوردار بوده و هزینه‌ها و مشکلات تامین آب کمتر شود. با توجه به حساسیت بالای نهال گردو به کم آبی و خشکی این نهال باید با استفاده از آبیاری اصولی و نوین مانند آبیاری قطره‌ای انجام شود تا در کنار رشد ریشه زایی و افزایش فتوسنتز، میوه‌دهی بسیار خوبی داشته باشد.

 

آیا کاشت نهال گردو در جاجرم حالت اقتصادی دارد؟

برای برداشت بالاترین سود در جاجرم لازم است از نهال‌های معتدله، مقاوم به گرما و خشکی بهره‌مند شوید. اگر نهال انتخابی سازگاری بالایی با آب و هوا و میزان بارندگی‌های جاجرم داشته و به بهترین شکل مراقبت شود می‌تواند با گلدهی به موقع و بالا، میوه‌های بیشتری تولید کرده و با آبیاری به موقع با افزایش سایز و سنگینی میوه‌ها میزان برداشت افزایش و سود حاصل از فروش نیز بیشتر خواهد شد. با توجه به طولانی بودن باردهی نهال گردو می‌توان از فضای خالی بین نهال‌ها برای درآمدزایی جانبی برای کاشت انواع محصولات دیگر استفاده کرد.

 

خرید نهال گردو در جاجرم

اگر برای خرید نهال گردو در جاجرم به دنبال نهال‌های با کیفیت، سالم، بدون بیماری و ضمانت‌دار هستید می‌توانید از طریق وب سایت برتر نهال، نهال‌های خود را به همراه خدمات زیر دریافت کنید.
* نهال‌ها از هر حیث مورد آنالیز قرار گرفته و در طول پروسه پرورشی هیچگونه کمبود و بیشبود تغذیه‌ای نداشته و دارای کارت سلامت و کیفیت هستند.
* نهال‌ها از ارقام معتدله و سازگار با اقلیم جاجرم بوده و مقاومت خوبی به کم آبی و خشکی داشته و دارای ریشه‌های جوان و پرقدرت با جوانه‌های خفته و سالم هستند.
* نهال‌ها دوره سرمای خود را پشت سر گذاشته دارای گواهی عاری از آفات و ریشه‌های ضدعفونی شده با بسته‌بندی بهداشتی هستند.
* در قبال کیفیت باردهی و سلامت نهال‌ها تضمین برگشت و گارانتی دو ساله ارائه می‌کند.

فروش نهال گردو در جاجرم

با توجه به اینکه فروش نهال گردو در جاجرم هم توسط فروشنده‌های سیار و هم نهالستان‌های متعدد انجام می‌شود این موضوع می‌تواند تفاوت قیمت‌ها و کیفیت‌ها را نیز افزایش دهد. لذا در صورت خرید از هر مرجع در وهله اول نسبت به سلامت و کیفیت نهال‌ها و در وهله بعدی نسبت به معتبر بودن و مجوزدار بودن مرکز اطمینان حاصل کنید.

نهال گردو مناسب جاجرم

نهال گردو در صورتی می‌تواند در اقلیمی مانند جاجرم با مقاومت بالا، هزینه‌های کوددهی و سمپاشی پایینی داشته باشد که از ارقام مناسب انتخاب شود. با این تفاسیر نهال گردو مناسب جاجرم نهال مقاوم به گرما و خشکی و از ارقام معتدله خواهد بود که با ارتفاعات ۱۰۰۰ متری و آب و هوای نیمه خشک این بخش مطابقت بیشتری داشته باشد.

انواع نهال گردو در جاجرم

برای شناخت انواع نهال گردو در جاجرم بخش زیر را مطالعه کرده تا با میزان ارتفاع، خصوصیات مقاومتی و میزان باردهی آن آشنا شوید.
 نهال گردوی خوشه‌ای فرانسوی: رقمی زود بازده پربار و دیرگل، مناسب برای مناطق معتدل با مقاومت بالا در برابر گرما، خشکی، آفت، با باردهی ۷ تن در هکتار، قابل کاشت در ارتفاعات ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ متری، شروع باردهی از سال اول
 نهال گردوی اسرائیلی رقمی میان رس، قابل کاشت در ارتفاعات ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متری، مناسب برای مناطق معتدل و نیمه گرمسیری با باردهی ۵ تن در هکتار
 نهال گردوی پکان آمریکایی: نهالی با باردهی بالا، بدون هسته سخت میانی با ۶۰ درصد مغز بیشتر، مقاومت بالا در برابر گرما خشکی و کم در ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری, زودگل با تناژ ۶ تن در هکتار
 نهال گردوی چندلر: رقمی آمریکایی پایه کوتاه ، قابل کاشت در ارتفاعات ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری با باردهی ۶ تن در هکتار، توانمندی در دمای منفی ۳۰ و مثبت ۴۵ درجه

 

قیمت نهال گردو در جاجرم

دیگر نیازی نیست برای آگاهی از قیمت‌ها مراجعات حضوری زمانبر را انجام دهید شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت نهال گردو در جاجرم به لینک معتبر زیر رجوع کرده و میزان اطلاعات خود را افزایش دهید.

بهترین نهال گردو

با توجه به مطالب ذکر شده و اقلیم شهر جاجرم بهترین نهال گردو در جاجرم نهال‌های معتدله و نیمه گرمسیری، مقاوم به خشکی و گرما خواهند بود که با آبیاری به موقع و رسیدگی‌های منطبق بر اصول می‌توانند کم دردسر و محبوب بوده و بهترین نهال گردو با سوددهی بالا باشند.

نهالستان گردو در جاجرم

مرکزی که دارای نهال‌های تولیدی با کیفیت، سالم و مطابق با اقلیم جاجرم بوده و تیم مهندسی خبره و با تجربه داشته باشد می‌تواند پروسه خرید نهال گردو و پرورش آن را برای شما عزیزان بسیار تسهیل و شیرین و سودآور کند. به این منظور شما می‌توانید برتر نهال را به عنوان بهترین نهالستان گردو در جاجرم به صورت اینترنتی دنبال کرده و خرید نهال گردو و احداث باغ را با کمک این مجموعه انجام دهید.
از طریق مراجعه به صفحه خرید نهال میوه جاجرم می‌توانید با نهال‌های میوه پربار و مناسب با این بخش آشنا شوید.

کلام آخر

 امروزه در مناطق کم آب و نیمه خشکی مانند جاجرم استفاده از آبیاری قطره‌ای و زیر سطحی و همچنین روش‌های مراقبتی نوین در کنار جایگزینی ارقام بذری و بومی با رقم‌های زود بازده و پیوندی باعث افزایش تراز تجاری باغ و برداشت محصول شده است که شما عزیزان نیز می‌توانید این مراحل را با کمک برتر نهال در باغات خود پیاده سازی کنید.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر جاجرم می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال در جاجرم مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال