خرید نهال گردو در هیدج✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار هیدج

برای کاشت هر نوع نهال میوه باید نکاتی را رعایت کنید تا به یک نتیجه دلخواه برسید. چنانچه در زمان کاشت نهال از اطلاعات کافی برخوردار نباشید بی شک در یکی مراحل باغداری با مشکل مواجه خواهید شد. برای رفع این گونه ابهامات حتما از یک باغدار قدیمی و یا یک کارشناس متخصص کمک بگیرید. در مقاله حاضر به بیش‌تر سوالاتی که یک باغدار در شهر هیدج با آن مواجه هست خواهیم پرداخت.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

شرایط اقلیمی هیدج

هیدج در سمت غربی کشور جای گرفته است و شامل شهرهای استان زنجان است.۸۰ درصد مناطق این شهر کوهستانی است و بخش‌های دیگر به صورت دشت‌های وسیع و سرسبز هستند. جغرافیای طبیعی این شهر شامل ۱۶۲۷ متر ارتفاع است که کشاورزی و باغداری به سهولت در این منطقه انجام می‌شود. طبق گزارش‌های به دست آمده میانگین دمای یک سال شهر هیدج ۱۲ درجه است، جزو شهرهای پر برف و باران در فصل زمستان است.

 بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در زنجان

تاریخچه باغات گردو در هیدج

ارقام نهال گردو دارای ۳۵ نوع است، از این ۳۵ نوع  ۱۴ نوع شامل ارقام نهال گردو  ژنوتیپ است که تمامی این ۱۴ مورد ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند و به یک نوع آب و هوایی سازگار هستند. گردو جزو اقلام تجاری است، در کشور ما این محصول به صورت انبوه تولید و به صادرات می‌رسد.

سرما و یخبندان شهر هیدج یکی از عوامل مهم است که باغدار باید به آن توجه اساسی کند، زیرا برخی از  ارقام نهال گردو زود گل هستند و امکان خشک شدن کامل آن‌ها در اثر سرمای زمستان و بهار وجود دارد.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در هیدج

قبل از احداث باغات گردو حتما از سازگار بودن ارقام نهال گردوی مورد نظر با هوای آن منطقه اطلاع پیدا کنید، و پس از آن از مناسب بودن خاک و سلامت نهال مطمئن شوید. برای کاشت نهال گردو باید از حال مربع مربعی ۶×۶ استفاده کنید و طبق این اصول نهال درختان را بکارید، چنانچه این نوع کاشت را رعایت نکنید بی شک حین رشد درختان مشکلات عظیمی پیش خواهد آمد. با سرمایه گذاری بر این نوع باغداری و انجام تمام نکات گفته شده از سمت کارشناسان و مشاوران گیاه می‌توان از تجارت این محصول سود چشم‌گیری را درآورد.

 

آیا کاشت نهال گردو در هیدج حالت اقتصادی دارد؟

بله، باغداران قدیمی گردو بر این باورند که اگر محل مناسبی برای احداث باغ و از نهال‌های سلامت و دارای ضمانت‌ نامه جهت کاشت استفاده کرد، تجارت بزرگی در سطح خاورمیانه در این صنعت انجام داد‌.

باغداری جزو مشاغلی است که در ابتدا با اندک دشواری و نگهداری هر روزه مواجه است، پس از مدتی و جا گیر شدن نهال در زمین دیگر سختی ندارد و به سهولت می‌توان یک درآمد زایی آسانی داشت. شغل باغداری گردو همانند دیگر مشاغل سختی و بیداری شبانه و نگهداری دارد اما نتیجه بسیار پرسودی به همراه خواهد داشت.

 

خرید نهال گردو در هیدج

در ابتدای مسیر راه اندازی باغ گردو باید به تهیه نهال گردو بپردازیم، در این بخش چند نکته و ویژگی از نهال با کیفیت را ذکر می‌کنیم. یک نهال سالم باید در برابر بیماری گیاهان مقاوم عمل کند، از وجود آفات و بیماری گیاهی به دور باشد.

دارای کارت قرنطینه و سلامت باشد، از نظر جهاد کشاورزی سلامت بودن آن تایید شده باشد. نکته پر اهمیت بعدی برای خرید نهال گردو پربازده بودن نهال است، برخی از ارقام نهال گردو پربازده و برخی دگر کم بازده هستند.

 

فروش نهال گردو در هیدج

برای پرورش ارقام نهال گردو باید از سیستم‌های پیشرفته و بروز استفاده کنید، امروزه بسیاری از نهالستان‌های کشورهای اروپایی از این نوع سیستم‌ها جهت پرورش نهال استفاده می‌کنند.

نکته بعدی که در فروش بیش‌تر محصول تاثیر گذار است، پربازده بودن نهال‌ها هستند، مشتریان به دنبال ارقام نهال پربازده هستند که در مدت زمان کوتاهی بتوانند محصولات درخت خود را به صورت انبوه برداشت کنند. برای از اینکه از نحوه سفارش نهال گردو در هیدج با خبر شوید حتما از راه‌های ارتباطی که در صفحه درج شده است استفاده کنید. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر تهران اینجا کلیک کنید.

 

نهال گردو مناسب هیدج

نهال گردو جزو محصولات تجاری است و به نام ارقام نهال تجاری شناخته می‌شود، بسیاری از باغداران و اشخاص صاحب نام در این زمینه کاشت گردو را به دیگر محصولات ترجیح می‌دهند. چنانچه برای نوع باغداری در هیدج سردرگم هستید می‌توانید با باغداران بزرگ‌ و مطرح شهر هیدج و استان زنجان گفتگو و درخواست راهنمایی کنید.

اگر امکان حضور در این اماکن‌ را ندارید و کارشناس باغداری را در شهر خود نمی‌یابید از سایت برترنهال کمک  بگیرید تا از طریق مشاوران آنلاین سایت نهال برتر به صورت رایگان و غیر حضوری مشاوره شوید.

انواع نهال گردو در هیدج

چند نمونه از انواع ارقام نهال گردو در هیدج را نام می‌بریم، نهال گردو اسرائیلی، نهال گردو چندلر، نهال گردو ژنوتیپ ۷پالیز، نهال گردو ژنوتیپ ۹پالیز، نهال گردو تویسرکان، نهال گردو فرنور، نهال گردو یالووا، نهال گردو خوشه‌ای تخم مرغی، نهال گردو پدرو.

و ارقام نهال گردویی که نهالستان نهال برتر آن را تولید می کند، نهال گردو فرنور پیوندی، نهال گردو جمالی پیوندی، نهال گردو چندلر پیوندی نام دارند.

نهال گردو کاغذی معمولی و نهال گردو تویسرکان جزو نهال‌های هستند که بر خلاف بسیاری از ارقام نهال گردو در آب و هوای معتدل و گرمسیر رشد می‌کنند.

 

قیمت نهال گردو در هیدج

قیمت نهال گردو به صورت سالیانه از سمت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود و فروشندگان و مدیران نهالستان‌ها باید بر طبق آن قیمت گفته شده محصولات خود را عرضه کنند. قیمت هر ۱۲ ارقام نهال گردو ژنوتیپ در اسامی متفاوت از ۱۱۰۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰۰ هزار تومان است.

نهالستان نهال برتر با درج قیمت در سایت خود این امکان را به خریدار داده است که قبل از خرید از مقدار هزینه‌ی که باید بپردازد آگاه شود و طبق آن محصول مورد نظر را خریداری کند.

با مراجعه به این لینک  از قیمت نهال‌ها با خبر شوید.

 

 

بهترین نهال گردو

بهترین نهال گردو دارای ویژگی‌های چون کارت قرنطینه، تائیدیه‌های سازمان گیاه پزشکی و جهاد کشاورزی، مقاوم بودن، پربازده بودن و سلامت نهال و عدم بیماری نهال است. بهترین نهال گردو نهالی است که ۵ سال پس از کاشت به میزان قابل توجه‌ی بتوان بار بدهد و محصولات آن مغزدار، خوش رنگ و خوشمزه باشد حدالامکان.

در نهالستان نهال برتر تمامی ارقام نهال در گروه خود بهترین هستند و از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند، چنانچه از نظر کیفیت شک داشتید، می‌توانید نهال را به یک‌ کارشناس باغداری و نهال نشان دهید.

نهالستان گردو در هیدج

نهالستان نهال برتر در اکثر استان‌ها شعبه ایجاد کرده است و جزو نهالستان‌های پر فروش است و از نظر کیفیت محصولات حرف اول را می‌زند. برای راه اندازی یک‌ نهالستان در شهر هیدج می‌توانید از مدیران و مدبران نهالستان نهال برتر کمک بگیرید تا یک نهالستان معتبر مانند نهالستان نهال برتر احداث کنید.

البته اگر قصد دارید به صورت قانونی و شناخته شده در سطح شهر شروع به کار کنید دریافت مجوز و طی مراحل قانونی در جهاد کشاورزی را فراموش نکنید.

 

کلام آخر

در پایان این مقاله از شما مطالعه گنندکان گرامی تقدیر و تشکر می‌کنیم و شما را برای خرید هر نوع نهال میوه‌ی به نهالستان نهال برتر دعوت می‌کنیم. نهالستان نهال برتر با تمام توان خود قصد دارد با کیفیت و سلامت‌ترین نهال را با منصفانه‌ترین قیمت به شما عزیزان و خریداران عرضه کند.

پس از مطالعه این بخش اگر قصد خرید نهال گردو در هیدج را دارید به صفحه خرید نهال در هیدج مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال