خرید نهال گردو در چورزق✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار چورزق

باغداری و کشاورزی از سالیان دور در ایران جزو مشاغل اصلی و پردرآمد و بدون ریسک بوده است. استان زنجان یکی از شهرهایی است که دارای زمین‌های هموار و آب و هوای کوهستانی و منابع آبی زیادی است. به دلیل وجود رودخانه‌ها و آبشارهای پهناور در این استان باغات گردو در آن می‌تواند بسیار به سهولت و آسانی راه‌اندازی شود.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

شرایط اقلیمی چورزق

شهر چورزق از نظر جغرافیایی طبیعی ۴۷۰ متر ارتفاع و ۴۶ هزار هکتار مساحت دارد. با این حال که اکثر شهرهای استان زنجان دارای آب و هوای کوهستانی و سردسیر است شهر چورزق جزو شهرهایی است که آب و هوای معتدل و گرمسیری دارد، و کشاورزی و باغداری در آن بسیار رواج دارد.

زمستان‌ها در استان زنجان و شهرهای آن بسیار سرد و یخبندان است اما در شهر چورزق زمستان‌های معتدل و خوش آب و هوا و بدون یخبندان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در شهر زنجان

تاریخچه باغات گردو در چورزق

درخت گردو برای رشد نیاز به آب و هوای معتدل و آب فراوان و زمین‌های پهناور و مسطح دارد. شهر چورزق در استان زنجان هم آب و هوای معتدل و گرمسیری دارد و هم از آب کافی برخوردار است، علاوه بر آن زمین‌های مسطح و پهناور در این شهر به وفور دیده می‌شود.

بنابراین این شهر می‌تواند محل مناسبی برای احداث باغات گردو باشد، بسیاری از سرمایه‌گذاران و باغداران استان زنجان شهر کوچک چورزق را محل مناسبی برای احداث باغ گردو می‌دانند.

 

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در چورزق

برای اینکه بتوانید از یک باغ گردوی مناسبی بهره‌مند شوید، نیاز به آب و هوای معتدل، منبع آبی فراوان و یک هکتار زمین مسطح دارید. کارشناسان برتر و صاحب نظر در زمینه باغداری در سایت نهالستان برتر نهال به صورت آنلاین و شبانه روزی به شما راهنمایی می‌دهند می‌توانید از این کارشناسان جهت احداث باغ گردو کمک بگیرید.

 

آیا کاشت نهال گردو در چورزق حالت اقتصادی دارد؟

گردو یک مغزیجات پرمصرف و سالمی است که در اکثر خانه‌های ایرانی موجود است‌ و جزو پر مصرف ترین مغزیجات است. بنابراین داشتن یک باغ گردو می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی برای افراد باشد. بسیاری از سرمایه‌گذاران سرمایه خود را در باغات گردو سرمایه‌گذاری می‌کنند به دلیل اینکه می‌دانند با سود فراوان همراه است‌. بنابراین اگه قصد تجارت دارید می‌توانید با احداث باغ گردو از سود فراوانی برخوردار باشید.

 

خرید نهال گردو در چورزق

برای اینکه بتوانید در خرید نهال گردو در چورزق از اطلاعات کافی برخوردار باشید و بهترین نوع را انتخاب کنید باید با کارشناسان کارکشته نهالستان برتر نهال گفتگو کنید و از اطلاعات این افراد بهره‌مند شوید.

در زمان خرید نهال گردو بیش‌ترین دقت خود را بر روی ریشه این محصول بگذارید، ریشه نهال گردوی با کیفیت باید متراکم و مویی باشد. علاوه بر آن نهال با کیفیت باید دارای ظاهر شفاف و بدون هیچ‌گونه آسیب دیدگی باشد.

 

فروش نهال گردو در چورزق

برای اینکه بتوانید در فروش نهال گردو از سود فراوان برخوردار باشید باید چند نکته حائز اهمیت را در نظر داشته باشید. سعی کنید در نهالستان خود نهال‌های پیوندی بیش‌تر موجود کنید زیرا نهال پیوندی خریداران بیش تری دارد و جزو پربارترین نهال‌ها به شمار می‌رود.

محلی که برای احداث نهالستان در نظر می‌گیرید، از عوامل موثر در فروش بیش‌تر محصولات است.

 

نهال گردو مناسب چورزق

با آن حال که شهر چورزق در استان زنجان قرار دارد اما از آب و هوای معتدل و گرمسیری برخوردار است. بدین منظور باید از نهال‌هایی در این شهر استفاده کنید با آب و هوای گرمسیر سازگار باشند.

به عنوان مثال نهال گردو تویسرکان و نهال گردو اسرائیلی با آب و هوای گرمسیر و معتدل سازگار هستند  بنابراین برای احداث باغ گردو در شهر چورزق از دو نهال تویسرکان و اسرائیلی استفاده کنید.

 

انواع نهال گردو در چورزق

نهال گردو ارقام بیشماری دارد که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی و تفاوت‌هایی هستند. برای احداث باغ گردو در شهر چورزق استان زنجان می‌توانید از نهال‌های استفاده کنید که تا دمای منفی ۴۰ درجه هم مقاومت می‌کند.

برای اینکه از دیگر نهال‌های مناسب در شهر چورزق اطلاع پیدا کنید به سایت نهالستان برتر نهال مراجعه کنید تا از انواع و ارقام نهال میوه‌ی مناسب شهر چورزق اطلاع پیدا کنید.

 

قیمت نهال گردو در چورزق

نهالستان برتر نهال انواع و اقوام نهال را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. اگر در زمان خرید نهال از قیمت پایین آن شگفت زده شده‌اید باید بدانید نهال گردویی که از قیمت پایینی برخوردار است بدون شک فروشنده قصد فریب شما را دارد و نهال از کیفیت بسیار اندکی برخوردار است.

نکته حائز اهمیت بعدی در مورد قیمت نهال گردو آن است که قیمت این نوع محصولات بر اساس سن، کیفیت و شناسنامه‌دار بودن نهال قیمت گذاری می‌شود.

بهترین نهال گردو

نهال گردو پیوندی نسبت به نهال گردوی بذری باردهی دو سه برابری دارد بنابراین از نهال گردو پیوندی می‌توان به عنوان بهترین نهال گردو یاد کرد. تمامی ارقام نهال میوه موجود در نهالستان برتر نهال بهترین هستند  و می‌توانید از آن‌ها برای کاشت و احداث باغ استفاده کنید تا از سود بیشماری بهره‌مند شوید.

 

نهالستان گردو در چورزق

به دلیل اینکه شهر چورزق کم جمعیت است، نهالستان معتبر و مطرحی در این شهر وجود ندارد اما نهالستان برتر نهال با ایجاد بستر فروش اينترنتي این امکان را به مردم شهر چورزق داده است که به راحتی نهال‌های مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت خریداری کنند.

با مراجعه به سایت برتر نهال  می‌توانید از انواع و ارقام نهال میوه‌ی این شهر مطللع شوید و به صورت اینترنتی آن را سفارش دهید و در کمتر از ۲ روز درب منزل تحویل بگیرید.

 

کلام آخر

در اتمام مقاله خواستاریم که اگر قصد خرید نهال را در شهر دارید حتماً از خرید اینترنتی سایت نهالستان برتر نهال استفاده کنید، و از نهال‌های با کیفیت این نهالستان بهرمند شوید. راه‌های ارتباطی که در این مقاله درج شده است شما را به سایت نهالستان برتر نهال وارد می‌کند.

در صورتی که قصد خرید نهال میوه را دارید حتماً به صفحه خرید نهال میوه در چورزق مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال