خرید نهال در احمدآباد✔️ قیمت نهال میوه+نهالستان احمدآباد

احمدآباد واقع در بخش اردکان و ۶۵ کیلومتری شهر یزد است که در ۵ کیلومتری شمال غربی اردکان نیز قرار گرفته است. این شهر به واسطه مزارع متعدد پسته چهارمین تولید کننده بزرگ این محصول در ایران است. احمدآباد از نظر مختصات جغرافیایی در ۲۳ درجه و ۳۵ دقیقه عرض شمالی و ۵۴ درجه و ۱۵ دقیقه طول شرقی در ارتفاع ۱۰۲۰ متری از سطح آب‌های آزاد قرار گرفته است. این شهر با جمعیت ۷۰۰۰ نفری منطقه‌ای بسیار پررونق از نظر تولیدات پسته است، به طوری که سالانه جشنواره‌های زیادی در این زمینه در فصل برداشت برگزار می‌شود.
احمدآباد در منطقه‌ای قرار گرفته است که با کوه‌هایی مانند ندوشن، چک چک، هریشت و سیاه کوه احاطه شده و تحت تاثیر روان آب‌های سرچشمه گرفته از این ارتفاعات دارای رودخانه‌های فصلی، چشمه‌سارها و قنات‌های متعدد است که از آن جمله می‌توان به قنات‌های معروف هفت تایی احمدآباد اشاره کرد. پسته احمد آقایی که متعلق به شهر احمدآباد است از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار بوده و باعث افزایش رفاه و درآمد پسته کاران این منطقه شده است.
شهر احمدآباد به دیار آب انبارها و شهر پسته معروف است و در کنار این محصول راهبردی محصولاتی مانند خرما، زیتون، بادام، گردو، توت و انگور نیز از این دیار برداشت می‌شود.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در احمدآباد

 

بیشتر بخوانید:خرید نهال در یزد

نهالستان احمدآباد

با توجه به اینکه شهر احمدآباد از میانگین بارشی کمی برخوردار بوده و اقلیم گرم و خشک دارد لذا برای شروع پسته کاری باید نهال‌های گرمسیری پسته را از نهالستان احمدآباد دریافت کرد و از سلامت و کیفیت آن با اخذ ضمانتنامه معتبر اطمینان حاصل کرد. یافتن بهترین نهالستان در این شهر باعث می‌شود در طول پروسه احداث مزارع پسته و همچنین کاشت و پرورش آن با اطلاعات تخصصی، دقیق و به روز پیش بروید.

باغداری در احمدآباد

با توجه به شرایط زیست محیطی این بخش و رونق مزارع پسته و تطابق این نهال با آب و هوای این شهر باغداری در احمدآباد حول محور پسته کاری و فعالیت در مزارع پسته است. اگرچه طی چند سال اخیر خرما نیز به دلیل گرمسیری بودن منطقه به رقیبی برای پسته مبدل شده است. اما در این شهر پسته احمد آقایی، رفسنجان و اوحدی جزو محصولاتی هستند که بیشترین سطح زیر کشت را به خود اختصاص داده‌اند. اگرچه در این شهر باغداری می‌تواند با کاشت دیگر نهال‌های مقاوم به گرما مانند انجیر، زیتون، انار، توت و زردآلو همراه باشد اما برداشت با کیفیت پسته و فروش تضمینی و کسب سودهای کلان از این مزارع باعث شده بیشتر افراد به سمت پسته کاری پیش بروند.

 

نهال فروشی در احمدآباد

اینکه بتوانید در وقت و هزینه‌های رفت و برگشت خود صرفه‌جویی کنید و از مراکز نهال فروشی در احمدآباد به صورت اینترنتی نهال‌های مد نظر را دریافت کنید می‌توانید با سرچی کوتاه در بستر اینترنت با مراکز متعدد اینترنتی فروش نهال آشنا شده و بهترین مرکز را پس از مشاهده مجوزنامه‌های آن با قیمتی مناسب نهال‌ها برای خرید انتخاب کنید. در این گونه خریدها علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه به دلیل کوتاه شدن دست واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با مرکز فروش، قیمت نهال بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

فروش نهال در احمدآباد 

با توجه به رونق باغداری و پسته کاری در شهر احمدآباد افراد و مراکز متعددی فروش نهال در احمدآباد را با ضوابط و قیمت‌های متفاوت انجام می‌دهند. خرید نهال با قیمت پایین هیچ موقع صرفه اقتصادی نداشته و ممکن است نهال کیفیت، مرغوبیت و سلامت مطلوب را برای کاشت نداشته باشد. توصیه می‌شود حتماً قیمتی مناسب، کیفیت و سلامتی درخور را با خرید نهال از مراکز شناخته شده و مطرح تجربه کنید.

قیمت نهال در احمدآباد

خرید نهال با قیمت مناسب از جمله اقداماتی است که باغداران هوشمند برای مدیریت منابع مالی خود به دنبال آن هستند. مراجعه به مراکز مختلف و مقایسه قیمت‌ها به زمان بالایی نیاز دارد به همین دلیل با کمک لینک زیر می‌توانید قیمت نهال در احمدآباد را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورید.

خرید نهال بادام در احمدآباد

میوه نهال بادام از جمله خشکباری است که در کنار پسته از اهمیت بالایی در این حوزه برخوردار است. از نظر مقوی بودن و بازار فروش می‌تواند هم ارزش با پسته باشد. به همین دلیل خرید نهال بادام در احمدآباد با توجه به گرمی و خشکی هوا می‌تواند از دیگر نهال‌ها ارجح‌تر برای درآمدزایی باشد. در همین زمینه می‌توانید جهت کاشت، خرید و احداث باغ بادام به برتر نهال مراجعه کرده و اطلاعات دقیقی را کسب کنید.

خرید نهال میوه در احمدآباد

بر اساس توصیه مهندسین کشاورزی خرید نهال میوه در احمدآباد باید با شناخت درست از شرایط زیست محیطی، آب و هوایی و کیفیت آب و خاک آن انجام شود. لذا با مراجعه به نهالستان بزرگ برتر نهال می‌توانید از میان تنوع ارقام با کیفیت و مرغوب آن، نهال‌های گرمسیری مانند پسته، انار، زیتون، زردآلو و ….را برای کاشت انتخاب کنید. نهال‌های این مجموعه در بهترین شرایط پرورش یافته و آنالیزهای لازم را پشت سر گذاشته و دارای ضمانت عدم بیماری، سلامت و فاکتور فروش معتبر است.
صفحه خرید نهال گردوی احمدآباد می‌تواند میزان آگاهی شما را از نهال‌های مناسب کاشت در این منطقه ارتقا دهد.

 

نوع نهال رقم نهال
نهال سیب سیب گلاب، سیب پینک لیدی، سیب کاکس اورنج
نهال بادام بادام شکوفه، بادام شمشیری، بادام اسراییلی، بادام پالیز
نهال پسته پسته فندقی، پسته کله قوچی، پسته هیبریدی، پسته دامغان
نهال گلابی گلابی ناشی، گلابی اسپادانا، گلابی دوشیز، گلابی سیبری
نهال انگور انگور ژاپنی، انگور حسینی، انگور گریسمون، انگور موندراپ
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال به به گلابی، به محلی، به اصفهان
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل آمریکایی
نهال گیلاس گیلاس فرنگی، گیلاس قرمز ارومیه، گیلاس لیندا، گیلاس بوترمو
نهال زینتی اقاقیا، صنوبر یکساله نقرا ترکیه، پالونیا شن تونگ
نهال آلو آلو شابلون کالیفرنیا دیررس، آلو توسرخ، آلو زرد گوگان
نهال آلبالو آلبالو خوشه‌ای مورلو، آلبالو مجاری، آلبالو محلی
نهال زردآلو زردآلو تخم‌مرغی زعفرانی، زردآلو سفید مراغه، زردآلو شکر پاره
نهال زرشک زرشک پلویی، زرشک بی دانه قائنات، زرشک  پفکی
نهال توت توت هرات، شاه توت، توت سیاه، توت چتری
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی دیم، گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی‌خار
نهال بلوبری بلوبری نلسون، یک بری، رازبری، بلوبری ایرانی
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا، زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته سیاه
نهال هلو هلو سفید و قرمز، هلو مور، هلو پلاستیکی، هلو مخملی
نهال شلیل شلیل سبز، شلیل نکارد۹، شلیل سفید شیشه‌ای
نهال فندق فندق بارتلر، فندق قزوین، فندق ماکادمیا
نهال گوجه سبز گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز شهریار، گوجه سبز برغانی
نهال سنجد سنجد محلی، سنجد قزل، سنجد حاج حسینی
نهال زیتون زیتون شنگه، زیتون آمریکایی، زیتون مانزالیا
نهال انجیر انجیر قرمز فرانسه، انجیر گلابی زرد، انجیر استهبان
نهال خرمالو خرمالو ارموند، خرمالو فویو، خرمالو انبه‌ای
نهال انار انار پایه کوتاه، انار سردشت، انار فردوس

برای شهر آستارا ارقام زیر را پیشنهاد می کنیم

 

کلام آخر

اگرچه شهر احمدآباد از نظر مزارع متعدد پسته و برداشت این محصول رتبه چهارم را در کشور دارد اما با مهیا بودن شرایط پرورش دیگر نهال‌های نیمه گرمسیری و گرمسیری، می‌توان با خرید این نهال‌ها و روش‌های آبیاری و مراقبتی نوین محصولات بیشتری را از این شهر کویری و قدمت‌دار برداشت کرد.برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر احمدآباد کاشت به صفحه خرید نهال گردو در احمدآباد  مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال