خرید نهال در ازندریان✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان ازندریان

ازندریان واقع در ۳۰ کیلومتری شمال غربی ملایر با جمعیت ۱۱۲۷۱ نفر است. این شهر از نظر گستره جغرافیایی در ارتفاع ۱۷۹۷ متری از سطح آب‌های آزاد در دامنه کوهستان الوند قرار گرفته و تحت تاثیر جریانات شمالی، سیبری و بارانزا از میانگین بارش ۳۵۰ میلی‌متر در سال برخوردار است. این شهر همچنین دارای ۱۴۰ الی ۱۶۰ روز یخبندان نیز بوده و در مسیر ارتباطی همدان ملایر قرار دارد.
از جمله مهم‌ترین محصولات کشاورزی که در این شهر تولید می‌شود می‌توان به بنشن، چغندر قند، تره بار، گندم، جو و محصولات کم آبخواه مانند گیاهان دارویی، زعفران و گل محمدی اشاره کرد. علی رغم کوهستانی بودن شهر ازندریان این بخش دارای کشتزارها و دشت‌های حاصلخیز وسیعی است که با توجه به شغل اولیه و اصلی اهالی شهر، باغداری و کشاورزی در آن بسیار پررونق است و میوه‌های سردسیری، انواع مرکبات، زردآلو، گردو، گیلاس، آلبالو، سیب و انواع غلات و حبوبات از این کشتزارها به عمل می‌آید. با توجه به تولیدات زراعی و باغی بالای شهر ازندریان و وجود کارخانجات پودر سیلیس سطح اشتغال و اقتصاد این بخش بسیار بالا است.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در ازندریان

 

بیشتر بخوانید:خرید نهال در همدان

نهالستان ازندریان

نهالستان‌ها با تولید و توزیع نهال‌های میوه باعث دسترسی بهتر باغداران در کوتاه‌ترین زمان به نهال‌های بارور می‌شوند. اما مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌توانند میزان اعتبار و فروش یک نهالستان را ارتقا دهد رعایت شاخص‌های کیفی و کمی در پروسه تولید نهال از جانب کادر نهالستان ازندریان است. همچنین کنترل شدن این استانداردها توسط ناظرین جهاد کشاورزی و صدور تاییدیه‌ها و گواهی‌های لازم برای فعالیت‌های اصولی و طبق ضوابط این مرکز خواهد بود. برای دریافت نهال‌های تولیدی استاندارد و تضمین شده حتماً از مراکز فعال زیر نظر نظارت‌های نهادهای ارگانی خرید کنید.

باغداری در ازندریان

کاشت درختان مانند گردو، انگور، سیب، آلبالو، گیلاس، زردآلو در چندین دهه پیش باعث به وجود آمدن بزرگترین جنگل تفریحی غرب کشور در این شهر شده است. با توجه به سابقه پرورش درختان میوه سردسیری باغداری در ازندریان با تولید انبوه میوه‌های خشکبار، مرکبات، انگور، سیب و گردو همراه است. قرارگیری شهر ازندریان در اقلیمی با معادن بزرگ سیلیس بخش وسیعی از اهالی را در این حوزه فعال کرده است. اما پیشه اصلی و آبا و اجدادی یعنی باغداری با توجه به رودخانه‌ها و جویبار های سرچشمه گرفته از دل کوهستان الوند و داشتن دشت‌های حاصلخیز و با خاک‌های رسوبی باعث ادامه‌دار بودن و توسعه این حوزه شده است.

 

نهال فروشی در ازندریان

بسیاری از سرمایه‌گذاران با پی بردن به پتانسیل‌ها و منابع طبیعی بالای شهر ازندریان مشتاق به سرمایه‌گذاری در بخش باغداری شده‌اند که می‌توانند با مراجعه به نهال فروشی در ازندریان ارقامی با میوه پرفرو، بازار پسند و مقاوم را خریداری کنند. سلامت نهال‌های تولیدی در این مراکز زمانی باعث آسودگی خاطر و تایید باغدار خواهد بود که با شناسنامه اصالت، کارت قرنطینه، تاییدیه سلامت همراه باشد.

فروش نهال در ازندریان

پس از آماده سازی زمین باغ از هر حیث نوبت به تهیه و خرید نهال‌های سازگار با اقلیم مرتفع و کوهستانی ازندریان می‌رسد که توصیه می‌شود حتماً در مراجعات به مراکز فروش نهال در ازندریان حتماً یا با افراد متخصص همراه بوده یا اطلاعات خود را از استانداردهای نهال افزایش دهید. در مراجعه به نهالستان‌های تخصصی به دلیل بالا بودن سطح دانش فنی و علمی کادر آن می‌توانید با خیال آسوده رقم مناسب مقاوم و ضمانت‌دار را با کمک ایشان انتخاب کنید.

قیمت نهال در ازندریان

پارامترهای متعددی در فرایند تعیین قیمت نهال در ازندریان دخیل هستند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
 نوع نهال، ایرانی یا خارجی بودن آن
 میزان عمر
 میزان باردهی و عمر نهال
 کیفیت و مقاومت و ضمانت‌دار بودن نهال
 نوع گلدهی رقم
 اعتبار نهالستان تولید کننده
 شناسنامه‌دار بودن
 هزینه‌های پرورشی و تولیدی
جهت استعلام دقیق‌تر و سریع‌تر قیمت ارقام می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید نهال بادام در ازندریان

اگر به دنبال نهال‌های سودآور با کمترین زحمت رسیدگی و میوه‌دهی بالا هستید ما خرید نهال بادام در ازندریان را پیشنهاد می‌کنیم. این نهال به دلیل ریشه‌های سطحی و نیاز آبی کم می‌تواند با استفاده از بارندگی‌ها و رطوبت موجود نیاز آبی خود را برطرف کند. لذا میوه آن نیز دارای ارزش تجاری بالایی به دلیل خواص بی‌نظیر و مصارف متعدد است. برای شناخت نهال‌های سازگار با نوع گلدهی مناسب با شرایط زیست محیطی ازندریان می‌توانید به برتر نهال مراجعه کنید.

خرید نهال میوه در ازندریان

به دلیل ارزشمند بودن نهال‌های میوه و همچنین تاثیرگذاری میزان سلامت و مقاومت آن‌ها در راندمان تولید و باروری، خرید نهال میوه در ازندریان را از نهال فروشی‌های معتبر و مجوزداری انجام دهید که پاسخگویی شایسته‌ای در قبال نهال تولیدی و کیفیت سلامت آن داشته باشند. به این منظور می‌توانید از بستر اینترنت با بزرگترین نهالستان کشور یعنی برتر نهال ارتباط برقرار کرده و با قیمت ایده آل، نهال‌های پربار، مقاوم و دیرگل را سازگار با این اقلیم با ضمانت ۲ ساله انتخاب کنید.
در صورت تمایل می‌توانید نهال‌های گردوی مناسب این بخش را در صفحه خرید نهال گردو ازندریان مطالعه کنید.

نوع نهال رقم نهال
نهال بادام بادام تونو، بادام آذر خوشه‌ای، بادام مامایی، بادام سهند
نهال سیب سیب میراکل، سیب گلدن ورد زرد، سیب مراغه، سیب ترش مصری
نهال پسته پسته بنه، پسته رفسنجان، پسته ممتاز، پسته بادامی
نهال گیلاس گیلاس صورتی لواسان، گیلاس لامبرت، گیلاس گلد
نهال شلیل شلیل شبرنگ، شلیل کیوتا، شلیل سفید مشهد، شلیل شمس
نهال فندق فندق بارسلونا، فندق انیس ترکیه، فندق موری
نهال گلابی  گلابی درگزی، گلابی بلادی جونیو، گلابی فورل، گلابی دم کج
نهال انگور انگور کشمش خلیلی، انگور کاشمر، انگور ازبک
نهال انار انار  ژله‌ای، انار سیاه سمرقندی، انار بردسکن
نهال خرمالو خرمالو موزی، خرمالو فویو، خرمالو ارموند
نهال زینتی  نقرا ترکیه، کبوده تبریزی، نهال صنوبر، نهال بید
نهال توت توت موزی سیاه، توت سفید محلی، شاه توت
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل آمریکایی
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا ، زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته سیاه، زغال‌اخته فومینا
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی خار، گل‌محمدی دیم
نهال به به قرمز، به محلی، به ایتالیایی
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال آلبالو آلبالو پیش‌رس، آلبالو غیر پیوندی، آلبالو بوترمو
نهال زردآلو زردآلو سلطنتی، زردآلو قرمز، زردآلو سفیری، زردآلو ملایر
نهال آلو آلو قطره طلا، آلو خاکی، آلو بلک دیاموند
نهال هلو هلو آلبرتا، هلو عسلی،
نهال گوجه سبز گوجه سبز شهریار، گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز سردورود
نهال زرشک زرشک بی دانه سیاه، زرشک قائنات، زرشک پفکی
نهال بلوبری بلوبری ایرانی، بلوبری کراپ، بلوبری دوک
نهال زیتون زیتون خوراکی، زیتون شنگه، زیتون مانزالیا

 

برای شهر آستارا ارقام زیر را پیشنهاد می کنیم

کلام آخر

شهر کوهستانی ازندریان به برکت وجود کوهستان الوند و بارش‌های پربار آن دارای دشت‌های و کشتزارهای حاصل خیزی است که امکان باغداری و تولید میوه‌های سردرختی و سردسیری را فراهم کرده است. برای موفقیت در این حوزه همراهی برتر نهال می‌تواند شما را در داشتن باغات پربار با نهال‌های سالم کمک کند. شما عزیزان می‌توانید در کنار دریافت نهال‌های ضمانت‌دار با فاکتور فروش معتبر به همراه لیبل اصالت و ضمانت برگشت جدیدترین آموزه‌های باغبانی را به صورت تخصصی و رایگان از این مرکز دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر ازندریان کاشت به صفحه خرید نهال گردو در ازندریان مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال