خرید نهال در برزول✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان برزول

شهر برزول واقع در شهرستان نهاوند و بخش زرین دشت استان همدان است. این شهر در منطقه کوهستانی در ارتفاع ۱۵۵۰ متر از سطح آب‌های آزاد و ۱۱ کیلومتری شمال غربی نهاوند و ۷۰ کیلومتری جنوب غربی همدان واقع شده است. این شهر دارای اقلیم آب و هوایی سرد و نیمه خشک بوده و به دلیل قرارگیری در ارتفاعات بالا از جمله مناطق سردسیری همدان است. همانطور که نام آن نیز با جغرافیای مرتفع آن نیز مطابقت دارد.
در رابطه با سیر تا پیاز کشاورزی و باغداری در برزول می‌توان گفت این شهر دارای ۱۰۰ هکتار اراضی دیم کشاورزی است و عمده باغات و زمین‌های زراعی با کمک قنات ها و کاریز های پرآب مدیریت می‌شود. محصولات کشاورزی این بخش شامل خربزه، هندوانه، محصولات، جالیزی و سیفیجات و همچنین گندم، جو، عدس، نخود به صورت کشت آبی و دو دیم است. محصولات باغی شهر برزول در گذشته سیب، انگور، زردآلو و خشکبار بوده که امروزه احیای این باغات در دستور کار قرار گرفته است.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در برزول

 

بیشتر بخوانید:خرید نهال در همدان

نهالستان برزول

با توجه به اینکه طی چند سال اخیر اقدامات خوبی برای رونق دوباره باغات میوه در این بخش انجام می‌شود لذا تمایل و اشتیاق برای خرید نهال میوه و شروع باغداری رواج پیدا کرده و در این زمینه نهالستان برزول با تولید انواع نهال‌های میوه آماده همکاری و خدمت به سرمایه‌گذاران و باغداران است. لذا با توجه به متنوع بودن اقلیم‌ها و خصوصیات باردهی و گیاهی نهال‌ها، لازم است منطبق با ارتفاعات بالای شهر برزول و اقلیم سردسیری آن نهال‌های مقاوم به سرمازدگی و دیرگل را از نهالستان‌های تخصصی و مجوزدار انتخاب و دریافت کنید .

باغداری در برزول

شروع باغداری در برزول می‌تواند با توجه به اقلیم معتدل و سرد آن با در نظر گرفتن بارندگی‌های خوب، خاک مرطوب و غنی و همچنین آب و هوای مساعد و مطلوب بسیار موفقیت آمیز باشد. کما اینکه در گذشته نیز این شهر دارای باغات موفق، حاصلخیز و پربار زردآلو، گیلاس، سیب، انگور و خشکبار بوده است. برای مهیاسازی بستر باغ لازم است که کیفیت خاک و نوع بافت آن مورد آنالیز قرار گرفته و با توجه به همیشگی بودن این بستر برای نهال باید اطلاح و تقویت شود تا نهال بتواند املاح معدنی، مواد آلی و عنصرهای تغذیه‌ای را به وفور در اختیار داشته و باردهی و میوه‌دهی خوبی را داشته باشد.

 

نهال فروشی در برزول

اگر به فکر خرید نهال گردو به صورت اینترنتی برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های رفت و برگشت خود هستید می‌توانید به نهالستان موفق و مجهز برتر نهال مراجعه کنید. این مجموعه نهال فروشی در برزول را با خدمات ارزنده به شکل آنلاین انجام می‌دهد. لذا خرید اینترنتی می‌تواند همراه با مزایا و فواید زیر باشد.
• امکان تعامل مستقیم با فروشنده و نهالستان مرجع برای خرید نهال و کوتاه‌ دست واسطه‌ها و واقعی‌تر شدن قیمت نهال‌ها
• امکان مطالعه مجوزنامه‌های نهالستان مذکور در وب سایت آن و اطلاع از اعتبار، سطح کیفی کار و تعهدها و ضمانت‌های در نظر گرفته شده برای نهال
• امکان پیش خرید نهال و همچنین خرید نهال در کوتاه‌ترین زمان بدون صرف وقت و هزینه مراجعات

 

فروش نهال در برزول

مسلماً افرادی که اطلاعات کافی در زمینه استانداردها و شاخص‌های نهال خوب ندارند هنگام مراجعت به مراکز فروش نهال در برزول دچار سردرگمی می‌شوند. به این منظور مطالعه شاخص‌های زیر هنگام خرید می‌تواند کمک کننده باشد.
 انتخاب نهال‌هایی با تنه یک دست، بدون انشعاب و بدون برآمدگی، فرورفتگی در قسمت پیوند
 مشخص بودن رقم پایه و پیوندک و سن آنها و همچنین لیبل‌دار بودن نهال در جهت معرفی تولید کننده، رقم و اصالت نهال و میزان بازدهی
 انتخاب نهال‌های جوان ۱ الی ۲ ساله با ارتفاع حداقل ۸۰ سانتی‌متر، با ریشه‌های پرتراکم، طبیعی و مویی بدون در هم تنیدگی و پیچ خوردگی
 انتخاب نهال‌هایی با اندام‌های هوایی سالم و چندین جوانه سرحال و خفته
 انتخاب رقم‌های زودبازده، پایه کوتاه و دیرگل به دلیل محافظت از آفت زدگی و تنش‌های دمایی

قیمت نهال در برزول

هر رقم نهال میوه در خطه‌ای خاص به دلیل بازار فروش و محبوبیت قیمت متفاوتی دارد. همچنین این قیمت می‌تواند در صورت کمبود رقمی پربار نیز افزایش پیدا کند. میزان باردهی، سن، رقم نهال و هزینه‌های جابجایی و پرورشی از موارد تاثیرگذار در قیمت نهایی هستند. لذا برای اطلاع از قیمت نهال در برزول می‌توانید به لینک جامع زیر رجوع کنید.

خرید نهال بادام در برزول

نهال بادام از جمله رقم‌هایی است که حساسیت بالایی به نوسانات دمایی، خاکی و آبی نداشته و با هر اقلیمی می‌تواند خود را وفق دهد لذا به دلیل چنین ویژگی منحصر به فردی و همچنین دانه خوراکی روغنی و پرخاصیت خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. خرید نهال بادام در برزول با توجه به اقلیم معتدل و سرد آن می‌تواند امکان کشت دیم یا با آبیاری کم را میسر کرده است. با خرید نهال‌های مانند فرانیس، مامایی، سنگی و آذرخوشه‌ای بالاترین سود را از میوه‌های با کیفیت آن برداشت کنید.

خرید نهال میوه در برزول

میزان منابع طبیعی از جمله خاک غنی، آب کافی و آب و هوای معتدل و مطبوع شهر برزول باعث شده خرید نهال میوه در برزول و مبادرت به پرورش آن با سوددهی بسیار خوبی روبرو شود. برای اینکه باغات مثمر، کم چالش و مقاومی را داشته باشید باید نهال‌های پربار، زود بازده و با کیفیت را از مراکز مانند برتر نهال تهیه کنید. این نهالستان در قبال سلامت نهال‌های خود ضمانت دوساله عرضه می‌کند.
برای شناخت بهتر نهال‌های گردوی سازگار با این بخش می‌توانید به صفحه خرید نهال گردوی برزول مراجعه کنید.

نوع نهال رقم نهال
نهال سیب سیب کاکس اورنج، سیب پینک لیدی، سیب فوجی
نهال بادام بادام ربیع، بادام شمشیری، بادام اسراییلی، بادام پالیز
نهال پسته پسته احمدآقایی، پسته کله قوچی، پسته هیبریدی، پسته دامغان
نهال گلابی گلابی کوشیا، ، گلابی پرتقالی، گلابی بیروتی، گلابی سیبری
نهال انگور انگور ژاپنی، انگور حسینی، انگور گریسمون، انگور موندراپ
نهال عناب عناب جنگلی، عناب ارمنی
نهال به به گلابی، به محلی، به اصفهان
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل آمریکایی
نهال گیلاس گیلاس فرنگی، گیلاس قرمز ارومیه، گیلاس لیندا، گیلاس بوترمو
نهال زینتی اقاقیا، صنوبر یکساله نقرا ترکیه، پالونیا شن تونگ
نهال آلو آلو شابلون کالیفرنیا دیررس، آلو توسرخ، آلو زرد گوگان
نهال آلبالو آلبالو خوشه‌ای مورلو، آلبالو مجاری، آلبالو محلی
نهال زردآلو زردآلو تخم‌مرغی زعفرانی، زردآلو سفید مراغه، زردآلو شکر پاره
نهال زرشک زرشک پلویی، زرشک بی دانه قائنات، زرشک  پفکی
نهال توت توت هرات، شاه توت، توت سیاه، توت چتری
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی دیم، گل‌محمدی بی‌خار
نهال بلوبری بلوبری نلسون، یک بری، رازبری، بلوبری ایرانی
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته محلی، زغال اخته فلوریدا، زغال‌اخته سیاه
نهال هلو هلو مخملی، هلو مور، هلو پلاستیکی، هلو پلنگی
نهال شلیل شلیل سبز، شلیل نکارد۹، شلیل سفید شیشه‌ای
نهال فندق فندق بارتلر، فندق قزوین، فندق ماکادمیا
نهال گوجه سبز گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز شهریار، گوجه سبز برغانی
نهال سنجد سنجد محلی، سنجد قزل، سنجد حاج حسینی
نهال زیتون زیتون خوراکی، زیتون اسرائیلی ، زیتون الک ترکیه
نهال انجیر انجیر گلابی، انجیر سیاه، انجیر استهبان
نهال خرمالو  خرمالو سیبی، خرمالو گوجه‌ای، خرمالو موزی
نهال انار انار دانه سیاه ، انار ژله ای، انار پوست سیاه

 

برای شهر برزول ارقام زیر را پیشنهاد می کنیم

 

کلام آخر

با استناد به مطالب ذکر شده برای موفقیت باغداری در شهر برزول کیفیت خرید نهال میوه و همچنین همراهی افراد متخصص بسیار حائز اهمیت است. برای پیمودن ۵۰ درصد از مسیر موفقیت احداث باغ و خرید نهال می‌توانید بر تجربه، سابقه و حسن شهرت برتر نهال تکیه کنید.برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر برزول کاشت به صفحه خرید نهال گردو در برزول مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال