خرید نهال گردو در برزول✔️ قیمت انواع نهال گردو برزول

مزایای پرورش نهال گردو به قدری بالا است که توجه و سرمایه‌های فراوانی را به خود جلب می‌کند این نهال دارای میوه‌ای با پوسته سخت بوده و نیاز به سردخانه و هزینه‌های نگهداری ندارد همچنین بهترین خشکبار با میوهبهترین میوه پرخاصیت و پرفروش است و در مناطق معتدل بالاترین رشد را دارد لذا خرید نهال گردو در شهر برزول می‌تواند گزینه هوشمندانه و اقتصادی برای کسب درآمد باشد

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی بروزل

لازمه شروع گردوکاری در شهر برزول شناخت شرایط آب و هوایی و اقلیمی آن را می‌طلبد. این شهر در ۷۰ کیلومتری همدان و در بخش زرین دشت نهاوند قرار گرفته است و از نظر موقعیت جغرافیایی در غرب کشور و منطقه کوهستانی با ارتفاع ۱۵۵۰ متر واقع شده و از جریانات توده‌ای کوهستان الوند مستفیض است. به تبعیت از آب و هوای غالب این بخش اقلیم سرد و خشک است. این شهر با میانگین بارشی گوشی ۳۵۰ میلیمتر در سال سردترین شهر همدان است که از بارندگی‌های بالایی نیز برخوردار است.
با توجه به منابع طبیعی موجود کشاورزی و باغداری در شهر برزول بسیار پررونق است و محصولاتی مانند هندوانه، خربزه، گندم، جو، سیفیجات تره بار محصولات جالیزی و میوه‌های مانند گردو، سیب، انگور، هلو و زردآلو از آن برداشت می‌شود.
لذا طی چند سال اخی اقدامات مثمری در جهت احیای باغات

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در همدان

تاریخچه باغات گردو در بروزل

شهر برزول همچنان بافت روستایی خود را حفظ کرده و با توجه به تولید انبوه گردو در استان همدان شرایط آب و هوایی و جوی برزول برای کشت و پرورش نهال گردو مناسب است. از آنجایی که این نهال آب و هوای مدیترانه‌ای و نسبتاً کوهستانی را برای رشد و تامین نیاز سرمایی خود می‌طلبد لذا اکثر این باغات در اراضی حاصلخیز احداث شده و باغداران عمدتاً از ارقامی مانند چندلر، تویسرکان، فرنت، فرنور، کانادایی و محلی در این باغات استفاده می‌کنند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در بروزل

در پروسه احداث باغ گردو در برزول عوامل متعددی نقش دارند که سهل انگاری در اجرای هر کدام می‌تواند باعث نامساعد شدن منطقه رشد نهال و عدم باردهی درست آن شود. از عوامل تاثیرگذار بر رشد نهال می‌تواند مطابقت نهال با شرایط آب و هوایی، وضعیت خاکی و بارندگی‌های این بخش باشد. همچنین کیفیت و بافت خاک، مختصات کاشت نهال، نوسانات دمایی و رطوبت نسبی هوا نیز باید متناسب برای رشد هرچه بهتر نهال باشد.

 

آیا کاشت نهال گردو در بروزل حالت اقتصادی دارد؟

حق مسلم هر سرمایه گذاری است که هنگام مراجعه برای نهالستان با سودآورترین و پربارترین رقم آشنا شود. با توجه به اقلیم مدیترانه‌ای و آب و هوای مطلوب این بخش میتوان انتظار داشت که اگر خرید رقم‌های دیرگل و زودبازده در اولویت باشد می‌توانند با مقاومت خوب به تغییرات دمایی و همچنین باردهی زود هنگام سودآوری بالایی را داشته باشند. باغات گردو برای رسیدن به اوج باردهی نیازمند ۵ الی ۶ سال زمان هستند که در این مدت می‌توان از فضای بین نهال‌ها برای کاشت نهال‌های میوه کوتاه قامت مانند هلو یا محصولات زراعی و سیفیجات استفاده کرد.

 

خرید نهال گردو در بروزل

اگرچه مهیاسازی منطقه رشد نهال از هر حیث می‌تواند بر راندمان تولید، عمر باردهی و میزان محصول آوری تاثیر متقابل داشته باشد اما کیفیت خرید نهال گردو در برزول از جمله پارامترهایی است که ۵۰ درصد موفقیت را شامل می‌شود. خرید نهال‌های ناسازگار علاوه بر عدم باردهی امکان انتقال انواع قارچ‌ها را به باغات شما افزایش می‌دهد کما اینکه هیچگونه مطالبه‌گری و عودت وجه را نمی‌توان از مراجع بی‌ هویت یا فروشنده‌های سیار داشت. شما عزیزان می‌توانید از مسیری کوتاه و اینترنتی با نهالستان معتبر برتر نهال در ارتباط بوده و با انتخاب نهال‌های ضمانت‌دار، عاری از آفات و پربار و البته سازگار با این بخش خریدی مطمئن و اقتصادی را داشته باشید.

فروش نهال گردو در بروزل

بسیاری از افرادی که فروش نهال گردو در برزول را به صورت سیار در بازارچه‌های محلی انجام می‌دهند از مراکز مرجع آن را خریداری کرده و هیچگونه اطلاعاتی در زمینه نیازهای نهال ندارند. به دلیل قیمت پایین به هیچ عنوان این نهال‌ها را خریداری نکنید و حتی الامکان آن را از جهاد کشاورزی یا نهالستان‌های معتبر دریافت کنید.

نهال گردو مناسب بروزل

با توجه به ارتفاع ۱۵۵۰ متری شهر برزول و اقلیم سرد و خشک آن امکان سرمازدگی و همچنین سرمای بهاره بالا بوده لذا نهال گردو مناسب برزول رقم‌های مقاوم به سرما و پربار هستند که با گلدهی دیر موقع در اواخر فروردین از چنین معضلاتی به دور باشند.

انواع نهال گردو در بروزل

اگر شناخت خوبی از انواع نهال گردو در برزول برای کاشت ندارید می‌توانید با مطالعه بخش زیر شناخت نسبی خوبی از رقم‌های پربار و سازگار داشته باشید.
• نهال گردوی چندلر: نهالی پایه کوتاه بسیار زود بازده و مقاوم به سرمای زیر ۳۰ درجه و گرمای ۴۰ درجه، سازگار با مناطق معتدل کوهستانی با ارتفاعات ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری، با محصول آوری ۶ تن
• نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: رقمی سازگار در تمامی مناطق با ارتفاعات صفر تا ۳۰۰۰ متری، مقاومت حداکثر در برابر دمای زیر ۳۰ درجه و یخبندان، مقاوم به قارچ‌ها و آفت بلایت، زود بازده، کم ارتفاع، با باردهی۸ الی ۱۲ تن در هکتار
• نهال گردوی تویسرکان: رقمی پربار و زودبازده از سال دوم کاشت، زودگل، سازگار با ارتفاعات صفر تا ۲۸۰۰ متری و مناطق معتدل و کوهستانی با باردهی ۷ الی ۸ تن در هکتار
• نهال گردوی کانادایی: رقمی کاغذی و دیرگل مناسب برای مناطق سردسیری تا ارتفاع ۲۵۰۰ متری، مقاوم به سرما و آفات با باردهی ۸ تن در هکتار

قیمت نهال گردو در بروزل

برای داشتن خریدی آگاهانه و اقتصادی می‌توانید قیمت نهال گردو در برزول را از لینک زیر دریافت کرده و نسبت به انتخاب رقم آن بر اساس بودجه و هدف تجاری و متراژ باغ خود موفق‌تر عمل کنید.

بهترین نهال گردو در بروزل

نهال گردویی که در مواجهه با باکتری‌ها، آفات و قارچ‌ها با ریشه‌های تنومند خود استقامت بالایی داشته و کمتر میزبان این بیماری‌ها باشد و همچنین در تغییرات دمایی فصل به فصل و سرمای بهاره دچار سرمازدگی و ریزش برگ و گل نشود و نیاز به کوددهی و سمپاشی کمتری داشته باشد می‌تواند بهترین نهال گردو در برزول با باردهی بالا باشد.

نهالستان گردو در بروزل

نهالستان‌های بزرگی که دارای باغ مادری بوده و نهال‌های گردو را با استفاده از تکنیک‌های تخصصی و جدید تکثیر و پرورش می‌دهند و نسبت به تجانس و تطابق رقم و پایه‌ها اطلاعات کافی دارند می‌توانند بهترین نهالستان گردو در برزول برای خرید نهال‌های گردوی سازگار با این بخش باشند. برتر نهال از جمله مراکزی است که طبق تخصص و راهکارهای علمی نهال‌های پربار و مرغوب را پرورش داده و با گواهی عاری از آفات و ضمانت ۲ ساله و فاکتور فروش معتبر در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.
با مراجعه به صفحه خرید نهال میوه برزول می‌توانید شناخت خوبی از رقم‌های سازگار در این بخش داشته باشید.

کلام آخر

شهر برزول استعداد و پتانسیل تبدیل شدن به باغشهر با باغستان‌های گردو را دارد، لذا با خرید نهال‌های گردوی سالم، مرغوب و با کیفیت از نهالستان‌های شناخته شده مانند برتر نهال و همچنین بهره‌برداری از خاک غنی و منابع آبی پربار این بخش با استفاده از روش‌های نوین باغداری می‌توان باغات تجاری موفق و نهال‌های سودآور را برای سالیان متمادی به عنوان منبع درآمد و گنجینه طلای سبز داشت.برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب بروزل و خرید نهال در بروزل اینجا کلیک کنید

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال