خرید نهال در بفروییه✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان آستان بفروییه

شهر بفروییه از توابع شهرستان میبد در یزد است، این شهر از سال ۹۲ از دهستان به شهر ارتقا پیدا کرده و دارای جمعیت ۱۹۳۹ نفری است. بفروییه در ارتفاع ۱۰۶۰ متری از سطح آب‌های آزاد قرار گرفته و از نظر موقعیت آب و هوایی اقلیمی بیابانی و سرد و خشک است.
در شمال غربی میبد قرار داشته و از جمله شهرهایی است که دارای بافت تاریخی بوده و شکل و شمایل شهر به صورت تاریخی و خشتی حفظ شده است. این منطقه در دشتی هموار و نزدیک به مناطق کویری با پوشش گیاهی فقیر قرار دارد، از این رو دارای بارندگی‌های کم بوده و مسلماً حفظ طبیعت ذاتی و مستمر بودن فعالیت‌های کشاورزی، زراعتی و باغداری آن وابسته به آب‌های زیرزمینی و سازه‌هایی مانند قنات‌ها است.
این شهر از دیرباز دارای مزارع گسترده پسته بوده و پرورش این نهال با توجه به کم آبخواهی آن و توانمندی بالا نسبت به شوری خاک و گرمای هوا جزو اولویت‌های زراعتی و باغداری است.‌ در کنار این محصول اقتصادی پرورش محصولات زراعی مانند کلم، گوجه فرنگی، سبزیجات، بادمجان، پیاز و محصولات باغی مانند: زردآلو، انار، بادام، انگور، سنجد، انجیر، زیتون، سیب، گلابی مورد توجه است.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در بفرویه

 

بیشتر بخوانید: خرید نهال در همدان

نهالستان بفروییه

با توجه به اینکه نهال‌های تولیدی نهالستان بفروییه می‌تواند تاثیر مثبت یا منفی در حوزه باغداری و ارتقاء راندمان تولید یا انتقال بیماری‌ها داشته باشد لذا برای پیشگیری از تخطی و تخلف، عرضه نهال‌های سالم و با ‌کیفیت باید زیر نظر جهاد کشاورزی و سازمان‌های مربوطه باشد. لذا باغداران نیز برای مصون بودن از خرید نهال‌های بی‌کیفیت و ناقل بیماری باید این خرید را معطوف به نهالستان‌های مطرح، برجسته و مجوزدار کنند.

باغداری در بفروییه

شغل باغداری در بفروییه از دیرباز حول محور پرورش نهال سودآور پسته بوده است. نگاهی گذرا به باغات سطح شهر نشان دهنده وجود مزارع گسترده پسته در این شهر و روستاهای اطراف آن است. به دلیل اینکه نسبت به شوری خاک و آب و همچنین گرما و خشکی توانمندی و مقاومت بالایی دارد مورد توجه بوده و اراضی زیادی را به خود اختصاص داده است. در این بین باغداران بفروییه میوه‌هایی مانند انار، زردآلو، انگور، بادام، گردو، سنجد، انجیر و زیتون را نیز پرورش می‌دهند. در این حوزه جهت صرفه جویی در مصرف ذخایر آب زیرزمینی طرح آبیاری نوین در بیشتر باغات اجرا می‌شود.

 

نهال فروشی در بفروییه

از جمله تاثیرات مثبت وجود نهال فروشی در بفروییه این است که دیگر نیاز نیست افراد بخواهند از طریق پرورش بذر نهالی را به دست آورده و چندین سال منتظر رشد و بهره‌برداری از آن باشند. کما اینکه پرورش نهال از بذر و پایه به دلیل تخصصی بودن می‌تواند توسط این افراد با شکست روبرو شود. اما معتبر و مجوزدار بودن نهال فروشی نیز در کیفیت خرید بسیار مهم است. پس با آگاهی کامل و تحقیقات مفصل نهالستان معتبری را جهت خرید انتخاب کنید.

فروش نهال در بفروییه

گستردگی بستر اینترنت و روی کار آمدن نهالستان‌های اینترنتی باعث شده فروش نهال در بفروییه محدود به مراکز سطح شهر و نزدیک نبوده و بتوان از نهالستان‌های دیگر استان‌ها نیز خرید اقتصادی و ایده‌آل انجام داد. فروش اینترنتی نهال باعث به وجود آمدن مزیت‌های زیر نیز شده است.
 در کوتاه‌ترین زمان به دلیل فرصت بالا تعداد بیشتری نهالستان مورد تحقیق و رصد از نظر مجوز دار بودن، قیمت و کیفیت ارقام قرار می‌گیرد.
 در هزینه‌های رفت و برگشت و زمان صرفه‌جویی شده و خرید در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.
 قیمت خرید از مرجع اصلی با توجه به کوتاه شدن پای واسطه‌ها بسیار متعادل و کمتر خواهد بود.
 در این نوع خرید فروشنده فرصت انتخاب بهتری داشته و می‌تواند نهال‌های ضمانت‌دار و تضمین شده از نظر سلامت و باردهی را از نهالستان معتبر انتخاب کند.

قیمت نهال در بفروییه

قیمت نهال در بفروییه وابسته به هزینه‌های تولیدی، جابجایی، نوع رقم، میزان باردهی و سن آن است. می‌توانید بدون مراجعه حضوری از طریق لینک زیر کلیه قیمت‌ها را مشاهده کنید.

خرید نهال بادام در بفروییه

در کنار مزارع گسترده پسته طی چند سال اخیر با کاهش بارندگی‌ها استفاده از رقم‌های کم آب‌ طلب مانند نهال بادام نیز در اولویت قرار گرفته و باغداران تازه کار با خرید نهال بادام در بفروییه با چالش‌های کمتری می‌توانند باغداری سودآور را تجربه کنند. جهت آگاهی از رقم‌های تجاری و سازگار با شهر بفروییه می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید.

خرید نهال میوه در بفروییه

مرجع خرید نهال میوه در بفروییه از نظر تعهد و رعایت اصول پرورشی می‌تواند در سلامت و کیفیت نهال‌های تولیدی تاثیرگذار باش. برای آسودگی خاطر بیشتر می‌توانید خرید خود را از برتر نهال با نیم قرن سابقه و حسن شهرت انجام داده و نهال‌های تضمین شده از نظر عدم بیماری، با باردهی بالا و با کیفیت را با قیمت مناسب تحویل بگیرید.
با مراجعه به صفحه خرید نهال گردوی بفروییه با رقم‌های سازگار و منطبق با این اقلیم بیشتر آشنا خواهید شد.

 

نوع نهال رقم نهال
نهال سیب سیب رد چف، سیب گالا، سیب سبز، سیب گلدن ورد قرمز
نهال پسته پسته هیبریدی، پسته ممتاز، پسته رفسنجان، پسته بنه
نهال گلابی گلابی مشو، گلابی شینگو، گلابی دوشیز، گلابی پرتقالی
نهال بادام بادام شاهرودی، بادام شکوفه، بادام ربیع، بادام مامایی
نهال گیلاس گیلاس مرتون گلوری، گیلاس سیاه مشهد، گیلاس سم
نهال انگور انگور شامپاین شرابی، انگور کندری، انگور فخری
نهال خرمالو خرمالو موزی، خرمالو سایی جو، خرمالو گوجه‌ای
نهال انجیر انجیر عسلی، انجیر سیاه، انجیر استهبان
نهال انار انار بیدانه، انار ژله‌ای، انار بردسکن
نهال زیتون زیتون اسرائیلی، زیتون کنسروالیا، زیتون مانزالینا
نهال سنجد سنجد قزل، سنجد محلی، سنجد حاج حسینی
نهال زینتی صنوبر نقرا، بید مشک، بید مجنون، اقاقیا، کبوده تبریزی
نهال آلبالو آلبالو مجاری، آلبالو گیسی، آلبالو بوترمو
نهال هلو هلو انجیری مور، هلو زعفرانی، هلو کاردی، هلو انجیری خونی
نهال شلیل شلیل انجیری، شلیل مغان، شلیل سان گلد، شلیل سبز
نهال زرشک زرشک پفکی، زرشک وحشی، زرشک بی دانه سیاه
نهال آلو آلو بلک دیاموند، آلو قرمز خورشتی، آلو قطره طلا
نهال زردآلو زردآلو رکسانا، زردآلو سفید مراغه، زردآلو قیسی،
نهال بلوبری بلوبری ایرانی، بلوبری گراپ، بلوبری دوک
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا، زغال‌اخته فومینا، زغال‌اخته سیاه
نهال توت توت موزی سفید، توت هرات، توت موزی سیاه
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل قرمز
نهال به به گلابی، به ایتالیایی، به
نهال عناب عناب سیرجان، عناب ترکیه، عناب قائنات، شاه عناب
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی بی خار، گل‌محمدی دیم، گل‌محمدی خاردار
نهال فندق فندق قزوین، فندق بارتلر، فندق بارسلونا
نهال گوجه سبز گوجه سبز زودرس، گوجه سبز مراغه، گوجه قرمز آمریکایی

 

برای شهر بفروییه ارقام زیر را پیشنهاد می کنیم

 

کلام آخر

شهر بفروییه به دلیل قرارگیری در قلب جغرافیای ایران و نزدیکی به کویر از نزولات جوی کمتری برخوردار بوده لذا برای سودآور شدن باغداری خرید نهال‌های میوه مقاوم و کم آبخواه با سلامت و کیفیت بالا و همچنین آشنایی با آبیاری نوین و رسیدگی‌های حرفه‌ای بسیار کارساز خواهد بود. کارگروه برتر نهال متشکل از مهندسین کشاورزی، متخصصین گیاه شناس است که می‌توانید با بهره‌مندی از مشاوره‌های رایگان این تیم مهندسی در فرایند کاشت نهال و مراقبت‌های بعد از آن با اطلاعات و توانایی بهتری عمل کنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر بفروییه کاشت به صفحه خرید نهال گردو در بفروییه مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال