خرید نهال در بهار✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان بهار

شهر بهار در شمال غربی همدان و مرکزیت شهرستان بهار است که با جمعیت ۳۶۸۰۵ نفر در موقعیت جغرافیایی کوهستانی و در ارتفاع ۱۷۳۵ متری از آب‌های آزاد قرار گرفته است. به لحاظ قرارگیری در دامنه کوه الوند از تیپ بارندگی مدیترانه‌ای برخوردار بوده و دارای رودخانه‌های دائمی و خروشانی مانند سیمینه رود صالح آباد، قره آغاج و بهادر بیگ است. این شهر از جمله قطب‌های تولیدی و کشاورزی است که در زمینه تولید سیب زمینی رتبه اول کشور و در زمینه تولید سیر رتبه دوم استان را کسب کرده است.
از دیرباز در این شهر قدمتدار و آباد کشاورزی باغداری و بستانکاری از جمله سه حوزه‌ای بودند که تقریباً تمامی اهالی در آن مشغول فعالیت هستند و کماکان این سه حوزه بسیار فعال و پویا است. شهر بهار از قسمت غربی و جنوب غربی با همدان و رشته کوه الوند همسایگی دارد و مابقی اراضی ۵۷۰۰ هکتاری آن دشتی بسیار سرسبز، پر آب و خاک غنی است که در کنار ۶۲۱ هکتار باغ آلو میوه‌های مانند گردو، انواع انگور، بادام، سیب، زردآلو، گیلاس، هلو را تشکیل و محصولاتی زراعتی مانند انواع سیر، دانه‌های روغنی، گوجه فرنگی، هندوانه، خربزه، گندم، جو، سیب زمینی و مواردی از این دست برداشت می‌شود

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در بهار

 

بیشتر بخوانید: خرید نهال در همدان

نهالستان بهار

قطع به یقین با توجه به محبوبیت بالای شغل باغداری و کشاورزی در شهر بهار مراکزی مانند نهالستان‌ها نیز فراوان هستند. این مراکز تحت نظارت جهاد کشاورزی فعال بوده و با تولید و توزیع نهال‌های میوه به کیفیت و ارتقا عملکرد باغات کمک می‌کنند. اما افراد سودجوی بسیاری هستند که به دلیل عدم رعایت اصول پرورشی و هزینه‌های تولید نهال‌های بی‌کیفیت و ناسالم را تولید و به فروش می‌رسانند. لذا توصیه می‌شود حتماً از معتبر بودن نهالستان بهار و رعایت بهداشت و اصول در تولید نهال‌ها اطمینان حاصل کنید.

باغداری در بهار

اگر نگاهی به سیمای کلی شهر بهار داشته باشید با تاکستان‌ها، بادامستان‌ها و باغات گردو و آلوی فراوان در اطراف شهر روبرو خواهید شد. باغداری در بهار از دیرباز تا به امروز به دلیل دشت‌های حاصلخیز برکت قرارگیری در ارتفاعات کوهستان الوند و همچنین چشمه بسیار محبوب موفق و پررونق بوده و امروزه در سطح استان نیز در تولید بسیاری از محصولات جزو رتبه‌های برتر است. لذا امروزه برای افزایش میزان برداشت محصولات باغی از این اراضی، روش‌های نوین مانند آبیاری زیر سطحی و اصلاح و جایگزینی ارقام بذری با پیوندی در دستور کار قرار گرفته که می‌تواند هزینه‌های پرورشی را کاهش داده و میزان سود را ارتقا دهد.

 

نهال فروشی در بهار

مهمترین مسئله‌ای که مراکز نهال فروشی در بهار هنگام عرضه نهال‌ها باید آن را رعایت کنند، عرضه نهال سازگار و مناسب با آب و هوا، جغرافیای ارتفاع شهر بهار است. با توجه به مرتفع بودن شهر بهار و وجود سرما و یخبندان در اکثر ماه‌ها، برای در امان بودن باغات میوه از مهم‌ترین مخاطرات یعنی سرمازدگی ا باید ارقام دیرگل و مقاوم را انتخاب کرد. در وهله اول به اعتبار نهالستان و در مرحله بعدی به مقاومت و نوع گلدهی نهال‌ها دقت کنید.

فروش نهال در بهار

علاوه بر فروش نهال در بهار در نهالستان‌های سطح شهر، امروز فضای مجازی و بستر اینترنت کمک کرده نهالستان‌های معتبر و شناخته شده‌ای نیز بتوانند به باغداران اقصی نقاط کشور در زمینه ارائه نهال‌های با کیفیت و مرغوب خدمت رسانی داشته باشند. یکی از این مراکز قدمتدار، تخصصی و معروف برتر نهال است که با وب سایت جامع و کامل خود می‌تواند مرجعی مطمئن از نظر اعتبار و خرید با کیفیت نهال‌ها باشد.

قیمت نهال در بهار

نهال‌های میوه بر اساس نوع گلدهی محبوبیت بالایی در اقلیم‌های متفاوت دارند. همچنین میزان باردهی نهال در یک هکتار و عمر اقتصادی آن در فرایند قیمت گذاری بسیار موثر است. برای اینکه بتوانید از کوتاه‌ترین و دقیق‌ترین مسیر از قیمت نهال در بهار مطلع شوید لینک زیر را مطالعه فرمایید.

خرید نهال بادام در بهار

از جمله باغاتی که در شهر بهار شاهد تولیدات وافر با کیفیت و صادراتی آن هستیم بادامستان‌های سرسبز و پرمحصول است. شرایط و ظرفیت‌های موجود در اراضی شهر بهار و همچنین رودخانه‌های دائمی و بارندگی‌های بالای آن باعث شده با خرید نهال بادام در بهار و کشت آن هم در هزینه‌های تامین آب صرفه‌جویی شده و هم با کمترین زحمت بالاترین سود عاید باغداران شود. برای آشنایی با نهال‌های تجاری و احداث باغ بادام اصولی و مدرن می‌توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

خرید نهال میوه در بهار

با توجه به پتانسیل بالای شهر بهار برای باغداری جدول ارقام زیر مناسبت بالایی برای کشت در این خطه دارد. لذا برای شروع باغداری و سرمایه‌گذاری در حوزه سودآور خرید نهال میوه در بهار از برتر نهال پیشنهاد می‌شود. زیرا با در اختیار داشتن نهال‌های با کیفیت و مرغوب این مجموعه با گواهی عاری از آفات و ضمانت دو ساله می‌توانید در باغات خود شاهد نهال‌های مقاوم، پربار و زود بازده و سودآور باشید.
جهت اطلاع از نهال‌های گردوی قابل کاشت در این خطه نیز می‌توانید به صفحه خرید نهال گردوی بهار مراجعه کنید.

نوع نهال رقم نهال
نهال سیب نهال سیب زرد لبنان، سیب گلدن ورد ، سیب عروس، سیب دماوند
نهال بادام بادام شاهرودی، بادام سنگی، بادام سهند، بادام کاغذی
نهال پسته  پسته احمداقایی ، پسته پیوندی اکبری، پسته ممتاز
نهال انگور انگور شاهرودی، انگور ریش بابا قرمز، انگور صاحبی
نهال آلو آلو زرد بخارا، آلو سیاه، آلو شابلون
نهال آلبالو آلبالو کلریس، آلبالو متنور، آلبالو استار
نهال زردآلو زردآلو قیسی، زردآلو تخم‌مرغی، زردآلو سلطنتی
نهال به به شاهرودی، به آناناسی، به آمریکایی
نهال عناب عناب بیرجند، عناب ژاپنی، شاه عناب
نهال انار انار رویال، انار گرین گلوب، انار رباب
نهال گلابی گلابی وحشی، گلابی درگزی، گلابی آنجو
نهال فندق فندق قزوین، فندق دوپیمون، فندق انیس ترکیه
نهال هلو هلو پلنگی، هلو جوادی، هلو عسلی
نهال خرمالو خرمالو گوجه‌ای، خرمالو اسرائیلی، خرمالو سایی جو
نهال شلیل شلیل کیوتا، شلیل زودرس ، شلیل شبرنگ
نهال توت شاه توت، توت محلی، توت موزی، توت سیاه
نهال سنجد سنجد حاج حسینی ، سنجد قزل
نهال گوجه سبز گوجه سبز خوشه‌ای، گوجه سبز برغان، گوجه سبز ترکیه‌ای
نهال زیتون زیتون خوراکی، زیتون پیکادو، زیتون فرانسوی زیتون اسپانیایی
نهال زینتی  نهال پالونیا، نهال بید، نهال اقاقیا
نهال انجیر انجیر عسلی، انجیر استهبان، انجیر گلابی انجیر اسرائیلی
نهال زرشک زرشک پفکی، زرشک پلویی،
نهال گیلاس گیلاس زرد ارومیه، گیلاس سیلویا، گیلاس سیاه مشهد
نهال بلوبری بلوبری بیلوکسی، بلوبری ایرانی، بلوبری دوک
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی خاردار، گل محمدی دیم، گل محمدی بی خار
نهال ازگیل ازگیل فومینا، ازگیل جنگلی، ازگیل پیوندی
نهال زغال‌اخته زغال اخته فلوریدا، زغال‌اخته محلی ، زغال‌اخته سیاه

 

کلام آخر

شهر بهار در نزدیکی همدان و در دامنه کوهستان الوند شهری با دشت‌های حاصلخیز، رودخانه‌های پرآب و آب و هوای معتدل کوهستانی است که علاوه بر توریستی بودن، شهری مطرح در حوزه تولیدات باغی در سطح کشور است. سرمایه‌گذاری برای خرید نهال میوه و شروع باغداری در این خطه با کمک نهالستان‌های برجسته‌ای مانند برتر نهال می‌تواند اهداف راهبردی شما را در کسب سودهای کلان محقق سازد.برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر بهار کاشت به صفحه خرید نهال گردو در بهار  مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال