خرید نهال در جوکار✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان جوکار

شهر جوکار از توابع ملایر و در شمال غربی در استان همدان بوده که در سال ۱۳۷۹ بر اثر مصوبه‌ای از ادغام و ترکیب دو روستای عباس آباد و جوکار به شهر ارتقا یافته است. این شهر از نظر ارتباطی در بر سر راه ملایر به همدان قرار گرفته است. شهر جوکار دارای جمعیت ۲۵۲۹ نفری بوده و در ارتفاع ۱۶۹۵ متری از سطح دریا قرار گرفته است. به دلیل اقلیم معتدل نسبتا سردسیری و خشک دارای میانگین بارشی بالا در حد ۳۳۷ میلی‌متر در سال است. این شهر با میانگین دمایی ۱۸ درجه سانتیگراد دارای ۵۰ روز یخبندان بوده و در ۲۳ کیلومتری ملایر قرار گرفته است.
شهر جوکار به دلیل قرارگیری در شهرستان ملایر و تبعیت از محصول ویژه این بخش دارای تاکستان‌های بسیار زیادی در بخش تولید انگور است. علاوه بر انگور میوه‌هایی مانند بادام، زردآلو، گردو، سیب، آلبالو، آلو، گیلاس و محصولات کشاورزی و زراعتی مانند چغندر قند، گندم، جو، بنشن، غلات است.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در جوکار

 

بیشتر بخوانید: خرید نهال در همدان

نهالستان جوکار

در حوزه باغداری نهال‌هایی می‌توانند رضایت خریداران و باغداران را کسب کنند که از نهال فروشی‌ها و نهالستان‌های معتبر و مجهزی دریافت شده باشند. نهالستان جوکار که برای خرید منتخب می‌شود باید دارای خدمات زیر باشد.
 دریافت نهال‌های با کیفیت و سالم زمانی میسر خواهد شد که نهالستان در برای نهال خریداری شده تضمین کیفیت و سلامت را در نظر بگیرد.
 نهال را با بروشور و لیبل اصالت‌دار عرضه کند تا ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، نیازها و نوع گلدهی و میزان بازدهی آن مشخص باشد.
 برای نهال‌های خود خدمات پس از فروش در نظر گرفته و ضمانت برگشت ارائه دهد.
 دارای تنوع ارقام بوده و کمیاب‌ترین نهال‌های بازار نیز در این مرکز موجود باشد.
 پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده و با مشاوره‌های تخصصی داشته باشد .

باغداری در جوکار

از نظر اقلیمی شهر جوکار در استان همدان از اقلیم آب و هوایی معتدل و نیمه سردسیری برخوردار است و به تبعیت از این اقلیم میزان بارندگی‌ها نیز در آن مطلوب بوده و باعث جاری شدن رودخانه‌های پر آب در زمستان و منابع زیرزمینی آب فراوان حاصل از ذوب برف‌ها در تابستان است. به همین جهت باغداری در جوکار در کنار کشت و پرورش نهال‌های انگور با تولید زردآلو، سیب، آلو، گردو، بادام، مرکبات و دیگر میوه‌های سردرختی بسیار پرسود و پرطرفدار است.

 

نهال فروشی در جوکار

اگر جزو افرادی هستید که برنامه‌ریزی خاصی برای کسب درآمد از طریق کاشت و پرورش نهال‌های میوه دارید و بالطبع اطلاعات گیاهی و علمی خاصی در پروسه کاشت این نهال‌های سودآور را ندارید، با توجه به حساس بودن این مسیر برای جلوگیری از شکست و هدر رفت سرمایه حتماً با افراد مطمئن، با تجربه و زبده در این خصوص در ارتباط بوده و در پروسه خرید نهال از همراهی او بهره‌مند شوید. نسبت به معتبر بودن نهال فروشی در جوکار و نهال منتخب و کیفیت و سلامت آن دقت فراوانی به خرج دهید.

فروش نهال در جوکار

بدون شک از جمله بنیادی‌ترین ارکان احداث باغات تجاری و پر بازده در اختیار داشتن و خرید نهال‌ های مطمئن، مرغوب، تنومند و سالم است. این پروسه می‌تواند با خرید نهال‌های غیر مطمئن، نامرغوب، بدون ضمانت موجب هدر رفت سرمایه و خشکی و از بین رفتن نهال شود. پس توصیه می‌شود در هنگام مراجعه به مراکز فروش نهال در جوکار حتما به استانداردهای نهال دقت کرده و نهال‌های سالم دارای جوانه‌های شاداب و خفته، تنه یک دست، ریشه‌های قدرتمند و بدون آفات، دارای لیبل اصالت، ضمانت سلامت و کیفیت را دریافت کنید.

قیمت نهال در جوکار

یک سرمایه‌گذار باهوش و توانمند برای مدیریت سرمایه در حوزه احداث باغ باید از تمامی عوامل من جمله قیمت نهال در جوکار مطلع بوده و بر اساس قیمت نهال‌ها و میزان بازدهی آنها تعداد خرید و رقم منتخب را در نظر بگیرد. این پروسه را با عدم نیاز به مراجعات حضوری می‌توانید از لینک زیر استعلام را به صورت دقیق داشته باشید.

خرید نهال بادام در جوکار

نهال بادام از جمله درختان اقتصادی و سودآوری است که برای میوه‌دهی به ۶ الی ۸ ماه زمان و برای رشد، بلوغ دانه به گرما بالا تا حداکثر ۴۵ درجه نیازمند است. این نهال در اقلیم‌هایی که دارای پراکنش بارندگی مناسب و میانگین حداقل ۲۰۰ میلی‌متر در سال دارند رشد بسیار فوق العاده‌ای را تجربه می‌کند و در رطوبت نسبی ۳۰ تا ۴۰ درصد ریشه زایی عالی و فتوسنتز خوبی را خواهد داشت. با این تفاسیر شهر معتدل و کوهپایه جوکار می‌تواند بهترین اقلیم برای پرورش نهاله بادام باشد. برای شناخت ارقام متنوع این نهال و خرید نهال بادام در جوکار می‌توانید از برتر نهال کمک بگیرید.

خرید نهال میوه در جوکار

در این مقاله با نیازهای اکولوژیکی نهال‌های میوه و همچنین شرایط بیولوژیکی و زیست محیطی شهر جوکار آشنا شدیم و دانستیم که خرید نهال میوه در جوکار با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های طبیعی بالای این بخش و بارندگی‌های خوب آن می‌تواند برنامه‌ریزی فوق العاده و سودآوری برای کسب درآمد در آینده باشد. لذا لازمه خرید ایده‌آل تعامل با نهالستان‌های معتبر مانند برتر نهال است که می‌توانید نهال‌ها را با ضمانت‌نامه‌های معتبر و خدمات پس از فروش و تاییدیه عدم بیماری از این مجموعه دریافت کنید.
صفحه خرید نهال گردوی جوکار می‌تواند مرجع مناسبی برای افزایش اطلاعات شما از نهال‌های مناسب این بخش باشد.

نوع نهال  رقم نهال
نهال سیب سیب کهنز، سیب گالا، سیب گلدن، سبب گرنی اسمیت
نهال بادام بادام مامایی، بادام خوشه‌ای ، بادام فرانیس
نهال پسته پسته اکبری، پسته احمدآقایی ، پسته دامغان
نهال انگور انگور عسگری، انگور یاقوتی، شاهانه
نهال آلو آلو قطره طلا، آلو بخارا، آلو شابلون
نهال آلبالو آلبالو گیسی، آلبالو مجاری، آلبالو سیکانی
نهال زردآلو زردآلو سلطنتی، زردآلو 
نهال به  به کوزه‌ای، به گلابی
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال انار انار فردوس، انار پوست سفید ، انار بی دانه
نهال گلابی گلابی ویلیام دوشیز، گلابی بیروتی
نهال فندق فندق ماکادمیا، فندق باتلر، فندق توندا
نهال هلو هلو پاییزه، هلو دوبار فرانسه، هلو خونی
نهال خرمالو خرمالو سایی جو، خرمالو تاباتا، خرمالو ایورکا
نهال شلیل شلیل سفید دیر، شلیل شمس ، شلیل شبرنگ
نهال توت توت سفید محلی، شاه توت، توت موزی
نهال سنجد سنجد محلی، سنجد قزل
نهال گوجه سبز گوجه سبز شهریار، گوجه سبز سردرودی، گوجه سبز زودرس
نهال زیتون زیتون شنگه، زیتون ماری، زیتون کنسروالیا
نهال زینتی  نهال پالونیا، صنوبر، بید
نهال انجیر انجیر بنفش، انجیر سبز، انجیر سیاه
نهال گیلاس گیلاس هارت، گیلاس ناپلئونی، گیلاس سیاه مشهد
نهال زرشک زرشک بیدانه سیاه، زرشک پفکی
نهال بلوبری بلوبری کراپ، بلوبری نلسون، بلوبری دوک
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی دیم، گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی خار
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا، زغال‌اخته سیاه، زغال‌اخته محلی
نهال ازگیل ازگیل محلی، ازگیل ژاپنی، ازگیل پیوندی

کلام آخر

برای اینکه بتوانید صاحب باغستان‌های سرسبز، پرثمر با باردهی بالا باشید لازم است که از خاک نهال گرفته تا مهیاسازی بستر کشت و خرید نهال از مراکز معتبر و شیوه‌های مدیریتی نوین اقدامات خوبی انجام دهید. به همین منظور استفاده از تخصص، تجربه برتر نهال و مشاوره‌های تخصصی این مجموعه می‌تواند این مسیر را برای شما کم ریسک و ایمن‌تر کند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر جوکار کاشت به صفحه خرید نهال گردو در جوکار مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال