خرید نهال گردو در جوکار✔️ قیمت انواع نهال گردو جوکار

خرید نهال گردو و مبادرت به کاشت آن از جمله گزینه‌های انتخاب بسیار اقتصادی و مطلوب برای کشاورزان و باغدارانی است که به دنبال درختان پربار سودآور و مقاوم هستند. این درخت علاوه بر مغز گردوی پرفروش، دارای الوار و چوب با کیفیت و ارزشمندی است که محبوبیت و مزایای کاشت نهال را افزایش داده است. با ما تا انتها همراه باشید تا شرایط آب و هوایی جوکار را برای کاشت نهال گردو بررسی کنیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی جوکار

از نظر اقلیم آب و هوایی شهر جوکار به دلیل قرارگیری در ارتفاع ۱۶۹۵ متری از سطح دریا دارای آب و هوای معتدل و نسبتا سرد و خشک است که در شمال غربی ملایر در استان همدان قرار گرفته است. این شهر به دلیل پراکنش بارندگی‌های مطلوب از میانگین بارشی ۳۳۰ میلی‌متر در سال برخوردار بوده و با میانگین دمایی ۱۸ درجه سانتیگراد ذخایر آبی بالا، اراضی سرسبز و کشتزارهای حاصلخیز شهری پررونق از نظر تولیدات کشاورزی و باغی است.
در این اقلیم حاصلخیز با آب و هوای معتدل و جمعیت ۲۵۲۹ نفری علاوه بر تاکستان‌های انگور با میوه‌های صادراتی و انبوه، باغستان‌های گردوی متعدد و پرثمری مشاهده می‌شود که شاخه‌های خمیده و سنگین آن با گوی‌های سبز چشم هر گردشگری را خیره می‌کند. این شهر دارای اقتصادی پویا به واسطه باغداری و کشاورزی سودآور با محصولات مانند گندم، جو، غلات، بنشن، حبوبات، دانه‌های روغنی و گیاهان دارویی و محصولات باغی با کیفیت و انبوهی مانند انگور، زردآلو، گردو، آلو، سیب و گیلاس است

بیشتر بخوانید:خرید نهال گردو در همدان

تاریخچه باغات گردو در جوکار

شهر جوکار در کنار تاکستان‌های متعدد انگور در زمینه تولید و پرورش میوه گردو نیز بسیار موفق عمل کرده و دارای ۷۳۰ هکتار باغ گردوی بارور است که عمدتاً در باغات قدیمی نهال‌هایی مانند تویسرکان که رقم بومی و پرفروش این منطقه است در کنار ارقام محلی و بذری مورد کشت قرار می‌گیرد. امروزه جهاد کشاورزی استفاده از رقم‌های پیوندی و دیرگل مانند کاغذی، ژنوتیپ پالیز، فرنور، هارتلی و چندلر را نیز پیشنهاد می‌کند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در جوکار

اگرچه در این بخش کوتاه نمی‌توان فاکتورهای متنوع و تاثیرگذار محیطی، اقتصادی، آماده سازی زمین و تهیه نهال‌های سازگار را به اختصار توضیح داد اما از جمله پارامترهای موثر در داشتن باغاتی سالم و اصولی انتخاب بهترین، حاصلخیزترین و مناسب‌ترین مکان جهت کاشت نهال گردو است. این مکان باید از نور کافی برخوردار بوده و خاک آن غنی از مواد ارگانیک، بافت لومی و شنی و با زهکشی مناسب داشته باشد.
همچنین مکان‌یابی مختصات کاشت نهال و فواصل آن باید رعایت شود. در جهت مدیریت بیماری‌ها و آسیب‌های بیماری گر باید شناخت خوبی از آفات رایج داشت و با تیمار و مراقبت بهتر از نهال آن را در برابر این آسیب دیدگی‌ها تنومند ساخت.

 

آیا کاشت نهال گردو در جوکار حالت اقتصادی دارد؟

از جمله دلایلی که می‌تواند پرورش و کاشت نهال گردو در شهر جوکار را با سوددهی کلان همراه سازد استفاده از رقم‌های سازگار، پربار و مقاوم به سرما و دیرگل است. باردهی بالا و با کیفیت میوه زمانی محقق می‌شود که نیاز آبی غذایی و خاکی نهال به درستی تامین شود در فصول رشد و بلوغ میوه استفاده از کودهای عالی مانند کود مرغی، کود کمپوست و کود دامی می‌تواند عناصر تغذیه‌ای و عالی گیاه را مهیا کرده و با تقویت خاک به رشد هرچه بهتر میوه‌، بلوغ و سنگین شدن مغز و کیفیت آن کمک می‌کند. در نتیجه با برداشت چنین میوه‌هایی سودآوری قابل توجهی نیز کسب می‌شود.

 

خرید نهال گردو در جوکار

از آنجایی که نهال‌های گردو دارای کیفیت‌های متنوعی در بازارهای فروش و نهالستان‌های متعدد هستند لذا خرید نهال گردو در جوکار از نهالستان‌های معتبر مطرح و تخصصی باعث دریافت ارقام با کیفیت، بدون بیماری، پربار و ارزشمند خواهد شد. برتر نهال از جمله برجسته‌ترین و قدمت‌دارترین نهالستان‌های گردو است که می‌توانید ارقام مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی در کوتاه‌ترین زمان با کیفیت و سلامت بالا با فاکتور فروش معتبر دریافت کنید.

فروش نهال گردو در جوکار

بسیاری از فروشنده‌ها و مراکز فروش نهال گردو در جوکار پس از دریافت وجه و تحویل نهال هیچگونه خدمات پس از فروش یا پشتیبانی از باغدار در طول پروسه احداث باغ نداشته و به دلیل اطلاعات ناکافی، این پروسه برای باغدار بسیار چالش برانگیز خواهد بود. پس توصیه می‌شود نهالستان‌هایی را انتخاب کنید که در زمینه کاشت و داشت و برداشت از تجربه تخصص و تبحر تیم مهندسی آن بتوانید به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

نهال گردو مناسب جوکار

ویژگی منحصر به فرد سازگاری و مطابقت نهال با اقلیم یک منطقه تاثیر بسزایی در ریشه زایی رشد و باردهی آن دارد. در اقلیم معتدل و مرتفع این شهر نهال گردوی مناسب جوکار نهال‌های مقاوم به سرما و قابل کاشت در ارتفاعات بالا هستند.

انواع نهال گردو در جوکار

اگرچه با نگاه اجمالی به نهالستان‌ها و بازارچه‌های محلی می‌توان فراوانی انواع نهال گردو در جوکار را مشاهده کرد اما رقم‌های زیر به دلیل سازگاری و باردهی بالا مناسب‌ترین نهال‌ها هستند.
• نهال گردوی اسرائیلی: نهالی معتدله دیرگل سازگار با مناطق کوهستانی با ارتفاعات ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متری، با باردهی ۵ الی ۶ تن در هکتار، مقاوم به کم آبی، خشکی سرما و آفات
• نهال گردوی فرنور: رقمی پیوندی فرانسوی و کاغذی قابل کاشت در ارتفاعات ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متری، محصول‌آوری ۷ تن در هکتار، دیرگل مقاوم به سرما، زود بازده از سال اول کاشت
• نهال گردوی هارتلی: رقمی سردسیری قابل کاشت در ارتفاعات ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ متری، محصول آوری فوق العاده ۷ تن در هکتار، باردهی از سال اول کاشت رقمی آمریکایی و پیوندی و دیرگل
• نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: رقمی اصلاحی، پایه کوتاه با میوه نیمه کاغذی، محصول آوری بی‌نظیر ۸ الی ۱۲ تن در هکتار، سازگار تا ارتفاعات ۳۰۰۰ متری، مقاوم به سرما و گرما

قیمت نهال گردو در جوکار

تفاوت قیمت‌های نهال‌های گردو به دلیل میزان باردهی و بازدهی آن در فرایند رشد، سن نهال، میزان مقاومت و کیفیت پرورشی آن است. در این میان تجاری و غیرتجاری بودن نهال و نام تولید کننده آن نیز بر قیمت نهایی تاثیرگذار است. برای آگاهی از قیمت نهال گردو در جوکار می‌توانید از لینک معتبر زیر بهره‌مند شوید.

بهترین نهال گردو

با تفاسیر ذکر شده از اقلیم شهر جوکار و نیازهای نهال گردو، بهترین نهال گردو در جوکار رقم‌های تنومند، دیرگل با ریشه‌های قدرتمند هستند که باردهی بالایی داشته و با کمترین دورریز میوه دارای ثمره بازارپسند سنگین و پرمغز باشد.

نهالستان گردو در جوکار

اگر به دنبال معتبرترین و متعهدترین نهالستان گردو در جوکار هستید که از سابقه کاری بالای برخوردار بوده و نهال‌های خود را از حیث سلامت و کیفیت ضمانت کند می‌توانید به صورت اینترنتی با برتر نهال در تعامل باشید. نهال‌های خود را با ضمانت دو ساله و تاییدیه سلامت و قرنطینه استانی انتخاب و دریافت کنید.
همچنین با مطالعه صفحه خرید نهال میوه جوکار میزان شناخت خود را از رقم‌های میوه قابل کاشت در این خطه افزایش دهید.

کلام آخر

امروز دیگر استفاده از نهال‌های بذری و محلی به دلیل مقاومت پایین، زودگل بودن و بازدهی طولانی مدت کنار گذاشته شده و با استفاده از نهال‌های پیوندی، زود بازده و دیرگل و همچنین روش‌های تیمار و مراقبتی علمی و اصولی میزان عملکرد و برداشت محصول از باغستان‌های گردو افزایش پیدا کرده است. با همراهی نهالستان بزرگ و برجسته برتر نهال می‌توانید از پتانسیل های موجود بیشترین سود را از انبارهای طلا و باغات گردوی خود برداشت کنید. برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب جوکار و خرید نهال در جوکارینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال