خرید نهال در دمق✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان دمق

شهر دمق واقع در شهرستان رزن بخش سردرود استان همدان است که در فاصله ۲۲ کیلومتری رزن و۷۶ کیلومتری شمال شرقی همدان در منطقه کوهستانی به ارتفاع ۱۸۵۰ متر از سطح آب‌های آزاد قرار گرفته است. این شهر کوهستانی دارای جمعیت ۶۵۷۰ نفر بوده و منطقه مرتفع و سردسیری است که دارای ۷۰ روز یخبندان در سال بوده و تحت تاثیر ارتفاعات محصور شده با آن از بارندگی‌های بسیار بالایی برخوردار است. این شهر به دلیل قرارگیری در مناطق کوهستانی از کیفیت خاک‌های آبرفتی و رودخانه‌های فصلی و دائمی و چشمه‌سارهای فراوان برخوردار است.
منابع آبی بالا باعث مهیا بودن حق آبه کشاورزی و پررونق شدن تولیدات زراعی و باغی شده است. به طوری که تعداد تاکستان‌های انگور در آن بی‌شمار است. همچنین میوه‌های سردرختی مانند بادام، گردو، سیب، گیلاس، آلبالو، زردآلو، آلو انار در آن بسیار به چشم می‌خورد.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در دمق

 

بیشتر بخوانید: خرید نهال در همدان

نهالستان دمق

در اکثر مراکز نهال فروشی و نهالستان‌ های واقع در شهر دمق مهم‌ترین عاملی که هنگام پرورش نهال‌ها رعایت می‌شود تولید نهال‌های دیرگل با مقاومت حداکثری در برابر سرمازدگی و یخبندان است. زیرا اکثر باغداران در مراجعه به نهالستان دمق درخواست چنین نهال‌هایی را برای کاشت در این اقلیم کوهستانی دارند. با در نظر گرفتن اینکه خریداران از شرایط پرورشی نهال‌ها در طول سال مطلع نبوده لذا می‌توانند با دریافت تضمین، اعتبارنامه‌ها و ضمانت‌نامه‌های کیفیت و سلامت از خرید خود آسوده خاطر شوند. به این منظور باید نهالستانی را به عنوان هدف خرید قرار دهند که مجوزدار بوده و متعهد به ارائه نهال‌های سالم بدون آفات و سازگار با اقلیم باشد.

باغداری در دمق

نگاهی به تعدد باغات موجود در شهر دمق نشان دهنده این است که باغداری در دمق بیشتر در حوزه کشت و پرورش نهال‌های انگور و گردو است. زیرا شرایط برای کشت و پرورش این نهال پر آبخواه آماده بوده و سالانه چند صد تن محصول انبوه انگور با کیفیت بالا از این بخش برداشت می‌شود. باغات شهر دمق محدود به تاکستان‌های انگور نبوده و میوه‌های سردرختی شامل ۲۰ نوع میوه از این شهر برداشت می‌شود.

 

نهال فروشی در دمق

این روزها به لطف گسترش و پیشرفت فضای مجازی نهال فروشی در دمق به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود و باغداران می‌توانند با شناسایی معتبرترین نهالستان‌ها به صورت اینترنتی بدون صرف وقت مازاد و سردرگمی با شاخصه‌ها و فواید زیر دریافت کنند.
• کوتاه‌تر شدن دست واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با نهالستان مرجع و خرید با قیمتی مناسب
• قبل از خرید می‌توانید به وب سایت نهالستان مورد نظر مراجعه کرده و تمامی مجوزنامه‌ها و تاییدیه‌های رسمی فعالیت آن را مطالعه کنید و با خیال آسوده برای خرید به آن مراجعه کنید.
• امکان مقایسه چندین نهالستان در کوتاه‌ترین زمان میسر بوده و می‌توان معتبرترین مرکز را با تنوع بالای ارقام و خدمات پس از فروش و قیمت مناسب انتخاب کرد.
• پیش خرید نهال‌ها به در این نوع خرید وجود داشته و همچنین در هزینه‌های رفت و برگشت و زمان بسیار صرفه‌جویی خواهد شد.

فروش نهال در دمق

با توجه به سودآور بودن فروش نهال در دمق به دلیل مهیا بودن شرایط طبیعی و پتانسیل‌های خدادادی جهت زراعت و باغداری توصیه می‌شود خرید از افراد دست فروش که به صورت سیار نهال‌ها را عرضه می‌کنند کنار گذاشته شده و این خرید معطوف به نهالستان‌های مجوزدار و مرجع تولید کننده باشد. زیرا در صورت خرید بدون ضمانت و بدون شناسنامه از افراد دست فروش هیچگونه امکان مطالبه‌گری و مرجوعی نهال در صورت مشکل‌دار بودن برای خریدار وجود نخواهد داشت.

قیمت نهال در دمق

نهال‌های میوه مختص به یک الی دو رقم نبوده و تنوع بالایی را شاهد هستیم که اطلاع از قیمت هر نهال می‌تواند نیازمند زمان و حوصله باشد. برای آگاهی شما عزیزان از قیمت نهال در دمق لینک زیر پیشنهاد می‌شود .

خرید نهال بادام در دمق

نهال بادام نهالی سازگار با اقلیم ایران و بومی آسیا است که دارای شکوفه‌های سفید و صورتی، ویژگی مثبت در برابر کم آبی و خشکی با ریشه‌های سطحی و توانمند است که در اقلیم‌های سردسیری از محبوبیت بالایی برخوردار است. زیرا با توجه به بالا بودن روان آب‌ها و آب‌های سطحی امکان کشت دیم آن بسیار بالا بوده و نهالی محبوب در اقلیم‌های کوهستانی است. این نهال دارای ۲۵ نوع واریته بوده و رقم‌هایی مانند آذرخوشه‌ای، مامایی، سنگی، سهند و فرانیس به عنوان رقم‌های دیرگل مقاوم به سرما می‌توانند در این اقلیم بالاترین سود را برای باغداران داشته باشند. لذا برای خرید نهال بادام در دمق از ارقام مناسب به نهالستان اینترنتی برتر نهال مراجعه کرده و راهنمایی‌های لازم برای احداث باغ آن دریافت کنید.

خرید نهال میوه در دمق

یکی از هوشمندانه‌ترین و اقتصادی‌ترین اقدامات برای سرمایه‌گذاری می‌تواند خرید نهال میوه در دمق باشد این شهر کوهستانی پربارش با اراضی و مزارع سرسبز و حاصلخیز، رطوبت مطلوب می‌تواند نهال‌های میوه را با رسیدگی‌های معمول به درختان تنومند، سودآور و پرمحصول مبدل کند. لذا باید نهال‌های سالم بدون بیماری و سازگار با این اقلیم را از مراکز معتبری مانند برتر نهال دریافت کنید. این مجموعه در طول پروسه باغداری در کنار شما خواهد بود و با کمک تیم مهندسی با تجربه و متبحر خود در رفع چالش‌های باغبانی و نیازهای نهال به شما کمک خواهد کرد.

نوع نهال رقم نهال
نهال سیب سیب پینک لیدی، سیب  فوجی، سیب دماوند سیب کاکس اورنج
نهال بادام بادام پالیز،  شکوفه، بادام شمشیری، بادام اسراییلی، بادام منقا
نهال پسته پسته فندقی، پسته کله قوچی، پسته هیبریدی، پسته دامغان
نهال گلابی گلابی ناشی، گلابی اسپادانا، گلابی دوشیز، گلابی سیبری
نهال انگور انگور ژاپنی، انگور حسینی، انگور گریسمون، انگور موندراپ
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال به به گلابی، به محلی، به اصفهان
نهال ازگیل ازگیل ژاپنی، ازگیل جنگلی، ازگیل آمریکایی
نهال گیلاس گیلاس فرنگی، گیلاس قرمز ارومیه، گیلاس لیندا، گیلاس بوترمو
نهال زینتی نقرا ترکیه، اقاقیا، صنوبر یکساله، پالونیا شن تونگ
نهال آلو آلو شابلون کالیفرنیا دیررس، آلو توسرخ، آلو زرد گوگان
نهال آلبالو آلبالو خوشه‌ای مورلو، آلبالو مجاری، آلبالو محلی
نهال زردآلو زردآلو تخم‌مرغی زعفرانی، زردآلو سفید مراغه، زردآلو شکر پاره
نهال زرشک زرشک پلویی، زرشک بی دانه قائنات، زرشک  پفکی
نهال توت توت هرات، شاه توت، توت سیاه، توت چتری
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی دیم، گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی‌خار
نهال بلوبری بلوبری نلسون، یک بری، رازبری، بلوبری ایرانی
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا، زغال‌اخته محلی، زغال‌اخته سیاه
نهال هلو هلو سفید و قرمز، هلو مور، هلو پلاستیکی، هلو مخملی
نهال شلیل شلیل سبز، شلیل نکارد۹، شلیل سفید شیشه‌ای
نهال فندق فندق بارتلر، فندق قزوین، فندق ماکادمیا
نهال گوجه سبز گوجه سبز ترکیه، گوجه سبز شهریار، گوجه سبز برغانی
نهال سنجد سنجد محلی، سنجد قزل، سنجد حاج حسینی
نهال زیتون زیتون شنگه، زیتون آمریکایی، زیتون مانزالیا
نهال انجیر انجیر قرمز فرانسه، انجیر گلابی زرد، انجیر استهبان
نهال خرمالو خرمالو ارموند، خرمالو فویو، خرمالو انبه‌ای
نهال انار انار پایه کوتاه، انار سردشت، انار فردوس

کلام آخر

محوریت کلی این نوشتار معطوف به شناخت شرایط اقلیمی دمق بود که دانستیم این شهر منطقه کوهستانی سردسیری و پربارش است که می‌تواند مناسب برای کشت و پرورش نهال‌های میوه به صورت دیم و آبی باشد. تا چه حد کیفیت خرید نهال‌های سالم و بدون بیماری می‌تواند در باردهی و پایین آمدن هزینه‌های رسیدگی تاثیرگذار است. پس برای موفقیت در این مسیر و داشتن باغات پر ثمر در این اقلیم خرید نهال، کشت و مدیریت باغ خود را با برتر نهال تجربه کنید. در چرا صورت تمایل رقم‌های گردو مناسب این بخش را در صفحه خرید نهال گردو دمق مطالعه فرمایید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر دمق کاشت به صفحه خرید نهال گردو در دمق مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال