خرید نهال گردو در شیروان✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار شیروان

قصد داریم در این مقاله شما را با توضیحاتی درباره نهال گردو که سازگاری مناسبی را با  شیروان دارد آشنا سازیم تا اگر قصد کاشت در این مناطق را دارید با شناخت بهتری این کار را در باغات خود به انجام برسانید چرا که درختان گردو از انواع گسترده‌ای برخوردار هستند و هر یک با توجه به نژادی که دارا هستند قابلیت رشد و باردهی متنوعی را در پی دارند.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی شیروان

بهتر است بدانید که  شیروان زیر مجموعه شهر خراسان شمالی است به طوری که در قسمت‌های کوهستانی و شمالی این شهر واقع است به همین خاطر آب و هوای این مناطق سرد و معتدل می‌باشد که بسیار برای کاشت ارقام نهال گردو مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو دربجنورد

تاریخچه باغات گردو در شیروان

ابتدا باید به این تکته اشاره داشته باشیم که نهال گردو پیشینه بسیار درازی دارد به طوری که طبق بررسی‌های انجام شده تاریخچه‌ی آن به 13 الی 14 قرن پیش می‌رسد و این درخت را بومی مناطق هیمالیا می‌دانند اما باید بدانید که امروزه کهن‌ترین نهال گردویی که در شیروان به ثبت رسیده است سنی به حدود 500 سال را دارا است که همچنان پا برجا می‌باشد از این رو مشخص می‌شود که کشاورزان ایرانی در چمدین قرن پیش این درخت را به کاشت می‌رساندند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در شیروان

هر باغدارای باید به این موضوع توجه داشته باشد که قبل از احداث باغات گردو باید اطلاعات خودش را در این زمینه افزایش دهد به طوری که باید خاک و آب آن مناطق کاشت خود را به خوبی بررسی نماید تا از شرایط خوبی برخوردار باشد همچنین باید بدانید که چه نوع نهال گردویی برای باغات شیروان مناسب است لذا در این زابطه می‌توانید با مشاوران عالی ما در پالیز نهال تماس بگیرید تا شما را در این زمینه به خوبی راهنمایی کنند.

آیا کاشت نهال گردو در شیروان حالت اقتصادی دارد؟

امروزه کاشت گسترده هر نهالی به خصوص نهال گردو در شیروان که از آب و هوای بسیار مناسبی برخوردار است می‌تواند جنبه اقتصادی و درآمدزایی برای کشاورزانش داشته باشد چرا که محصول نهال گردو جنبه تجارتی داشته است و بسیاری از کشورها خواهان خرید آن از ایران می‌باشند.

خرید نهال گردو در شیروان

خوشبختانه اغلب باغدارانی که در شیروان ساکن هستند درصدد این موضوع هستند که با خرید نهال گردو کاشت این ارقام محصول را به خوبی افزایش دهند تا بتوانند ایجاد اشتغال برای افراد بومی مناطق خود داشته باشند و با فروش محصولات این نهال‌های گردو به خصوص به کشورهای دیگر به درآمد بالایی دست یابند. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر اصفهان اینجا کلیک کنید.

فروش نهال گردو در شیروان

  • حضوری
  • غیری حضوری یا اینترنتی

لازم به ذکر است مجموعه پالیز نهال در تلاش است تا با بهترین و آسان‌ترین روش فروش نهال گردو را در اختیار شما قرار دهد بدن این که نیازی به پرداخت هزینه‌های زیادی باشید برای مثال: فروش اینترنتی مسافت را برای تفراد درخواست ‌دهنده کم می‌کند و باعث می‌شود با سرعت عمل بالاتری سفارشان خودشان را ثبت نمایند.

نهال گردو مناسب شیروان

  1. نهال گردو پدرودر
  2. نهال گردو لارا

این دو نمونه‌ای که نام برده شد برای شیروان بسیار مناسب هستند و با توجه به اقلیم و سازگاری که دارا است منجر می‌شود تا باردهیشان افزایش داشته باشد به طوری که نوع اول دارای محصول باکیفیت است و نوع دوم به صورت پوست کاغذی است که از طرفدارهای بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

انواع نهال گردو در شیروان

  • نهال گردو فرنوردر
  • نهال گردو چندلر پیوندی

نوع اولی که نام برده شد سازگاری زیادی را با سرما دارد به همین خاطر برای کاشت در شیروان که دارای هوایی نسبتا سرد است مناسب می‌باشد و نوع دوم چندلر پیوندی به دلیل دارای بودن مغز سفید و سازگاری بالا با این مناطق از استقبال زیادی مواجه شده است.

قیمت نهال گردو در شیروان

مطمئنا اگر خرید خود را به صورت مستقیم از باغداران شیروان انجام دهید قیمت نهال گردو برای شما کم هزینه‌تر خواهد بود اما همه افراد این شرایط را ندارند به همین خاطر بهتر است از فضای مجازی که دست بسیاری از واسطه‌ها را کاهش میدهد و منجر به کاهش قیمت نهایی برای سفارشات می‌شود اقدام به خرید کنید.

بهترین نهال گردو

بهترین نهال گردو درواقع نهالی است که از مقاومت بالایی در برابر بیماری و تغییرات هوایی برخوردار باشد به همین خاطر انواع این نهال‌ها بسیار هستند برای مثال: نوع نهال گردو خوشه‌ایی و تویسرکان در ایران از بهترین نمونه‌ها می‌باشند.

نهالستان گردو در شیروان

همانطور که در مطالب پیش به آن اشاره داشتیم مجموعه بزرگ پالیز نهال یکی از بهترین نهالستان‌های گردو است که توانسته است با کمتر از نیم قرن تجربه نهال‌های گردو بسیار عالی را با توجه به اقلیم شیروان به پرورش و تولید برساند.

کلام آخر

به عنوان کلام آخر در این مقاله دریافتیم که شیروان زیستگاه پرورش بسیاری از نهال‌های گردو در ایران بوده است که هر یک از کیفیتو مشخصات ظاهری جداگانه‌ای برخوردار می‌باشد به همین خاطر نهال‌های گردو کاشته شده در این مناطق از جنبه تجاری بالایی برخوردار هستند.

برخی باغداران علاوه بر احداث باغ گردو، تمایل به احداث باغات میوه در شیروان را نیز دارند و برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال میوه سازگار با این منطقه توصیه می‌شود به صفخه خرید نهال میوه در شروان مراجعه نمایید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال