خرید نهال گردو در زرین رود✔️ قیمت انواع نهال گردو زرین رود

کشاورزی و باغداری جزو مهم‌ترین مشاغل هر شهری است، نبود و یا کاهش این نوع مشاغل ضررهای جبران ناپذیری به کشور وارد می‌کند. روستا و شهرهای کوچک هر کشوری در تولید غلات و محصولات کشاورزی حائز اهمیت سهیم هستند. روستاها و شهرهای استان زنجان همانند زرین رود بخشی کوچک اما دارای اهمیت منابع کشاورزی کشور را برعهده دارند که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

 

 

شرایط اقلیمی زرین رود

زرین رود واقع در مرکز استان زنجان است، به طور دقیق  می‌توان گفت مرکز شهر بزینه‌ ‌رود در شهرستان خدابنده است. این شهر دارای ۹ هزار نفر جمعیت است، آب و هوای این منطقه در فصول گرم تابستان ۳۲ درجه سانتیگراد همراه با ۵ درصد رطوبت است. زنجان در شمال غربی کشور واقع شده و جز مناطق کوهستانی و سردسیر است بنابراین نهال‌های که در این شهر کاشته می‌شود باید با آب و هوای سردسیر سازگار باشند.

 بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در زنجان

تاریخچه باغات گردو در زرین رود

باغ گردو جزو منابع بسیار پرسودی است که کشاورزان با احداث آن درآمد میلیونی و در مواقعی میلیاردی کسب می‌کنند. کاشت برخی از نهال گردو که با آب و هوای گرمسیر سازگار هستند در شهر زرین رود اشتباه است و به طور حتم احداث باغ با شکست مواجه خواهد شد. بهترین نوع ارقام نهال گردو که می‌توان آن را در زرین رود کاشت نهال چندلر و نهال ژنوتیپ پالیز است که در سرمای شدید هم مقاومت دارند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در زرین رود

از مهم‌ترین عواملی که در احداث باغات گردو موثر است، شناخت نهال گردو است، برخی از ارقام نهال گردو بسیار پربازده بوده‌اند و برخی کم بازده، برای شناخت نوع نهال پربازده بهتر است از یک مشاوره باغداری و یا یک باغدار گردو کمک بگیرید.

دیگر نکته مهم که دانستن آن خالی از لطف نیست، ارتفاع سطح دریا با منطقه مورد نظر است، برای کاشت ارقام نهال گردو چندلر و نهال گردو ژنوتیپ باید ارتفاع سطح دریا تا محل مورد نظر ۳۰۰ متر باشد.

 

آیا کاشت نهال گردو در زرین رود حالت اقتصادی دارد؟

برای جواب این سوال می‌توان گفت اگر ارقام نهال گردو مدنظر تمامی ویژگی‌های مورد نظر گیاه پزشکی را داشت و باغدار تمامی موارد کاشت نهال را به درستی انجام دهد بله، احداث باغ گردو یک تجارت پر سود محسوب می‌شود.

امروزه علاوه بر صادرات گردو از روغن آن هم استفاده می‌کنند بنابراین باغدار علاوه بر فروش خود گردو می‌تواند پس از روغن گیری، روغن گردو را هم به فروش برساند و دو برابر سود کند.

 

خرید نهال گردو در زرین رود

بسیاری از اشخاصی که قصد خرید نهال گردو دارند و هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه ندارند باید به نهالستان‌های مراجعه کنند که مشاوره‌های رایگان در اختیار مشتری قرار می‌دهند. به صورت کلی یک نهال گردوی با کیفیت باید پربازده باشد، یعنی پس از گذشت ۵ سال از کاشت آن باید به صورت انبوه محصول تحویل دهد، در غیر این صورت نهال کم بازده بوده است.

چناچنه توانایی حضور در نهالستان را ندارید می‌توانید از یک باغداری که در زمینه‌ی گردو مشغول به فعالیت است کمک بگیرید تا به شما از ویژگی‌های یک نهال خوب بگوید.

 

فروش نهال گردو در زرین رود

برای فروش نهال گردو در زرین رود سعی کنید از یک محل مناسب با خدمات فوق‌العاده استفاده کنید، احداث نهالستان در مرکز شهر گزینه خوبی است زیرا باعث دیده شدن بیش‌تر می‌شود. مورد بعدی که باعث افزایش خریدار می‌شود وجود یک مشاور عالی در نهالستان است که خریدار بتواند به راحتی با آن ‌گفتگو کند و ارقام نهال مناسب با شرایط اقلیمی منطقه‌‌ی خود خریداری کند. دارا بودن کارت قرنطینه و ضمانت نامه بر روی نهال‌ها از عوامل موثر دیگر در جذب و افزایش مشتری و در نهایت فروش بیش‌تر است.

نهال گردو مناسب زرین رود

اکثر ارقام نهال گردو برای کاشت در زرین رود مناسب است و در عرض ۵ سال شاهد محصول دهی خواهید بود. اما توجه کنید که ارقام نهال گردو همانند تویسرکان جزو ارقامی است که در مناطق گرمسیر رشد بهتری دارد و بلعکس در مناطق سردسیر مقاومت آنچنانی ندارد و به احتمال زیاد جوانه آن خشک می شود.

دمای شهر زنجان تا منفی ۴۰ درجه سانتیگراد در زمستان افزایش پیدا می‌کند، که بهتر است برای این نوع آب و هوا از ارقام نهالی چون تویسرکان و اسرائیلی به هیچ وجه استفاده نشود.

 

انواع نهال گردو در زرین رود

در نهالستان‌ معتبر نهال برتر انواع نهال گردو زرین رود موجود است این محصول دارای ۵ نوع ارقام نهال است که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های هستند. نهال گردو ژنوتیپ پالیز تحمل سرما تا منفی ۳۰ و گرما منفی ۴۵ را دارد که به راحتی می‌توان هم در مناطق سردسیر و هم گرمسیری رشد و نمو پیدا کند‌.

یکی دیگر از ارقام نهال گردو که تا منفی ۳۰ درجه تحمل دما را دارد نهال گردو فرنور است که در بین اهالی منطقه سردسیر شناخته شده است.

قیمت نهال گردو در زرین رود

قیمت نهال گردو در زرین رود به برخی از عواملی مانند سن نهال، عدم تیرگی، خراشیدگی و عدم آفات نهال بستگی دارد. برای استعلام قیمت انواع نهال‌های گردو به این  لینک مراجعه کنید

 

 

بهترین نهال گردو

برای اطلاع از بهترین نهال گردو باید اطلاعات دقیقی در این زمینه به دست آورده باشید، برای جمع آوری اطلاعات دقیق می‌توانید به نهالستان‌های شهر خود مراجعه کرد یا از طریق آدرس سایت مندرج به صفحه نهالستان نهال برتر وارد شده و با کارشناسان و مشاوران رایگان گفتگو کنید.

با کلیک بر روی این لینک  وارد صفحه نهال برتر می‌شوید و با کارشناسان در زمینه بهترین نوع ارقام نهال میوه‌ها مشاوره می‌شوید.

 

نهالستان گردو در زرین رود

نهالستان نهال برتر جزو معدود نهالستان‌های معتبر در خاورمیانه است که انواع و اقسام نهال میوه را موجود دارد. این نهالستان فروش اینترنتی هم دارد که با استفاده از تلفن همراه می‌توانید از تفاوت دو نوع ارقام‌ نهال گردو مطلع شوید. قیمت و کیفیت نهال‌های موجود در نهالستان نهال برتر در خاورمیانه شناخته شده است و حتی مشتریان خارجی هم این نهالستان جذب کرده است.

کلام آخر

نهال جزو مهم‌ترین بخش احداث باغات و کشاورزی است، چنانچه در خرید این محصول دقت به عمل نیاورید تنها با ضرر و زیان مالی روبرو خواهید شد. برای جلوگیری از هر نوع زیان مالی از نهالستان‌های معتبر و مطرح کشور نهال خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات ارقام نهال میوه و چگونگی کاشت آن به آدرس صفحه خرید نهال در زرین رود مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال