خرید نهال گردو در زرین آباد✔️ قیمت انواع نهال گردو زرین آباد

یکی از پر مصرف‌ترین مغزیجات که در ایران طرفداران بیشماری دارد مغز گردو است. در اکثر روستاهای استان زنجان باغات گردو به وفور دیده می‌شود، که محصولات بسیار با کیفیتی دارند. چندین سال قبل استان زنجان در زمینه تولید گردو در کشور رتبه اول را کسب کرد، در آن زمان در تولید گردو باغات گردوی شهر زرین‌آباد هم سهیم بوده‌اند. بسیاری از اهالی این منطقه از یک هکتار باغ گردو بهره‌مند هستند.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

 

شرایط اقلیمی زرین آباد

ارتفاع شهر زرین آباد ۱۷۴۹ متر از سطح دریا است شهر زرین آباد از کوهستان‌های پهناور و جلگه‌های بسیاری برخوردار است. این منطقه استان زنجان کوهستانی است و معمولا در ارتفاعات هوای سردسیر و سرما  و در مناطق جنوبی که دشت‌های پهناوری در آن وجود دارد هوای معتدل و خشکی غالب است.

تابستان‌های زرین آباد به دور از گرمای شدید است و به طور معمول آب و هوای معتدل و نمناکی دارد اما بعلکس در زمستان هوای برفی و بارانی شدیدی را می‌گذراند.

 بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در زنجان

تاریخچه باغات گردو در زرین آباد

شهر زرین آباد ۱۸۲۹ کیلومتر مربع مساحت دارد که در حدود نصف این مساحت باغات و مزارع کشاورزی شهر جای گرفته‌اند. درآمد اهالی شهر زرین آباد عمدتا از باغداری به دست می‌آید، به دلیل وجود آب و هوای سردسیر احداث باغ گردو در این شهر با نتیجه خوبی روبرو است.

زرین آباد جزو شهرهای قدیمی استان زنجان است و باغات گردوی بسیار قدیمی هم در این شهر دیده می‌شود که اکنون هم محصولات فراوان و با کیفیتی را ارائه می‌دهند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در زرین آباد

شهر زرین آباد جزو شهرهای سردسیر استان زنجان است باغ گردو هم برای رشد بهتر نیاز به شرایط اقلیمی سرد و آب فراوان دارد. بنابراین شهر زرین آباد می‌تواند یک منطقه بسیار مناسب و ایده‌آل برای راه‌اندازی باغ گردو باشد. برای اینکه در زمینه کاشت و برداشت نهال گردو اطلاعات مفیدی را دریافت کنید حتماً به کارشناسان نهالستان برتر نهال مراجعه کنید تا پاسخ جامع و کاملی دریافت کنید.

 

آیا کاشت نهال گردو در زرین آباد حالت اقتصادی دارد؟

کشاورزی و باغداری جزو شغل‌هایی است که اگر طبق اصول نگهداری شود با درآمد چشم‌گیری روبرو است. بنابراین اگر شما به درستی از نهال‌ها و درختان گردوی خود در زرین آباد نگهداری کنید، به طور حتم می‌توان گفت درآمد دلخواه شما تامین خواهد شد. برای اینکه بتوانید یک باغ گردوی پرباری را احداث کنید توصیه می‌کنیم برای کاشت از ارقام نهال گردوی پربار و پیوندی استفاده کنید.

 

خرید نهال گردو در زرین آباد

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید نهال گردو در زرین‌ آباد به آن توجه کنید بیمار نبودن نهال است. متاسفانه امروزه بیماری‌های مختلف و بسیار واگیری در بین گیاهان وجود دارد و به همین علت قبل از خرید از سالم بودن نهال مطمئن شوید.

برای خرید نهال از نهالستان برتر نهال روی این  لینک کلیک کنید. نهالستان برتر نهال از سیستم‌های نوین جهت پرورش نهال استفاده می‌کند به همین علت کیفیت نهال‌ها بسیار قابل توجه و تایید شده است.

 

فروش نهال گردو در زرین آباد

فروش نهال گردو در این شهر به دلیل ظرفیت بالای این شهر در تولید نهال رونق بسیار خوبی دارد، ولی باغداران به این نکته مهم توجه داشته باشند که از نهالستان‌های مجوزدار خرید نهال خود را انجام دهند تا از اصالت نهال خریداری شده اطمینان حاصل یابند. نهالستان‌های مجوزدار که زیر نظر جهاد کشاورزی فعالیت می‌کنند با ارائه ضمانت‌نامه، اصلالت نهال‌های خود را تضمین می‌کنند.

 

نهال گردو مناسب زرین آباد

زرین آباد یک شهر سردسیر و کوهستانی است، بنابراین برای کاشت نهال گردو در آن باید از ارقام نهال گردویی چون فرنور و گردو چندلر استفاده کنید زیرا این دو نوع ارقام گردو تا دمای منفی ۳۰ درجه تحمل دارند.

همچنین سعی کنید از نهال گردویی استفاده کنید که مقاومت بالایی در برابر بیماری گیاهان داشته باشد تا در صورت وجود بیماری در بین گیاهان از خود مقاومت نشان دهد. علاوه بر آن سعی کنید از ارقام نهال گردوی پربار استفاده کنید تا در چند سال آینده از باغ خود به صورت انبوه گردو دریافت کنید.

انواع نهال گردو در زرین آباد

نهال گردو ارقام مختلفی دارد از مهم‌ترین و شناخته شده ‌ترین نهال گردو می‌توان به نهال گردو ژنوتیپ پالیز که تحمل سرما تا منفی ۳۰ و گرمای منفی ۴۵ درجه دارد استفاده کنید. گردو فرنور تا سرمای منفی ۳۰ درجه و گرمای منفی ۴۰ درجه تحمل دارد. برای کاشت نهال گردو در زرین آباد از نهال گردویی که دیرگل است استفاده کنید زیرا این شهر فصل بهار سردی دارد. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

 

قیمت نهال گردو در زرین آباد

قیمت نهال گردو به دلیل وجود انواع زیاد آن ناچیز است. سایت نهالستان برتر نهال یک سایت قیمت نهال احداث کرده است تا خریدار طبق بودجه خود اقدام به خرید ارقام نهال گردو کند. با ورود به این  لینک از قیمت‌ ارقام نهال مطلع شوید.

 

 

بهترین نهال گردو

نهال گردویی که بتواند در برابر بیماری گیاهان از خود مقاومت نشان دهد می‌توان از آن به عنوان بهترین نهال گردو نام برد. نهال گردویی که دیرگل، پربار و مقاومت بالایی در برابر بیماری گیاهان داشته باشد یک نهال گردوی بسیار با کیفیت و اعلا است. نهال گردویی که به صورت پیوندی به عمل آمده باشد بسیار پربارتر و مقاوم تر از نهال گردوی بذری است.

نهالستان گردو در زرین آباد

سایت نهالستان برتر نهال خرید اینترنتی را ایجاد کرده است تا اگر اهالی زرین آباد برای خرید نهال امکان رفت و آمد به استان شهر را ندارند بتوانند با خرید اینترنتی از بهترین و با کیفیت‌ترین نهال‌ها بهره‌مند شوند. نهالستان برتر نهال با سابقه ۵۰ ساله در ایران فعالیت می‌کند و جزو نهالستان‌های است که خریداران آن از کیفیت محصول بسیار رضایت دارند.

کلام آخر

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی در زمینه باغداری گردو کسب کرده باشید. راه‌های ارتباطی با سایت نهالستان برتر نهال را در این مقاله برای شما عزیزان درج کرده‌ایم که با استفاده از آن‌ها از انواع و ارقام نهال میوه زرین آباد اطلاع یابید‌. برای خرید نهال در زرین آباد به صفحه خرید نهالستان برتر نهال مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال