خرید نهال گردو در بویین زهرا✔️ قیمت انواع نهال گردو بویین زهرا

ایجاد موفقیت‌آمیز یک درخت گردوی جوان در باغ و یا حیاط شما با محل کاشت و روش کاشت شما شروع می‌شود. هنگامی‌که یک نهال گردوی تازه کاشته شد، برای رشد و تولید نگهداری منظمی نیاز دارد. درختان گردو برای رشد خوب به خاک حاصلخیز نیاز دارند، بنابراین قبل از کاشت، مواد مغذی و pH خاک خود را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات در مورد خاک بهتر است آن را مورد آزمایش قرار دهید. برای گردو، pH ایده¬ال خاک شما باید 5.0-7.5 باشد در این بازه درخت رشد خوبی خواهد داشت و محصولی باکیفیت تولید خواهد کرد.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی بویین زهرا

بویین زهرا در قسمت مرکزی استان قزوین و در دشت قزوین واقع‌شده است. این منطقه با خاک حاصلخیزی که دارد باغات فراوان دارد. پسته، بادام و گردو از بهترین تولیدات بخش کشاورزی این منطقه محسوب می‌شوند. بویین زهرا آب¬وهوایی مدیترانه¬ای با تابستان‌های گرم دارد. ارتفاع این شهر از سطح دریا در حدود 1200متر است که در کاشت نهال‌ها باید مدنظر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: خرید نهال در قزوین

تاریخچه باغات گردو در بویین زهرا

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد گردو از محصولات تولیدی بویین زهرا است در این شهر باغات قدیمی از گردو وجود دارند. با تلاش‌های صورت گرفته از طریق جهاد کشاورزی و سودآوری بالای باغات گردو باغداران درصدد هستند تا باغات گردوی جدید که محصولات باکیفیت و صادراتی را تولید کنند تا بتوانند ارزآوری برای کشور داشته باشند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در بویین زهرا

مهم‌ترین گام برای احداث باغ گردو خرید نهال است. در مرحله بعد خام را باید برای کاشت نهال‌ها آماده کنید. یک سوراخ به‌اندازه کافی حفر کنید تا سیستم ریشه را در به‌خوبی در خود جای دهد. نهال‌ها را درون حفره قرار دهید به صورتی که ریشه‌ها کاملاً در خاک قرار گیرند و قسمت پیوند بیرون خاک باشد. گودال را با خاک تقویت‌شده دوباره پرکنید. با اضافه کردن هر بیل، خاک را در اطراف ریشه‌ها محکم کنید. بعد پر کردن گودال آن را آبیاری کنید. نگهداری درختان در سال‌های اولیه کاشت اهمیت زیادی دارند و بهتر است کود دهی و آبیاری منظمی داشته باشند.

 

آیا کاشت نهال گردو در بویین زهرا حالت اقتصادی دارد؟

مانند هر محصول دیگری در بازار، ارزش درخت گردو قبل از هر چیز به عرضه و تقاضا بستگی دارد. هر چه تقاضا بیشتر باشد، قیمت چوب افزایش می‌یابد. از چوب گردو در تولید مبلمان، پانل در، تریم، کف‌پوش، کابینت و غیره استفاده می‌شود. میوه این درخت به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد خریداران بسیار دارد. از گردو در پخت غذاها، شیرینی‌ها و به‌عنوان تنقلات استفاده فراوان می‌شود و بسته به کیفیت آن از کیلویی 120 تا 250 هزار تومان در بازار بفروش می‌رسند.

 

خرید نهال گردو در بویین زهرا

بهتر است برای خرید نهال گردو در مورد شرایط اقلیمی منطقه و اینکه کدام رقم از گردو برای کاشت در باغ شما مناسب است اطلاعاتی را به دست آورید. چنانچه در مورد خرید نهال میوه اطلاعات کافی نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید از طریق مشاوران آنلاین سایت  رایگان مشاوره شوید و اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

فروش نهال گردو در بویین زهرا

اگر قصد دارید به‌صورت تجاری باغ گردو ایجاد کنید باید نهالی را خریداری کنید که میران بار بیشتر و باکیفیت‌تری را تولید کنند در ادامه چندین رقم از گردو که برای کاشت تجاری در بویین زهرا مناسب هستند را نام‌خواهیم برد. این نهال‌ها در نهالستان‌ها عرضه می‌شوند و شما می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را خریداری کنید.

نهال گردو مناسب بویین زهرا

• گردو ژنوتیپ پالیز با تحمل سرمای منفی سی درجه و گرمای تا ۴۵ درجه از بهترین گزینه‌ها برای کاشت در بویین زهرا است. این رقم دیر گل است.
• گردو چندلر از ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر با توانایی تحمل سرما منفی ۳۰ گرما تا ۴۰ درجه برای کاشت در مناطق شمال غری کشور پیشنهاد می‌شود و از انواع دیر گل است.
• گردو فرنور از ارتفاع ۱۵۰۰ تا کاشته می‌شود، دیر گل و تحمل دمای سرد و گرم را دارد.
• گردو اسرائیلی برای مناطق معتدل همچون بویین زهرا مناسب است و زود گل است.
• گردو تویسرکان رقم قدیمی و بسیار معروف گردو زود گل است و برای مناطق معتدل بدون سرمای بهاره بهترین گزینه محسوب می‌شود.

انواع نهال گردو در بویین زهرا

بویین زهرا یکی از بهترین اقلیم‌ها را برای کاشت گردو دارد. علاوه بر ارقام نام‌برده شده نهال گردو خوشه‌ای ترکیه، نهال گردوی پاکوتاه، نهال گردو فرانکت، نهال گردوی جمال و … نیز برای کاشت در بویین زهرا مناسب هستند. توصیه ما به شما خرید بهترین ارقام نهال گردو است تا بتوانید نتیجه‌ای مطلوب را از باغتان به دست آورید.

قیمت نهال گردو در بویین زهرا

نهال‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند و هرکدام از آن‌ها که مرغوب‌تر باشد به‌مراتب قیمت بالاتری خواهد داست. برای اطلاع از قیمت‌ها و دریافت لیست قیمت می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

بهترین نهال گردو در بویین زهرا

نهال گردوی پیوندی از بهترین نوع نهال‌ها محسوب می‌شود. این نهال‌ها از ترکیب دو نهال به دست می‌آید نهالی که به‌عنوان پایه استفاده می‌شود نهالی قوی است که در برابر بیماری‌ها مقاومت بالایی دارد و نیاز به سم¬پاشی کمتری دارد درنتیجه میوه‌هایی سالم‌تر تولید می¬کند. بخش دیگر این نهال‌ها که قسمت پیوندک است، میوه‌های زیاد و باکیفیت تولید می‌کنند. اکثر گردوهای تولید متوسط این درختان پوسته نازک، مغز سفیدرنگ و درشتی دارند و میزان چربی بالاتری دارند و خوشمزه‌تر هستند.

نهالستان گردو در بویین زهرا

شما علاوه بر خرید نهال گردو از نهالستان‌های بویین زهرا می‌توانید نهال گردو را با تنوع بالا از مجموعه برتر نهال خریداری کنید. این مجموعه علاوه بر خرید حضوری، خرید غیرحضوری نیز دارد و باغداران و خریداران می‌توانند از اقصی نقاط کشور از این مجموعه نهال موردنظرشان را خریداری کنند.

کلام آخر

مجموعه برتر نهال بزرگ‌ترین تولیدکننده نهال میوه و گردو در شمال غرب کشور است، علاوه بر این مشاوران و کارشناسان مجموعه شمارا در مراحل کاشت و داشت و برداشت نیز همراهی خواهند نمود. همچنین باغداران عزیز برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با انواع نهال‌های گردو که قابلیت کاشت در بویین زهرا را دارند می‌توانند به صفحه خرید نهال گردو در بویین زهرا مراجعه کنند.برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب بویین زهرا و خرید نهال در بویین زهرا اینجا کلیک کنید

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال