خرید نهال گردو در حاجی آباد✔️ قیمت انواع نهال گردو حاجی آباد

امروز ارزش اقتصادی و تغذیه‌ای گردو بر هیچکس پوشیده نیست و افرادی که به دنبال سرمایه‌گذاری طولانی مدت و کم ریسک هستند معمولاً تمایل به احداث باغ گردو دارند. اگر جز همین افراد و ساکن حاجی‌آباد هستید با ما همراه باشید تا در رابطه با احداث باغ و نهال‌های گردوی مناسب آن بیشتر بدانیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی حاجی آباد

شهر حاجی آباد از جمله توابع شهرستان‌ قائنات خراسان جنوبی است که جمعیت این شهر بالغ بر ۷۰۰۰ نفر بوده و ارتفاع آن از سطح دریا به ۹۶۹ متر می‌رسد. این شهر از غرب با قائنات، از جنوب با درمیان، از شمال با خواف خراسان رضوی و از جنوب غربی با بیرجند همجواری دارد. این شهر با قائن فاصله ۸۳ کیلومتری و از مرز ایران و افغانستان فاصله ۷۲ کیلومتری دارد.
به جهت نزدیکی به کشور افغانستان و به تبعیت از آب و هوای کویری خراسان جنوبی دارای آب و هوای گرم و خشک با زمستان‌های سرد است. وجود کوه‌های سر به فلک کشیده‌ای مانند کوهستان شاسکوه در خوش آب و هوایی و حاصل خیزی روستاهای اطراف آن بسیار تاثیر اثرگذار بوده، به نوعی که کشاورزی و باغداری در آن همچنان با وجود خشکسالی رونق خود را حفظ کرده است. این منطقه مرکبات به علاوه زرشک، زعفران، پسته، گردو و عناب بسیار تولیدات پربار و با کیفیتی دارند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در مشهد

تاریخچه باغات گردو در حاجی آباد

با بررسی تاریخچه باغات گردو در حاجی آباد اینطور بر می‌آید که در روستاهای اطراف آن از جمله اردکول باغات گردو بسیار متعدد و چشمگیر هستند. به لحاظ نیاز آبی متوسط نهال گردو کشاورزان و باغداران با کمک کاریزها و چاه‌های آب توانسته‌اند از زمین‌های حاصلخیز و پتانسیل‌های خدادادی در جهت باغداری و تولیدات میوه بیشترین استفاده را کنند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در حاجی آباد

احداث باغ گردو در حاجی آباد به جهت اقلیم گرم و خشک نیازمند شناخت بیشتر زیرساخت‌ها، آب و هوا و نوسانات دمایی آن است. به طوری که با شناخت موارد زیر سرمایه‌گذاران می‌توانند هنگام خرید، نهال گردو صحیح و مناسب را برگزینند.
* ارتفاع از سطح دریای منطقه حاجی آباد
* میزان بارش‌ها و ذخایر آبی منطقه
* حداقل و حداکثر دمای منطقه
* انتخاب حاصلخیزترین زمین برای احداث باغ
* آنالیز خاک و شناخت بافت آن
* پروسه آماده‌سازی زمین و کاشت نهال

 

آیا کاشت نهال گردو در حاجی آباد حالت اقتصادی دارد؟

نهال گردو به لحاظ بازار فروش بالای میوه آن محبوبیت فراوانی دارد و کاشت آن در تمامی اقلیم‌ها با رسیدگی‌های اصولی می‌تواند سودآور باشد. اگر سرمایه‌گذاران این بخش در باغات خود از ارقام مقاوم به گرما و آفات منطقه استفاده کنند، نهال می‌تواند با استقامت بالایی به عملکرد خود ادامه داده و باردهی خوبی را داشته باشد. همچنین اگر نحوه مراقبت و برداشت محصول نیز اصولی پیش برود سود عایدی باغدار در آخر کار چشمگیر خواهد بود.

 

خرید نهال گردو در حاجی آباد

بسیاری از افراد پس از آزمون و خطا در رابطه با باغداری به مهم بودن پروسه خرید پی برده‌اند. اما اگر شما می‌خواهید دچار این آزمون خطا نشده و در این زمینه هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید به موفق‌ترین، مجهزترین و معروف‌ترین نهالستان کشور مراجعه کرده و نهال‌های اصیل و با کیفیت را با قیمتی ایده‌آل و مناسب خریداری کنید.

فروش نهال گردو در حاجی آباد

بسیاری از افراد به فروش نهال گردو در حاجی آباد مشغول هستند و می‌توانند مرجعی نزدیک برای خرید شما عزیزان باشند. اما در این مرحله سعی کنید خرید نهال گردو را از مراکز فروشی تهیه کنید که دارای مولفه‌های زیر باشند.
* تخصص و تبحر کافی در رابطه با شناخت اقلیم منطقه حاجی آباد را داشته و بتوانند به درستی نهال سازگار با آن را به شما عرضه کنند.
* نهال‌های موجود از نظر کیفیت، سلامت تنه و ریشه دارای گواهی سلامت باشد.
* همچنین از نظر عدم بیماری و وجود آفات مورد آنالیز قرار گرفته و برای آن کارت قرنطینه صادر ‌شود.
* در خصوص سن، رقم و خصوصیات گیاهی و ژنتیکی دارای لیبل و شناسنامه اصالت بوده و نهالستان مورد نظر برای کیفیت و باردهی آن گارانتی ۲ ساله ارائه دهد.

نهال گردو مناسب حاجی آباد

1. نهال گردوی اسرائیلی: نهالی مناسب برای مناطق گرم و خشک و بدون سرمای بهاره، مقاومت بالا به کم آبی و گرما زودگل، با تناژ محصول دهی سه تن در هکتار
2. نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: نهالی مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۳۰۰۰ متری، پاکوتاه، پیوندی، دیرگل، زود بازده با باردهی ۸ الی ۱۰ تن در هکتار، مقاوم به گرمای ۴۵ درجه و سرمای زیر ۳۰ درجه
3. نهال گردوی تویسرکان : نهالی مناسب برای ارتفاعات ۲۰۰ تا ۲۸۰۰ متری، نهالی قدیمی، مناسب برای مناطق بدون سرمای بهاره، زودگل با باردهی ۳ الی ۴ تن در هکتار
4. نهال گردوی چندلر: نهالی قابل کاشت در مناطقی با ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری، با تناژ محصول دهی ۶ تن در هکتار، دیرگل مقاوم به گرمای ۴۰ درجه
5. نهال گردوی پکان آمریکایی: نهالی مناسب برای ارتفاعات ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ متری، پوست میوه نیمه کاغذی، میان‌رس پربار، تناژ ۴ تن در هکتار، مقاوم به کم آبی و خشکسالی

انواع نهال گردو در حاجی آباد

o نهال گردوی ژنوتیپ پالیز
o نهال گردوی گرمسیری
o نهال گردوی پکان آمریکایی
o نهال گردوی چندلر پیوندی
o نهال گردوی لارا
o نهال گردوی دماوند
o نهال گردوی اسرائیلی

قیمت نهال گردو در حاجی آباد

در مبحث تعیین قیمت برای نهال گردو در حاجی آباد هر مجموعه و نهالستانی قیمت خاص خود را دارد و این نشأت گرفته از کیفیت نهال و همچنین اعتبار نهالستان می‌تواند باشد. در کل رقم‌های نهال گردو و گواهی‌هایی که برای آن ارائه می‌گردد قیمت آن را دستخوش تغییرات می‌کند. اما شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت معتبر و جامع برتر نهال از طریق لینک زیر از قیمت تمامی واریته‌های نهال گردو مطلع شوید.

بهترین نهال گردو

مسلماً برای اقلیم کم بارش و گرم حاجی آباد نهال‌هایی که نیاز آبی کمتری داشته باشند و مقاومت بالایی به خشکی و گرما داشته باشند می‌توانند در زمره بهترین نهال گردو قرار بگیرند. اما در کل نهالی نزد باغدار و سرمایه‌گذار بهترین نهال است که بیشترین محصول دهی را در کنار مقاومت بالا به تنش‌های آبی، دمایی، جمعیت آفات و بیماری‌ها داشته باشد و رسیدگی‌های به آن کم هزینه و کم دردسر باشد.

نهالستان گردو در حاجی آباد

یکی از با سابقه‌ترین و مجهز‌ترین نهالستان‌های گردو در حاجی آباد نهالستان اینترنتی برتر نهال است که شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری نهال‌های مورد نظر خود را با تخصص مهندسین این مجموعه به درستی و سازگار با اقلیم خود انتخاب کنید و در قبال تضمین سرمایه خود گارانتی ۲ ساله دریافت کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نهال‌ میوه و رقم‌های آن به صفحه خرید نهال میوه در حاجی آباد مراجعه کنید.

کلام آخر

با مطالعه نوشتار فوق دانستید که اعتبار نهالستان و تخصصی بودن آن چه مقدار در کیفیت و مرغوبیت نهال موثر است. پس می‌توان با اطلاعات درست و شناخت صحیح از نهالستان‌های معتبر و خرید ایمن از این مجموعه‌ها از نعمت‌های خدادادی و اراضی حاصلخیز شهر حاجی آباد در جهت احداث باغ گردو و کسب درآمد و سود بیشترین بهره‌برداری را داشت.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر حاجی آباد می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در حاجی آباد مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال