خرید نهال گردو در بافت✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار بافت

گردو درختان بزرگ و باشکوهی با برگ‌های پررنگ و مرکب و شاخه‌های زیبا هستند. آن‌ها سایه‌ای را فراهم می‌کنند و ریشه‌های عمیقی دارند. دو نوع اصلی گردو وجود دارد: انگلیسی (معروف به فارسی) و گردو سیاه.

گردو انگلیسی (Juglans regia) در زمان بلوغ به 50-60 فوت قد و 50-70 فوت عرض می‌رسد. آن‌ها در پنج تا هشت سال یا در صورت پیوندی بودن در دو تا سه سال بعد از کاشت شروع به باروری می‌کنند. گردو سیاه (Juglans nigra) به دلیل آجیل‌های خوش‌طعم و چوب زیبایشان کشت می‌شوند.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی بافت

بافت از شهرهای بزرگ استان کرمان در ارتفاعات واقع‌شده است. ارتفاع بافت از سطح دریا در حدود 2300 متر است. به دلیل بارندگی مناسب و قنات‌های پرآب در منطقه در این شهر باغداری و کشاورزی رونق زیادی دارد.
بافت آب‌وهوای معتدل و کوهستانی دارد و گردو و انواع میوه‌های سردسیری در این شهر کاشت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در کرمان

تاریخچه باغات گردو در بافت

در بافت و به دلیل آب‌وهوای معتدل کوهستانی باغات گردو در این شهر وجود دارند، برای تجاری‌سازی این باغات و افزایش تولید محصول می‌توان درختان قدیمی و کهن‌سال را با نهال‌های فرنور و چندلر که باردهی فوق‌العاده دارند جایگزین کرد. انواع دیر گل نهال‌های گردو برای کاشت در بافت بهترین گزینه هستند. بافت از جمله قطب‌های تولید گردو در ایران است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در بافت

برای احداث باغ گردو در ابتدا باید خاک باغ را مورد آنالیز قرارداد تا مناسب برای کاشت گردو باشد. بهترین راه برای کاشت گردو خرید نهال‌ها از مراکز معتبر است. درصورتی‌که نهال‌ها از مراکز نامعتبر و افراد سودجو خریداری شود ممکن است سال‌ها انرژی و وقت شما به هدر برود. علاوه بر این کاشت بذر گردو نیز توصیه نمی‌شود. بعد از خرید نهال‌ها باید آن‌ها را در فواصل منظم کاشت و با آبیاری مناسب و نگهداری‌های منظم می‌توانید محصول گردو را در سال‌های آینده برداشت کنید.

 

آیا کاشت نهال گردو در بافت حالت اقتصادی دارد؟

نهال گردو از جمله محصولات باغی باارزش است و علاوه بر بازارهای داخلی می‌توان آن را در بازارهای خارجی نیز عرضه نمود و سود زیادی را به دست آورد. گردو خواص فراوانی دارد و سرشار از انواع ویتامین‌ها است و همچنین مواد معدنی زیادی دارد. گردو در انواع غذاها و شیرینی‌ها استفاده می‌شود. چوب محکم و بادوام گردو یکی دیگر از مواردی است که کاشت نهال گردو را ارزشمند می‌سازد. این چوب در ساخت انواع محصولات چوبی استفاده می‌شود و هر چه قطر تنه درختان زیادتر باشد با قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسند.

 

خرید نهال گردو در بافت

بهتر است قبل از خرید نهال گردو در بافت اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن‌ها را خریداری کنید. چنانچه در مورد خرید نهال گردو اطلاعات کافی نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید از طریق مشاوران آنلاین سایت رایگان مشاوره شوید و اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

فروش نهال گردو در بافت

در تمامی شهرها با مراجعه به نهالستان‌ها می‌توان نهال گردو نیز خریداری نمود. در بافت و با توجه به ارتفاع این شهر از سطح دریا، آب‌وهوای سرد و کوهستانی منطقه باید نهال‌های مناسب را کاشت. فروش نهال گردو در بافت و شهرهای اطراف کرمان سبب دسترسی آسان خریداران به این نهال‌ها می‌شود. نهال گردو تنوع بالا دارد و شما می‌توانید چندین رقم نهال گردو را در بافت بکارید.

نهال گردو مناسب بافت

در زیر چند رقم از نهال گردو مناسب بافت و استان کرمان را نام می‌بریم:
• گردو چندلر برای مناطقی با ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر مناسب است و تحمل سرمای منفی ۳۰ و گرما تا ۴۰ درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو فرنور گزینه مناسبی برای مناطقی از ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ است و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای چهل درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو ژنوتیپ پالیز از ارتفاع صفر تا ۳۰۰ متر از سطح دریا کاشته می‌شود و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای تا ۴۵ درجه را دارد و از انواع دیرگل گردو است.
• گردو اسرائیلی برای مناطق معتدل و بدون سرمای بهاره مناسب است و رقم زود گل گردو است.
• گردو تویسرکان رقم قدیمی گردو و از ارقام زود گل است و برای مناطق معتدل بدون سرمای بهاره گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

انواع نهال گردو در بافت

انواع نهال گردو در بافت بسیار زیاد هستند و شما بسته به موقعیت جغرافیایی محل خود می‌توانید ارقام مناسب را انتخاب کنید. میزان ارتفاع از سطح دریا یکی از مهم‌ترین عوامل است که در بالا نیز به آن اشاره شد. درصورتی‌که نهال مناسب ارتفاع منطقه خریداری و کاشت شود آن‌ها بهترین رشد و عملکرد را خواهند داشت و با نگهداری‌های مناسب می‌توان حداکثر محصول را از باغات برداشت نمود.

قیمت نهال گردو در بافت

برای اطلاع از قیمت نهال گردو در بافت‌ و دریافت لیست قیمت می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
علاوه بر قیمت نهال‌ها، اطلاعات کلی در مورد نهال‌ها، آب‌وهوای مناسب برای آن‌ها، میزان باردهی نهال‌ها در هر هکتار، اولین سال باردهی و کلی خصوصیات آن‌ها به‌طور اجمال وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را مطالعه کرده و رقم موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین نهال گردو

نهال‌های گردو تنوع بالا دارند و گردوی فرنور و چندلر در بسیاری از مناطق دنیا و بسته به ارتفاع محل کاشته می‌شوند و بهترین نهال گردو به حساب می‌آیند. این دو نوع نهال گردو بالاترین میزان باردهی را دارند و در هر هکتار تقریباً می‌توان 7-8 تن گردو برداشت نمود. علاوه بر این نهال‌ها در برابر شرایط جغرافیایی و بیماری مقاومت بالا دارند و باکیفیت‌ترین محصول را تولید می‌کنند. مغز گردوی باکیفیت، طعم و خواص به‌مراتب بهتری دارد و از انواع پرطرفدار گردوها هستند.

نهالستان گردو در بافت

نهالستان‌هایی به‌طور اختصاصی به تولید نهال‌های گردو می‌پردازند و در تلاش هستند تا بهترین نهال‌ها را تولید کرده و در اختیار خریداران قرار دهند. نهالستان گردو در بافت مرکز اصلی خرید نهال گردو است. خرید نهال‌ها باید با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌ها صورت گیرد تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. میزان باردهی نهال‌ها باهم متفاوت است و با انتخاب نهال‌هایی با باردهی بالا می‌توانید سود زیادی را به دست آورید.

کلام آخر

پیشنهاد ما به شما خرید نهال‌ها از نهالستان‌های معتبر است درصورتی‌که به ارقام متنوع می‌خواهید دسترسی داشته باشید به نهالستان‌های گردو و نهالستان‌های مرکزی سر بزنید. در این مراکز می‌توانید نهال موردنظرتان را خریداری کنید. می‌توانید نهال‌ها را به‌صورت غیرحضوری از مجموعه برتر نهال خریداری کنید، نهال‌های شناسنامه‌دار را با بالاترین کیفیت و با مناسب‌ترین قیمت از این مرکز خریداری کنید. همچنین باغداران عزیز برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با انواع نهال‌های گردو که قابلیت کاشت در بافت را دارند می‌توانند به صفحه خرید نهال گردو در بافت مراجعه کنند.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر بافت می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در بافت مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال