خرید نهال گردو در بروات✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار بروات

در این متن به بررسی شرایط اقلیمی شهر بروات و احداث باغ گردو خواهیم پرداخت. ارقام مناسب برای کاشت در این شهر را مورد بررسی قرار می‌دهیم و بهترین نهالستان‌ها را برای خرید نهال‌های گردو مناسب بروانت را برایتان معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی بروات

بروات از شهرهای استان کرمان و در جنوب شرقی استان کرمان قرار دارد. ارتفاع این شهر از سطح دریا در حدود 1200 متر است و به دلیل نزدیکی به دشت لوت آب‌وهوای گرم و خشک دارد. تابستان‌های این منطقه گرم و زمستان‌های سردی دارد. قنات‌ها و آب‌های زیرزمینی برای آبیاری باغات مورد استفاده قرار می‌گیرند و در این شهر باغات مرکبات و نخلستان‌های وسیع وجود دارند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در کرمان

تاریخچه باغات گردو در بروات

در بروات باغات گردو وجود دارد و در این باغات انواع بومی درختان گردو کاشته شده‌اند که محصول تولیدی آن‌ها مرغوبیت آن‌چنانی ندارد. برای تجاری سازی این باغات بهتر است تا باغداران درختان کهن‌سال را با ارقام جدید نهال‌ها که محصول زیاد و درعین‌حال مرغوبی تولید می‌کنند جایگزین کنند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در بروات

برای احداث باغ گردو بهتر است زمین‌هایی مرغوب را در نظر بگیرید و خاک باغ را مورد آزمایش قرار دهید تا برای احداث باغ گردو مناسب باشد. سپس بهترین نهال‌ها را خریداری کنید. برای کاشت درختان گردو اگر آن‌ها را در فواصل 6-7 متری بکارید به دلیل دسترسی درختان به نور خورشید می‌توانید محصول زیاد و مرغوب را برداشت کنید و برای بهره‌برداری از چوب درختان گردو باید آن‌ها را در نزدیکی هم بکارید. در این صورت به دلیل کاهش دسترسی به نور خورشید، درختان رشد طولی بیشتری خواهند داشت و برای استفاده از چوب مناسب‌تر خواهند بود.

 

آیا کاشت نهال گردو در بروات حالت اقتصادی دارد؟

کاشت نهال گردو در سراسر دنیا حالت اقتصادی دارد و با کاشت بهترین ارقام نهال گردو و رسیدگی منظم به آن‌ها می‌توانید سود بالایی را به دست آورید. آجیل گردو سرانه مصرف بالایی در دنیا و ایران دارد و از آن در تهیه انواع غذاها و شیرینی‌ها استفاده‌ی شود. روغن گردو در صنایع آرایشی بهداشتی استفاده وسیع دارد و همچنین از چوب باارزش گردو در ساخت انواع وسایل چوبی استفاده می‌شود. برای بهره‌برداری از چوب درختان گردو باید دستورالعمل کاشت ویژه‌ای را رعایت کنید و نهال‌ها را در فواصل نزدیک‌تری بکارید و هرس‌های مرتب بر روی درختان انجام دهید.

 

خرید نهال گردو در بروات

بهتر است قبل از خرید نهال گردو در بروات اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن‌ها را خریداری کنید. چنانچه در مورد خرید نهال گردو اطلاعات کافی نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید از طریق مشاوران آنلاین سایت رایگان مشاوره شوید و اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

فروش نهال گردو در بروات

پیشنهاد ما به شما خرید نهال‌ها از نهالستان‌های معتبری است که تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می‌کنند. در غیر این صورت ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به شما وارد شود. سرمایه گذاری برای خرید نهال گردو سرمایه گذاری امن است و می‌توانید پس از چند سال سود قابل ملاحظه‌ای را به دست آورید. برای اینکه در مورد کیفیت نهال‌ها اطمینان کافی داشته باشید بهتر است انواع شناسنامه‌دار نهال‌ها را خریداری کنید.

نهال گردو مناسب بروات

در زیر چند رقم از نهال گردو مناسب بروات را نام می‌بریم:
• گردو ژنوتیپ پالیز از ارتفاع صفر تا ۳۰۰ متر از سطح دریا کاشته می‌شود و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای تا ۴۵ درجه را دارد و از انواع دیر گل گردو است.
• گردو چندلر برای مناطقی با ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر مناسب است و تحمل سرمای منفی ۳۰ و گرما تا ۴۰ درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو فرنور گزینه مناسبی برای مناطقی از ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ است و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای چهل درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو اسرائیلی برای مناطق معتدل و بدون سرمای بهاره مناسب است و رقم زود گل گردو است.
• گردو تویسرکان رقم قدیمی گردو و از ارقام زود گل است و برای مناطق معتدل بدون سرمای بهاره گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

انواع نهال گردو در بروات

علاوه بر ارقام نام‌برده شده در بالا می‌توانید انواع نهال گردو در بروات را بکارید. ازآنجایی‌که بروات در نزدیکی کویر واژه شده است آب و هوی خاصی دارد که با در نظر گرفتن این شرایط می‌توانید بهترین نهال را خریداری کنید.
نهال‌های مقاوم در برابر تنش‌های دمایی و کم‌آبی می‌توانند گزینه خوبی برای کاشت در این شهر باشند. نهال‌های زودبازده و پر محصول می‌توانند با تولید محصول زیاد و باکیفیت سودآوری بالایی را برایتان رقم بزنند. فرنور و چندلر در هر هکتار در حدود 6-10 تن محصول تولید می‌کنند.

قیمت نهال گردو در بروات

نهال‌های گردو بر اساس روش‌های تولید و رقم قیمت گذاری می‌شوند، نهال‌های اصلاح‌شده و پیوندی از گران‌ترین نهال‌ها هستند. برای اطلاع از قیمت نهال گردو در بروات و دریافت لیست قیمت می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
نهال‌ها را می‌توانید در تعداد بالا و به قیمت عمده از نهالستان‌ها خریداری کنید.

بهترین نهال گردو

نهال‌های گردو تنوع بالایی دارند دراین‌بین برخی از آن‌ها برای احداث باغات تجاری، بهترین نهال گردو محسوب می‌شوند. برای اینکه بتوانید به هدف خود از احداث باغ برسید بهتر است نهال‌های درجه‌یک و مرغوب را از بهترین نهال فروشی‌ها خریداری کنید. این نهال‌ها دارای شناسنامه و گواهی سلامت هستند و با خرید این نهال‌ها می‌توانید در مورد کیفیت آن‌ها اطمینان داشته باشید. این نهال‌ها در سال‌های اول کاشت بار می‌دهند و در طی 3-5 سال به بالاترین میزان باردهی می‌رسند.

نهالستان گردو در بروات

در بروات و برای خرید نهال گردو شما باید به نهالستان‌های عمومی که به ارائه نهال‌ها می‌پردازند مراجعه کنید. نهالستان گردو در بروات وجود ندارد و شما می‌توانید از نهالستان گردو برتر نهال خرید خود را انجام دهید. نهالستان‌های گردو به‌طور تخصصی به تولید گردو می‌پردازند و می‌توان با مراجعه به آن‌ها به تنوع بالا از نهال‌های گردو دسترسی داشت. نهال‌های پاکوتاه و زودبازده می‌توانند بهترین گزینه برای خرید باشند.

کلام آخر

برای خرید بهترین نهال‌های میوه و گردو شما می‌توانید خرید خود را از نهالستان برتر نهال انجام دهید. این نهالستان یکی از بزرگ‌ترین نهالستان‌های کشور است که به تولید و ارائه انواع نهال‌ها می‌پردازند. علاوه بر خرید حضوری شما می‌توانید نهال‌های موردنیازتان را به‌صورت آنلاین و از سایت مجموعه خریداری کنید. برای خرید بهتر است تا اطلاعات کافی در مورد نهال‌ها داشته باشید. مشاوره با کارشناسان مجموعه می‌تواند به شما درر این زمینه کمک کند. همچنین باغداران عزیز برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با انواع نهال‌های گردو که قابلیت کاشت در بروات را دارند می‌توانند به صفحه خرید نهال گردو در بروات مراجعه کنند.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر بروات می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در بروات مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال