خرید نهال گردو در بم✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار بم

درخت گردو در بسیاری از مناطق به‌خوبی رشد می‌کند. این درختان به‌طور وحشی معمولاً در نزدیکی آب یافت می‌شوند و خاک غنی عمیق، مرطوب و درعین‌حال زهکشی خوبی را ترجیح می‌دهند. گردوی سیاه خود بارور است. هرس معمولاً ضروری نیست. برای به حداکثر رساندن تولید آجیل می‌توان کمپوست یا کود آلی را در بهار اضافه کرد. در سال اول، درخت گردو را باید هر هفته با آبیاری کرد. پس از استقرار درخت و گذشت چند سال، عموماً فقط در زمان خشک‌سالی شدید به آبیاری نیاز دارد. میوه‌ها معمولاً از زمین برداشت می‌شوند، پوست آن‌ها را جدا می‌کنند و اجازه می‌دهند تا گوشت آجیل خشک شود.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی بم

بم یکی از بزرگ‌ترین و صنعتی‌ترین شهرهای استان کرمان است که آب‌وهوای گرم و خشک دارد. به دلیل کویرهایی که در نزدیکی این شهر واقع‌شده‌اند اختلاف دما بسیار زیاد است. این منطقه میزان بارش سالیانه کمی دارد و وجود قنات‌های متعدد در این شهر امکان ایجاد باغات متعدد میوه و گردو را دارد. شرایط اقلیمی بم ایجاب می کند تا در انتخاب نهال¬ها دقت زیادی بکار برده شود.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در کرمان

تاریخچه باغات گردو در بم

در شهر بم نخلستان‌ها، باغات مرکبات و پسته فراوان وجود دارد، در کنار این باغات گسترده باغات بادام و گردو نیز وجود دارند که در آن‌ها ارقام بومی از گردو کاشت شده‌اند. برای برداشت محصول زیاد و باکیفیت نهال‌های جدید با ارقام قدیمی جایگزین می‌شوند. ازآنجاکه این باغات سودآوری بالایی دارند، افراد زیادی در حال تأسیس باغات گردو هستند. وجود نهال‌های مناسب با اقلیم خشک و بیابانی زمینه احداث این باغات را فراهم آورده است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در بم

نهال‌هایی را انتخاب و خریداری کنید قطر آن‌ها 2.5 سانتی‌متر باشد. نهال‌هایی را با حداقل قطر 0.64 سانتی‌متر و ترجیحاً بزرگ‌تر را انتخاب کنید. این مهم‌ترین اندازه‌گیری برای پیش‌بینی کیفیت است.
نهال‌های ریشه برهنه که بدون خاک فروخته می‌شوند باید در اوایل بهار قبل از رشد جوانه کاشته شوند. نهال‌هایی که در گلدان خریداری می‌شوند را می‌توان پس از مدت‌ها نیز در خاک قرارداد و خاک‌های خشک‌تر را می‌توانند تحمل کنند، اما معمولاً بسیار گران‌تر هستند. باید نهال‌ها در فواصل منظم کاشته شود و در سال‌های اولیه کاشت مراقبت‌های مناسبی از آن‌ها انجام داد.

 

آیا کاشت نهال گردو در بم حالت اقتصادی دارد؟

گردو درختی عظیم است که به دلیل چوب و محصول آجیل گران‌بهایش بسیار ارزشمند است. مهم‌ترین نکته در هنگام فروش یک درخت یا هر محصول دیگری این است که به نیروی عرضه و تقاضای بازار متکی است. اگر تقاضای زیادی در بازار داشته باشد، درآمد بیشتری از گردو به دست خواهید آورد. خوشبختانه، این درخت برای ساخت مبلمان و کف‌پوش بسیار موردتوجه است.
ارزش این درخت گاهی اوقات می‌تواند بالاتر رود، یک درخت گردوی بالغ با قطر بالا، با در نظر گرفتن چندین فاکتور، قیمتی معادل 700 تا 800 دلار یا بیشتر دارد.

 

خرید نهال گردو در بم

بهتر است قبل از خرید نهال اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن‌ها را خریداری کنید. چنانچه در مورد خرید نهال گردو در بم اطلاعات کافی نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید از طریق مشاوران آنلاین سایت رایگان مشاوره شوید و اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

فروش نهال گردو در بم

برای خرید نهال در بم بهتر است به نهالستان‌های معتبر مراجعه کنید. فروش نهال گردو در بم علاوه بر نهالستان‌های میوه در نهالستان‌های تخصصی گردو بفروش می‌رسند. ارقام اصلاح‌شده و پیوندی با ویژگی‌های برتری که دارند تقاضای بالایی دارند.

نهال گردو مناسب بم

در بم می‌توان نهال‌های گردو از ارقام مختلف کاشت نمود در زیر چند رقم از نهال گردو مناسب بم را نام می‌بریم:
• گردو ژنوتیپ پالیز از ارتفاع صفر تا ۳۰۰ متر از سطح دریا کاشته می‌شود و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای تا ۴۵ درجه را دارد و از انواع دیر گل گردو است.
• گردو چندلر برای مناطقی با ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر مناسب است و تحمل سرمای منفی ۳۰ و گرما تا ۴۰ درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو فرنور گزینه مناسبی برای مناطقی از ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ است و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای چهل درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو اسرائیلی برای مناطق معتدل و بدون سرمای بهاره مناسب است و رقم زود گل گردو است.
• گردو تویسرکان رقم قدیمی گردو و از ارقام زود گل است و برای مناطق معتدل بدون سرمای بهاره گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

انواع نهال گردو در بم

در شهر بم به دلیل ایجاد باغات گردو سعی شده است تمامی ارقام متناسب با شرایط بم موجود باشد تا باغداران بتوانند به‌راحتی انواع نهال گردو در بم را خریداری کنند. در سال‌های اخیر نهال‌های گردوی باکیفیتی ارائه شده‌اند که پربار هستند و محصول را به‌صورت خوشه‌ای تولید می‌کنند. کاشت تجاری این نهال‌ها باعث می‌شود تا برداشت محصول تا حد زیادی افزایش یابد و بتوان از هر هکتار زمین محصول بیشتری نسبت به باغات مشابه برداشت نمود.

قیمت نهال گردو در بم

قیمت نهال‌ها با هم متفاوت است و هر رقم از آن قیمت متفاوتی دارد. شما بهتر است ابتدا رقم نهال خود را انتخاب کنید و سپس برای خرید اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت نهال گردو در بم و دریافت لیست قیمت می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

بهترین نهال گردو

در هر منطقه‌ای با توجه به اقلیم آن منطقه باید نهال موردنظر را انتخاب نمود تا نهال بتواند بهترین عملکرد را داشته باشند. پس بهترین نهال برای هر منطقه‌ای متفاوت از منطقه‌ای دیگر خواهد بود. بهترین نهال به نهالی اطلاق می‌شود که محصول زیاد و باکیفیت تولید کند و در برابر شرایط محیطی و تنش‌ها مقاومت بالایی داشته باشد.

نهالستان گردو در بم

برای خرید نهال گردو، شما می‌توانید به نهالستان گردو در بم مراجعه کنید و نهال مورد نظرتان را از آنجا خریداری کنید. در صورتیکه به رقم مدنظرتان در بم دسترسی نداشتید می‌توانید خرید خود را از نهالستان‌های مرکزی چون برتر نهال انجام دهید. برتر نهال از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نهال گردو در ایران است و این نهال‌ها را در تنوع بالا در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

کلام آخر

مجموعه برتر نهال تولیدکننده انواع نهال میوه و گردو است و می‌توان نهال‌ها را حضوری و غیرحضوری از این مرکز خریداری کرد. مشاوران متخصص شما را در انتخاب بهترین نهال‌ها بسته به شرایط اقلیمی‌تان راهنمایی خواهد نمود و شما می‌توانید در همه زمینه‌ها از راهنمایی‌های مشاوران نهایت استفاده را ببرید. امکان خرید نهال را برای همه همچنین باغداران عزیز برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با انواع نهال‌های گردو که قابلیت کاشت در بم را دارند می‌توانند به صفحه خرید نهال گردو در بم مراجعه کنند.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر بم می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در بم مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال