خرید نهال گردو در ضیاءآباد✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار ضیاءآباد

چهارمین شهر پرجمعیت استان قزوین، شهر ضیا آباد نام دارد که طی پنجاه سال اخیر زندگی عشایری در این منطقه به زندگی شهرنشینی تبدیل شده است و به دلیل وجود ارتفاعات بلند و منابع آبی غنی ، باغداری و کشاورزی تبدیل به صنعتی پیشرفته و پررونق شده است که البته ناگفته نماند تغییرات اقلیمی تاثیراتی بر افت این صنعت داشته است اما نه چندان زیاد.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی ضیا آباد

وجود مراتع سرسبز و دشت‌های جلگه‌ای نسبتا حاصل خیز در این شهرستان که در ارتفاع ۱۲۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است، دلیل اصلی باغداری و دامداری در ایم منطقه است و جالب است بدانید که بافت خاک غالبا رسی و آهکی با ph قلیایی ۷ است ‌که برای پرورش درختانی همچون برنج، گندم، صیفی جات و میوه‌های سیب و زردآلو و گردو بسیار مناسب خواهد بود.

آب و هوا در این شهرستان معتدل و نیمه کوهستانی است و دامنه نوسانات دمایی در فصل تابستان و زمستان ۴۰ الی منفی ۵ درجه سانتی گراد با میزان بارش سالیانه کمتر از ۵۰۰ میلی‌متر است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در شهر قزوین

تاریخچه باغات گردو در ضیا آباد

از قدیم الایام احداث باغ گردو و پرورش آن در شهرستان ضیا آباد بسیار سود آور بوده است و هم اکنون نیز بسیاری از باغداران از پرورش این طلای سبز در شهرستان ضیا آباد ، درآمدی میلیاردی دارند، حال می‌پرسید چگونه ممکن است؟

با خرید ارقام نهال گردو مرغوب و پربازده‌ای که سازگاری بالایی با آب و هوای معتدل و نیمه خشک این منطقه دارد و رسیدگی دائمی و ایده آل به ارقام نهال تازه کاشته شده می‌توان در طی کمتر از دو سال به باردهی بالای درختان گردو دست یافت.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در ضیا آباد

آنالیز بافت خاک و تعیین فواصل استاندارد و عمق گودال متناسب با حجم و طول ریشه نهال از جمله فاکتورهای اصلی احداث باغات گردو در شهرستان ضیا آباد است که نوعی سرمایه گذاری پربازده، کم ریسک و نسبتا بلند مدت برای باغداران تازه کار محسوب می‌شود.

آیا کاشت نهال گردو در ضیا آباد حالت اقتصادی دارد؟

از آن جایی که شهرستان ضیا آباد در طول و عرض جغرافیایی ۳۳ و ۴۵ درجه قرار گرفته‌اند بستر بسیار مطلوبی برای پرورش نهال گردو در این منطقه وجود خواهد داشت و تنها دغدغه وجود تابستان‌های گرم است که با کاشت ارقام مقاوم و اصلاح شده می‌توان آن را رفع نمود و در کمترین زمان ممکن محصولاتی درجه یک را با سود بسیار خوبی به بازار عرضه نمود.

خرید نهال گردو در ضیا آباد

قبل از خرید نهال گردو برای باغات شهرستان ضیا آباد بایستی فاکتورهای متعددی همچون:

  • سازگاری نهال
  • بافت خاک و ph و میزان شوری آن
  • میزان رطوبت و نوسانات دمایی منطقه را در نظر گرفت تا ریسک شکست کاهش یابد.

فروش نهال گردو در ضیا آباد

با توجه به سودآوری بالای احداث باغ گردو در اقلیم ضیا آباد باغداران بسیاری تمایل به خرید نهال گردو و حتی پرورش و فروش نهال گردو در این منطقه دارند و کسب و کاری ساده و پردرآمد برای خود ایجاد می‌کنند.

نهال گردو مناسب ضیا آباد

از جمله ارقام نهال گردو پربازده‌ای که برای احداث باغ در شهرستان ضیا آباد توصیه می‌شود، نهال گردو ژنوتیپ پالیز ۹، نهال گردو خوشه‌ای فرانسه و نهال گردو اسپانیایی است که با توجه به نیمه خشک بودن و نوسانات دمایی در این منطقه، سالانه بیش از ۱۰ تن محصول به ازای هر هکتار باغ گردو خواهیم داشت که به دلیل کیفیت بسیار بالا و روشن بودن رنگ محصولات امکان صادرات به کشورهای اطراق و کشورهای اروپایی نیز وجود خواهد داشت.

انواع نهال گردو در ضیا آباد

اختلافات دمایی که در قسمت‌های مختلف شهرستان ضیا آباد وجود دارد و با توجه به افزایش دما و خشکی که در سمت جنوب غرب شاهد آن هستیم مشخص می‌کند که شما باغدار عزیز در نواحی مختلف این اقلیم از چه ارقام نهال گردو برای احداث باغ استفاده کنید تا باردهی مطلوب‌تری داشته باشید.

  • نهال گردو کانادایی ارغوان
  • نهال گردو کانادایی تیپ ۷
  • نهال گردو چندلر ۲ ساله و موارد دیگر از جمله ارقامی هستند که در آب و هوای معتدل ضیا آباد عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت.

قیمت نهال گردو در ضیا آباد

سوال بسیار رایج باغداران در رابطه با فاکتورهای موثر در تعیین قیمت نهال گردو در ضیا آباد است که در این باره می‌توانیم با قطعیت بگوییم که نحوه تکثیر نهال و میزان عملکرد آن در واحد هکتار و همچنین وارداتی یا بومی بودن گونه بیشترین تاثیر را در این باره خواهند داشت. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

بهترین نهال گردو

طلایی‌ترین نکته در هنگام خرید نهال گردو شناخت بهترین نهال گردو است که بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولاتی با ارزش تجاری بالا به دست آورد، ارقام نهالی همچون نهال گردو اسرائیلی و نهال گردو فرنور در این دسته جای می‌گیرند.

نهالستان گردو در ضیا آباد

یافتن نهالستانی که اقدام به تولید و فروش نهال گردو در ضیا آباد کند کار چندان سختی نخواهد بود اما یافتن نهالستانی که تولید و فروش ارقام نهال گردو مرغوب و پربازده شناسنامه دار با عملکردی تضمینی را راستای کار خود قرار داده باشد ممکن است شما را به دردسر بیاندازد، از این رو توصیه می‌کنیم خرید نهال گردو را در بستر اینترنت از طریق نهالستان برتر نهال صورت دهید.

کلام آخر

برای احداث باغ گردو در نواحی معتدله‌ای همچون شهرستان ضیا آباد بایستی با افرادی متخصص با تجربه سرشار در این حیطه مشورت بگیرید و مشاوران برتر نهال به صورت ۲۴ ساعته در کنارتان هستند، در ضمن در صورت تمایل به آشنایی بیشتر در رابطه با ارقام نهال میوه تجاری و صادراتی به صفحه خرید نهال میوه در ضیا آباد مراجعه فرمایید

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال