خرید نهال گردو در رفسنجان✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار رفسنجان

در این متن ما به بررسی باغات گردو در رفسنجان و راهنمایی برای خرید بهترین نهال‌ها برای احداث باغات گردو می‌پردازیم. معرفی بهترین نهالستان‌ها شما را در خرید نهال‌های مرغوب یاری خواهد نمود، چنانچه شما در این شهر قصد ایجاد باغ گردو و خرید نهال را دارید بهتر است با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه به دست آورید.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی رفسنجان

رفسنجان از شهرهای استان کرمان و از بزرگ‌ترین مراکز تولید پسته ایران است. این شهر در 115 کیلومتری کرمان واقع‌شده است. ارتفاع آن 1527 متر از سطح دریا است و بارش سالیانه باران در آن 80 میلی‌لیتر است. رفسنجان آب‌وهوای نیمه بیابانی و خشک دارد. تابستان‌های این شهر گرم و زمستان‌هایی سرد دارد. قسمت‌هایی از این شهر دارای آب‌وهوای کوهستانی است و ارتفاع آن از سطح دریا بیشتر است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در کرمان

تاریخچه باغات گردو در رفسنجان

در رفسنجان باغات پسته و گردو به تعداد زیادی وجود دارند. سطح بسیاری از زمین‌ها در این شهر زیر کاشت پسته است و این شهر قطب تولید پسته به شمار می‌رود. برای کاشت گردو در این شهر بهتر است تا نهال‌های مناسب کاشته شوند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در رفسنجان

برای احداث باغ گردو در رفسنجان باید ابتدا خاک باغ را مورد آنالیز قرارداد تا مناسب برای کاشت گردو باشد. در مرحله بعد باید بهترین نهال‌ها را خریداری نمود. نهال گردوی مناسب برای رفسنجان می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. بعد از خرید نهال‌ها نوبت به کاشت آن‌ها می‌رسد. حفر گودال‌هایی که به‌اندازه توپ ریشه‌ها و در فواصل 6-7 متری هستند مرحله آمادگی برای کاشت است و نهال‌ها در این حفره‌ها قرار می‌گیرند.

 

آیا کاشت نهال گردو در رفسنجان حالت اقتصادی دارد؟

کاشت نهال گردو در رفسنجان و در همه شهرها ارزش اقتصادی بالایی دارد و با کاشت این نهال‌ها می‌توان سود بالایی را به دست آورد. علاوه بر محصول گردوی این درختان که با قیمت‌های بالایی در بازارها عرضه می‌شوند، چوب گردو در بازار تقاضای بالایی دارد و در ساخت انواع محصولات چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این از برگ‌ها و پوسته سبز رنگ گردو در صنایع دارویی و شیمیایی استفاده‌های فراوان می‌شود. برای استفاده از چوب و محصول گردو باید اصول کاشت ویژه‌ای را رعایت نمود.

 

خرید نهال گردو در رفسنجان

بهتر است قبل از خرید نهال گردو در رفسنجان اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن‌ها را خریداری کنید. چنانچه در مورد خرید نهال گردو اطلاعات کافی نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید از طریق مشاوران آنلاین سایت رایگان مشاوره شوید و اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

فروش نهال گردو در رفسنجان

برای احداث باغ تجاری گردو باید بهترین نهال‌ها را خریداری کرد. فروش نهال گردو در رفسنجان سبب دسترسی آسان خریداران به این نهال‌ها شده است و می‌توانند با خیال راحت آن‌ها را خریداری کنند. هزینه برای خرید نهال‌ها سرمایه‌گذاری امن است و در طی چند سال این باغات به سودآوری می‌رسند.

نهال گردو مناسب رفسنجان

در زیر چند رقم نهال گردو مناسب رفسنجان را نام می‌بریم:
• گردو ژنوتیپ پالیز از ارتفاع صفر تا ۳۰۰ متر از سطح دریا کاشته می‌شود و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای تا ۴۵ درجه را دارد و از انواع دیر گل گردو است.
• گردو چندلر برای مناطقی با ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر مناسب است و تحمل سرمای منفی ۳۰ و گرما تا ۴۰ درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو فرنور گزینه مناسبی برای مناطقی از ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ است و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای چهل درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو اسرائیلی برای مناطق معتدل و بدون سرمای بهاره مناسب است و رقم زود گل گردو است.
• گردو تویسرکان رقم قدیمی گردو و از ارقام زود گل است و برای مناطق معتدل بدون سرمای بهاره گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

انواع نهال گردو در رفسنجان

در رفسنجان و به دلیل آب‌وهوای خشک و بیابانی می‌توانید ارقام خاصی از نهال‌های گردو را بکارید. انواع نهال گردو در رفسنجان که می‌توانید بکارید را در بالا نام بردیم. در مناطقی که دمای هوا بالای 50 درجه سانتی‌گراد باشد گردوی پکان بهترین عملکرد را دارد. امروزه با ارائه تنوع بالای نهال‌ها سبب شده تا در هر منطقه‌ای و با تنوع بالای آب و هوایی گردو را مورد پرورش قرارداد و از سودآوری بالای آن استفاده کرد.

قیمت نهال گردو در رفسنجان

برای اطلاع از قیمت‌ نهال گردو در رفسنجان و دریافت لیست قیمت می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.
ارائه محصولات باکیفیت و باقیمت‌های مناسب سبب شده است تا بسیاری از باغداران و خریداران خرید خود را از این نهالستان انجام دهند. شما علاوه بر نهال گردو می‌توانید نهال میوه و درختان زینتی را از این مجموعه تولیدی تهیه کنید.

بهترین نهال گردو

در هر منطقه‌ای به نسبت جغرافیا و شرایط محیطی رقم خاصی از گردو مورد کشت قرار می‌گیرد. ارقام فرنور و چندلر با تولید 8-10 تن محصول در هر هکتار ازجمله محبوب‌ترین ارقام گردو در دنیا هستند و بسیاری از باغات گردو در جهان زیر کشت این نهال‌های گردو هستند. بهترین نهال گردو محصولی زیاد و باکیفیت تولید می‌کند و این محصولات اندازه درشت، پوست‌کاغذی و طعم عالی دارند.

نهالستان گردو در رفسنجان

در شهر رفسنجان و برای خرید نهال گردو علاوه بر این‌که می‌توانید نهال خود را از نهالستان‌های محلی انجام دهید، می‌توانید نهالستان گردوی برتر را انتخاب کنید و بتوانید به ارقام متنوع نهال‌ها دسترسی داشته باشید. نهالستان گردو در رفسنجان وجود ندارد و ممکن است نهال‌های گردوی ارائه‌شده در نهالستان‌های عمومی کیفیت بالایی نداشته باشند. شما می‌توانید خرید خود را به‌صورت آنلاین از نهالستان برتر نهال انجام دهید.

کلام آخر

اگر می‌خواهید خرید خود را از بزرگ‌ترین تولیدکننده نهال گردو خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید این نهال‌ها از مجموعه برتر نهال است. این مجموعه انواع نهال‌ها را با درجه کیفی بالا تولید می‌کند و در اختیار خریداران قرار می‌دهد. قیمت مناسب نهال‌ها درو کیفیت بالا سبب شده است تا خریداران از تمام کشور ترجیح دهند تا خرید خود را از این نهالستان انجام دهند. همچنین باغداران عزیز برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با انواع نهال‌های گردو که قابلیت کاشت در رفسنجان را دارند می‌توانند به صفحه خرید نهال گردو در رفسنجان مراجعه کنند.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر رفسنجان می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در رفسنجان مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال