خرید نهال گردو در سیرجان✔️ قیمت انواع نهال گردو سیرجان

گردو در سراسر دنیا در صورت وجود شرایط اولیه به‌خوبی رشد می‌کند این درختان نیاز به نور دارد و برای رشد خوب به آفتاب کامل نیاز دارد. جوانه‌های گردو در اواسط فروردین – اواخر ماه اردیبهشت باز می‌شوند و گل‌های نر و ماده در این زمان روی گیاه ایجاد می‌شوند، درختان گردو تک‌پایه هستند و نیاز به وجود پایه‌ای دیگر برای گردافشانی ندارند. این درختان ازجمله سودآورترین درختان محسوب می‌شوند و به دلیل سود اقتصادی بالا باغات گردو در حال افزایش هستند.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی سیرجان

سیرجان از بزرگ‌ترین شهرهای استان کرمان و در غرب این استان قرار دارد. این شهر در دشت بناشده است و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود 1766 متر است که سبب شده است تا این منطقه به نسبت شهرهای کویری استان آب‌وهوای معتدل‌تری داشته باشد . بارش سالیانه باران در این شهر 135 میلی‌لیتر است و شرایط لازم جهت ایجاد باغات در این شهر فراهم است. تابستان‌ها در سیرجان گرم و زمستان‌های سردی دارد. در خرید نهال‌ها دقت کنید تا ارقام مناسب شرایط سردسیری را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در کرمان

تاریخچه باغات گردو در سیرجان

در سیرجان علاوه بر باغات گسترده پسته باغات گردو نیز وجود دارند که برخی از آن‌ها قدمت‌های بالایی دارند و در آن‌ها درختان بومی منطقه کشت‌شده‌اند. برای تجاری‌سازی باغات منطقه بهتر است نهال‌های اصلاح‌شده و پیوندی که بهترین محصولات را تولید می‌کنند را در این منطقه کاشت.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در سیرجان

سیرجان به دلیل آب‌وهوای کوهستانی مناسب برای کاشت نهال گردو است. برای احداث باغ گردو در این منطقه باید ابتدا خاک باغ را مورد آنالیز قرار دهید چون درختان گردو در بازه pHخاصی رشد می‌کنند و در این محدوده بالاترین رشد و تولید محصول را دارند. سپس باید بهترین نهال‌ها را از نهالستان‌های معتبر خریداری کنید تا بتوانید به خواسته خود از احداث باغ دست یابید. در نهایت با آبیاری منظم، کود دهی، هرس و … می‌توانید باغی با تولید محصول بالا داشته باشید.

 

آیا کاشت نهال گردو در سیرجان حالت اقتصادی دارد؟

کاشت نهال بادام و گردو در سراسر کشور صرفه اقتصادی دارد. در گام اول باید نهال مناسب را خریداری کنید تا سازگار با شرایط جغرافیایی منطقه باشد. محصول گردو در بسیاری از غذاها و شیرینی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و با قیمت‌های بالا در بازار عرضه می‌شود. علاوه بر میوه درخت گردو، چوب آن در تولید بسیاری از محصولات چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نسبت به بقیه چوب‌ها دوام و قیمت‌های بالاتری دارند. از برگ‌ها و پوسته سبز رنگ گردو در رنگرزی و صنایع دارویی و شیمیایی استفاده‌های فراوان می‌شود.

 

خرید نهال گردو در سیرجان

بهتر است قبل از خرید نهال گردو در سیرجان اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن‌ها را خریداری کنید. چنانچه در مورد خرید نهال گردو اطلاعات کافی نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید از طریق مشاوران آنلاین سایت رایگان مشاوره شوید و اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

فروش نهال گردو در سیرجان

در سیرجان و با مراجعه به نهال فروشی‌ها می‌توانید انواع نهال میوه و گردو را خریداری کنید. فروش نهال گردو در سیرجان علاوه در نهالستان‌های معتبر توسط افراد سودجو و نامعتبر نیز صورت می‌گیرد که در صورت خرید نهال‌ها از این افراد ممکن است شما متضرر شوید. بعد از چندین سال نگهداری از درختان ممکن است محصول تولیدی آن‌ها دلخواه شما نبوده و سال¬ها زحمت شما به هدر برود.

نهال گردو مناسب سیرجان

در زیر چند رقم از بهترین نهال گردو مناسب سیرجان را نام می‌بریم:
• گردو چندلر برای مناطقی با ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر مناسب است و تحمل سرمای منفی ۳۰ و گرما تا ۴۰ درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو تویسرکان رقم قدیمی گردو و از ارقام زود گل است و برای مناطق معتدل بدون سرمای بهاره گزینه مناسبی محسوب می‌شود.
• گردو ژنوتیپ پالیز از ارتفاع صفر تا ۳۰۰ متر از سطح دریا کاشته می‌شود و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای تا ۴۵ درجه را دارد و از انواع دیر گل گردو است.
• گردو فرنور گزینه مناسبی برای مناطقی از ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ است و تحمل سرمای منفی سی درجه تا گرمای چهل درجه را دارد و از انواع دیر گل است.
• گردو اسرائیلی برای مناطق معتدل و بدون سرمای بهاره مناسب است و رقم زود گل گردو است.

انواع نهال گردو در سیرجان

می‌توان انواع نهال گردو در سیرجان را کاشت، به دلیل آب‌وهوای مناسب، سیرجان یکی از مناطقی است که باغات گسترده گردو در این منطقه احداث شده‌اند و در حال بهره برداری هستند. اگر شما هم قصد احداث باغ گردو را دارید می‌توانید به‌راحتی کار خود را شروع کنید. سرمایه گذاری برای خرید نهال گردو، سرمایه گذاری امنی است و می‌توانید در طی چند سال به سودآوری بالایی برسید.

قیمت نهال گردو در سیرجان

نهال‌های گردو از جمله گران‌ترین انواع نهال‌ها هستند و شما برای خرید آن‌ها با قیمت مناسب و البته کیفیت بالا می‌توانید از برتر نهال خرید خود را انجام دهید. برای اطلاع از قیمت‌ نهال گردو در سیرجان و دریافت لیست قیمت می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

بهترین نهال گردو

نهال‌های گردو بر اساس منطقه جغرافیایی کاشت می‌شوند و بهترین نهال گردو برای هر منطقه‌ای نوع خاصی از نهال‌ها است. به‌عنوان‌مثال در مناطق سردسیر ارقام دیر گل نهال‌ها بهترین انتخاب هستند در صورتی که می‌توان نهال‌های زود گل را در مناطقی با آب‌وهوای معتدل کاشت. کاشت نهال‌های زود گل باشد می‌شود که شما قبل از دیگر باغداران محصول گردو را در بازار عرضه کنید و سود بالایی را به دست آورید.

نهالستان گردو در سیرجان

نهالستان‌ها در سراسر کشور در جهت تولید و ارائه انواع نهال‌های میوه فعالیت می‌کنند. برخی دیگر از نهالستان‌ها فقط نوع خاصی از نهال‌ها را تولید می‌کنند. نهالستان‌های گردو در کشور چند عدد هستند و ممکن است شما به این نهالستان‌ها دسترسی نداشته باشید. نهالستان گردو در سیرجان وجود ندارد و شما می‌توانید آن‌ها را از نهالستان‌های گردو مرکزی خریداری کنید. در این نهالستان‌ها انواع نهال گردو وجود دارد و می‌توانید نهال مورد نظرتان را از آنجا خریداری کنید.

کلام آخر

برای خرید بهترین ارقام نهال گردو و بادام می‌توانید آن‌ها را از نهالستان برتر خریداری کنید. این نهالستان با تکنولوژی روز دنیا و با کارشناسان خبره در جهت تولید ارقام درجه‌یک نهال‌ها گام برداشته است و نهال‌ها را در سطح کیفی بالا و با قیمت‌های مناسب  در اختیار خریداران قرار می‌دهد. همچنین باغداران عزیز برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با انواع نهال‌های گردو که قابلیت کاشت در سیرجان را دارند می‌توانند به صفحه خرید نهال گردو در سیرجان مراجعه کنند.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر سیرجان می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در سیرجان مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال