خرید نهال گردو در اصلاندوز✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار اصلاندوز

شهر اصلاندوز یک منطقه کاملاً سرسبز بوده و به خاطر آب و هوای ییلاقی و کوهستانی انواع باغات میوه توسط کشاورزان با تجربه راه‌اندازی شده، یکی از محصولات مورد محبوب کشاورزان اصلاندوز میوه گردو است که سوددهی زیادی برای آنها داشته است.

 

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی اصلاندوز

نیمه شمال غربی ایران آب و هوای کوهستانی دارد، در زمستان‌ها هوا سردسیر است، کاشت نهال گردو در اردبیل از گونه نهال گردو مقاوم به سرما اولین گزینه‌ای است که باغداران باید به آن توجه کنند، این شهرستان، یکی از بهترین مناطق برای کاشت نهال گردو است، چون دارای مناطق بسیار مرتفع است.

بیشتر بخوانید:  نهال گردو در شهر اردبیل

تاریخچه باغات گردو در اصلاندوز

اصلاندوز، یکی از شهرستان‌های استان اردبیل است که قدمتی چند صد ساله دارد، این شهرستان در جنوب غربی شهرستان پارس‌آباد قرار گرفته و اصلاندوز با شهرستان‌های بیله‌ سوار، گرمی و کلیبر استان آذربایجان شرقی همجوار است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در اصلاندوز

قبل از احداث باغ، باید در رابطه با میزان بارندگی در شهر، آب و هوا و شرایط اقلیمی منطقه، ارتفاع از سطح دریای دقیق منطقه، تحقیق کرده سپس برای احداث باغ گردو اقدام کنید.

 

آیا کاشت نهال گردو در اصلاندوز حالت اقتصادی دارد؟

درخت گردو، می‌تواند سالیانه تا ۸ تن باردهی داشته باشد، عمر اقتصادی در این نهال  تا چند صد سال است، همانطور که می‌دانید گردو، از اقتصادی ترین خشکبارهای جهان است، به همین دلیل باغداران زیادی مشتاق پرورش نهال گردو هستند، در روزهای پایان سال، باغداران و کشاورزان زیادی اقدام به خرید نهال گردو کرده و با احداث باغ آن، سود زیادی می‌کنند.

 

خرید نهال در اصلاندوز

برای خرید نهال گردو، به میزان باردهی درختان؛ عمر اقتصادی آنها و تحمل سرمایی و گرمایی نهال گردو و قیمت نهال گردو در این شهرستان توجه کرده، سپس بهترین نهال گردو را‌‌ ازمرکز فروش انواع نهال گردو، برای باغ خود خریداری کنید. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر کرمان اینجا کلیک کنید.

 

فروش نهال میوه در اصلاندوز

برای خرید، فروش نهال گردو و مشاهده قیمت نهال گردو در شهرستان اصلاندوز، می‌توانید با مجموعه برتر نهال در ارتباط باشید، همه نهال‌های این نهالستان گواهی بهداشت داشته، و شناسنامه دار بوده و با فاکتور به فروش می‌رسند، ضمانت نامه کیفیت نیز دارند تا مشتریان عزیز با خیال راحت اقدام به خریدن نهال گردو کنند.

نهال گردو مناسب در اصلاندوز

یکی از بهترین نهال های گردو برای کاشت در اردبیل و شهر اصلاندوز عبارتند از:

  • نهال گردو پالیز کانادایی است، این نهال گردو در اصلاندوز در ارتفاع حداکثر ۳۰۰۰ متر از سطح دریا بهترین رشد را خواهد داشت.
  • نهال گردو اسرائیلی یکی دیگر از نهال‌هایی است که برای کاشت در این شهرستان پیشنهاد می‌شود، این نهال  در ارتفاعات حداکثر ۲۰۰۰ متری از سطح دریا به خوبی رشد می کند.
  • نهال گردو فرنور نیز، برای کاشت مناسب این منطقه است، از دیگر انواع نهال گردو، که با شرایط سردسیری و کوهستانی سازگاری دارد، نهال گردو تویسرکان است، این نهال در ارتفاعات ۳۰۰۰ متر از سطح دریا، باردهی خوبی دارد.
  • نهال گردو چندلر برای کاشت در اصلاندوز نیز یک انتخاب مناسب است.
  • همچنین نهال گردو ژنوتیپ برتر، نیز مناسب کاشت در مناطق سردسیر است، این نهال گردو را می توانید در ارتفاعات حداکثر ۳۰۰۰ متری از سطح دریا بکارید.

 

انواع نهال گردو در اصلاندوز

نهال گردو فرنور، نهال گردو اسرائیلی، نهال گردو تویسرکان، نهال گردو چندلر، نهال گردوی ژنوتیپ برتر و نهال گردو پالیز کانادایی از انواع نهال مناسب برای کاشت در شهرستان اصلاندوز هستند، زیرا با اقلیم آب و هوایی این شهر سازگاری داشته، و مقاومت بالایی در برابر سرما دارند.

بهترین نهال گردو در اصلاندوز

یکی ازمحبوب‌ترین نهال گردو در شهرستان اصلاندوز، نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ نه است، این گونه نهال اصلاح شده، میتواند 200 سال عمر اقتصادی داشته باشد و هر سال تا 8 تن باردهی داشته باشد، ارتفاع از سطح دریای این رقم نیز بین 0 تا 3000 متر است.

 

نهالستان اصلاندوز

عوامل قبل از کاشت، زمان کاشت و پس از کاشت،  تاثیر بسزایی در باردهی درختان میوه دارد، از عوامل قبل از کاشت می‌توان به غنی سازی خاک ، میزان نفوذ پذیری آب در خاک ، شرایط آب و هوایی و… اشاره کرد، عوامل زمان کاشت نیز مانند عمق چالکود ، فصل یا زمان کاشت نهال، که هر نهال فصل و زمان خاص خود را دارد.

از عوامل پس از کاشت نیز می‌توان به آبیاری به موقع و منظم ، سمپاشی ، هرس و هزاران عوامل دیگر که بر میزان باردهی درخت موثرند، اشاره کرد، وظایف نهالستان اصلاندوز مراقبت و نگهداری عوامل قبل از کاشت است،  روش‌های صحیح تکثیر نهال میوه و نگهداری آن تا دو سالگی تاثیر بسزایی در باردهی و سیستم دفاعی نهال گردو دارد.

کلام آخر

وضعیت آب و هوایی شهر اصلاندوز، میزان سرما و گرما، رطوبت و خشکی و احتمال سرمازدگی در شهرستان اصلاندوز می‌تواند در انتخاب و خرید نهال گردو تاثیر بگذارد، توصیه می‌شود پیش از انتخاب بهترین نهال گردو، از وضعیت اقلیمی در شهرتان آگاه شوید، البته کشاورزان  شهر اصلاندوز علاوه بر خرید نهال گردو می‌تواند انواع نهال را نیز در باغات خود کاج کنند برای همین توصیه می‌شود به صفحه خرید نهال در اصلاندوز مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال