خرید نهال گردو در فرون آباد✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار فرون آباد

در این مقاله سعی می‌کنیم اقلیم فرون‌آباد پاکدشت را مورد بررسی قرار دهیم تا بدانیم با توجه به منابع آبی و شرایط جوی این ناحیه کدام ارقام نهال گردو برای کاشت مناسب هستند. از آنجایی که باغ گردو بسیار پرفروش و پرسود است سرمایه‌گذاران این بخش نیز در راستای درآمدزایی و سودآوری چندین برابری به دنبال کشت و پرورش نهال هستند.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

شرایط اقلیمی فرون آباد

شهر فرون آباد طی چند سال گذشته از شهرستان ری جدا شد و جز بخش‌های پاکدشت قرار گرفت. از آنجایی که پاکدشت به دلیل نزدیکی به رشته کوه‌های البرز و کویر دارای اقلیم آب و هوایی متفاوتی است لذا شهر فرون‌آباد دارای ارتفاع ۱۰۱۳ متری از دریا و تحت تاثیر این همجواری در بخش‌های مرتفع دارای  آب و هوای معتدل بوده اما در اکثر اراضی مسطح دارای آب و هوای نیمه خشک و نیمه بیابانی است که تابستان‌های آن گرم و زمستان‌های آن سرد است.

این شهر از غرب به خاورشهر و عباس آباد، از شرق با خاتون آباد پاکدشت، از جنوب با ری و ورامین و از شمال با جاده ترانزیتی مشهد تهران همجواری دارد و در فاصله ۱۰ کیلومتری  از پاکدشت و ۲۵ کیلومتری از تهران است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در تهران

تاریخچه باغات گردو در فرون آباد

شهر فرون‌آباد پاکدشت در زمینه گل و گیاهان زینتی بسیار معروف است و این نشان دهنده اقلیم مساعد و حاصلخیز آن برای کشاورزی است. اگرچه این منطقه بیشتر در قسمت کویری قرار گرفته و میزان بارش آن کم است اما باغات متعدد گردو در فرون‌آباد با استفاده از چشمه‌ها، چاه‌ها و رودخانه جاجرود می‌تواند تامین آبی شود. سرمایه‌گذاران این بخش می‌توانند با مراجعه به چندین باغ با ارقام سازگار و پر بارده آشنا شده و در کنار آن از آفات منطقه نیز مطلع شوند و با دستی پر و اطلاعاتی کامل نسبت به احداث باغ گردو در این زمینه اقدام کنند.

البته باغداران فرون آبادی می‌توانند با تکیه بر تخصص و دانش کارشناسان برتر نهال مشاوره‌های تخصصی در رابطه با این اقلیم را دریافت کرده و نهال سازگار با آن را خریداری کنند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در فرون آباد

ماهیت باغ گردو برگرفته از مراحل و زیر مجموعه‌های فراوانی است که در کنار هم باعث تشکیل باغ گردوی پر بازده و اقتصادی می‌شود. از جمله فاکتورهایی که باید در رابطه با احداث باغ گردو رعایت شود توجه به موارد زیر است.

  • شناخت اقلیم فرون‌آباد
  • توجه به نوسانات دمایی
  • اطلاع از میزان بارش منطقه و منابع آبی آن
  • انتخاب رقم مناسب با منابع آبی و اقلیم فرون‌آباد
  • انتخاب زمین باغ
  • هموارسازی آن
  • پیاده سازی سیستم‌های آبی و فواصل کاشت نهال‌های گردو
  • خرید نهال گردوی تجاری و سازگار
  • نوع بافت خاک
  • میزان تابش خورشید
  • اطلاع از زمان کاشت، نحوه کاشت و رسیدگی‌های بعد از آن

آیا کاشت نهال گردو در فرون آباد  حالت اقتصادی دارد؟

گفتیم که شهر فرون‌آباد به جهت قرارگیری در انتهای سلسله جبال البرز و نزدیکی به کویر دارای آب و هوای نیمه خشک و گرمی است اما اگر باغداران فرون آبادی باغ خود را با کمک ارقام نهال گردوی معتدله و نیمه گرمسیری احداث کنند می‌توان کاشت آن را سودآور و اقتصادی برآورد کرد. همچنین برای خرید نهال گردو در شیراز اینجا کلیک کنید.

خرید نهال گردو در فرون آباد  

برای خرید نهال گردو در فرون آباد مطمئن‌ترین راه این است که برای کوتاه‌تر کردن پروسه بازدهی باغ ارقام آماده کاشت یک الی دو ساله را از نهالستان‌های معتبر خریداری کنید. در ضمن هنگام خرید به سلامت و کیفیت  آن توجه داشته باشید و نهال مذکور را همراه با ضمانت برگشت، گارانتی ۲ ساله و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

فروش نهال گردو در فرون آباد

فروش نهال گردو در فرون آباد بستگی به زمان و محدوده خاصی ندارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند رقم مورد نظر خود را جهت کاشت در هر موقع از سال خریداری کنند. باغداران عزیز می‌توانند ارقام مورد نظر خود را از نهالستان‌های معتبر سطح کشور به صورت اینترنتی نیز خریداری کنند. این خرید می‌تواند امکان مقایسه قیمت‌ها و کیفیت‌ها را در اختیار باغداران عزیز قرار دهد تا آنها با شناخت بهتری نهال سازگار با فرون‌آباد را انتخاب کنند.

نهال گردو مناسب فرون آباد

نهال‌های مقاوم به گرما و نیمه گرمسیری نهال گردو می‌توانند در مواجهه با کم آبی اقلیم فرون‌آباد بیشترین مقاومت را داشته باشند و بازدهی خوبی را ارائه کنند. پس نهال‌های زیر می‌توانند مناسب‌ترین نهال‌ها باشند.

  • گردوی پکان آمریکایی: نهالی که در ارتفاعات ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ متری سازگاری کاشت دارد و با باردهی ۳ الی ۴ تن در هکتار جز ارقام تجاری و زودگل است.
  • گردو اسرائیلی : برای مناطق معتدل، زودگل، مقاوم به سرمایه بهاره
  • گردو گرمسیری: نهالی زودگل مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری، با باردهی بالای ۳ تن در هکتار و مقاوم به آفات
  • گردو تویسرکان: رقم قدیمی، زودگل برای مناطق معتدل بدون سرمایه بهاره

 

  • گردو ژنوتیپ پالیز: از ارتفاع صفر تا ۳۰۰۰ متر از سطح دریا، تحمل سرما منفی سی درجه، تحمل گرما تا ۴۵ درجه، دیرگل، پاکوتاه، پربار
  • گردو چندلر: از ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر تحمل سرما منفی ۳۰ گرما تا ۴۰ درجه، دیرگل

 

انواع نهال گردو در فرون آباد

  1. نهال گردوی گرمسیری
  2. نهال گردوی تو سرخ
  3. گردو ژنوتیپ پالیز
  4. گردوی پوست کاغذی
  5. گردوی روند
  6. گردوی سانلند
  7. گردوی فرانکت
  8. گردوی یالووا
  9. گردوی خوشه‌ای
  10. گردوی چندلر
  11. گردوی پکان آمریکایی

قیمت نهال گردو در فرون آباد

قیمت نهال گردو در فرون آباد و البته تمامی شهرها بر اساس موارد زیر تعیین می‌گردد و شما عزیزان می‌توانید جهت استعلام قیمت ارقام متنوع نهال گردو به برتر نهال مراجعه کنید.

  • میزان تخصص و اعتبار نهالستان
  • کیفیت و مقاومت نهال‌ها
  • دارا بودن کارت قرنطینه و سلامت
  • ضمانت دار بودن نهال‌ها
  • سن نهال رقم نهال
  • خرید به صورت عمده یا خرده

بهترین نهال گردو

برای اینکه هزینه‌های باغداری در زمینه تامین آب نهال گردو و مقاومت در برابر آفات برای باغداران فرون‌آبادی متعادل گردد باید بهترین نهال گردو انتخاب شود. این نهال باید مقاومت حداکثری در برابر آفات و کم آبی داشته و بیشترین باردهی را به همراه میوه‌های پرمغز و با کیفیت ارائه کند.

نهالستان گردو در فرون آباد

برای خرید نهال گردو باغداران فرون آبادی می‌تواند با مراجعه به وب سایت برتر نهال ارقام متنوع نهال را به همراه قیمت ملاحظه کرده و متناسب‌ترین آنها را با خدمات پس از فروش و گارانتی ۲ ساله مناسب با اقلیم فرون‌آباد خریداری و کاملاً بهداشتی و بسته‌بندی شده تحویل بگیرند. همچنین می‌توانند ارقام متنوع نهال میوه را نیز در صفحه خرید این سایت ملاحظه کنند.

کلام آخر

با توجه به کم آبی فرون آباد و شرایط جوی آن می‌توان از اراضی حاصلخیز و وسیع آن با کمک تجهیزات به روز باغبانی و جدیدترین روش‌های باغداری باغات پررونق و تجاری را با خرید ارقام معتدله و نیمه گرمسیری نهال گردو ایجاد کرد.

مطالعه بیش‌تر: خرید نهال در فرون آباد

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال